Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Agent turystyczny - Travelplanet.pl wdrożył system Contact Center firmy Avaya.
Nowa centrala zastępuje dotychczas wykorzystywane rozwiązanie i łączy w jedną sieć teleinformatyczną główną siedzibę firmy oraz 15 Punktów Obsługi Klienta zlokalizowanych w 9 dużych miastach Polski.
Poza systemem Contact Center składającym się m.in. z inteligentnego modułu dystrybucji połączeń (ACD), systemu nagrywania rozmów, interfejsów CTI (umożliwiających zintegrowanie telefonu z komputerem) oraz systemu raportującego, elementem wdrożenia była także część biurowa. Dzięki nowoczesnemu rozwiązaniu firma Travelplanet.pl będzie mogła efektywniej zarządzać agentami Contact Center i dynamicznie reagować na pojawiające się kolejki połączeń poprzez włączanie do obsługi klientów agentów z innych lokalizacji. Analiza nagrań rozmów telefonicznych pozwoli modyfikować i rozszerzać ofertę biura zgodnie z potrzebami klientów.
Rozwiązanie jest gotowe na wdrożenie kampanii sms-owych, głosowych i mailowych oraz obsługę innych kanałów kontaktów takich jak np. chat z klientem przez stronę www. Firma Travelplanet.pl zdecydowała się również na zakup i instalację aplikacji typu IP softphone. Obecnie duża część pracowników biurowych firmy nie korzysta już z tradycyjnych aparatów telefonicznych, lecz wykorzystuje w zamian aplikację telefoniczne zainstalowane na ich komputerach. Dla internetowego agenta turystycznego korzystanie z telefonii IP oznacza znaczne oszczędności w budżecie.
Avaya przeprowadziła także szkolenia dla agentów oraz administratorów, będzie także odpowiadać za utrzymanie systemu przez najbliższe 5 lat.
- Rozwiązanie firmy Avaya pozwoliło nam połączyć w jeden system Contact Center wszystkie 15 POKów Travelplanet.pl rozproszonych po całej Polsce. Obecnie ponad 60 agentów ma możliwość odbierania połączeń. Daje nam to gwarancję, że żadne połączenie od naszych klientów nie zostanie utracone - powiedział Konrad Jęcek, Dyrektor ds. Technologii Travelplanet.pl.
- W Travelplanet.pl został wdrożony wysokiej klasy system telefoniczny sprawdzający się zarówno w małych firmach jak i w dużych przedsiębiorstwach. Jest on bardzo elastyczny, można go rozbudować np. o moduły Unified Communications lub integrować z innymi aplikacjami takimi jak CRM. Wdrożenie trwało zaledwie 3 tygodnie, co jest bardzo krótkim czasem biorąc pod uwagę skalę projektu. Duże uznanie należy się zespołowi Travelplanet.pl za przygotowanie firmy na takie przedsięwzięcie - powiedział Jakub Soprych, Key Account Manager w firmie Avaya.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Dane pasażerów samolotów są bezprawnie przekazywane
Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze
Wakacje w kosmosie podrażały o 100%
wypoczynek dla grupy osób w górach
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's
Śląsk: delegacja UEFA oceni gotowość do Euro 2012
Kampania wizerunkowa Mazowsza rozpoczęta
Czy Czesi chcieliby na weekend do Polski?
Francja: boeing lądowanie zakończył na trawie
PIT wystąpiła o dotacje na działania w 2009 r.
Czy nowoczesna technologia zmniejszy liczbę wypadków?
Kolejne zakazy kąpieli w woj. zachodniopomorskim
Na Żuławach Wiślanych realizowany jest program Pętla Żuławska
Uwaga na naciągaczy - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU