Ogłoszenia
Ogłoszenia
- praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Travel Creator - Specjalista ds. turystyki...
Ryanair nie poczuwa się do winy za pozostawienie pasażerów przez dobę na lotnisku w Liverpoolu!
Władze taniej linii Ryanair nie chcą przeprosić, ani też zwrócić kosztów pasażerom, którzy musieli spędzić dodatkowy dzień na lotnisku w Liverpoolu. Przedstawiciel przewoźnika radzi, aby podróżni, którzy mają jakieś zastrzeżenia złożyli skargę.
W niedzielę, 4 listopada o godzinie 06.15 z lotniska w Liverpoolu nie odleciał samolot do Bydgoszczy. Jego odlot z powodu złej pogody przełożono na następny dzień. Prawie stu bydgoszczan musiało pozostać na lotnisku w Liverpoolu. Zuzanna Nowakowska, bydgoszczanka, jedna z pasażerek feralnego lotu, która musiała spędzić noc na lotnisku wyznała - Do tego nie mamy zastrzeżeń. Zdarza się przecież. Skandaliczne było jednak co innego. Przewoźnik nie poczuł się do odpowiedzialności i nie zapewnił nam ani jedzenia, ani noclegu, a przecież ma taki obowiązek.
Urząd Lotnictwa Cywilnego potwierdził, że Ryanair miał obowiązek zaopiekować się pasażerami. Katarzyna Krasnodębska, rzecznik ULC podkreśliła - W takiej sytuacji miał obowiązek zająć się ludźmi. Powinien nie tylko zagwarantować im pożywienie, ale też nocleg i dowóz do i z hotelu. I nie ma tutaj znaczenia, że to tani przewoźnik. Prawo europejskie nie rozróżnia tanich i tradycyjnych linii lotniczych. Wszyscy podlegają tym samym zasadom.
Tomasz Kułakowski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu na Europę Środkową w Ryanair przyznał, że jeżeli pasażerowie chcą odszkodowania to muszą się poskarżyć. Poinformował - Zostali powiadomieni o przysługujących im prawach i jeśli mają jakiekolwiek roszczenia, mogą zwrócić się do Customer Service w Ryanair. Jeśli ktoś czuje się skrzywdzony, niech się odwoła. Ustosunkujemy się w ciągu siedmiu dni.
Pasażerowie przyznają, że chcą się odwoływać. Nowakowska, która zebrała 93 podpisy osób zbulwersowanych postępowaniem przewoźnika wyznała - Będziemy walczyć. Nie zostawimy tak tej sprawy. Złożymy skargę, bo zachowanie Ryanaira jest oburzające.
Jeżeli przewoźnik po raz kolejny uzna, że wszystko było w porządku, wówczas zainterweniować może Urząd Lotnictwa Cywilnego.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział prawo i podatki:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
HOTREC: Booking.com nie przestrzega ustawy o rynkach
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Utrudnienia dla przylatujących z Wielkiej Brytanii
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's
Śląsk: delegacja UEFA oceni gotowość do Euro 2012
Kampania wizerunkowa Mazowsza rozpoczęta
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Francja: boeing lądowanie zakończył na trawie
PIT wystąpiła o dotacje na działania w 2009 r.
Czy nowoczesna technologia zmniejszy liczbę wypadków?
Kolejne zakazy kąpieli w woj. zachodniopomorskim
Na Żuławach Wiślanych realizowany jest program Pętla Żuławska
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Dane pasażerów samolotów są bezprawnie przekazywane
Pasażerowie skarżą się na linie lotnicze
Uwaga na naciągaczy - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU