TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ruszyła kampania promocyjna Katowice MICE "Energia spotkań"

Katowice promują się jako centrum turystyki biznesowej. Właśnie wystartowała kampania pod hasłem Katowice MICE "Energia spotkań".


Biznesmenów do Katowic ma przyciągnąć m.in. Międzynarodowe Centrum Kongresowe, które ma powstać do 2012 roku. Atutem regionu oprócz skałek na Jurze czy narciarstwa w Beskidach mają być również pola golfowe i stadniny koni.

W ramach akcji wydrukowano foldery, nakręcono spot oraz zaprezentowano stronę internetową. Ponadto w lipcu w magistracie zostanie uruchomiona specjalna komórka do poszukiwań organizatorów kongresów czy konferencji.

Koszt kampanii to 960 tys. zł, z czego aż 70% pokryły fundusze z Unii.





Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
kampania promocyjna Katowice MICE Energia spotkań Katowic akcja reklamowa Międzynarodowe Centrum Kongresowe




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję