Dział: Dam pracę
Specjalista ds Turystyki Kraków
Data wstawienia: 2019-04-17 15:38Data ważności: 2019-05-17
Województwo: Małopolskie
Specjalista ds. turystyki
Biuro Podróży Wspaniałe Podróże o/Kraków poszukuję osoby na stanowisko specjalista ds. turystyki.
Czas pracy: 3/4 etatu lub cały etat.
Miejsce pracy: Kraków
Oferujemy:
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie plus system prowizyjny zależny od wyników sprzedaży
- możliwości podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia i wyjazdy study tour
Wymagania:
- doświadczenie w pracy w agencyjnym biurze podróży
- znajomość produktu touroperatorów
- znajomości systemów rezerwacyjnych: Merlin, Travella, Blue Vendo
- znajomości destynacji turystycznych
- umiejętności organizacji pracy i pracy w zespole
- komunikatywności i wysoka kultura osobista
Do CV wraz ze zdjęciem i listu motywacyjnego prosimy dołączyć również oświadczenie: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.
CV oraz list motywacyjny proszę przesłać na adres:
Skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Ogłoszeniodawca
Firma: Wspaniałe PodróżeZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaW jakich kategoriach hoteli najbardziej zmieniały się ceny?
Warto inwestować w condohotele?
Rainbow rozpoczyna sprzedaż objazdówek na 2023
Niedozwolone w biurach podróży
Sopot podsumowuje spotkania biznesowe za 2022
Turyści częściej wybierają imprezy z dojazdem własnym
Bilety do Tatrzańskiego Parku Narodowego za symboliczną złotówkę
Koniec zakazu kąpieli nad Bałtykiem?
Premiera Vienna House wybuduje hotel w Azji
Poczuj magię Ohrydu - Miasta światła
RegioJet pojedzie z Warszawy do Belgii. Stara się też o zgodę na połączenia do Chorwacji
Hotele w listopadzie - kto zyskał, kto stracił?
Polska podpisała umowę transportową z Arabią Saudyjską
Komunikat ZUS w sprawie Tarczy 6.0
24 organizacje podpisują się pod apelem o pomoc dla turystyki
Best Western Hotels&Resorts z trzecim soft brandem w portfolio
Gminom brakuje strategii promocyjnych
PATROWICZ o TRIADZIE W WYWIADZIE DLA PB.PL-LINK