Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Zobacz także
Projekt opłaty turystycznej niepokoi branżę hotelarską
Turystyka dużo lepiej oceniana przez klientów?
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za opóźnienie
Nastroje wśród kwaterodawców nie najlepsze
Etykieta emisja lotniczych przyjęta przez Komisję Europejską
Ryanair dyskryminuje klientów, którzy nie korzystają z Internetu?
Jak podał "Irish Examiner" linie lotnicze Ryanair wprowadziły dodatkową opłatę dla pasażerów, którzy nie korzystają z odpraw internetowych. Decyzja przewoźnika spotkała się z ostrą krytyką ze strony organizacji konsumenckich.
Od 20 września pasażerowie Ryanaira, którzy zdecydują się na odprawę na lotnisku będą musieli zapłacić dodatkowo 3 euro. W marcu br. linie już podnosiły opłatę za bagaż odprawiany internetowo do 6 euro, a odprawiany na lotnisku do 12 euro.
Według organizacji konsumenckich takie rozwiązania dyskryminują klientów, którzy z różnych względów nie korzystają z Internetu. Dermot Jewell z Consumer Association powiedział, iż to czyste kpiny "taniego" przewoźnika. Andrew Lobbenberg, analityk z ABN Amro w Londynie stwierdził, że właśnie opłaty bagażowe są najczęściej stosowaną przez przewoźników metodą wprowadzana ukrytych kosztów.
Ryanair zacięcie broni swojej decyzji, twierdząc, iż chce w ten sposób zachęcić pasażerów do korzystania internetowego systemu odpraw.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Z Ryanair drożej jak nie on-line
[2007-08-27 14:08 62.87.137.*]
A może by tak zrobili zniżkę dla korzystających z internetu? Wówczas efekt były ten sam albo nawet lepszy i możnaby to marketingowo lepiej sprzedać, bez czarnego PR, jaki obserwujemy teraz. Być może org. konsumenckie nie zareagowałyby wtedy w ogóle.
A co z sieciami sklepów AGDRTV, mieniących się za europejskie w zwyczajach, a robiących dziwne "przecenyw górę". Tj. pralka stoi w środku rzędu z ceną 1999zł, zatem praktyka juz jest przestawianie jej na brzeg i zmiana ceny na skreśloną 2499 i niby "nową niższą" 1999zł.
Co na to urząd ochrony konsumenta?
Pozdrawiam! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Nowa, krótsza droga na Słowację!
Międzynarodowa Konferencja Caravaningu i Campingu
Kościół Mariacki zagrażał turystom
Warszawscy restauratorzy zamkną lokale przed turystami???
eSKY.pl szykuje prezenty pod choinkę
Kraków: Pawilon "Wyspiański 2000" już otwarty
Aby wywozić starocie za granicę trzeba mieć zezwolenie!
Śląskie kąpieliska w większości zanieczyszczone
Najbardziej komfortowy samolot
WizzAir będzie latał do Bułgarii
Grupa Kościuszko nie kupi Chłopskiego Jadła