TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Korzyści z taksy klimatycznej

Od lipca tego roku do kasy miasta wpłynęło ok 610 tys. zł z tytułu opłat miejscowych. Pieniądze te mają być wydane na promocję Krakowa, co w kolejnych latach powinno zaprocentować jeszcze większymi korzyściami.


Wprowadzenie taksy klimatycznej w Krakowie miało wielu przeciwników. Swoją postawę motywowali oni twierdzeniem, że wprowadzenie dodatkowych opłat przyczyni się do spadku przyjazdów do miasta. Tak się jednak nie stało. Turystom zagranicznym nie jest obca taksa klimatyczna, obowiązuję ona już od dłuższego czasu w południowo-europejskich państwach. Polacy jeżdżący do tych krajów też już są zaznajomieni z tym "zjawiskiem".

Na przyszły rok, władze miasta planują międzynarodową kampanię reklamową Krakowa, która ma być połączona z wiosenną i jesienną kampanią w Polsce. Wszystko to ma sprawić jeszcze większą popularność miasta na arenie światowej oraz w Polsce. W planowanych kampaniach mają się także pojawić wzmianki o uroczystościach, które przypadają na 2007 rok, czyli o 750-leciu lokalizacji Krakowa.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
taksa klimatyczna opłata miejscowa w Krakowie Kraków promocja promowanie Krakowa kampania reklamowa dochody wpływy z opłaty miejscowej klimatycznej turystyka ruch turystyczny




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję