Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ogólnopolski Touroperator na sprzedaż
- Deluxe Travel Club szuka Specjalisty ds. Sprzedaży
- pilotaż/ kierowca busa
- TBO.COM POLSKA szuka KEY ACCOUNT MANAGERA
- Pilot na wyjazd 15-17.10.2025r.
- Specjalista ds turystyki Łódź
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- pilot wyjazdu 14-16 października
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki


Przełom w promocji Krakowa!
2004-09-17Kraków jest pierwszym polskim miastem, które zdecydowało się na tak odważną reklamę billboardowo-medialną.
r e k l a m a
Już od października na terenie całego kraju stanie 240 billboardów reklamujących weekend w Krakowie. Najwięcej plakatów znajdzie się w Warszawie, oraz na Górnym i Dolnym Śląsku.
Na billboardach pojawią się reklamy ukazujące arkady Sukiennic utworzone z kieliszków, oraz zachętę do odwiedzenia jednego z nielicznych miast, w którym jest tak dużo kościołów i klubów.
Reklamy (oprócz billboardów) pojawią się także w wysokonakładowych pismach, ogólnopolskich i regionalnych radiach (m.in. w RMF-ie) oraz w portalach internetowych.
Celem kampanii promocyjnej jest przedłużenie sezonu turystycznego w mieście i przyciągnięcie ludzi młodych duchem, których stać na to, by spontanicznie zadecydować o spędzeniu weekendu w Krakowie.
Jest to pierwsza, tak oryginalna kampania reklamująca Kraków. Pomysł powiązania sukiennic z kieliszkami jest wprawdzie kontrowersyjny, ale może okazać się skutecznym zabiegiem artystycznym - taką reklamę obejrzy i zapamięta każdy.
Kampanię przygotowała warszawska agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, która na rynek wprowadzała wielkie marki - m.in. Mercedesa.
Kolejna akcja promująca Kraków planowana jest tuż przed sylwestrem. Będzie ona oparta o inne projekty graficzne. W przyszłym roku Kraków spróbuje również reklamy na rynku międzynarodowym, m.in. w telewizji - mówi się tu np. o MTV lub kanałach Discovery. Bardzo prawdopodobne, iż pieniądze na ten cel da Unia Europejska.
Pieniądza na tą kampanie uzyskano dzięki opłacie miejscowej - więcej możesz o niej przeczytać tutaj.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Młodsze pokolenie oczekuje zielonego
Wielkopolska promuje się w
Szczyrk 2.0 - wielkie plany małego
Dział aktualności dnia:
Więcej turystów w polskich obiektach
Czy eSky namiesza
Kto został laureatem Konkursu na Najlepszy Produkt
Starsze aktualności:
Travelplanet: dwukrotny wzrost
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Gdzie chcieliby polecieć
Wakacje nad Bałtykiem lepsze niż przed
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
O Tarnowie w chińskim prestiżowym miesięczniku "Lifepaper"
Na wino świętomarcińskie do Czech
Od października nowa szata serwisu www Pizza Hut
Linie lotnicze TAP: ostatni kwartał 2007 osłabił wyniki
Obowiązki biur podróży w sytuacjach wystąpienia siły wyższej
Sphinx wprowadza nowe dania do menu
Wkrótce rozpocznie się budowa południowej obwodnicy Warszawy
Dokumentacja w opodatkowaniu usług turystycznych
Rozpoczęła się akcja liczenia turystów w Tatrach
Kalifornia: 3 osoby zginęły, 3 zostały ranne w wyniku katastrofy śmigłowca turystycznego
Turysta w kłopotach - przez własną głupotę
Połączenie kolejowe Balice - Kraków będzie później