TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowe menu i nowa kampania promocyjna w Pizza Hut

10 października br. ruszyła nowa kampania Pizza Hut pod hasłem "365 powodów by do nas wpaść". Jej celem jest zwrócenie uwagi klientów na nowe wzbogacone o dodatkowe siedem smaków (paluchy chlebowe, pieczarki faszerowane, sałata śródziemnomorska, sałata szefa, lasagna, calzone oraz cordon bleu) menu.


W największych miastach Polski możemy oglądać billbordy zachęcające do skorzystania z oferty. Dodatkowo wykonano nowe materiał POS (bannery, plakaty i table standy) umieszczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz lokali.

Nową kampanie Pizza Hut opracowała firma Synergy Marketing Partners. Kreacją przygotowała agencja reklamowa Red8. Zakupem powierzchni zajął się dom mediowy Media Direction.

Poprzez dalsze urozmaicenia swojej oferty, Pizza Hut chce pokazać, że pizza jest tylko jedną z wielu potraw serwowanych w firmowych restauracjach. Dodatkowo, liczy również na przyciągniecie do swoich lokali nowych klientów lubiących smak potraw śródziemnomorskich i włoskich.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Pizza Hut nowe menu paluchy chlebowe pieczarki faszerowane sałata śródziemnomorska sałata szefa lasagna calzone cordon bleu w Pizza Hut kampania promocja billbordy Synergy Marketing Partners Red8 Media Direction reklama promocyjna warszawa restauracja restauracji


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję