Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA
- Sprzedawca w Biurze Podróży EASY SURF (praca...
- Praca dla psychologa/terapeuty
- Pilot
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Specjalista ds. turystyki B2B Poznań
- Pilot Wlochy 22-27 września 2025
- Pilot Kazachstan Uzbekistan Tadżykistan
- Pilot na wycieczkę do Międzyzdrojów i Oceanarium...
- PRACA W TURCJI- SEZON 2025


Zachowanie gości hotelowych
2011-01-05Ankieta przeprowadzona przez serwis rezerwacji hotelowych online, wśród hoteli partnerskich w Niemczech i Europie wykazała, że najbardziej ceni się u gości hotelowych ich uczciwość.
r e k l a m a
Według hotel.info hotelarze najbardziej cenią sobie zatem gości, którzy terminowo regulują rachunki za pobyt, a po ich wyjeździe niczego nie brakuje w pokojach hotelowych. Prawie 100% z ankietowanych hotelarzy uznało ten punkt za "bardzo ważny" albo "ważny".
Uzyskując wynik 95% kolejną z cenionych cech jest niezawodność, np. nieodwoływanie rezerwacji w ostatniej chwili albo przestrzeganie czasów Check-In i Check-out. W opinii hotelarzy trzecie miejsce zajęło uprzejme zachowanie wobec obsługi hotelowej. Ponad ośmiu na dziesięciu managerów hoteli wyraziło taką właśnie opinię.
Czystość i hojność natomiast, chociaż oczekiwałoby się, że to właśnie one uplasują się dość wysoko w wynikach, nie mają, jak się okazuje, aż takiego znaczenia. Podczas gdy ponad 80% hotelarzy uznało jednak "czystość" za cechę "bardzo ważną" i "ważną", mając nadzieję zastać opuszczany przez gości pokój w jako takim porządku, to szczodrość gości nie jest zbyt istotną cechą. Tylko co piąty z ankietowanych uznał napiwki za ważną cechę.
Ankieta została zrealizowana przez hotel.info wśród niemieckich i europejskich hotelarzy w ramach biuletynu hotelowego. Można w niej było przyporządkować poszczególnym cechom następujące wartości "bardzo ważne“, "ważne“, "neutralne“, "mniej ważne“ i "nieważne“. W ankiecie wzięło udział ponad 700 hotelarzy.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Część przedsiębiorców nadal ma trudności z rozliczeniem pomocy z
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
Gdzie płacimy więcej - nad morzem, czy w
Dział dla turystów:
Wrocław wyróżniony w holenderskiej
Najlepszy moment na kupno przyszłorocznych
Rekordowy lipiec na Lotnisku
Międzyzdroje mają nową
Prace nad planem zarządzania Obiektem Światowego Dziedzictwa Białowieża
Starsze aktualności:
Accor chwali się marką
RateHawk rozszerza możliwości z powodu
Dofinansowanie na projekty
Cyfrowi kontrolerzy lotu to pieśń
Nowe Muzeum Tyskich Browarów Książęcych już
Gdzie Polacy latali sami na
Wycieczkowiec Mona Liza jednak ewakuowany
Żydzi okupują obóz na Majdanku
W katastrofie kolejowej we Francji zgineło 12 osób
Lwów wspiera rozwój turystyki dla niepełnosprawnych
Turnieje tenisowe atrakcyjne turystycznie?
Wizz Air: 3 razy w tygodniu z Katowic do Brukseli
Dom Gościnny Dudek Krynica POLECAM