TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ryanair dyskryminuje klientów, którzy nie korzystają z Internetu?

Jak podał "Irish Examiner" linie lotnicze Ryanair wprowadziły dodatkową opłatę dla pasażerów, którzy nie korzystają z odpraw internetowych. Decyzja przewoźnika spotkała się z ostrą krytyką ze strony organizacji konsumenckich.


Od 20 września pasażerowie Ryanaira, którzy zdecydują się na odprawę na lotnisku będą musieli zapłacić dodatkowo 3 euro. W marcu br. linie już podnosiły opłatę za bagaż odprawiany internetowo do 6 euro, a odprawiany na lotnisku do 12 euro.

Według organizacji konsumenckich takie rozwiązania dyskryminują klientów, którzy z różnych względów nie korzystają z Internetu. Dermot Jewell z Consumer Association powiedział, iż to czyste kpiny "taniego" przewoźnika. Andrew Lobbenberg, analityk z ABN Amro w Londynie stwierdził, że właśnie opłaty bagażowe są najczęściej stosowaną przez przewoźników metodą wprowadzana ukrytych kosztów.

Ryanair zacięcie broni swojej decyzji, twierdząc, iż chce w ten sposób zachęcić pasażerów do korzystania internetowego systemu odpraw.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair opłaty opłata bagażowa odprawy internetowe przez internet Andrew Lobbenberg analityk z ABN Amro Dermot Jewell Consumer Association


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję