Ogłoszenia
Ogłoszenia
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Kampania promocyjna Małopolski
Województwo Małopolskie od 2004 roku realizuje kampanie reklamowe. W pierwszych latach odbywały się w cyklu wiosna - jesień i miały zapraszać do odwiedzenia Regionu odpowiednio latem lub zimą.
Z czasem postawiono na organizację kampanii wizerunkowych, zmierzających do wykreowania pożądanego postrzegania Małopolski w określonych grupach docelowych, a także do wywołania pozytywnych skojarzeń z Regionem.
Z początkiem sierpnia ruszyła kolejna odsłona kampanii wizerunkowej Województwa Małopolskiego pod hasłem "Małopolska - Smak Najlepszego". Kampania ma na celu promocję Regionu, jako miejsca o wyjątkowym bogactwie walorów: turystycznych, kulturalnych, kulinarnych… Ma to odzwierciedlenie w komunikacie kampanii. W zamierzeniu projekt graficzny billboardu ma wywołać u odbiorcy pozytywne emocje związane z Małopolską jako esencją polskości, zawierającej wszystko, co najlepsze, ciekawe, unikalne i smakowite, z zaproszeniem do poznania, posmakowania jej skarbów.
Do zbudowania takiego przekazu po raz kolejny wykorzystano motyw czerwonego korala, który bezpośrednio nawiązuje do tradycji i sfery kulturalnej Małopolski. W najnowszej odsłonie kampanii pełni funkcję "pionków" w grze kółko i krzyżyk. Zwycięskie ułożenie korali, stanowiące pierwszy plan obrazka, koresponduje z hasłem "Małopolska - Smak Najlepszego". Kampania skierowana jest przede wszystkim do odbiorcy, który da się wciągnąć w intelektualną zabawę i zechce samodzielnie odnaleźć w Małopolsce to, co jest dla niego najsmakowitsze. Pomóc w tym może sama plansza do gry kółko i krzyżyk. Wprawny obserwator zauważy nieprzypadkowy projekt ornamentu osi. Każde z zakończeń osi symbolizuje inny walor Małopolski, który tylko czeka, by się w nim rozsmakować.
Grupa docelowa kampanii została określona na podstawie wyników badań ruchu turystycznego. Kampania jest skierowana w głównej mierze do mieszkańców województw: śląskiego, mazowieckiego i małopolskiego, którzy stanowią największą grupę wśród odwiedzających Małopolskę. Dodatkową grupą są mieszkańcy Trójmiasta, Łodzi, Wrocławia i Poznania, którzy rzadziej przyjeżdżają do Małopolski. Warto im przypomnieć, że "Małopolska to Smak Najlepszego".
Kampania składa się z dwóch rodzajów równolegle prowadzonych działań. Działania medialne obejmują reklamę outdoorową w największych miastach Polski, reklamę w Internecie stargetowaną na grupę docelową kampanii, stronę własną kampanii www.smakowanie-malopolski.pl oraz stworzenie kont Regionu na portalach społecznościowych: Naszej-Klasie i Facebooku.
Kampanię medialną uzupełnią akcje eventowe realizowane w Warszawie, Katowicach i przede wszystkim na plażach w wybranych miejscowościach Województwa Pomorskiego: Gdańsku Brzeźnie, Sopocie oraz we Władysławowie. Jak wynika z badań ruchu turystycznego właśnie w tym okresie
na pomorskich plażach odpoczywa znacząca grupa turystów ze Śląska i Mazowsza, stanowiących główną grupę docelową kampanii.
Do wszystkich urlopowiczów wylegujących się na pomorskich plażach, zwiedzających Warszawę, czy też polujących na letnie wyprzedaże w Katowicach przyjedzie specjalny małopolski wysłannik - czerwony koral. Wyruszył w długą podróż na północ, by z końcem miesiąca powrócić do rodzinnego Krakowa i świętować koniec lata na Placu Wolnicy podczas wielkiego finału 6. Małopolskiego Festiwalu Smaku. Czerwony koral powiększony do znacznych rozmiarów pokaże, co to znaczy odpoczywać po małopolsku. Także zimą! Towarzyszyć mu będą tajemnicze postacie, które przyniosą ze sobą odrobinę ożywczego chłodu zimowej Małopolski.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Popularna sieciówka ze
Ferie nad Bałtykiem lepsze niż rok
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chętnie odwiedzali
Starsze aktualności:
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
II Olimpiada Umiejętności
Amerykańskie lotnictwo w tarapatach
Krynica: powstanie centrum konferencyjno-kongresowe
W Toronto zepsuł się samolot LOT-u
Chorwacja oddała do użytku ostatni odcinek 440-kilometrowej autostrady
Inwestorzy hotelowi wolą Rosję
Łódź: port lotniczy już działa normalnie
Chińczycy uruchamiają loty na trasie Berlin - Pekin
Najwięcej agroturystyki jest w Małopolskim (13 975 miejsc) i Podkarpackim (7581 miejsc)
Hotel usprawiedliwia brak przetargu
"Nowy VAT w Unii Europejskiej"
Pielgrzymi i turyści ruszyli na Jasną Górę
Zabraknie zawodowych kierowców?
Fiasko olsztyńskiej karty turystycznej