TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

"Identyfikacja czynników wpływających na jakość usług turystycznych"

Konferencja pt. "Identyfikacja czynników wpływających na jakość usług turystycznych" odbyła się 4 lutego w Krakowie.



Dyrektor Biura Zarządu Warszawskiej Izby Turystyki, W. Piegat wygłosił referat pt. "Ocena efektów współpracy samorządu turystycznego z organami terenowej administracji rządowej jako czynnika podnoszącego jakość usług turystycznych"; Dr T. Burzyński z Instytutu Turystyki w Krakowie referat "Szanse i zagrożenia jakości usług turystycznych biur podróży w warunkach Unii Europejskiej"; o zarządzaniu przez jakość w turystyce mówiła dr M. Kachniewska z Katedry Turystyki SGH, o jakości w turystyce zaś B.Srebro - Konsultant Akademii Jakości. S. Wawak z Akademii Ekonomicznej zastanawiał się, "Czy biura podróży potrzebują systemu zarządzania jakością". P.Żółtowski z Wyższej Szkoły Turystyki i Rekreacji wygłosił referat "Preferencje turystów a jakość produktu turystycznego", zaś Prof. dr hab. T.Wawak z UJ "Koszty jakości w turystyce".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
czynniki jakość usług turystycznych zadowolenie klientów koszty jakości w turystyce preferencje turystów polityka referat kachniewska biura podróży jakosc konferencja w uslug produktu turystycznego wpływające na rozwój turystyki




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję