TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za treść ogłoszeń. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt

Dział: Dam pracę

Team Manager Biura Podróży

Data wstawienia: 2017-10-11 08:50
Data ważności: 2017-11-10
Województwo: Wielkopolskie

Zadania:
1. zarządzanie zespołem konsultantów (ustalanie grafików, bieżąca kontrola realizowanych procesów, obsługa spraw administracyjnych, rozliczanie systemów prowizyjnych i motywacyjnych),
2. wspieranie podwładnych w osiąganiu zamierzonych celów i poziomu efektywności (prezentowanie i promowanie wśród pracowników ustalonych standardów pracy oraz obsługi Klienta, proponowanie i wdrażanie działań usprawniających procesy itp.),
3. wspieranie konsultantów w kwestiach technicznych oraz merytorycznych (przeprowadzanie rozmów eskalacyjnych z Klientami, obsługa klienta w określonych przypadkach etc),
4. motywowanie podległego zespołu Konsultantów (dbanie o dobrą atmosferę w zespole, wychwytywanie negatywnych zachowań i ich korygowanie itp.),
5. konsultacja z kierownikiem w ramach oceny pracownika, analizy jego osiągnięć itp.,
6. dbanie o poziom wiedzy merytorycznej konsultantów (szkolenia, monitoring, feedback),
7. udział w rekrutacjach i wdrażaniu nowych Pracowników
Przetwarzanie i ochrona danych osobowych zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem.

Oferujemy:
1. przyjemną atmosferę w zgranym i profesjonalnym zespole,
2. udział w rozwijaniu ciekawego projektu dla jednego z najbardziej rozpoznawalnych dyskontów na polskim rynku,
3. elastyczne godziny pracy,
4. możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy, a także szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe,
5. bogaty pakiet socjalny (karta multisport lub opieka medyczna),
6. rzetelne, płatne szkolenie przygotowujące do pracy,
7. stałe wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas,
8. umowę o pracę na pełen etat podpisywaną pierwszego dnia szkoleniowego.

Wymagania:
1. minimum 2 lata w zarządzaniu zespołem,
2. wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: turystyka , geografia),
3. doświadczenie w szkoleniu i motywowaniu pracowników,
4. mile widziane doświadczenie w branży turystycznych lub w biurze podróży (będzie to dodatkowy atut),
5. rzetelność i odpowiedzialność,
6. wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
7. umiejętność zarządzania czasem,
8. silna osobowość, asertywność i cierpliwość,
9. umiejętność podejmowanie szybkich decyzji i szukania dogodnych rozwiązań,
10. doskonała organizacja własnej pracy,
11. dyspozycyjność do pracy w systemie dwuzmianowym oraz w wybranych dniach weekendowych.


Ogłoszeniodawca

Firma: Administration Personnel Services Sp. z o.o.



Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa

Zobacz inne ogłoszenia z tego województwa
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję