Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Rezydent Turystyczny - praca w Grecji.
- Pracownik biura podróży w Krakowie
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- EXTRA URLOP - specjalista d/s turystyki
- Specjalista ds. turystyki Rainbow Tours WARSZAWA...
- REZYDENT HOTELOWY - KRETA GRECJA
![](/plk/dodaj_ogloszenie_yellow.gif)
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2019-10-23
Województwo: Mazowieckie
Reklamacja to prezent od Klienta ponieważ pozwala poznać potrzeby klienta. Reklamacja świadczy o zaufaniu klienta do firmy. Brzmi jak żart ale żartem nie jest. Klient składający reklamację to wciąż twój klient. Skoro wrócił to znaczy, że chce z tobą rozmawiać.
Moje doświadczenie w pracy z klientem często bardzo wymagającym w branży turystycznej, skłoniło mnie do zainteresowania się problemem klientów niezadowolonych z oferowanych usług. Pogrupowałam kierowane do mnie jako pilota i przewodnika skargi min. na usługi hotelowe, restauracji, transportowe i handel.
W ten sposób powstało autorskie kompendium pt. ,,Reklamacja to prezent od klienta".
Jeśli chcesz zmienić spojrzenie na obsługę reklamacji i przekuć porażkę w sukces to zapraszam do współpracy. Zrobimy z reklamacji narzędzie podnoszenia jakości w Twojej firmie.
E-mail: elstar@wp.pl
Dział: Szukam partnera
Reklamacja to prezent od Klienta
Data wstawienia: 2019-09-23 09:05Data ważności: 2019-10-23
Województwo: Mazowieckie
Reklamacja to prezent od Klienta ponieważ pozwala poznać potrzeby klienta. Reklamacja świadczy o zaufaniu klienta do firmy. Brzmi jak żart ale żartem nie jest. Klient składający reklamację to wciąż twój klient. Skoro wrócił to znaczy, że chce z tobą rozmawiać.
Moje doświadczenie w pracy z klientem często bardzo wymagającym w branży turystycznej, skłoniło mnie do zainteresowania się problemem klientów niezadowolonych z oferowanych usług. Pogrupowałam kierowane do mnie jako pilota i przewodnika skargi min. na usługi hotelowe, restauracji, transportowe i handel.
W ten sposób powstało autorskie kompendium pt. ,,Reklamacja to prezent od klienta".
Jeśli chcesz zmienić spojrzenie na obsługę reklamacji i przekuć porażkę w sukces to zapraszam do współpracy. Zrobimy z reklamacji narzędzie podnoszenia jakości w Twojej firmie.
Ogłoszeniodawca
Telefon: 501545720E-mail: elstar@wp.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuNowe osoby w Polskich Hotelach Niezależnych
Lublin traci jedno z połączeń lotniczych
Gdzie Polacy latali sami na wakacje?
Finnair zwiększy liczbę lotów z Krakowa
Serwis lotniczy wyróżnia przewoźników. Który został uznany za najlepszego?
Witours - Chorwacja Istria Medulin
Park Inn by Radisson otwiera hotel w Poznaniu
Pierwszy hotel Mercure w Debreczynie
Gdańsk Airport podsumowuje pierwsze półrocze
Udany styczeń na wrocławskim lotnisku
Kraków Airport podsumowuje pierwszy miesiąc roku
Turystyka rośnie, ale nie wszędzie