Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2024-05-04
Województwo: Lubelskie
Marzysz o odkrywaniu i poznawaniu nowych miejsc? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze Klienta w Salonie Firmowym Biura Podróży ITAKA? Zależy Ci na pracy zespołowej, a jednocześnie chcesz realizować swoje aspiracje?
Jeśli tak, to stanowisko Specjalisty ds. Turystyki jest właśnie dla Ciebie. Będziesz miał możliwość obsługi klienta z wykorzystaniem pionierskich w branży turystycznej rozwiązań technologicznych, a dzięki nowościom w naszej ofercie okazję do poszerzania swoich horyzontów.
Nasze wymagania:
-znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej,
-doświadczenie w sprzedaży ofert turystycznych będzie dodatkowym atutem,
-komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-dyspozycyjność także w wybrane weekendy,
-odpowiedzialność, systematyczność i dokładność w realizacji obowiązków.
To oferujemy
-pracę, która pozwoli połączyć pasję podróżniczą ze zdobywaniem nowej wiedzy,
-ciekawą pracę w firmie, która jest liderem polskiej branży turystycznej,
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-system wynagrodzenia: płaca stała oraz premiowanie,
-liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz oferty produktowej,
-programy motywacyjne i wewnętrzne konkursy,
-firmowe wyjazdy krajowe oraz zagraniczne,
-zniżki pracownicze na prywatne wyjazdy zagraniczne,
-zniżki na karty multisport.
Benefity
-dofinansowanie zajęć sportowych
-dofinansowanie szkoleń i kursów
-elastyczny czas pracy
-zniżki na firmowe produkty i usługi
-dofinansowanie wypoczynku
-paczki świąteczne
Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, lidera polskiej turystyki.
Dział: Dam pracę
ITAKA Lublin Doradca Klienta
Data wstawienia: 2024-04-04 11:44Data ważności: 2024-05-04
Województwo: Lubelskie
Marzysz o odkrywaniu i poznawaniu nowych miejsc? Chcesz rozwijać swoje umiejętności w obsłudze Klienta w Salonie Firmowym Biura Podróży ITAKA? Zależy Ci na pracy zespołowej, a jednocześnie chcesz realizować swoje aspiracje?
Jeśli tak, to stanowisko Specjalisty ds. Turystyki jest właśnie dla Ciebie. Będziesz miał możliwość obsługi klienta z wykorzystaniem pionierskich w branży turystycznej rozwiązań technologicznych, a dzięki nowościom w naszej ofercie okazję do poszerzania swoich horyzontów.
Nasze wymagania:
-znajomość geografii świata oraz zagadnień turystyki zagranicznej,
-doświadczenie w sprzedaży ofert turystycznych będzie dodatkowym atutem,
-komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
-dyspozycyjność także w wybrane weekendy,
-odpowiedzialność, systematyczność i dokładność w realizacji obowiązków.
To oferujemy
-pracę, która pozwoli połączyć pasję podróżniczą ze zdobywaniem nowej wiedzy,
-ciekawą pracę w firmie, która jest liderem polskiej branży turystycznej,
-stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
-system wynagrodzenia: płaca stała oraz premiowanie,
-liczne szkolenia z zakresu technik sprzedaży oraz oferty produktowej,
-programy motywacyjne i wewnętrzne konkursy,
-firmowe wyjazdy krajowe oraz zagraniczne,
-zniżki pracownicze na prywatne wyjazdy zagraniczne,
-zniżki na karty multisport.
Benefity
-dofinansowanie zajęć sportowych
-dofinansowanie szkoleń i kursów
-elastyczny czas pracy
-zniżki na firmowe produkty i usługi
-dofinansowanie wypoczynku
-paczki świąteczne
Bądź na tak! Podejmij życiowe wyzwanie i dołącz do wielkiej rodziny ITAKI, lidera polskiej turystyki.
Ogłoszeniodawca
Firma: J Holiday sp. z o.o.Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaPark Inn by Radisson otwiera hotel w Poznaniu
Dobre wyniki lotniska w Babimoście
Zmiany w zimowym rozkładzie połączeń lotniczych z Modlina
Powrót połączeń Bydgoszcz - Lwów
Nowe połączenie z wrocławskiego lotniska
Wraca oczekiwane połączenie z lotniska Szczecin-Goleniów
Wizz Air zacznie latać z Rzeszowa
Lublin traci jedno z połączeń lotniczych
Gdzie Polacy latali sami na wakacje?
Finnair zwiększy liczbę lotów z Krakowa
Serwis lotniczy wyróżnia przewoźników. Który został uznany za najlepszego?
Ryanair przeprasza się z Modlinem