Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Przestajemy wierzyć w skuteczność targów tradycyjnych?
Coraz częściej w branży można spotkać się z opinią, iż tradycyjne targi turystyczne nie są skutecznym narzędziem w promocji firmy wśród potencjalnych partnerów i klientów finalnych - turystów. Targi oceniane są tak surowo zwłaszcza przez realistów, którzy szczegółowo wyliczają zarówno koszty jak i zyski, związane z wystawianiem się na targach.
W efekcie takich kalkulacji część firm wykreśliła imprezy targowe z planów promocji całkowicie, lub znacznie zmniejszyła ilość targów, na których prezentuje swoją ofertę. Coraz częściej firmy myślą o alternatywnych formach promocji - organizacji bezpośrednich spotkań z potencjalnymi klientami lub reklamie za pośrednictwem nowoczesnych mediów.
Targi za nieskuteczną formę promocji uznaje m.in. dyrektor Austriackiego Ośrodka Informacji Turystycznej, Franca Kobenter, zdaniem której o wiele skuteczniej można promować się poprzez elektroniczne newslettery i organizacje bezpośrednich spotkań w formie workshopów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
udział w targach turystycznych
[2004-11-23 14:54 999.999.999.*]
Zgadzam sie z treścią artykułu ale mam jedną uwagę: sensu wystwiania się na targach nie widzi przedstawiciel Austrii. To przecież Austriacy przyczynili się do tego,że biura podróży nie widzą sensu np wystawiania i opracowywania oferty zimowej skoro ich klienci po powrocie z wakacji narciarskich otrzymują do domu zaproszenia do skorzystania z następnego sezonu bezpośrednio z pominięciem biura podróży. odpowiedz »
Nic nie zastąpi kontaktu z Klientem
[2004-11-23 18:37 999.999.999.*]
Internet - jak najbardziej NIEZBĘDNY i KONIECZNY! Ale nigdy nie zastąpi kontaktu z Klientem. Dlatego targi były, są i będą, a kto z nich rezygnuje ten sam sobie szkodzi, albo prowadzi taki biznes, że wstydzi się lub nie ma odwagi stanąć twarzą w twarz z Klientem czy konkurencją. POZDRAWIAM! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział badania rynku i analizy:
Najlepsze prace magisterskie
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Linie easyJet w lipcu 2008 osiągnęły 20% wzrost
Opłata dworcowa, albo likwidacja dworców
Tajemnice Rynku Górnego w Wieliczce
Polska i Ukraina gospodarzem Euro 2012
Wydatki cudzoziemców w 2004 roku
Szlak Zbójników Karpackich - nowy transgraniczny produkt turystyczny
Ogłoszono konkurs na stanowisko prezesa PLL LOT
Bmibaby - nowy tani przewoźnik w Krakowie
Pasażerowie pechowego lotu z Hurghady są już w Polsce
Po 1 maja leczenie w UE za darmo?
Zakopane: remonty ulic w środku sezonu