Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Doradca Turystyczny
- Szukam pilota na wyjazd w terminie 07-09.03
- Wakacje.pl CH Dąbrówka Carrefour Katowice
- Specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds turystyki Mysłowice
- ITAKA BEŁCHATÓW - Prezenter oferty turystycznej
- PRACA W TURCJI
- Specjalista d/s/turystyki ŁÓDŹ
- Poszukujemy pilotów wycieczek z całej Polski
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki

Dział: Dam pracę
Menedżer Projektów Marketingu i Sprzedaży
Data wstawienia: 2024-04-11 15:39Data ważności: 2024-05-11
Województwo: Mazowieckie
Jesteśmy liderem w swoich branżach. Markami, które budzą emocje, opowiadają historie. SnowShow to absolutny lider turystyki narciarsko-snowboardowej w Polsce, obecny na rynku od 16 lat. W portfolio naszych wyjazdów mamy m.in. ZIMNO Helicamp, ZIMNO Freestyle Week, czy SnowShow Music Fest. Na naszych wyjazdach zagrali m.in. Dawid Podsiadło, Pro8l3m, Modestep, Mrozu, Brodka, Nosowska. ZIMNO to kultowa, szybko rosnąca marka z pogranicza lifestyle'u i sportu. SnowShow tworzą ludzie z zajawką do sportów zimowych i letnich, ludzie którzy naprawdę pasjonują się swoją pracą!
Będziesz odpowiedziany za realizację strategii marketingowąj i wzrost sprzedaży naszych dwóch wiodących marek SnowShow i ZIMNO (w mniejszym zakresie również marki Dobry Warun) oraz monitorowanie ustalonych KPI. To od Ciebie będzie zależało, w jaki sposób podzielisz pracę pomiędzy siebie i zespół, a także współpracujące z nami agencje marketingowe i freelancerów.
W ścisłej współpracy z Właścicielem będziesz:
- realizować strategię marketingową i sprzedażową naszych brandów (on-line i off-line)
- odpowiadać za budżet projektów marketingowych i sprzedażowych, i jego racjonalne wykorzystanie
- projektować i wdrażać działania SEO
- wykorzystywać naszą pozycję lidera w niszy, definiować miejsca i działania do tworzenia jeszcze większej wartości dla klienta
- uruchamiać procesy w celu zwiększonego generowania leadów i dodatkowej sprzedaży, wykorzystywać synergie naszych marek, wdrażać segmentację, znajdować i wykorzystywać tkwiący w niej potencjał
- automatyzować marketing i sprzedaż (mamy mnóstwo danych, z których można wykreować niezłe działania) m.in. projektować i wdrażać nowe działania z wykorzystaniem HubSpota lub tworzyć małe automatyzacje dla bezobsługowej sprzedaży imprez wyjazdowych
- planować pracę zespołu marketingu i angażować nasze różnorodne zasoby w działania pro-sprzedażowe (w tym efektywnie rozdzielać zadania i egzekwować je)
- analizować zachowania klientów, identyfikować nowe grupy docelowe i najlepsze drogi dotarcia do nich
- prowadzić mniejsze projekty, takie jak: Akademia SnowShow, blog ZIMNO, podcasty, newsletter itp.
- tworzyć tygodniowe raporty, dashborady oraz przedstawiać wnioski i plany działań
Kogo szukamy? Co jest dla nas ważne?
Szukamy kogoś, podobnego do nas - z energią do działania, kreatywnego i skutecznego. Dla nas liczy się:
- mindset przedsiębiorcy tzn. realistyczne i skuteczne zarządzanie zasobami (czas, ludzie, pieniądze)
- bardzo ważne jest dla nas to, abyś rozumiał/rozumiała naszych Klientów - dlatego szukamy kandydatów, którzy tak jak my, pasjonują się outdoorowymi sportami zimowymi jak snowboard/narty, czy letnimi jak kite/wind/ surf
- myślenie strategiczne - widzisz las a nie tylko drzewa
- pozytywne nastawienie - szukasz potencjału w dostępnych zasobach i sposobu na trudności
- umiejętność przyjmowania feedbacku - zarówno dobrego jak i krytycznego
- umiejętność modelowania procesów, analizowania problemów i danych, pracy na wskaźnikach i wykorzystania narzędzi zwiększających produktywność (np. ClickUp, HubSpot, Google Analytics itp.)
- bardzo dobra znajomość digital marketingu (SEO, paid marketing, marketing automation, social media)
- zarządzanie wieloma, niekiedy złożonymi, projektami dla dwóch marek
- Twój samorozwój - skąd czerpiesz wiedzę i gdzie obserwujesz najnowsze trendy w digital marketingu
- dla ważna jest praktyka a nie tylko teoria - potrzebujemy osoby, która naprawdę umie w marketing" i się nim fascynuje
- oszczędne, celne i efektywne zarządzanie budżetami na własne zasoby, współpracę i media
Ważne dla nas jest również to, jaką jesteś osobą. Czy czujesz nasze marki, klimat Alp, ludzi, muzyki i aktywności w niepowtarzalnym klimacie. Czy marketing i sprzedaż to jest coś, co mógłbyś nazwać swoją pasją?
Co od nas otrzymasz?
- wynagrodzenie 9 - 14 tys. netto oraz znaczący bonus uzależniony od wyników sezonu
- umowę B2B, docelowo na czas nieokreślony
- wsparcie CEO, pasjonata marketingu, który będzie Cię wdrażał i wymagał od Ciebie konstruktywnych wniosków oraz propozycji opartych na liczbach i danych
- współpracę z pozytywnie zakręconym teamem ludzi z pasją do tego, co robią i gdzie pracują
- miejsce pracy w domu z ogrodem na Mokotowie (niedaleko stacji metro Służew)
po okresie wdrożenia w procesy i uruchomieniu kluczowych projektów - możliwość pracy hybrydowej
- dostępne miejsca parkingowe
- prywatną opiekę medyczną w Enelmed
- dofinansowanie karty Multisport
- rabat na zakupy w sklepie ZIMNO oraz wartościowy bon podarunkowy
- udział w naszych wyjazdach, w tym na SnowShow Music Fest
- Twój i nasz sukces zaowocują awansem do roli Top Managera.
Koniecznie aplikuj, jeśli jesteś skuteczną osobą, pasjonujesz się marketingiem i sprzedażą, i kochasz aktywność na świeżym powietrzu. Jeśli spełniasz powyższe kryteria, to szukasz właśnie nas, a my właśnie znaleźliśmy Ciebie!
Chcesz nas lepiej poznać? Odwiedź nasze profile: FACEBOOK, INSTAGRAM, YOUTUBE.
Ogłoszeniodawca
Firma: SnowShow (360* sp. z o.o.)Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaZmiany w zimowym rozkładzie połączeń lotniczych z Modlina
Powrót połączeń Bydgoszcz - Lwów
Nowe połączenie z wrocławskiego lotniska
JW Marriott otworzy hotel w Krakowie
Turystyka rośnie, ale nie wszędzie
Gdzie Polacy latali sami na wakacje?
Finnair zwiększy liczbę lotów z Krakowa
Wraca oczekiwane połączenie z lotniska Szczecin-Goleniów
Wizz Air zacznie latać z Rzeszowa
Zmiany w zarządzie Join UP! Polska
Wzrosty na wrocławskim lotnisku przerosły oczekiwania
Szukam 20 osob chetnych na wyjazd do Chorwacji
Udany styczeń na wrocławskim lotnisku
Kraków Airport podsumowuje pierwszy miesiąc roku
Serwis lotniczy wyróżnia przewoźników. Który został uznany za najlepszego?
Ryanair tnie siatkę połączeń z Modlina
Spowiedz polskiego rezydenta...
PRZEWODNICZKA MIEJSKA PO WARSZAWIE!
Europe Senior Tourism w Hiszpanii. Ruszył program skierowany do turystów-seniorów