TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

McDonalds: telewizyjna kampania zareklamuje pracę w restauracjach sieci

Jutro, 21 lutego rusza kampania promocyjna McDonalds ukazująca firmę jako doskonałego pracodawcę.


Akcja telewizyjna zareklamuje pracę w restauracjach tej sieci. 30-sekundowy spot w zabawny sposób pokaże drogę zawodową młodego chłopaka. Młodzieniec pracuje w różnych miejscach, bez powodzenia starając się przy tym rozwijać swój styl życia. Jednak dopiero praca w McDonalds spełnia jego oczekiwania.

- Prezentowanie w oryginalny sposób autentycznych korzyści z kariery w naszej sieci jest dla nas istotnym celem - mówi Adam Pieńkowski, dyrektor działu marketingu McDonalds Polska.

Kampania ukaże się m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
McDonalds telewizyjna kampania praca w restauracjach sieci promocyjna spot spoty




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję