Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Przełom w promocji Krakowa!
Kraków jest pierwszym polskim miastem, które zdecydowało się na tak odważną reklamę billboardowo-medialną.
Już od października na terenie całego kraju stanie 240 billboardów reklamujących weekend w Krakowie. Najwięcej plakatów znajdzie się w Warszawie, oraz na Górnym i Dolnym Śląsku.
Na billboardach pojawią się reklamy ukazujące arkady Sukiennic utworzone z kieliszków, oraz zachętę do odwiedzenia jednego z nielicznych miast, w którym jest tak dużo kościołów i klubów.
Reklamy (oprócz billboardów) pojawią się także w wysokonakładowych pismach, ogólnopolskich i regionalnych radiach (m.in. w RMF-ie) oraz w portalach internetowych.
Celem kampanii promocyjnej jest przedłużenie sezonu turystycznego w mieście i przyciągnięcie ludzi młodych duchem, których stać na to, by spontanicznie zadecydować o spędzeniu weekendu w Krakowie.
Jest to pierwsza, tak oryginalna kampania reklamująca Kraków. Pomysł powiązania sukiennic z kieliszkami jest wprawdzie kontrowersyjny, ale może okazać się skutecznym zabiegiem artystycznym - taką reklamę obejrzy i zapamięta każdy.
Kampanię przygotowała warszawska agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, która na rynek wprowadzała wielkie marki - m.in. Mercedesa.
Kolejna akcja promująca Kraków planowana jest tuż przed sylwestrem. Będzie ona oparta o inne projekty graficzne. W przyszłym roku Kraków spróbuje również reklamy na rynku międzynarodowym, m.in. w telewizji - mówi się tu np. o MTV lub kanałach Discovery. Bardzo prawdopodobne, iż pieniądze na ten cel da Unia Europejska.
Pieniądza na tą kampanie uzyskano dzięki opłacie miejscowej - więcej możesz o niej przeczytać tutaj.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Chcą ściągnąć młodych Niemców do
Dział aktualności dnia:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
O Tarnowie w chińskim prestiżowym miesięczniku "Lifepaper"
Na wino świętomarcińskie do Czech
Od października nowa szata serwisu www Pizza Hut
Linie lotnicze TAP: ostatni kwartał 2007 osłabił wyniki
Obowiązki biur podróży w sytuacjach wystąpienia siły wyższej
Sphinx wprowadza nowe dania do menu
Wkrótce rozpocznie się budowa południowej obwodnicy Warszawy
Dokumentacja w opodatkowaniu usług turystycznych
Rozpoczęła się akcja liczenia turystów w Tatrach
Kalifornia: 3 osoby zginęły, 3 zostały ranne w wyniku katastrofy śmigłowca turystycznego
Turysta w kłopotach - przez własną głupotę
Połączenie kolejowe Balice - Kraków będzie później