Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
- Przewodnik, pilot po USA
- Opiekun klienta - turystyka kolonijna
- Poprowadź z nami biuro podróży
- Poszukiwany pilot po Dreźnie
- wychowawca na zimowisku
- Specjalista ds. Turystyki
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
Beskidy - turyści skarżą się na padający deszcz i mało programów w telewizorze
Beskidzcy hotelarze przyznają, że pojawia się coraz więcej turystów, którzy skarżą się na coraz to bardziej absurdalne rzeczy.
Zbigniew Śliwiński, właściciel hotelu Cis w Przybędzy, a także działacz Beskidzkiej Izby Turystyki przyznaje, że część skarg kierowanych do właścicieli obiektów i negatywnych opinii umieszczanych w internecie jest uzasadniona. Zaznacza - Najgorsza rzecz, jaką można zrobić, to koloryzować i zatajać przed turystami niedociągnięcia w obiekcie. Nie można ukrywać, że np. po burzy internet przestał działać i nie wiadomo, kiedy uda się go naprawić.
Wśród skarg często zdarzają się narzekania na uciążliwych sąsiadów. Jednak z tym problemem hotelarze nie zawsze potrafią sobie poradzić.
Turyści potrafią wysyłać skargi również na bardzo zaskakujące rzeczy, np.: na całodzienne opady deszczu, zbyt małą ilość programów w telewizorze, czy inny widok z okna od tego wymarzonego. Jeden pan, który spędzał wakacje w gospodarstwie agroturystycznym narzekał na obecność konia. Odgrażał się - Ja się koni boję, nie wiedziałem, że są tutaj jakieś zwierzęta, będę żądał zadośćuczynienia.
Witold Pruski, gospodarz ośrodka narciarskiego Stożek przyznaje, że latem raczej nie przyjmuje skarg od turystów. Warunki noclegowe u niego mają standard turystyczny i wszyscy, którzy tam przyjeżdżają zdają sobie z tego sprawę. Podkreśla - Największy problem mają właściciele wypasionych pensjonatów i hoteli. Ale za to zimą mam urwanie głowy z pretensjami typu "krzywy śnieg".
W Beskidach pojawił się również nowy typ turysty - naciągacz. Śliwiński przyznaje - Takich ludzi przyjeżdża w Beskidy, niestety, coraz więcej. Składają z premedytacją zażalenia, żeby wywalczyć urlop za pół darmo lub zupełnie bezpłatny.
Urszula Gębala, sekretarz Beskidzkiej Izby Turystyki poinformowała, że w tym sezonie nie było skarg do izby na obiekty noclegowe. Zaznacza - Nasi hotelarze są przyzwyczajeni do spełniania najróżniejszych życzeń swoich gości. Dlatego zwykle wszystkie problemy są załatwiane na miejscu, w obiekcie.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Dział hotele, pensjonaty:
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
POT: Połowa Polaków planuje wyjazdy w sezonie
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Teoretyczny monitoring w polskich pociągach!
Jet Air: od stycznia z Bydgoszczy do Kopenhagi, Berlina i Katowic
Tatry: turyści utknęli w śniegu
Powstanie hotel na Polach Wilanowskich
II Ogólnopolski Konkurs Barmański "Benedyktynka"
Wypadek autokaru - tym razem Duńczycy
Rainbow Tours chce czarterów z Łodzi do Grecji i Bułgarii
Obrady PIT w Rynie: przyjęto 8 nowych członków, usunięto 7
Ćwiczenia antyterrorystyczne na turystycznej górze Saint-Michel
Komu uda się przejąć CSA Czeskie Aerolinie?
Justyna Kowalczyk poleca Małopolskę zimą!