Ruszyła kampania reklamowa Polferries
Największe polskie linie promowe Polferries rozpoczęły nową kampanie reklamową, promującą wakacje w Skandynawii.
Kampania, przygotowywana przez agencję Moby Dick Warszawa, która już od kilku lat dba o wizerunek Polfeirries, będzie składała się z krótkich spotów reklamowych emitowanych w telewizji publicznej (TVP1, TVP2), prywatnej (TVN, TVN 7, TV 4), oraz w na programach specjalistycznych (Discovery).
Aby zwiększyć siłę kampanii marketingowej, Polferries będzie sponsorem prognoz pogody, oraz będą emitowane reklamy na falach wybranych rozgłośni radiowych.
Prezentowany przekaz reklamowy kładzie nacisk na naturalne piękno Skandynawii, oraz na różnorodność dostępnym form wypoczynku.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Klienci Selectour: chcą wrócić z Egiptu wcześniej - ale nie mogą
Finnair: większy limit na bezpłatny bagaż
Contact Center Avaya w Travelplanet.pl
Francja: boeing lądowanie zakończył na trawie
PIT wystąpiła o dotacje na działania w 2009 r.
Czy nowoczesna technologia zmniejszy liczbę wypadków?
Kolejne zakazy kąpieli w woj. zachodniopomorskim
Ryanair nie poczuwa się do winy za pozostawienie pasażerów przez dobę na lotnisku w Liverpoolu!
Minimum dziesięć nowych restauracji spółki Sfinks
Media błędnie podały, że Austriacy sprywatyzują Modlin
Zjednoczone imprezy w Świętokrzyskiem
Rozwój Augustowa dzięki centrum konferencyjnemu?
Warszawa: otwarto pierwsze w Polsce Makro Centrum Rozwoju Firm
Utrudnienia dla przylatujących z Wielkiej Brytanii
Skyways połączy Birmingham ze Sztokholmem
Rewolucja na północy Afryki obniżyła ceny wyjazdów
Szkolenia sprzedażowe Grupy Travel Polska dla stacjonarnych biur podróży
Milioner nadal sprzedaje hamburgery w McDonald's