TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Znaczenie turystyki biznesowej dla rozwoju gospodarczego i kreowania wizerunku miast

17 listopada 2005 roku w Warszawie w Pałacu Kultury i Nauki (Sala Rudniewa) odbędzie się Międzynarodowa konferencja pt. "Miasta spotkań - miasta nowoczesności. Znaczenie turystyki biznesowej dla rozwoju gospodarczego i kreowania wizerunku miast".


Gospodarzem konferencji jest Biuro Promocji Miasta i Urząd m.st. Warszawy.

Celem konferencji jest zaprezentowanie miastotwórczej roli kongresów, konferencji i imprez biznesowych, przedstawienie doświadczeń wielkich miast z realizacji imprez masowych i przedstawienie doświadczeń organizatorów imprez specjalnych (kulturalnych, politycznych, sportowych).

W konferencji uczestniczyć będą dyrektorzy marketingu i promocji miast z całej Polski, reprezentanci samorządów odpowiadający za imprezy masowe, kulturalne, turystyczne i sportowe, planiści konferencyjni, menedżerowie parków tematycznych, obiektów kulturalnych i sportowych oraz animatorzy życia kulturalnego, szkoleniowcy, organizatorzy spotkań firmowych, agencje reklamy i PR, prasa.

Zgodnie z programem konferencji odbędą się panele pt.:


  • "Czy Polska ma należny udział w rynku międzynarodowych spotkań?" - Tom Hulton, dyrektor IMEX
    d/s stosunków międzynarodowych, były sekretarz generalny ICCA, ekspert MICE

  • "Promocja Warszawy jako stolicy Polski" - Tadeusz Deszkiewicz, dyrektor Biura Promocji Miasta Stołecznego Warszawy

  • "Jak miasta w Niemczech korzystają z turystyki biznesowej" - Ulrike Mende, Kleist Forum, Frankfurt nad Odrą

  • "Wykorzystanie ofert kulturalnych w Polsce dla rozwijania turystyki" - Maciej Domański, dyrektor Instytutu Adama Mickiewicza

  • "Programy Sister Cities - historia i stan obecny" - dr Jan Loryś, dyrektor Muzeum Polskiego w Chicago
  • "Promocja miasta za granicą - doświadczenia Warsaw Destination Alliance" - Alex Kloszewski, Edyta Musielak

  • "Znaczenie gości biznesowych, w tym konferencji, dla hotelu" - Ianic Menard, dyrektor sprzedaży dla klientów korporacyjnych oraz rynku M.I.C.E., Grupa Hotelowa Orbis

  • "Konferencje na szynach - oferta specjalnych wagonów konferencyjnych PKP Intercity" - Anna Różycka, Dariusz Antoniak, PKP Intercity

  • "Tajemnice reżyserii wielkich imprez" - panel dyskusyjny z udziałem ekspertów i praktyków, organizatorów imprez kulturalnych, politycznych, sportowych.


Udział w konferencji jest bezpłatny. Zgłoszenia przyjmuje organizator konferencji, firma Meetings Management do 10 listopada 2005. r.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
konferencja Miasta miasta Znaczenie turystyki biznesowej dla rozwoju gospodarczego wizerunku miast Warszawa 17 listopad promocja warszawy ianic menard w gospodarki turystyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję