TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nijakie, ale lepsze niż latawiec promujący Polskę

2004-09-25

Opinie na temat nowego logo, które ma służyć promocji Warszawy są podzielone, chociaż większość specjalistów chyli się ku opinii, że jest ono "nijakie".

r e k l a m a


Prof. Mieczysław Wasilewski z Wydziału Grafiki ASP w Warszawie ocenił logo jako "naprawdę średni poziom", twierdząc, iż "Dobrze, że napis na logo każe mi "zakochać się w Warszawie", a nie zakochać się w tym logo, bo ja bym się w tej syrence nie chciał zakochać." Jego zdaniem szumnemu hasłu "Zakochaj się w Warszawie", powinno towarzyszyć czytelne logo. Zdaniem profesora logo "nie jest karygodną sprawą", jaką był kiedyś horror w postaci latawca promującego Polskę.

Jednak profesora dziwi fakt, iż konkurs przeprowadzono tak cicho i prawie nikt o nim nie wiedział, a powinna w nim uczestniczyć elita designerów. Wtedy logo mogłoby być o wiele lepsze.



 
     

Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie logo Warszawy stolicy Warszawa Mieczysław Wasilewski hasło Zakochaj się w Warszawie latawiec promujący Polskę




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję