Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w Turcji
- SPECJALISTA DS.PODRÓŻY ITAKA
- Rekrutujemy i zapraszamy do Zespołu!...
- Doradca Podróży Przystanek Wakacje Gdynia
- Specjalista ds. turystyki Wakacje.pl Poznań
- Pilot wycieczek Rzym 05-07.09
- Koh Samui bez doświadczenia
- Koordynator odpraw rejsów czarterowych
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Specjalista ds. sprzedaży woj.Pomorskie


Wkrótce wystartuje kampania wizerunkowa Mazowsza
2009-04-14Kampania pod hasłem "Mazowsze - serce Polski" będzie promować województwo mazowieckie. Akcja skierowana głównie do mieszkańców Warszawy rozpocznie się w drugiej połowie roku.
r e k l a m a
Kampania reklamowa 2009 będzie pierwszą tak dużą akcją promocyjną prowadzoną przez województwo mazowieckie. Cześć kosztów ma pokryć Unia.
Mazowieckie chce zmienić wizerunek także poprzez nowe logo. Od teraz towarzyszyć mu będzie hasło nawiązujące do najsilniejszego atutu regionu, czyli centralnego położenia: "Mazowsze - serce Polski".
Częścią kampanii będą także dwie nowe strony internetowe poświęcone turystyce i kulturze na Mazowszu. Internauci dowiedzą się z nich nie tylko, gdzie wyjechać na weekend, ale również jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w najbliższym czasie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Kujawsko-Pomorskie kusi
Lublin będzie gospodarzem konferencji
Komórka obowiązkowa na
Ukraina ma dodatkowe fundusze na Euro 2012?
Polska i Litwa będą mieć wspólny blok przestrzeni powietrznej?
Pijani awanturowali się na pokładzie samolotu Wizz Air
Nie będzie linii X08 łączącą krakowskie hotele z lotniskiem w Balicach
Ekoturystyka, a zielone inwestycje
Kijów: 5 osób nie żyje na skutek katastrofy samolotu czarterowego
Najdroższy szampan świata - 1000 euro za butelkę
Poznańskie MPK przyjazne organizatorom imprez i ich gościom
Zamieszanie pod hotelem Novotel Centrum w Poznaniu
Centralwings - chłopiec do bicia LOTu?
Zbyt niski poziom wykształcenia kadr w polskiej turystyce?
Krakowskie lotnisko ma nowy cennik dla linii lotniczych
Tajemniczy Klient udaje się na urlop - badania w biurach podróży
Najatrakcyjniejsza działka w centrum Łodzi będzie sprzedana pod nowoczesny hotel