Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Ryanair dyskryminuje klientów, którzy nie korzystają z Internetu?
Jak podał "Irish Examiner" linie lotnicze Ryanair wprowadziły dodatkową opłatę dla pasażerów, którzy nie korzystają z odpraw internetowych. Decyzja przewoźnika spotkała się z ostrą krytyką ze strony organizacji konsumenckich.
Od 20 września pasażerowie Ryanaira, którzy zdecydują się na odprawę na lotnisku będą musieli zapłacić dodatkowo 3 euro. W marcu br. linie już podnosiły opłatę za bagaż odprawiany internetowo do 6 euro, a odprawiany na lotnisku do 12 euro.
Według organizacji konsumenckich takie rozwiązania dyskryminują klientów, którzy z różnych względów nie korzystają z Internetu. Dermot Jewell z Consumer Association powiedział, iż to czyste kpiny "taniego" przewoźnika. Andrew Lobbenberg, analityk z ABN Amro w Londynie stwierdził, że właśnie opłaty bagażowe są najczęściej stosowaną przez przewoźników metodą wprowadzana ukrytych kosztów.
Ryanair zacięcie broni swojej decyzji, twierdząc, iż chce w ten sposób zachęcić pasażerów do korzystania internetowego systemu odpraw.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Z Ryanair drożej jak nie on-line
[2007-08-27 14:08 62.87.137.*]
A może by tak zrobili zniżkę dla korzystających z internetu? Wówczas efekt były ten sam albo nawet lepszy i możnaby to marketingowo lepiej sprzedać, bez czarnego PR, jaki obserwujemy teraz. Być może org. konsumenckie nie zareagowałyby wtedy w ogóle.
A co z sieciami sklepów AGDRTV, mieniących się za europejskie w zwyczajach, a robiących dziwne "przecenyw górę". Tj. pralka stoi w środku rzędu z ceną 1999zł, zatem praktyka juz jest przestawianie jej na brzeg i zmiana ceny na skreśloną 2499 i niby "nową niższą" 1999zł.
Co na to urząd ochrony konsumenta?
Pozdrawiam! odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Nowa, krótsza droga na Słowację!
Międzynarodowa Konferencja Caravaningu i Campingu
Kościół Mariacki zagrażał turystom
Warszawscy restauratorzy zamkną lokale przed turystami???
eSKY.pl szykuje prezenty pod choinkę
Kraków: Pawilon "Wyspiański 2000" już otwarty
Aby wywozić starocie za granicę trzeba mieć zezwolenie!
Śląskie kąpieliska w większości zanieczyszczone
Najbardziej komfortowy samolot
WizzAir będzie latał do Bułgarii
Grupa Kościuszko nie kupi Chłopskiego Jadła