Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Hotelarze mają bogatą ofertę dla biznesmenów
Według badań przeprowadzonych od czerwca do grudnia 2007 roku przez instytut Keralla Research biznesmeni stanowią aż 77% wszystkich gości wrocławskich hoteli. W tym czasie w interesach do Wrocławia przyjechało w sumie 263 tys. osób. Jednak biznesmeni są bardziej wymagający od zwykłego turysty. Hotelarze muszą poszerzać zakres oferowanych usług, aby zadowolić tą grupę gości.
Według Krzysztofa Wojtkiewicza, dyrektora generalnego Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego, dla hoteli o podwyższonym standardzie menedżerowie są bardzo istotnymi klientami. Pojawił się nawet termin "abscale segment", który określa klientów, którzy wymagają od miejsca pobytu więcej niż przeciętny turysta. Zalicza się do nich właśnie biznesmenów.
Prawie każdy dobry hotel zapewnia możliwość zorganizowania spotkania, konferencji oraz dostęp do internetu.
W hotelu Park Inn w Krakowie za wynajęcie sali na 400 osób trzeba zapłacić od 3 tys. zł za pół dnia do 4,5 tys. zł za cały dzień. Hotele Westin zlokalizowane w całej Europie oferują biznesmenom możliwość skorzystania z Westin Guest Office, czyli połączenia pokoju i biura, wyposażonego w sprzęt biurowy oraz internet. Nocleg w takim pokoju w zależności od sezonu kosztuje od 395 do 885 zł za dobę bez śniadania. Natomiast w polskich hotelach Sheraton znajdują się miejsca dla wyjątkowo wymagających, które określane są jako Club Floor. Jest to ekskluzywna część hotelu z własną recepcją i obsługą kamerdynerską. W hotelach tej marki dostępna jest również usługa Starmeeting Concierge, zapewniająca gościom pomoc przy organizacji konferencji.
Jednak hotele nie skupiają się wyłącznie na biznesmenach. Maciej Głownia, dyrektor hotelu Park Inn w Krakowie zaznacza - Dobre placówki stawiają obecnie na elastyczność. Jednym z najlepszych klientów jest klient konferencyjny. Wiele osób uczestniczących w konferencjach to ludzie wysłani przez organizacje, które finansują im pokój, wyżywienie, parking. Dla hotelu jest to świetny zarobek. Ale zawsze są okresy, kiedy brakuje konferencji, wtedy utrzymuje się z turystyki wypoczynkowej. Dlatego ważny jest każdy gość.
Dlatego też hotele coraz częściej oferują gościom wiele innych usług nie związanych z biznesem. Wśród nich są między innymi: pranie garderoby, siłownia i masaż. Usługi te dostępne są już w prawie wszystkich hotelach. Natomiast Hotele Westin oferują też WorkOUT Rooms. Są to duże pokoje, które wyposażono w lekki sprzęt do ćwiczeń. Doba w takim pokoju kosztuje 860 zł.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
UN Tourism: Turystyka odbudowała się po
MSiT chce 10 strategii dla
Starsze aktualności:
Stary Rynek i ratusz w Poznaniu znów
Niemcy stawiają na turystykę kulturalną i zrównoważone
Polki wydają więcej na
Jest porozumienie w sprawie jednolitej, europejskiej przestrzeni
Okiem ubezpieczyciela - gdzie podróżowali
Piotr Borys odpowiedzialny za turystykę w
64% Polaków planuje zwiększyć budżet na
GITD podsumowuje akcję Bezpieczny autokar-ferie
Wstępne porozumienie w sprawie rozporządzeń dot. danych pasażerów linii
Parlament Europejski przyjął nowe przepisy dotyczące wynajmu
Poznań za pół ceny 2009 - druga edycja turystycznej akcji promocyjnej
Dodatkowe pociągi Intercity na Mundial!
Accessible Portugal - agencja dla niepełnosprawnych turystów
Kelnerzy uciekają z Warszawy do Londynu i Dublina!
Komisja Europejska chce systemu wymiany informacji o pasażerach linii lotniczych
Do ULC wpłynęły propozycje opłat nawigacyjnych na 2011 r.
Rekord świata w Chile - gigantyczna wieża z klocków
Konkurs POTu na najlepszy punkt "it"
Będzie nowoczesny dworzec w Tczewie
Ponad 100 domen turystycznych na sprzedaż
Emirates Airline: od lipca codzienne rejsy na trasie Dubaj - Praga