Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. rezerwacji rejsów - Gdańsk
- Praca w biurze podróży Galeria Podróży Olkusz
- WYGODA szuka instruktorów narciarstwa
- REZYDENT - TUNEZJA 2025
- Specjalista ds. Turystyki
- Biuro podróży
- Sprzedam Biuro Podróży
- REZYDENT, PILOT - TURCJA
- PASJONAT TURYSTYKI POSZUKIWANY
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
Dział: Szukam partnera
Reklamacja to prezent od Klienta
Data wstawienia: 2019-09-23 09:05Data ważności: 2019-10-23
Województwo: Mazowieckie
Reklamacja to prezent od Klienta ponieważ pozwala poznać potrzeby klienta. Reklamacja świadczy o zaufaniu klienta do firmy. Brzmi jak żart ale żartem nie jest. Klient składający reklamację to wciąż twój klient. Skoro wrócił to znaczy, że chce z tobą rozmawiać.
Moje doświadczenie w pracy z klientem często bardzo wymagającym w branży turystycznej, skłoniło mnie do zainteresowania się problemem klientów niezadowolonych z oferowanych usług. Pogrupowałam kierowane do mnie jako pilota i przewodnika skargi min. na usługi hotelowe, restauracji, transportowe i handel.
W ten sposób powstało autorskie kompendium pt. ,,Reklamacja to prezent od klienta".
Jeśli chcesz zmienić spojrzenie na obsługę reklamacji i przekuć porażkę w sukces to zapraszam do współpracy. Zrobimy z reklamacji narzędzie podnoszenia jakości w Twojej firmie.
Ogłoszeniodawca
Telefon: 501545720E-mail: elstar@wp.pl
Zobacz inne ogłoszenia z tego działu
Zobacz inne ogłoszenia z tego działuNowe osoby w Polskich Hotelach Niezależnych
Pierwszy hotel Mercure w Debreczynie
Gdańsk Airport podsumowuje pierwsze półrocze
Udany styczeń na wrocławskim lotnisku
Kraków Airport podsumowuje pierwszy miesiąc roku
Turystyka rośnie, ale nie wszędzie
Witours - Chorwacja Istria Medulin
Park Inn by Radisson otwiera hotel w Poznaniu
Dobre wyniki lotniska w Babimoście
Zmiany w zimowym rozkładzie połączeń lotniczych z Modlina
Powrót połączeń Bydgoszcz - Lwów
Nowe połączenie z wrocławskiego lotniska
Wraca oczekiwane połączenie z lotniska Szczecin-Goleniów
Wizz Air zacznie latać z Rzeszowa