Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Nowe menu i nowa kampania promocyjna w Pizza Hut
10 października br. ruszyła nowa kampania Pizza Hut pod hasłem "365 powodów by do nas wpaść". Jej celem jest zwrócenie uwagi klientów na nowe wzbogacone o dodatkowe siedem smaków (paluchy chlebowe, pieczarki faszerowane, sałata śródziemnomorska, sałata szefa, lasagna, calzone oraz cordon bleu) menu.
W największych miastach Polski możemy oglądać billbordy zachęcające do skorzystania z oferty. Dodatkowo wykonano nowe materiał POS (bannery, plakaty i table standy) umieszczone zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz lokali.
Nową kampanie Pizza Hut opracowała firma Synergy Marketing Partners. Kreacją przygotowała agencja reklamowa Red8. Zakupem powierzchni zajął się dom mediowy Media Direction.
Poprzez dalsze urozmaicenia swojej oferty, Pizza Hut chce pokazać, że pizza jest tylko jedną z wielu potraw serwowanych w firmowych restauracjach. Dodatkowo, liczy również na przyciągniecie do swoich lokali nowych klientów lubiących smak potraw śródziemnomorskich i włoskich.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Nowe dania w pizza hut: lasania, paluchy chlebowe
[2006-10-16 15:29 83.15.101.*]
sałata pewnie będzie świeża, ale reszta to chyba tradycyjnie z mrożonki, być może nie z chin. jeszcze... odpowiedz »
Dział gastronomia:
MSiT chce 10 strategii dla
Na Pomorzu Zachodnim hotelarze nie
Dział promocje dla turystów:
LOT wprowadza odroczone
Wygoda Travel rozpoczęła sprzedaż oferty
eTravel dołącza do programu
Linie flydubai uruchomią specjalne połączenia dla kibiców
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Warszawa: II Targi Wyposażenia Obiektów Noclegowych WorldHotel
Na Dunajcu powstała kładka dla rowerzystów
Ruszył sezon wodniacki na Mazurach
Trakt królewsko-cesarski w Poznaniu?
PKS Zawiercie: prywatyzacja poprzez aukcje
Koniec zakazu eksportu kawioru z bieługi
Kolejne Certyfikaty Czystej Turystyki przyznane!
Pięć nowych połączeń oraz trzech nowych przewoźników w Balicach
Nowy produkt dla turystów biznesowych