Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2022-08-04
Województwo: Wielkopolskie
Biuro Podróży Misja Travel poszukuje kandydata na stanowisko: manager działu obsługi klienta
Jeśli posiadasz:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie,
potrafisz zapewnić wysokiej jakości komunikację z klientami,
znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta,
komunikatywną znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innych języków obcych),
zdolności organizacyjne i negocjacyjne,
zdolność szybkiego uczenia się,
potrafisz pracować w zespole i jesteś odporny na stres,
znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
dowolną formę zatrudnienia (kontrakt B2B/ umowa o pracę),
elastyczny czas pracy,
pracę w centrali w Poznaniu,
miłą atmosferę,
szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe,
stabilne warunki zatrudnienia,
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od realizacji celów,
możliwość rozwoju kompetencji osobistych i społecznych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o wysyłanie Cv na adres:
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"
Dział: Dam pracę
Praca w BP Misja Travel Manager Obsługi Klienta
Data wstawienia: 2022-07-21 15:16Data ważności: 2022-08-04
Województwo: Wielkopolskie
Biuro Podróży Misja Travel poszukuje kandydata na stanowisko: manager działu obsługi klienta
Jeśli posiadasz:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
umiejętność koordynowania wielu zadań jednocześnie,
potrafisz zapewnić wysokiej jakości komunikację z klientami,
znajomość technik sprzedaży i obsługi klienta,
komunikatywną znajomość języka angielskiego (mile widziana znajomość innych języków obcych),
zdolności organizacyjne i negocjacyjne,
zdolność szybkiego uczenia się,
potrafisz pracować w zespole i jesteś odporny na stres,
znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych będzie dodatkowym atutem,
Oferujemy:
dowolną formę zatrudnienia (kontrakt B2B/ umowa o pracę),
elastyczny czas pracy,
pracę w centrali w Poznaniu,
miłą atmosferę,
szkolenia systemowe, produktowe i sprzedażowe,
stabilne warunki zatrudnienia,
atrakcyjne wynagrodzenie zależne od realizacji celów,
możliwość rozwoju kompetencji osobistych i społecznych.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o wysyłanie Cv na adres:
Prosimy o zamieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)"
Ogłoszeniodawca
Firma: Misja TravelZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaLOT rozdawał bilety - teraz bankrutuje
UOKiK sprawdzi lotniskowe taksówki
Rainbow wzbogaca swoją ofertę czartermix
Poznań Ławica: w kwietniu b.r. obsłużono 96 tys. pasażerów
EasyJet wprowadza ułatwienia dla biur podróży
Największa turystyczna inwestycja regionu
Klienci Sky Clubu mają związane ręce?
Lotnisko w Lublinie - wszystko albo nic?
Coraz więcej pasażerów wybiera Ryanair
Airberlin daje 72-godzinną gwarancję