TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Ryanair dyskryminuje klientów, którzy nie korzystają z Internetu?

2007-08-27

Jak podał "Irish Examiner" linie lotnicze Ryanair wprowadziły dodatkową opłatę dla pasażerów, którzy nie korzystają z odpraw internetowych. Decyzja przewoźnika spotkała się z ostrą krytyką ze strony organizacji konsumenckich.

r e k l a m a


Od 20 września pasażerowie Ryanaira, którzy zdecydują się na odprawę na lotnisku będą musieli zapłacić dodatkowo 3 euro. W marcu br. linie już podnosiły opłatę za bagaż odprawiany internetowo do 6 euro, a odprawiany na lotnisku do 12 euro.

Według organizacji konsumenckich takie rozwiązania dyskryminują klientów, którzy z różnych względów nie korzystają z Internetu. Dermot Jewell z Consumer Association powiedział, iż to czyste kpiny "taniego" przewoźnika. Andrew Lobbenberg, analityk z ABN Amro w Londynie stwierdził, że właśnie opłaty bagażowe są najczęściej stosowaną przez przewoźników metodą wprowadzana ukrytych kosztów.

Ryanair zacięcie broni swojej decyzji, twierdząc, iż chce w ten sposób zachęcić pasażerów do korzystania internetowego systemu odpraw.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
Ryanair opłaty opłata bagażowa odprawy internetowe przez internet Andrew Lobbenberg analityk z ABN Amro Dermot Jewell Consumer Association


Komentarze:

Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję