Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Wkrótce wystartuje kampania wizerunkowa Mazowsza
Kampania pod hasłem "Mazowsze - serce Polski" będzie promować województwo mazowieckie. Akcja skierowana głównie do mieszkańców Warszawy rozpocznie się w drugiej połowie roku.
Kampania reklamowa 2009 będzie pierwszą tak dużą akcją promocyjną prowadzoną przez województwo mazowieckie. Cześć kosztów ma pokryć Unia.
Mazowieckie chce zmienić wizerunek także poprzez nowe logo. Od teraz towarzyszyć mu będzie hasło nawiązujące do najsilniejszego atutu regionu, czyli centralnego położenia: "Mazowsze - serce Polski".
Częścią kampanii będą także dwie nowe strony internetowe poświęcone turystyce i kulturze na Mazowszu. Internauci dowiedzą się z nich nie tylko, gdzie wyjechać na weekend, ale również jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w najbliższym czasie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Ukraina ma dodatkowe fundusze na Euro 2012?
Polska i Litwa będą mieć wspólny blok przestrzeni powietrznej?
Pijani awanturowali się na pokładzie samolotu Wizz Air
Nie będzie linii X08 łączącą krakowskie hotele z lotniskiem w Balicach
Ekoturystyka, a zielone inwestycje
Kijów: 5 osób nie żyje na skutek katastrofy samolotu czarterowego
Najdroższy szampan świata - 1000 euro za butelkę
Poznańskie MPK przyjazne organizatorom imprez i ich gościom
Zamieszanie pod hotelem Novotel Centrum w Poznaniu
Centralwings - chłopiec do bicia LOTu?
Zbyt niski poziom wykształcenia kadr w polskiej turystyce?
Krakowskie lotnisko ma nowy cennik dla linii lotniczych
Tajemniczy Klient udaje się na urlop - badania w biurach podróży
Najatrakcyjniejsza działka w centrum Łodzi będzie sprzedana pod nowoczesny hotel