Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Przestajemy wierzyć w skuteczność targów tradycyjnych?
2004-11-23Coraz częściej w branży można spotkać się z opinią, iż tradycyjne targi turystyczne nie są skutecznym narzędziem w promocji firmy wśród potencjalnych partnerów i klientów finalnych - turystów. Targi oceniane są tak surowo zwłaszcza przez realistów, którzy szczegółowo wyliczają zarówno koszty jak i zyski, związane z wystawianiem się na targach.
r e k l a m a
W efekcie takich kalkulacji część firm wykreśliła imprezy targowe z planów promocji całkowicie, lub znacznie zmniejszyła ilość targów, na których prezentuje swoją ofertę. Coraz częściej firmy myślą o alternatywnych formach promocji - organizacji bezpośrednich spotkań z potencjalnymi klientami lub reklamie za pośrednictwem nowoczesnych mediów.
Targi za nieskuteczną formę promocji uznaje m.in. dyrektor Austriackiego Ośrodka Informacji Turystycznej, Franca Kobenter, zdaniem której o wiele skuteczniej można promować się poprzez elektroniczne newslettery i organizacje bezpośrednich spotkań w formie workshopów.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
udział w targach turystycznych
[2004-11-23 14:54 999.999.999.*]
Zgadzam sie z treścią artykułu ale mam jedną uwagę: sensu wystwiania się na targach nie widzi przedstawiciel Austrii. To przecież Austriacy przyczynili się do tego,że biura podróży nie widzą sensu np wystawiania i opracowywania oferty zimowej skoro ich klienci po powrocie z wakacji narciarskich otrzymują do domu zaproszenia do skorzystania z następnego sezonu bezpośrednio z pominięciem biura podróży. odpowiedz »
r e k l a m a
Nic nie zastąpi kontaktu z Klientem
[2004-11-23 18:37 999.999.999.*]
Internet - jak najbardziej NIEZBĘDNY i KONIECZNY! Ale nigdy nie zastąpi kontaktu z Klientem. Dlatego targi były, są i będą, a kto z nich rezygnuje ten sam sobie szkodzi, albo prowadzi taki biznes, że wstydzi się lub nie ma odwagi stanąć twarzą w twarz z Klientem czy konkurencją. POZDRAWIAM! odpowiedz »
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Dział badania rynku i analizy:
ETC: Turystyka wykazała się
WTTC: Turyści mówią o zrównoważonej turystyce, ale co
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
Linie easyJet w lipcu 2008 osiągnęły 20% wzrost
Opłata dworcowa, albo likwidacja dworców
Tajemnice Rynku Górnego w Wieliczce
Polska i Ukraina gospodarzem Euro 2012
Wydatki cudzoziemców w 2004 roku
Szlak Zbójników Karpackich - nowy transgraniczny produkt turystyczny
Ogłoszono konkurs na stanowisko prezesa PLL LOT
Bmibaby - nowy tani przewoźnik w Krakowie
Pasażerowie pechowego lotu z Hurghady są już w Polsce
Po 1 maja leczenie w UE za darmo?
Zakopane: remonty ulic w środku sezonu