Ogłoszenia
Ogłoszenia
- TRAVELAND A.T.w C.H.M1 w Czeladzi zatrudni
- Wakacje.pl Warszawa-Żoliborz zatrudni Specjalistę
- Denar - Travel zatrudni sprzedawcę usług...
- Młodszy Specjalista ds. Turystyki / Specjalista...
- Konsultant ds. SPRZEDAŻY PRODUKTU TURYSTYCZNEGO
- biuro multiagencyjne w centrum handlowym we...
- Rezydent Turystyczny - TUNEZJA
- Specjalista ds Turystyki
- Główny rezydent biura podróży/ Head Rep
- Pilot wycieczek - Polska i Europa
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
Data ważności: 2018-05-09
Województwo: Mazowieckie
Firma Look for Staff PRO, obecnie dla swojego klienta, znanej firmy, działającej w branży business travel, poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
IMPLEMENTATION MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Prawidłowa implementacja założeń wynikających z kontraktów lokalnych i globalnych (praca w j. angielskim);
Wdrażanie klientów przestrzegając planu i terminu implementacji;
Uczestnictwo w confcall i spotkaniach webowych (webex) dotyczących sposobu obsługi i wdrożenia klienta;
Ścisła współpraca z Account Managerem oraz z działem operacyjnym;
Współpraca i kontakt się z różnymi komórkami;
Ocena ryzyka związanego z implementacją, sprawne komunikowanie ryzyka wewnętrznie do swojego przełożonego oraz globalnego Account Managera;
Prowadzenie szkoleń zewnętrznych.
Wymagania:
Znajomość branży - praca na podobnym stanowisku w TMC przez minimum 2 lata;
Znajomość GDS Amadeus, dodatkowy system mile widziany;
o Tworzenie rezerwacji AIR/HTL/CAR
o Weryfikacja rezerwacji - perfect PNR, sprawdzanie stawek, wyświetlanie profili i ich ewentualne modyfikacje
Wiedza z zakresu Mid & BackOffice mile widziana;
o Rozumienie poprawności kodowania rezerwacji w zakresie Savings & Missed Savings
o Umiejętność weryfikacji danych GDS i innych źródeł rezerwacji wchodzących do BackOffice
Znajomość Online Booking Tools od strony użytkownika jak i administracyjnej;
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
o Aktywne uczestnictwo w confcall & webex
o Szkolenia z Online Booking Tool
Dobra znajomość pakietu Ms Office zwłaszcza Excel;
Dobra organizacja czasu pracy, doświadczenie w pracy z projektami mile widziane;
Komunikatywność, otwartość, wysoka kultura osobista;
Otwartość na nowe technologie;
Dyspozycyjność, samodzielność i sumienność;
Pracowitość i wytrwałość w dążeniu do celu;
Chęć rozwoju i nauki wraz z rosnącymi potrzebami pracodawcy.
W zamian oferujemy:
Pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole;
Pracę z klientami i kontraktami globalnymi;
Międzynarodowy standard pracy zgodny z etyką korporacyjną firmy;
Ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe;
Możliwości bez kosztowego doskonalenia zawodowego i językowego
szkolenia;
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aktualnego CV z podanym nr ref. IMMŚ/05/2018 na adres:
Dział: Dam pracę
Implementation Manager
Data wstawienia: 2018-04-25 12:18Data ważności: 2018-05-09
Województwo: Mazowieckie
Firma Look for Staff PRO, obecnie dla swojego klienta, znanej firmy, działającej w branży business travel, poszukuje osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
IMPLEMENTATION MANAGER
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
Prawidłowa implementacja założeń wynikających z kontraktów lokalnych i globalnych (praca w j. angielskim);
Wdrażanie klientów przestrzegając planu i terminu implementacji;
Uczestnictwo w confcall i spotkaniach webowych (webex) dotyczących sposobu obsługi i wdrożenia klienta;
Ścisła współpraca z Account Managerem oraz z działem operacyjnym;
Współpraca i kontakt się z różnymi komórkami;
Ocena ryzyka związanego z implementacją, sprawne komunikowanie ryzyka wewnętrznie do swojego przełożonego oraz globalnego Account Managera;
Prowadzenie szkoleń zewnętrznych.
Wymagania:
Znajomość branży - praca na podobnym stanowisku w TMC przez minimum 2 lata;
Znajomość GDS Amadeus, dodatkowy system mile widziany;
o Tworzenie rezerwacji AIR/HTL/CAR
o Weryfikacja rezerwacji - perfect PNR, sprawdzanie stawek, wyświetlanie profili i ich ewentualne modyfikacje
Wiedza z zakresu Mid & BackOffice mile widziana;
o Rozumienie poprawności kodowania rezerwacji w zakresie Savings & Missed Savings
o Umiejętność weryfikacji danych GDS i innych źródeł rezerwacji wchodzących do BackOffice
Znajomość Online Booking Tools od strony użytkownika jak i administracyjnej;
Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
o Aktywne uczestnictwo w confcall & webex
o Szkolenia z Online Booking Tool
Dobra znajomość pakietu Ms Office zwłaszcza Excel;
Dobra organizacja czasu pracy, doświadczenie w pracy z projektami mile widziane;
Komunikatywność, otwartość, wysoka kultura osobista;
Otwartość na nowe technologie;
Dyspozycyjność, samodzielność i sumienność;
Pracowitość i wytrwałość w dążeniu do celu;
Chęć rozwoju i nauki wraz z rosnącymi potrzebami pracodawcy.
W zamian oferujemy:
Pracę w profesjonalnym i dynamicznym zespole;
Pracę z klientami i kontraktami globalnymi;
Międzynarodowy standard pracy zgodny z etyką korporacyjną firmy;
Ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie grupowe;
Możliwości bez kosztowego doskonalenia zawodowego i językowego
szkolenia;
Atrakcyjne wynagrodzenie.
Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aktualnego CV z podanym nr ref. IMMŚ/05/2018 na adres:
Ogłoszeniodawca
Firma: MsZobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Zobacz inne ogłoszenia z tego województwaZmiany w czerwcowym rozkładzie jazdy PKP Intercity oraz PKP Przewozy Regionalne
Bez wiz do USA pojadą Czesi, a nie Polacy?
urlopy.pl - najdroższa polska domena w 2008 roku
Kraków: Hotel Sheraton poszerza ofertę dla gości biznesowych
Szybciej, bezpieczniej i wygodniej z Warszawy do Łodzi!
Dni Litewskie w restauracjach Al Pomodoro
Travelplanet.pl już w Poznaniu
Swiąteczny prezent dla Warszawiaków