Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2018-12-28
Województwo: Małopolskie
Tripnet to innowacyjna platforma rezerwacji hoteli B2B, łącząca w jednym miejscu oferty od blisko 40 globalnych dostawców hotelowych przeznaczona na profesjonalistów z branży turystycznej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Branżowego do naszego biura w Krakowie.
Opis stanowiska:
- Stacjonarna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, w skład której wchodzi: obsługa poprzez monitorowanie systemu rezerwacji, realizacja zapytań indywidualnych oraz grupowych,
- Praca w systemie rezerwacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi,
- Utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
- Kompleksowe tworzenie, uzupełnianie i edycja korespondencji, raportów w zakresie działalności działu obsługi Klienta,
- Obsługa telefonicznych zgłoszeń typu "emergency".
Oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, gdzie byłeś/-aś odpowiedzialny/-a za stacjonarną obsługę Klienta,
- Skrupulatności, dokładności i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- Pozytywnego nastawienia do pracy i powierzonych przez przełożonego zadań,
- Znajomości języka angielskiego, która umożliwi Ci swobodną komunikację,
- Znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
- Znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która dba o rozwój organizacji jak i swoich pracowników,
- Satysfakcjonujące warunki finansowe - zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
- Dbałość o podnoszenie Twoich kwalifikacji i kompetencji.
Prosimy aplikować wysyłając CV na adres
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Dział: Dam pracę
Specjalista ds. Obsługi Klienta Branżowego
Data wstawienia: 2018-11-28 12:37Data ważności: 2018-12-28
Województwo: Małopolskie
Tripnet to innowacyjna platforma rezerwacji hoteli B2B, łącząca w jednym miejscu oferty od blisko 40 globalnych dostawców hotelowych przeznaczona na profesjonalistów z branży turystycznej.
Poszukujemy pracownika na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta Branżowego do naszego biura w Krakowie.
Opis stanowiska:
- Stacjonarna, telefoniczna i mailowa obsługa klientów, w skład której wchodzi: obsługa poprzez monitorowanie systemu rezerwacji, realizacja zapytań indywidualnych oraz grupowych,
- Praca w systemie rezerwacji z wykorzystaniem dostępnych narzędzi,
- Utrzymywanie relacji z Klientami firmy,
- Kompleksowe tworzenie, uzupełnianie i edycja korespondencji, raportów w zakresie działalności działu obsługi Klienta,
- Obsługa telefonicznych zgłoszeń typu "emergency".
Oczekujemy:
- Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, gdzie byłeś/-aś odpowiedzialny/-a za stacjonarną obsługę Klienta,
- Skrupulatności, dokładności i zaangażowania w wykonywaniu codziennych obowiązków,
- Pozytywnego nastawienia do pracy i powierzonych przez przełożonego zadań,
- Znajomości języka angielskiego, która umożliwi Ci swobodną komunikację,
- Znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem,
- Znajomości obsługi komputera w tym pakietu MS Office.
Oferujemy:
- Pracę w firmie, która dba o rozwój organizacji jak i swoich pracowników,
- Satysfakcjonujące warunki finansowe - zależne od Twojego doświadczenia i wiedzy,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
- Dbałość o podnoszenie Twoich kwalifikacji i kompetencji.
Prosimy aplikować wysyłając CV na adres
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami.
Ogłoszeniodawca
Firma: TripnetZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaAgencje turystyczne zarabiają na tym krocie
Nowy lokal gastronomiczny w Krakowie
Eurolot zaprezentował swój nowy samolot
TAP Portugal trafi w ręce Polaka?
Lufthansa: loty do Tokio przekierowywane
Pożar na luksusowym wycieczkowcu
Polskie lotniska - jest naprawdę dobrze
Tworzenie szans dla młodych w branży hotelarskiej
Biura podróży, a kryzys gospodarczy
Zdradzamy kulisy rekrutacji na stanowisko animatora
WizzAir zacieśnia współpracę z FL Technics
Konkurs: "Pomysł na rodzinne wakacje w TUI i Trefl"