Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Będą zmiany w kadrze zarządzającej EFH?
Mirosław Wierzbowski, prezes oraz największy akcjonariusz Europejskiego Funduszu Hipotecznego, który zajmuje się głównie inwestowaniem w hotele zamierza wycofać się z zarządzania firmą.
Od przyszłego roku chce zasiąść w radzie nadzorczej. Wierzbowski wyznał - Chcę się zajmować tworzeniem strategii, a zarządzanie operacyjne oddać młodszym, bardziej wykształconym. Dodał - Na stanowisku prezesa widziałbym Tadeusza Kuflińskiego, obecnie wiceprezesa i dyrektora zarządzającego EFH.
EFH zadebiutował na Giełdzie Papierów Wartościowych pod koniec grudnia ubiegłego roku. Uzyskane dzięki temu pieniądze 27,5 mln zł zostały przeznaczone na zakup hotelu Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym oraz centrum konferencyjnego Centrum Falenty pod Warszawą.
Spółka rozpoczęła już trzy kolejne projekty. Wygrała przetarg na budowę czterogwiazdkowego hotelu w Malborku, rozpoczęła budowę hotelu i apartamentów turystycznych w Mikołajkach i hotelu w Warszawie w biurowej części Ursynowa w pobliżu lotniska. Marcin Podobas, wiceprezes EFH poinformował - Hotel jest rentowny, kiedy jego obłożenie sięga 40-45%. Szacujemy, że hotel w Malborku wystartuje z 50-55% obłożeniem, a w Mikołajkach z około 53%. Zapewnił też, że bardzo rentownym projektem okaże się budowa apartamentów. Zaznacza - Oczekujemy co najmniej 25% marży netto na projekcie. 50 tys. metrów kwadratowych powierzchni użytkowej ma zostać sprzedane po 7,5 tys. zł. W sumie wartość tych projektów ma przekroczyć 360 mln zł. Podobas podkreśla - Jesteśmy w stanie finansować je ze środków własnych oraz kredytów.
Firma zapowiedziała też kolejne projekty. Zamierza nabywać między innymi hotele. Zarząd myśli głównie o obiektach w Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Zakopanem i Krynicy Górskiej. Podobas wyznał - Jeśli chodzi o Zakopane, nawiązaliśmy kontakt z miastem i prowadzimy wstępne rozmowy. Oferty wpływają także z Krynicy Górskiej. Na realizację nowych projektów spółka będzie potrzebowała finansowania. Podobas zaznacza - Nasz prospekt jest ważny do października. Chcielibyśmy sprzedać akcje przed tym terminem. Z drugiej strony, ważna też jest sytuacja na rynku. Nie chcemy sprzedawać akcji po obecnej cenie, bo są niedoszacowane. Firma rozważa też emisję obligacji. W ofercie pierwotnej spółka sprzedała 18% z 20 mln akcji. Do zaoferowania pozostało jeszcze ponad 16 mln walorów.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Enter Air powiększa bazę
Województwo pomorskie ogłosiło konkurs ofert na rozwój turystyki i
Dział hotele, pensjonaty:
MSiT chce 10 strategii dla
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Polskie wino zniknie ze sklepowych półek?
The Westin Warsaw po raz kolejny walczy o najwyższy tytuł
Bytom walczy o połączenie z lotniskiem
Powiat Kamieński ułatwi życie inwestorom
Radni sejmiku małopolskiego będą pracować nad budżetem w luksusowym hotelu
W polskich pociągach nawet sami kolejarze okradają pasażerów
United PR zajmie się promocją Polski
Pierwszy dystrybutor złota na lotnisku na świecie
Polacy polubią grecką kuchnię?
Krakowski Kazimierz zgubi swoją magię?
Będzie potrzeba bezpośrednich połączeń z polskich miast do Francji?