Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Nowa forma reklamy
You-AD, to nowy nośnik reklamowy przygotowany przez agencję New Communication Sp. z o.o. Nośnik ten jest pilotażowo wprowadzany w warszawskich taksówkach i według prognoz ma się on okazać aż 12 razy skuteczniejszy od stacjonarnych bilbordów.
Nowy, przenośny nośnik reklamy ma być zamontowany przy tylnej szybie taksówki i jak mówią fachowcy ma "podążać" za grupą docelową. Reklama "you-AD" została wykorzystana już w Szwajcarii i Niemczech i spotkała się ona z bardzo dużą popularnością. W Warszawie kampania ta ma trwać do 31 stycznia 2005 roku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział hotele, pensjonaty:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Wyrzucone konsorcjum wraca na lotnisko Okęcie?
Wypadek autokaru z narciarzami wracającymi do domu z tyrolu: 50 rannych
"Podróże marzeń" w Gazecie Wyborczej
Lufthansa najaktywniejszą linią w Polsce?
Touroperatorzy zachęcają agentom?
Łódź: problemy z nowymi hotelami
Odkrycia archeologiczne w Jaśle
Burger King rozpoczyna podbój polskiego rynku fast foodów
Ryanair wycofuje się z Duesseldorfu Weeze? Odczują to również polskie lotniska
LOT.com - nowe oblicze strony internetowej
Przewoźnicy szukają nowych technik umieszczania pasażerów w samolotach!
Promocja Australii na wyspach brytyjskich