Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Dział: Dam pracę
Doradca Klienta w Dziale Relacji z Klientem
Data wstawienia: 2024-02-19 15:53Data ważności: 2024-03-21
Województwo: Śląskie
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Jeśli jesteś osobą dokładną, komunikatywną i zaangażowaną to poszukujemy właśnie Ciebie do działu Relacji z Klientem!
To oferujemy:
- Pracę zmianową od poniedziałku do soboty od 09:00 - 17:00 lub 10-18:00 oraz
soboty 09:00-17:00 w oparciu o umowę o pracę,
- Pakiet szkoleń, w tym szkolenia w naszych kierunkach wakacyjnych i wsparcie
doświadczonego zespołu na każdym etapie pracy,
- Pakiet benefitów: opieka medyczna Luxmed, karta lunchowa - 300 zł/msc,
ubezpieczenie grupowe, System Multikafeterii, pobyt w naszych hotelach na
preferencyjnych warunkach (dla Ciebie i Twoich bliskich),
Twoje obowiązki:
- Kontakt telefoniczny i e-mailowy z Klientami i Agentami,
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna związana z obsługą wniosków i reklamacji od
klientów - wprowadzanie wniosków do programu i aktualizacja danych,
- Przyjmowanie, rejestracja oraz informacja zwrotna,
- Kontakt z kontrahentami i innymi działami w celu wyjaśnienia bieżących spraw
reklamacyjnych.
Nasze wymagania:
- Umiejętności poprawnego posługiwania się językiem polskim oraz swobodnego
formułowania wypowiedzi pisemnych i ustnych,
- Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
(warunek konieczny),
- Dobrej znajomości pakietu MS Office.
Mile widziane:
Doświadczenie w branży turystycznej oraz w obsłudze klienta.
Ogłoszeniodawca
Firma: Coral Travel PolandFormularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaOrient Express La Dolce Vita rozpocznie rezerwacje 6 grudnia
Best Western ujawniła lokalizację nowych hoteli butikowych
FlixBus przywraca kolejne połączenia
LOT poleci na drugie lotnisko w Pekinie
Rainbow przewiduje kolejny udany sezon?
Miniony rok udany dla hotelarzy
Port Lotniczy Gdańsk podsumował 2023 rok
Nowy dyrektor operacyjny w Ryanair
Krakowskie lotnisko otrzymało prestiżową nagrodę
A&O otwiera nowy obiekt w Kopenhadze
Neckermann Podróże rusza ze sprzedażą zimowej oferty
Nowy dyrektor w Golden Tulip Międzyzdroje
Enter Air zawarł umowę z TUI Poland
PLL LOT z nową trasą w sezonie letnim
Uniwersytet chce kształcić pilotów wycieczek i przewodników
Point of Sale (POS) dla gastronomii