TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Warszawa zaprasza

Warszawscy hotelarze, wspólnie z E.Penderecką przekonywali 17 marca dziennikarzy, że warto odwiedzić polską stolicę. Chociażby z uwagi na zbliżający się VIII Wielkanocny Festiwal Beethovena.


Kampania promocyjna, zorganizowana przez Warsaw Destination Alliance (WDA), ruszyła reklamą w portalu internetowym CNN. E.Don-Siemion z WDA twierdzi, że aż 90 proc. gości godzi się na poniesienie dodatkowej (dobrowolnej) opłaty w wysokości 1 euro za każdą dobę hotelową. Uzbierane fundusze przeznaczone są na cele promocji Warszawy.
Film reklamowy o polskiej stolicy zrealizowano za kilkadziesiąt tysięcy złotych. CNN zrezygnowało z 30 tys. dolarów, jakie trzeba byłoby zapłacić za umieszczenie filmu w portalu. Uzgodniona z warszawskimi hotelami wymiana barterowa zakłada odpowiednią liczbę noclegów gratis dla dziennikarzy CNN w hotelach WDA.

Obecnie trwają rozmowy na temat emisji reklam Warszawy z BBC World. WDA chce też przygotować spot reklamowy dla telewizji CNN.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie akcja promocyjna Warszawy Warszawa Wielkanocny Festiwal Beethovena w Warszawie Warsaw Destination Alliance WDA turystyka zwiedzanie atrakcje turystyczne zabytki film reklamowy o polskiej stolicy polsce Polska bbc


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję