TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Dalszy los sieci agencji turystycznych opartych o franchising

Jak już pisaliśmy na początku lipca br. (Agencje turystyczne oparte o franchising zdobywają kolejne miasta) na terenie Federacji Rosyjskiej dynamicznie rozwija się sieć agencji turystycznych "Putiowoćka" opartych o franchising. Franczyznodawca

moskiewska spółka konsultingowa "Magazin gotowowo bizniesa" pomagał franczyznobiorcom tworzyć niewielkie (o powierzchni min. 10 metrów kwadratowych) agencje turystyczne w sieci supermarketów "Piatioroćka".

Obecnie spółka "Magazin gotowowo bizniesa" postanowiła poszerzyć zakres działania agencji turystycznych o kolejne sieci super- i hipermaketów, oraz o centra handlowe. Pierwsza agencja działająca poza siecią supermarketów "Piatioroćka" powstała w supermarkecie "Pietrowskij" na Morzanskim Szosse w Moskwie. W najbliższym czasie w stolicy uruchomione zostaną kolejne agencje - w niezależnych centrach handlowych w okolicach Bielajewo, Caricyno i Wychino. Trwają również negocjacje z największymi graczami na rynku - sieciami hipermarketów, w których mogłyby powstać jedne z najrentowniejszych punktów sprzedaży ofert "Putiowoćka".




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
sieć agencji turystycznych franchising moskiewska spółka konsultingowa bizniesa agencje turystyczne w Rosji Bielajewo turystyce turystyka agencja turystyczna tui sieci




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję