TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nijakie, ale lepsze niż latawiec promujący Polskę

Opinie na temat nowego logo, które ma służyć promocji Warszawy są podzielone, chociaż większość specjalistów chyli się ku opinii, że jest ono "nijakie".


Prof. Mieczysław Wasilewski z Wydziału Grafiki ASP w Warszawie ocenił logo jako "naprawdę średni poziom", twierdząc, iż "Dobrze, że napis na logo każe mi "zakochać się w Warszawie", a nie zakochać się w tym logo, bo ja bym się w tej syrence nie chciał zakochać." Jego zdaniem szumnemu hasłu "Zakochaj się w Warszawie", powinno towarzyszyć czytelne logo. Zdaniem profesora logo "nie jest karygodną sprawą", jaką był kiedyś horror w postaci latawca promującego Polskę.

Jednak profesora dziwi fakt, iż konkurs przeprowadzono tak cicho i prawie nikt o nim nie wiedział, a powinna w nim uczestniczyć elita designerów. Wtedy logo mogłoby być o wiele lepsze.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
promocja promowanie logo Warszawy stolicy Warszawa Mieczysław Wasilewski hasło Zakochaj się w Warszawie latawiec promujący Polskę




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję