Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie


Komisja Europejska: lista ofiar 2 godziny po katastrofie lotniczej
Najpóźniej dwie godziny po katastrofie lotniczej przewoźnik będzie zoobowiązany do podania zweryfikowanej listy osób, które znajdowały się na pokładzie samolotu, tak aby nie trzymać w niepewności rodzin ofiar. Takie rozwiązanie przynosi porozumienie przyjęte przez ministrów transportu krajów UE.
Porozumienie nakłada również na linie lotnicze prawny obowiązek wsparcia i udzielenia pomocy ofiarom katastrof i ich bliskim. Natomiast władze krajowe zadecydują, jaki urząd lub organizacja mają zapewnić pomoc.
Komisja Europejska zaproponowała, aby linie lotnicze miały obowiązek przedstawić listy osób, które rzeczywiście znajdowały się w samolocie (nie musi być to równoznaczne z zakupem biletu) najpóźniej godzinę po katastrofie. Jednak rządy krajów członkowskich przyznały, że małe linie, które obsługują niewielkie lotniska mogą mieć kłopot z szybkim podaniem zweryfikowanych informacji, dlatego czas podania informacji został przedłużony do dwóch godzin.
Nowelizacja ta czeka na zatwierdzenie przez Parlament Europejski do połowy roku. KE oczekuje, że nowe przepisy zaczną obowiązywać przed końcem roku.
Komentarze
Tagi:
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
W. Brytania: bankructwo biura podróży Goldtrail
"Nordowi Mol" zaprasza na kaszubskiego grilla
Rainbow Tours w marcu odnotował wzrost sprzedaży o 43%
LOT nie zadbał o swoich pasażerów
Nowy szef GDDKiA: Janusz Kopera
Ranking Forbes: Le Meridien Bristol hotelem najlepszym dla biznesmenów
Obóz językowo-sportowy nad morzem dla dzieci!!!
przemyslenia zwiazane z branza i studiami z nia zwiazanymi
Spółkę zadłużoną Z o.o. ,S.A , S.C , Jawną Kupię tel.535-867
The Leading Hotels: zrzeszone hotele mają dążyć do doskonałości
Chińskie linie lotnicze Hainan Airlines weszły do Polski
Solaris-y znów będą jeździć po ulicach Bratysławy
Airbus podtrzymał deklarację dostaw A380 na 2008 rok
Trufla - przysmak za 330 tysięcy dolarów
Pociąg papieski przestał być atrakcją turystyczną?
Wenecja uruchamia platformę on-line do zarządzania ruchem turystycznym
Alfabet globtrotera, czyli jak przygotować podróż dookoła świata?
easyJet: pasażerowie wracają do domu
Touroperatorzy zapłacą za opiekę medyczną dla turystów?
Jaka magia Krupówek przyciąga tam tłumy turystów?