Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Zobacz także
ECTAA krytykuje Pakiet Mobilności
PARP rozszerza grupę odbiorców wsparcia w ramach KPO
Turyści odwołali wyjazdy i starali się o zwroty z gwarancji po upadku touroperatora
Turysta może pozwać organizatora przed sąd właściwy dla swojego miejsca zamieszkania?
W Tatrach będzie można płacić dukatami
W obiegu pojawił się dukat lokalny, tzn. tatrzańska marka, która został wyemitowana z okazji 10-lecia powiatu tatrzańskiego. Lokalnymi pieniędzmi będzie można płacić do końca tego roku w kilku oznaczonych miejscach w Zakopanem.
Jak powiedziała Ewa Czamańska z Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury, Marka Tatrzańska stanowi dla rozwoju regionu jedną z efektownych form promocji. Tatrzańska promocja monetarna może stać się elementem sławiącym Tatry w całym kraju oraz na świecie.
4 Marki Tatrzańskie zostały wykonane z mosiądzu. Wybitych zostało 50 tys. sztuk owej monety. Możemy ją kupić za 4 zł. Dukat o takim samym nominale, jednak wykonany ze srebra (500 sztuk) jest dostępny za 185 zł. Marki można dostać w specjalnie oznaczonych punktach, a także w trakcie imprez, które odbywają się na Podhalu w ramach Tatrzańskich Wici.
Na awersie Marki Tatrzańskiej widnieje godło powiatu tatrzańskie z postacią Matki Boskiej Jaworzyńskiej - Królowej Tatr. Na rewersie monety znajduje się natomiast oscypek, czyli lokalny produkt regionalny znajdujący się na Liście Produktów Regionalnych Unii Europejskiej od 2007 roku.
Markę Tatrzańską wybito na zlecenie Tatrzańskiej Agencji Rozwoju Promocji i Kultury. Przedstawiciele Agencji Rozwoju wyrazili nadzieję, że moneta zainteresuje mieszkańców, turystów oraz kolekcjonerów.
Czamańska dodał, że moneta będzie nie tylko środkiem płatniczym, ale również symbolem oraz pamiątką nawiązującą do tradycji, kultury tudzież wyjątkowego charakteru powiatu tatrzańskiego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział aktualności dnia:
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
LOT przedstawił plan działania na najbliższe 5 lat
Samolot linii Thomas Cook odleciał, bo naprawił go sam pasażer
Dwie nominacje Hotelu The Granary do Best Hotel Award 2011
Brytyjczycy niemile widziani także w Grecji
Powstanie 2 tys. miejsc pracy w hotelarstwie w Wielkiej Brytanii
Pozytywne wyniki Norwegian w listopadzie 2008
PBP Sindbad po raz czwarty wśród Gazel Biznesu
Rzeszów dąży do uruchomienia połączenia lotniczego z Lwowem
Zmodernizowano hotel i halę sportową w cieszyńskim MOSiRze
Interferie nadal pod skrzydłami KGHM
Oblężenie Krakowa przez 400 Chińczyków
Największe piwne spa na świecie - w Czechach
Władze Egiptu podały, iż prowadzą bezpośrednie rozmowy z porywaczami
Jak przyciągnąć klientów w mroźny dzień?
Continental Airlines przystąpi do Star Alliance?
Wypadek polskiego autokaru na autostradzie A2 Berlin-Hanower
Montownia Airbusów A320 powstanie w Chinach
Będą czartery z Łodzi do Tunezji i Egiptu