McDonalds: telewizyjna kampania zareklamuje pracę w restauracjach sieci
Jutro, 21 lutego rusza kampania promocyjna McDonalds ukazująca firmę jako doskonałego pracodawcę.
Akcja telewizyjna zareklamuje pracę w restauracjach tej sieci. 30-sekundowy spot w zabawny sposób pokaże drogę zawodową młodego chłopaka. Młodzieniec pracuje w różnych miejscach, bez powodzenia starając się przy tym rozwijać swój styl życia. Jednak dopiero praca w McDonalds spełnia jego oczekiwania.
- Prezentowanie w oryginalny sposób autentycznych korzyści z kariery w naszej sieci jest dla nas istotnym celem - mówi Adam Pieńkowski, dyrektor działu marketingu McDonalds Polska.
Kampania ukaże się m.in. w TVP 1, TVP 2, Polsacie i TVN. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Macroscope.
Komentarze
Tagi:
Dział gastronomia:
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Kampania "Promujmy Polskę Razem"
Małopolska: brakuje osób obsługujących turystów!
Chiny: muzyka disco zakazana z powodu narkomanii
Setne urodziny zakopiańskiej Gubałówki
Bilet za 1 grosz, czyli ile rzeczywiście kosztuje przelot tanimi liniami
Połączenie Ławica - Chicago coraz bliższe realizacji
Bilety lotniczne tanich linii z drugiej ręki
Nowe Muzeum Śląskie będzie ogrzewane wodami geotermalnymi?
Polskie firmy na targach Bus & Coach Live 2007 w Birmingham
PKO BP i Pekao SA nie posiadają już udziałów w spółce Hotel Jan III Sobieski!
Kierowce autobusu zatrudnię za 2-3 tys. brutto!
Ryanair oburzony postawą Portu w Balicach
Belgia: stanęły pociągi Eurostar
Obietnice posła Gosiewskiego- międzynarodowe lotnisko w Kielcach?