Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Biuro franchisingowe BP ITAKA.
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2019-01-02
Województwo: Mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów indywidualnych serwisu - naszych klubowiczów szukających wymarzonego wyjazdu. Efektem Twojej pracy ma być zadowolony klient, pewny, że wybrał najlepszą opcje.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych serwisu (telefon - połączenia przychodzące i wychodzące, czat, mail)
Doradztwo przy wyborze najlepszej oferty zgodnie z potrzebami klientów planujących wyjazdy
Kontakt z hotelami w sprawach organizacyjnych
Wyszukiwanie informacji o hotelach
Udział w telefonicznych kampaniach sprzedażowych (połączenia wychodzące)
Wymagania:
Doświadczenie w telemarketingu/telefonicznej obsłudze klienta
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Łatwość operowania słowem
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy
Samodzielność wykonywania powierzonych zadań
Komunikatywność, cierpliwość, skrupulatność
Wysoka kultura osobista
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Oferujemy:
Umowę zlecenie (po 3 miesiącach możliwość zatrudnienia na umowę o pracę)
Wynagrodzenie podstawowe oraz realną możliwość otrzymania premii
Pracę od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 8:00-18:00 (8 godzin dziennie, elastyczny grafik)
Możliwość zdobycia doświadczenia w branży e-commerce
Wdrożenie do pracy oraz wsparcie na każdym etapie
Pracę w zgranym, optymistycznie nastawionym do życia zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres (w temacie "Praca")
Dział: Dam pracę
Konsultant ds. obsługi klienta (Warszawa, centrum)
Data wstawienia: 2018-12-19 09:26Data ważności: 2019-01-02
Województwo: Mazowieckie
Będziesz odpowiedzialny za obsługę klientów indywidualnych serwisu - naszych klubowiczów szukających wymarzonego wyjazdu. Efektem Twojej pracy ma być zadowolony klient, pewny, że wybrał najlepszą opcje.
Do Twoich zadań należeć będzie:
Kompleksowa obsługa klientów indywidualnych serwisu (telefon - połączenia przychodzące i wychodzące, czat, mail)
Doradztwo przy wyborze najlepszej oferty zgodnie z potrzebami klientów planujących wyjazdy
Kontakt z hotelami w sprawach organizacyjnych
Wyszukiwanie informacji o hotelach
Udział w telefonicznych kampaniach sprzedażowych (połączenia wychodzące)
Wymagania:
Doświadczenie w telemarketingu/telefonicznej obsłudze klienta
Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych
Łatwość operowania słowem
Umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i odnajdywania się w dynamicznym środowisku pracy
Samodzielność wykonywania powierzonych zadań
Komunikatywność, cierpliwość, skrupulatność
Wysoka kultura osobista
Komunikatywna znajomość języka angielskiego (dodatkowy atut)
Oferujemy:
Umowę zlecenie (po 3 miesiącach możliwość zatrudnienia na umowę o pracę)
Wynagrodzenie podstawowe oraz realną możliwość otrzymania premii
Pracę od poniedziałku do piątku w przedziale czasowym 8:00-18:00 (8 godzin dziennie, elastyczny grafik)
Możliwość zdobycia doświadczenia w branży e-commerce
Wdrożenie do pracy oraz wsparcie na każdym etapie
Pracę w zgranym, optymistycznie nastawionym do życia zespole
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres (w temacie "Praca")
Ogłoszeniodawca
Firma: Xstar Sp. z o.o.Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaPLL LOT wraca do Kairu i Bejrutu
Lista nagrodzonych w konkursie Hotel Przyjazny Rodzinie
Nowi szefowie kuchni w sieci hoteli
Restrukturyzacja zasobu hoteli Grupy Orbis
TOPR: ten sezon był bezpieczny
Nawet 650zł kary za brak biletu w Pendolino
Aerosvit złożył wniosek o upadłość
Koordynacja rozkładów lotów na Okęciu
Orbis: 1,4 zł dywidendy na akcję