TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Kolejni niezadowoleni klienci biura podróży

Wszystko zaczęło się w pechowy piątek trzynastego. Wycieczka polskich turystów miała wylecieć z Okęcia do Tunezji. Wylot, z powodu awarii samolotu, opóźnił się około 17 godzin i w rezultacie turyści wystartowali. Opóźnienie wylotu było jednak niczym w porównaniu z tym, co zastali na miejscu. Najpierw okazało się, że ich bagaże są niekompletne - kilku osobom z walizek zniknął drogi sprzęt fotograficzny. Po zawiadomieniu biura podróży o tym incydencie, organizator nie podjął żadnych kroków uzasadniając to tym, że klienci pewnie zapomnieli wziąć aparatów i kamer z domu, bo nic nie miało prawa zginąć.


Ponadto w hotelu okazało się, że nie odpowiada on standardem temu, co obiecywało biuro podróży. W pokojach było brudno a klimatyzacja nie działała. Widok miał być na morze, tymczasem turyści za oknami ujrzeli śmietnik. Wiadomo już, że po powrocie z niezbyt udanych wakacji klienci biura będą domagać się odszkodowania.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
oszustwa biur podróży oszukani klienci niezadowoleni turyści odszkodowanie rekompensata dla oszukanych turystów wycieczka z Okęcia do Tunezji awaria samolotu biura wyloty biuro podrozy




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję