Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista ds. turystyki
- KRAKÓW - Specjalista ds. Sprzedaży Podróży
- Sprzedawca wycieczek luksusowych
- Szukasz partner? MICE EXPO!
- Specjalista/ka ds turystyki (Warszawa)
- Specjalista ds turystyki
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Skórzewo...
- Kierownik Salonu Fostertravel.pl - Białystok
- Przewodnik Kulinarny/ Gdańsk
Jak prawidłowo i bezpiecznie zarządzać gastronomią?
Jak określić i utrzymać standardy, kontrolować przepływ gotówki i towarów, jak prawidłowo zorganizować obieg dokumentów i informacji, jak zapewnić Bezpieczeństwo i Higienę Pracy - na te i wiele innych pytań odpowiedzą eksperci podczas szkolenia organizowanego przez firmę doradczo-szkoleniową Projekt Hotel i Balance Education, które odbędzie się 8 listopada w warszawskim hotelu Marriott.
Szkolenie skierowane jest do właścicieli i menedżerów restauracji oraz do osób rozpoczynających działalność w branży gastronomicznej.
Podczas szkolenia eksperci-praktycy przedstawią standardy i konieczne procedury dotyczące prowadzenia restauracji. Pokażą zasady, których należy przestrzegać, aby restauracja działała sprawnie, przynosiła dochody a jej goście byli usatysfakcjonowani. Właścicielom lokali wymagających "programu naprawczego" doradzą, jakie zmiany są konieczne dla poprawy funkcjonowania ich zakładu przy wykorzystaniu potencjału miejsca, proponowanej oferty i pracowników. Osobom otwierającym restauracje wskażą co należy wiedzieć i o czym należy pamiętać, by już na etapie wstępnym uniknąć błędów skutkujących w przyszłości poważnymi, negatywnymi konsekwencjami.
W trakcie seminarium podjęty zostanie też temat optymalnego wyposażenia i organizacji przestrzennej restauracji uwzględniającej rodzaj prowadzonej działalności gastronomicznej (prawidłowo zaprojektowane ciągi komunikacyjne, pomieszczenia magazynowe, produkcyjne, pomieszczenia socjalne, itp.)
W programie szkolenia: możliwość obejrzenia rozdzielni kelnerskiej, części produkcyjnej, części zmywającej i restauracji Lila Weneda. Gości oprowadzi manager hotelu Marriott.
Wszyscy uczestnicy szkolenia mogą zaprosić ekspertów na bezpłatną wizję lokalną ich restauracji. Będzie ona polegała na ocenie organizacji pracy i właściwego wyposażenia.
Koszt udziału w szkoleniu: 366 zł brutto. Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały szkoleniowe, konsultacje z ekspertami, wizję lokalną, serwis kawowy. Liczba miejsc ograniczona. O udziale decyduje kolejność zgłoszeń.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Zarządzanie gastronomią
[2010-10-09 18:35 79.184.122.*]
proszę o podanie terminu szkolenia oraz miejsca pozdrawiam odpowiedz »
Dział gastronomia:
Dział targi, konferencje, workshop:
Polska zyskuje w
Nowe Trendy w Turystyce już za
Starsze aktualności:
Najpopularniejsze kierunki citybreak w 2023
Większość Polaków wyjedzie w
TSUE rozpatrzył skargę Wizz Air na pomoc dla linii
Państwo może nakładać obowiązki na dostawców usług internetowych z siedzibą w innym kraju
Nad Bałtykiem gotowi na ferie
Miasta apelują o uregulowanie najmu
Dokąd na ferie z biurem
Kraków Airport podsumowuje miniony
Niezły wynik lotniska w
Boeingi 737 MAX 9 uziemione w
Francja: od 1 stycznia wchodzi w życie międzynarodowy system kategoryzacji hoteli
Polska na targach ITF Slovakiatour 2008
Inwestycje kolejowe na najbliższe lata
110 km/h na liczniku autokaru holującego autokar!
Bydgoski port wprowadza nowy czarterowy kierunek - Sharm el Sheikh
"Pienińska Pętla" - powstają ścieżki rowerowe
Polskie lotniska będą obsługiwane przez większą liczbę firm
Amadeus: biura podróży mają pełny dostęp do oferty linii Emirates
Kraków - problemy parkingu dla busów
Warszawa: sześć firm złożyło oferty na remont dworca centralnego
Poznań za pół ceny 2009 - druga edycja turystycznej akcji promocyjnej
Do USA bez wizy? Marzenie coraz bardziej realne
UOKiK wszczął postępowanie przeciwko Amadeus Polska
Nawet 8 lat więzienia dla kierowcy, który spowodował wypadek w Serbii
Rozpoczyna się Słowacki Kiermasz Bożonarodzeniowy
Zatrzymano 17-latka, który oszukiwał świnoujskich hotelarzy
W holetu w Wielkiej Brytanii szukano śladu polonu