Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Manager produktu
- Specjalista ds. obsługi posprzedażowej Wrocław
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Pilot na wycieczkę do Czech
- referent d/s turystyki
- Pilot na Sardynię 24-28.04.2025
- Rezydent biura podróży 2025 na Krecie
- Kierownik biura podróży Wakacje.pl King Cross
- SPECJALISTA DS. MARKETINGU
- Specjalista ds. turystyki


Przełom w promocji Krakowa!
2004-09-17Kraków jest pierwszym polskim miastem, które zdecydowało się na tak odważną reklamę billboardowo-medialną.
r e k l a m a
Już od października na terenie całego kraju stanie 240 billboardów reklamujących weekend w Krakowie. Najwięcej plakatów znajdzie się w Warszawie, oraz na Górnym i Dolnym Śląsku.
Na billboardach pojawią się reklamy ukazujące arkady Sukiennic utworzone z kieliszków, oraz zachętę do odwiedzenia jednego z nielicznych miast, w którym jest tak dużo kościołów i klubów.
Reklamy (oprócz billboardów) pojawią się także w wysokonakładowych pismach, ogólnopolskich i regionalnych radiach (m.in. w RMF-ie) oraz w portalach internetowych.
Celem kampanii promocyjnej jest przedłużenie sezonu turystycznego w mieście i przyciągnięcie ludzi młodych duchem, których stać na to, by spontanicznie zadecydować o spędzeniu weekendu w Krakowie.
Jest to pierwsza, tak oryginalna kampania reklamująca Kraków. Pomysł powiązania sukiennic z kieliszkami jest wprawdzie kontrowersyjny, ale może okazać się skutecznym zabiegiem artystycznym - taką reklamę obejrzy i zapamięta każdy.
Kampanię przygotowała warszawska agencja reklamowa Ad Fabrika FCB, która na rynek wprowadzała wielkie marki - m.in. Mercedesa.
Kolejna akcja promująca Kraków planowana jest tuż przed sylwestrem. Będzie ona oparta o inne projekty graficzne. W przyszłym roku Kraków spróbuje również reklamy na rynku międzynarodowym, m.in. w telewizji - mówi się tu np. o MTV lub kanałach Discovery. Bardzo prawdopodobne, iż pieniądze na ten cel da Unia Europejska.
Pieniądza na tą kampanie uzyskano dzięki opłacie miejscowej - więcej możesz o niej przeczytać tutaj.
Komentarze
Tagi:
Dział centra informacji i promocji:
Polacy chcą wyjechać na dłuższe wakacje w
Polska na Maderze 4-tym rynkiem
Konferencja Nowe Trendy w Turystyce już za 10
Dział aktualności dnia:
Influencerzy mają promować atrakcje
Turystyka umacnia grupę Wirtualna
Starsze aktualności:
Czego obawiają się Polacy jadący na
3/4 Europejczyków planuje wakacyjne
Ecco Travel oferuje specjalne
Strajk na lotnisku może wykluczyć odpowiedzialność za opóźniony
Nowe hotele z logiem B&B już
Accor rozbudowuje lifestylową
Majowe obłożenie zapowiada się
Nowy międzynarodowy touroperator wchodzi do
Ceny wyjazdów na sierpień lekko w
Koniunktura sprzyja hotelom, ale inwestycji wciąż jest
O Tarnowie w chińskim prestiżowym miesięczniku "Lifepaper"
Na wino świętomarcińskie do Czech
Od października nowa szata serwisu www Pizza Hut
Linie lotnicze TAP: ostatni kwartał 2007 osłabił wyniki
Obowiązki biur podróży w sytuacjach wystąpienia siły wyższej
Sphinx wprowadza nowe dania do menu
Wkrótce rozpocznie się budowa południowej obwodnicy Warszawy
Dokumentacja w opodatkowaniu usług turystycznych
Rozpoczęła się akcja liczenia turystów w Tatrach
Kalifornia: 3 osoby zginęły, 3 zostały ranne w wyniku katastrofy śmigłowca turystycznego
Turysta w kłopotach - przez własną głupotę
Połączenie kolejowe Balice - Kraków będzie później
Balice znów stanęły z powodu mgły
Katowice i Sosnowiec mają szansę na turystów zafascynowanych Polą Negri i Hansem Bellerem
Małpa kelnerem w japońskiej restauracji
Ecco Travel wypuszcza nowy zimowy katalog
Uwaga na utrudnienia na południowej obwodnicy Krakowa