Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2022-08-03
Województwo: Mazowieckie
Polska Izba Turystyki jest największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego, której ponad trzydziestoletnia działalność to okres skutecznych starań o nowy kształt biznesu turystycznego w Polsce.
Teraz i Ty możesz mieć udział w tworzeniu wizerunku najbardziej opiniotwórczej izby turystycznej w Polsce.
Dołącz do nas na stanowisku:
SPECJALISTA ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Czym będziesz się zajmować:
- tworzeniem i realizacją spójnych strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- planowaniem, redagowaniem i przygotowaniem treści i materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m. in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły
branżowe, ulotki)
-przygotowywaniem komunikatów i informacji prasowych
-prowadzeniem działań z zakresu PR Kryzysowego - analiza potencjalnych zagrożeń, opracowanie strategii komunikacji kryzysowej, zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją kryzysową
-współpracą i organizowaniem cyklicznych spotkań z interesariuszami wewnętrznymi (zarząd, oddziały, członkowie PIT)
-prowadzeniem działań z zakresu Public Affairs i komunikacji z administracją publiczną -reprezentowanie PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi
-organizacją eventów stacjonarnych i wirtualnych, wsparciem administracyjnym projektów, pozyskiwaniem funduszy na realizację zadań statutowych
-analizą i raportowaniem prowadzonych działań
Co oferujemy:
-interesującą pracę na rozwojowym stanowisku
-dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji
-bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego
-możliwość częstych podróży i udział w konferencjach, targach
-stabilne i atrakcyjne warunki pracy, elastyczny czas pracy
-pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy
Nasze wymagania:
-wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego
-wiedza z zakresu PR i komunikacji
-doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej
-rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z otoczeniem
-umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów
-znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych
-znajomość programów graficznych, do tworzenia i wizualizacji raportów
-znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa
-mile widziane doświadczenie w Public Relations/Public Affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej
-biegła znajomość języka angielskiego
Aplikację należy przesyłać do 31.07.2022 na adres
Prosimy o załączenie w swojej aplikacji klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie
danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY - KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Administratorem państwa danych jest Polska Izba Turystyki z siedzibą w Warszawie ul. Marszałkowska 9/15/29, 00-626 Warszawa.
Polska Izba Turystyki powołała Inspektora Ochrony Danych. Został nim Marek Pióro CISA, CISM, CRGEIT, CRISC, CDPSE. Można kontaktować się nim pisząc na adres e-mail:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzonymi rekrutacjami, w tym w celu prowadzonej aktualnie rekrutacji. Podanie danych jest wymagane do złożenia aplikacji, bez ich podania aplikacja nie zostanie rozpatrzona.
Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych będzie:
a) niezbędność do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy,
b) udzielona zgoda,
c) niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.
Pani/Pana dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
a) procesorom w związku ze zleconymi przez Polską Izbę Turystyki działaniami realizowanymi w imieniu Polskiej Izby Turystyki,
b) firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Państwa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane to:
a) 12 miesięcy- jeśli zostanie udzielona zgoda na przyszłe rekrutacje,
b) do 10 lat - jeśli doszło do zawarcia stosownej umowy (np. umowa o pracę),
c) 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji - jeśli nie doszło do zawarcia stosownej umowy i nie została udzielona zgoda na przyszłe rekrutacje.
Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pana prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa,
b) sprostowania danych,
c) żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
d) usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych,
f) przeniesienia Państwa danych osobowych.
Posiada również Pani/Pan prawo do cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych, z tym że pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Polską Izbę Turystyki, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Polska Izba Turystyki nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym również w formie profilowania.
Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z dopiskiem "Dane osobowe" lub do sekretariatu Polskiej Izby Turystyki na skrzynkę .
Formularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Data wstawienia: 2022-07-04 17:54Data ważności: 2022-08-03
Województwo: Mazowieckie
Polska Izba Turystyki jest największą ogólnopolską organizacją samorządu gospodarczego przemysłu turystycznego, której ponad trzydziestoletnia działalność to okres skutecznych starań o nowy kształt biznesu turystycznego w Polsce.
Teraz i Ty możesz mieć udział w tworzeniu wizerunku najbardziej opiniotwórczej izby turystycznej w Polsce.
Dołącz do nas na stanowisku:
SPECJALISTA ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
Czym będziesz się zajmować:
- tworzeniem i realizacją spójnych strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
- planowaniem, redagowaniem i przygotowaniem treści i materiałów informacyjno-promocyjnych wykorzystywanych w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m. in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły
branżowe, ulotki)
-przygotowywaniem komunikatów i informacji prasowych
-prowadzeniem działań z zakresu PR Kryzysowego - analiza potencjalnych zagrożeń, opracowanie strategii komunikacji kryzysowej, zarządzanie wewnętrzną i zewnętrzną komunikacją kryzysową
-współpracą i organizowaniem cyklicznych spotkań z interesariuszami wewnętrznymi (zarząd, oddziały, członkowie PIT)
-prowadzeniem działań z zakresu Public Affairs i komunikacji z administracją publiczną -reprezentowanie PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi
-organizacją eventów stacjonarnych i wirtualnych, wsparciem administracyjnym projektów, pozyskiwaniem funduszy na realizację zadań statutowych
-analizą i raportowaniem prowadzonych działań
Co oferujemy:
-interesującą pracę na rozwojowym stanowisku
-dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji
-bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego
-możliwość częstych podróży i udział w konferencjach, targach
-stabilne i atrakcyjne warunki pracy, elastyczny czas pracy
-pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy
Nasze wymagania:
-wykształcenie wyższe, preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego
-wiedza z zakresu PR i komunikacji
-doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej
-rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z otoczeniem
-umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów
-znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych
-znajomość programów graficznych, do tworzenia i wizualizacji raportów
-znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa
-mile widziane doświadczenie w Public Relations/Public Affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej
-biegła znajomość języka angielskiego
Aplikację należy przesyłać do 31.07.2022 na adres
Prosimy o załączenie w swojej aplikacji klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie
danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO).
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY - KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJI
Administratorem państwa danych jest Polska Izba Turystyki z siedzibą w Warszawie ul. Marszałkowska 9/15/29, 00-626 Warszawa.
Polska Izba Turystyki powołała Inspektora Ochrony Danych. Został nim Marek Pióro CISA, CISM, CRGEIT, CRISC, CDPSE. Można kontaktować się nim pisząc na adres e-mail:
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w związku z prowadzonymi rekrutacjami, w tym w celu prowadzonej aktualnie rekrutacji. Podanie danych jest wymagane do złożenia aplikacji, bez ich podania aplikacja nie zostanie rozpatrzona.
Podstawa prawna przetwarzania Pani/Pana danych będzie:
a) niezbędność do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy,
b) udzielona zgoda,
c) niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielania odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.
Pani/Pana dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
a) procesorom w związku ze zleconymi przez Polską Izbę Turystyki działaniami realizowanymi w imieniu Polskiej Izby Turystyki,
b) firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Państwa.
Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych.
Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane to:
a) 12 miesięcy- jeśli zostanie udzielona zgoda na przyszłe rekrutacje,
b) do 10 lat - jeśli doszło do zawarcia stosownej umowy (np. umowa o pracę),
c) 3 miesiące po zakończeniu procesu rekrutacji - jeśli nie doszło do zawarcia stosownej umowy i nie została udzielona zgoda na przyszłe rekrutacje.
Ponadto, informujemy, że ma Pani/Pana prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa,
b) sprostowania danych,
c) żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
d) usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania,
e) wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych,
f) przeniesienia Państwa danych osobowych.
Posiada również Pani/Pan prawo do cofnięcia w każdym czasie zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych, z tym że pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Pani/Pana danych osobowych przez Polską Izbę Turystyki, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Polska Izba Turystyki nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym również w formie profilowania.
Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych prosimy kierować na adres Administratora z dopiskiem "Dane osobowe" lub do sekretariatu Polskiej Izby Turystyki na skrzynkę .
Ogłoszeniodawca
Firma: POLSKA IZBA TURYSTYKIFormularz: kliknij tutaj - zewnętrzny formularz kontaktowy/aplikacyjny
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaNa Okęciu wylądujemy nawet w gęstej mgle
Wizz Air w sprawie zaginionych bagaży
Najstarszy McDonalds w Polsce zamknięty
Nowy dyrektor egipskiego biura ds. turystyki
Inauguracja nowej edycji kampanii 7 cudów Mazur
Plebiscyt na najlepsze schronisko Małopolski
Grupa Louvre Hotels Group otwiera nowe hotele w Rosji i Algierii