TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Nowy hotel Campanile

Campanile, francuska marka hotelowa obecna w Polsce od 1999 roku, ogłasza otwarcie nowego obiektu na warszawskim Żeraniu. Campanile Warszawa Północ, który rozpoczął działalność 1 lipca, to drugi w stolicy i 12 w Polsce hotel działający pod szyldem marki, której właścicielem jest Louvre Hotels Group, druga co do wielkości grupa hotelowa w Europie.


Campanile Warszawa Północ to obiekt zlokalizowany przy ul. Modlińskiej 15a w Warszawie, w zielonej okolicy nad brzegiem Wisły, nieopodal mostu Grota-Roweckiego i Centrum Targowo-Kongresowego Global EXPO. Na odwiedzających czekają 152 klimatyzowane pokoje z łazienką z prysznicem, kawiarnia ze strefą Sport Zone, lobby bar z antresolą, a także restauracja Vivere - wyposażona w piec do pizzy i oferująca dania kuchni włoskiej i międzynarodowej przygotowywane z najwyższej jakości składników.





Nasz zespół długo szykował się na wielkie otwarcie i bardzo się cieszymy, że wreszcie możemy powitać gości w naszych progach. Jestem przekonana, że stworzyliśmy miejsce, w którym odwiedzający nas podróżnicy z bliska i daleka będą mogli poczuć się w Warszawie jak w domu powiedziała Agnieszka Adamczuk, General Manager hotelu Campanile Warszawa Północ.

Campanile Warszawa Północ oferuje również centrum konferencyjne o powierzchni 220 m2 - z wysokim sufitem, dostępem do światła dziennego i opcją zaciemnienia. Przestrzeń tę dzięki systemowi ścian mobilnych można podzielić na trzy osobne sale, w zależności od potrzeb i rozmachu planowanego wydarzenia. Oferowane rozwiązania pozwalają na zorganizowanie eventu dla nawet 250 uczestników. Goście biznesowi mogą też korzystać z przestrzeni coworkingowej na antresoli. Z kolei restauracja Vivere sprawdzi się wyśmienicie jako przestrzeń dla bankietów pokonferencyjnych lub imprez firmowych, a także jako miejsce prywatnych spotkań i świętowania ważnych okazji w gronie rodziny i przyjaciół.





W ramach programu Pets Friendly hotel Campanile Warszawa Północ oferuje osobom podróżującym ze zwierzętami dedykowane usługi oraz możliwość wygodnego pobytu z pupilem. Goście przybywający do Warszawy samochodem mogą korzystać z hotelowego parkingu na ponad 100 miejsc. Lokalizację obiektu docenią podróżni szukający wygodnego noclegu nieopodal drogi ekspresowej S8, w miejscu dobrze skomunikowanym zarówno z centrum miasta, jak i Portem Lotniczym Warszawa-Modlin.

»»»» Starsze informacje 2024-06-12 ««««


W Szklarskiej Porębie rozpoczęła się budowa pierwszego górskiego resortu pod marką Nickel. Trzy powstające właśnie budynki mieścić będą 89 apartamentów wypoczynkowych, a także restaurację i przestrzenie rekreacyjne. Wokół budynków znajdzie się natomiast nowa zieleń, w tym wysoko rosnące drzewa.

Na terenie, który odstraszał pozostałościami nieukończonej budowy przy ul. Demokratów w Szklarskiej Porębie, powstaje współczesny, nawiązujący architektonicznie do dziedzictwa górskich kurortów zespół budynków apartamentowych. Nickel Resort & Spa Szklarska Poręba obejmuje trzy etapy, a pierwszy z nich, którego budowa rozpoczęła się na przełomie maja i czerwca ma być ukończony w czwartym kwartale przyszłego roku.





Aktualnie zakończone są już prace ziemne i wykonywana jest płyta fundamentowa hali garażowej. Firma Nickel Development, znana ze swoich realizacji w Poznaniu, Kołobrzegu i Warszawie, przywiązuje ogromną wagę do minimalizacji nawierzchni utwardzonej i dlatego większość miejsc postojowych na tym terenie, przeniesiona będzie pod ziemię.

Zakres aktualnie prowadzonych prac dopełnia dostosowanie istniejących już na działce elementów instalacji do potrzeb nowopowstającego obiektu.

Architektura to wyróżnik tego projektu, a równie ważną jego częścią jest otoczenie budynków i zieleń. Firma podkreśla, że choć nabyła niezalesioną działkę, po zakończeniu budowy Nickel Resort & Spa na jego terenie, mierzącym nieco ponad 2 ha, będzie rosło ponad 200 drzew i kilkanaście tysięcy krzewów.





- Tylko w pierwszym etapie wokół budynków Nickel Resort & Spa posadzimy aż 77 drzew. Ich dobór pod względem gatunków jest inspirowany florą regionu Karkonoszy. Do tego ponad 4 tys. krzewów, wśród których dominować będzie oczywiście kosodrzewina - mówi Edyta Kołodziej, dyrektor sprzedaży i marketingu w Nickel Development. - Powierzchnia czynna biologicznie na całym terenie zajmie 11,5 tys. m kw., czyli 47% gruntów, uwzględniając w tym powierzchnię zabudowy - podkreśla.

Nad spójnością całego projektu czuwa wrocławska pracownia Q2 Studio, która specjalizuje się w obiektach o charakterze hotelowym. Projektanci dostali trudne zdanie wpisania budynków w kontekst architektoniczno-kulturowy i zachowanie harmonii miejsca. Jak widać na pierwszych wizualizacjach, wrocławscy architekci postawili na kamień, drewniane materiały wykończeniowe i duże przeszklenia, a także charakterystyczne strome dachy, jednoznacznie kojarzące się z turystyką górską.

Wraz ze startem budowy firma Nickel Development rozpoczęła także podpisywanie umów deweloperskich, już na podstawie znowelizowanej ustawy deweloperskiej. To oznacza dla kupujących dodatkowe zabezpieczenia.

- Budowa jest nadzorowana w całości przez bank finansujący inwestycję, czyli Velo Bank, który zgodnie z najnowszymi przepisami prowadzi odrębne rachunki powiernicze dla każdego z trzech etapów inwestycji i dysponuje szeregiem dodatkowych uprawnień kontrolnych w porównaniu z wcześniejszymi, powszechnie znanymi przepisami. Dodam też, że inwestycja jest chroniona przez Deweloperski Fundusz Gwarancyjny, co jest bardzo istotne w kontekście bezpieczeństwa inwestora.

Większość klientów docenia przy tym nasze 25-letnie doświadczenie w budowie i sprzedaży nieruchomości - mówi Edyta Kołodziej.

Nickel Resort & Spa Szklarska Poręba będzie należeć do sieci obiektów wypoczynkowych pod marką Nickel, pod wspólnym parasolem spółki operatorskiej Nickel Hospitality, która będzie zarządzać resortem w Karkonoszach w partnerstwie z VHM Hotel Management, firmą mającą w swoim portfolio współpracę z takimi markami hotelowymi jak Hampton by Hilton czy Holiday Inn.

Starsze informacje 2024-06-07


Czternaście - tyle hoteli w Polsce ma już popularna w Europie sieć B&B HOTELS, po tym jak do jej portfolio dołączył B&B HOTEL Tomaszów Lubelski z 50 pokojami. We wtorek, 28 maja br. odbyło się jego oficjalne otwarcie, podczas którego dokonano uroczystego przecięcia wstęgi.

3-gwiazdkowy B&B HOTEL Tomaszów Lubelski dołączył do sieci w wyniku przejęcia. Obiekt przechodził rebranding, dlatego choć goście mogli z niego korzystać już od września 2023 roku, to jego oficjalne otwarcie miało miejsce 28 maja 2024 r. W uroczystości wzięli udział przedstawiciele sieci B&B HOTELS Polska - aktualnego najemcy, firmy B 4 Bartecki spółka komandytowa - inwestora/właściciela nieruchomości, a także przedstawiciele władz miasta i okolicznych miejscowości, a także inni zaproszeni goście.





Część oficjalna spotkania rozpoczęła się od cyklu przemówień i podziękowań, będących wstępem do symbolicznego przecięcia wstęgi. Dokonali tego wspólnie: Jakub Bilik - Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS Polska, Laura Kunicka - Senior Development Manager B&B HOTELS Polska, Anna Chmielowiec - Dyrektor B&B HOTEL Tomaszów Lubelski, a także Wojciech Żukowski - Burmistrz Miasta Tomaszów Lubelski i Tadeusz Bartecki - przedstawiciel wynajmującego, firmy B 4 Bartecki spółka komandytowa. Następnie goście wzięli udział w przyjęciu koktajlowym, podczas którego mogli wznieść toast wspólnie z przedstawicielami sieci, a także porozmawiać w mniej formalnych okolicznościach. Mieli również okazję zwiedzić obiekt i zapoznać się z klimatycznie urządzonymi pokojami.

Hotel w Tomaszowie Lubelskim to kolejny kamień milowy w rozwoju sieci B&B HOTELS oraz wyraz naszego zaangażowania w zapewnienie gościom wyjątkowych doświadczeń podczas podróży. To także następny obiekt wpisujący się w naszą długofalową strategię ekspansji w Polsce, w ramach której chcemy pozyskiwać lokalizacje głównie przez konwersje, przejęcia i nowe inwestycje z deweloperami, w modelu opartym na długoterminowych umowach najmu mówi Jakub Bilik, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS Polska.

Tomaszów Lubelski to piękne miejsce na mapie Polski, pełne historii, kultury i przyrody, a nasz hotel, usytuowany w samym jego centrum, stanowi dla gości świetną bazę wypadową do odkrywania wszystkich jego atrakcji. Jego doskonałe położenie przy drodze krajowej nr 17, w pobliżu Dworca Autobusowego i postoju prywatnych przewoźników autobusowych sprawia, że jest to także punkt, w którym warto rozpocząć zwiedzanie miejscowych atrakcji i całego, malowniczego Roztocza dodaje Anna Chmielowiec, Dyrektor Hotelu.

Położony w samym centrum Tomaszowa Lubelskiego, przy ul. Lwowskiej 32, nieopodal historycznego Rynku B&B HOTEL oferuje gościom 50 nowoczesnych, klimatyzowanych pokoi z łazienkami, przeznaczonych dla 1 lub 2 osób. Stylowo urządzone wnętrza zapraszają do odpoczynku po dniu spędzonym na spotkaniach czy zwiedzaniu. Już od progu daje się tu zauważyć niezwykła dbałość o detal. Każde piętro B&B HOTEL Tomaszów Lubelski to aranżacyjnie inna pora roku. Wnętrza są nasycone, pełne kolorów i dobrego designu. Charakteryzuje je bogactwo materiałów wykończeniowych, wśród których szczególną rolę odgrywa drewno.





Oferta hotelu obejmuje również salę śniadaniową o powierzchni 140 m2, w której codziennie serwowane są posiłki w formie bufetu. Jest ona także wykorzystywana do organizacji przyjęć okolicznościowych. W hotelowym lobby jest także dostępny B&B Shop, w którym goście mogą zakupić przekąski i napoje. Osoby podróżujące samochodem mogą skorzystać z monitorowanego parkingu. Na terenie obiektu znajduje się również mała salka spotkań, przewidziana dla grup do 10 osób. W całym budynku działa szybki, bezprzewodowy Internet. Obiekt jest klimatyzowany i dobrze wyciszony.

B&B HOTEL Tomaszów Lubelski to kolejny obiekt w portfolio sieci, działający w oparciu o długoterminową umowę najmu, podpisaną z właścicielem nieruchomości.Mamy ambicje, by w długoterminowej perspektywie objąć pozycję lidera w segmencie "value for money" w Polsce. Na początek chcielibyśmy osiągnąć liczbę 50 hoteli do 2030 roku. By zrealizować ten cel, musimy dokonywać kilka otwarć rocznie, co jest możliwe tylko przy wykorzystaniu umów najmu podsumowuje Jakub Bilik.

B&B HOTEL Tomaszów Lubelski to czternasty hotel w Polsce w portfolio międzynarodowej sieci B&B HOTELS, liczącym już ponad 770 hoteli w 15 europejskich krajach, a także w Brazylii i Stanach Zjednoczonych. Marka należy do segmentu value for money i oferuje pobyt w swoich hotelach jako opcję smart, za którą kryje się dobra jakość w świetnej lokalizacji i przystępnej cenie.

Starsze informacje 2024-03-08


Grupa hotelowa Accor podpisała umowę grupą AccorInvest, dzięki której już na wiosnę 2025 roku w samym sercu Krakowa gości powita nowy hotel wkraczającej nad Wisłę marki TRIBE, rozbudowując tym samym krajowe portfolio grupy.

Zawarta jeszcze w grudniu umowa o zarządzanie między grupami Accor i AccorInvest to kolejny krok w zacieśnianiu kluczowej na polskim rynku współpracy między globalnym liderem branży hotelarskiej a AccorInvest, wiodącym inwestorem, właścicielem oraz operatorem hotelowym w Europie. Powstający przy ulicy Worcella w Krakowie obiekt już w 2025 roku rozpocznie działalność jako TRIBE Kraków Stare Miasto, czyli pod szyldem jednej z nowych i ekscytujących marek grupy Accor. Dzięki tej inwestycji marka zaznaczy swoją obecność w Polsce wraz z jednym z flagowych obiektów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.





Podpisanie tej umowy cieszy nas szczególnie z dwóch względów. Po pierwsze wzmacniamy dzięki niej współpracę z AccorInvest, naszym
zaufanym partnerem, z którym współtworzymy wiele wspaniałych i cieszących się popularnością miejsc na mapie Polski i Europy. Jesteśmy przekonani, że TRIBE Kraków Stare Miasto również zdobędzie serca wszystkich podróżników i przypadnie im do gustu jako zupełnie nowa propozycja w niesamowitej lokalizacji. Po drugie umacniamy w ten sposób swoją pozycję w Krakowie, jednej z kluczowych turystycznych i biznesowych lokalizacji w kraju.
powiedział Jacek Stasikowski, Development Director Poland Accor





TRIBE Kraków Stare Miasto w certyfikacji BREEAM Excellent zaoferuje gościom 168 stylowych i nowoczesnych pokoi w tym przestronny apartament, restaurację, bar, sale spotkań oraz strefę rekreacyjną z fitness i SPA. Wszystko to w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego Kraków Główny i Galerii Krakowskiej, a także zielonych Plant otaczających krakowskie Stare Miasto. Od Barbakanu i Bramy Floriańskiej obiekt dzieli zaledwie nieco ponad 200 metrów, a spacer na Rynek Główny zajmie mniej niż 10 minut. Nowa inwestycja będzie czwartym hotelem Accor w tej wyśmienitej lokalizacji w sercu Krakowa, obok istniejących już obiektów marek z rodziny ibis, a także bardzo popularnego Mercure Kraków Stare Miasto, z którym po otwarciu stworzy kompleks multi-site i doskonale dopełni portfolio marek grupy.

Otwierając nowy hotel własny w Krakowie, we współpracy z tak doświadczonym i znaczącym partnerem, jakim jest grupa Accor, jesteśmy przekonani, że wspólnie stworzymy nowoczesny obiekt w doskonałej lokalizacji. Ten projekt będzie ważnym elementem krakowskiej sceny hotelowej, wprowadzając nowy poziom jakości dla naszych gości. Hotel TRIBE w Krakowie stanowi kolejny krok w transformacji AccorInvest, przyczyniając się do przekształcenia i ulepszenia naszego portfela hoteli w Europie, szczególnie w segmencie midscale i ekonomicznym. przekazał Dominik Sołtysik, prezes zarządu Orbis S.A. i COO AccorInvest w Europie Wschodniej.

TRIBE Kraków Stare Miasto to drugi, obok hotelu TRIBE Warszawa Airport, zaplanowany hotel wywodzącej się z Australii marki w Polsce. Inspiracją do stworzenia designu krakowskiego obiektu stał się serial Twin Peaks. Wnętrza hotelu utrzymane będą w ciemnych barwach z dużym naciskiem na klimatyczne oświetlenie, nawiązujące do stylistyki filmów Davida Lyncha. W projekcie zastosowano długie, aksamitne kurtyny, utrzymujące przestrzeń w klimacie teatralnej scenografii. Na podłogach zaproponowano charakterystyczny dla Lyncha motyw zygzaka. W przestrzeniach hotelu będzie można odnaleźć liczne plakaty filmowe polskich twórców, a także poczuć wpływy artystyczne Williama Egglestona i Edwarda Hoppera. Przestrzenie wspólne, w tym lobby, restauracja, bar i strefa rekreacyjna, zostały zaprojektowane, aby sprzyjać interakcjom i relaksowi, zachowując przy tym charakterystyczną dla marki TRIBE atmosferę. Wnętrza zostały przemyślane tak, aby były pełne życia, aspirujące, stylowe i niezwykle funkcjonalne. Przewidziano również patio wraz z ogrodem zewnętrznym, nawiązującym do kontekstu historycznego miejsca. Za projekt wnętrz odpowiada hiszpańska pracownia Stone Desings.





TRIBE gwarantuje międzynarodowe trendy z zakresu lifestyle oraz niezapomniane doświadczenia w starannie zaprojektowanych wnętrzach, aby zapewnić gościom wszystko, czego dokładnie potrzebują i nie dać niczego, czego goście by nie potrzebowali. Filozofią marki jest idealny miks i dopasowanie nieszablonowego podejścia do hotelarstwa oraz doskonałej jakości usług w przystępnej cenie. TRIBE wyraża nową definicję wyrafinowanego designu przy każdej okazji - oferując miejsce do spędzania czasu, spotkań, zabawy i pracy w stylowym otoczeniu. Wyselekcjonowane elementy wystroju i zastosowane wysokiej jakości akcesoria łazienkowe od Kevin Murphy odpowiadają na potrzeby współczesnych podróżników. Obecnie marka jest obecna w 10 krajach na całym świecie - od Perth i Bangkoku po Londyn i Paryż, od słynnej plaży Kuta na Bali po uzdrowisko Baden-Baden w Niemczech.

Starsze informacje 2024-01-18


W ramach przebudowy i rozbudowy istniejącego hotelu DeSilva Inn Katowice Airport powstanie hotel ibis Styles Katowice Airport. Obiekt w nowej odsłonie zaoferuje 75 kreatywnie zaprojektowanych pokoi w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice. Zgodnie z planem, pierwszych gości ibis Styles Katowice Airport przywita w 2025 roku.

Dzięki podpisanej umowie franczyzowej między Accor, wiodącą grupą hotelową na świecie, a Hotelami DeSilva, w Katowicach powstanie nowy hotel ibis Styles. To kolejny krok w długofalowej współpracy między partnerami, której owocem będzie otwarcie obiektu uwielbianej przez gości w Polsce ekonomicznej marki hotelowej w śląskiej metropolii.

Podpisanie tej umowy to dla nas kolejny krok w kierunku konsolidacji naszej pozycji na rynku hotelarskim w Polsce. Nowy ibis Styles Katowice Airport to wspaniałe uzupełnienie naszej oferty nie tylko na Śląsku, ale i w całym kraju, oraz już 9 obiekt działający w ramach naszego partnerstwa z Hotelami DeSilva. Cieszymy się z tego, że marka ibis Styles, oferująca komfort i unikalny design, zdobywa w Polsce coraz większe uznanie nie tylko ze strony gości, ale i partnerów biznesowych. mówi Jacek Stasikowski, Development Director Poland w Accor.

Bliska odległość od portu lotniczego Katowice Airport to jedna z kluczowych przewag hotelu w kontekście rosnącego znaczenia katowickiego lotniska - zwłaszcza w obszarze lotów czarterowych i cargo. Dzięki temu ibis Styles Katowice Airport zapewni bezpieczną przystań turystom, ludziom podróżującym służbowo, a także pracownikom związanym z branżą lotniczą.

Jako największy franczyzobiorca grupy Accor w Polsce jesteśmy dumni z tego, że już wkrótce zasilimy lokalny rynek hotelarski nowym obiektem, który z pełnością spełni oczekiwania przyszłych gości i wzbogaci nasze portfolio o kolejny obiekt działający pod uznaną na całym świecie marką. Będzie to już drugi hotel w naszej grupie reprezentujący markę ibis Styles. Paweł Laskowski, Członek Zarządu Hoteli DeSilva

Powstanie nowego hotelu wpisuje się w dynamikę rozwojową i strategię ibis Styles w kraju, która staje się liderem marek hotelowych w segmencie ekonomicznym w Polsce. Obecnie portfolio marki tworzy 18 hoteli w kraju oraz zaplanowane 4 hotele. Dzięki dogodnym lokalizacjom, kreatywnym i nowoczesnym designem z wyrazistymi motywami przewodnimi i stylistyką ibis Styles jest drugą najchętniej wybieraną marką z globalnego portfolio Accor w Polsce.

Starsze informacje 2023-11-07


H15 Hotel Francuski w Krakowie - zarządzany przez Grupę Dobry Hotel - otrzymał piątą gwiazdkę.

Jesteśmy dumni z tego osiągniecia. To efekt pracy i starań całego zespołu H15 Hotelu Francuskiego, jak i Grupy Dobry Hotel. Jesteśmy przekonani, że ta najwyższa kategoryzacja zostanie doceniona przez naszych Gości - z Polski i ze świata. Oferujemy niezapomniane wrażenia, wyjątkową atmosferę, piękne, stylowe pokoje, znakomite dania w restauracji oraz profesjonalną obsługę na najwyższym poziomie - mówi Paweł Marzec - dyrektor H15 Hotelu Francuskiego.

H15 Hotel Francuski oferuje 43 pokoje i apartamenty. Obiekt znajduje się w historycznym centrum Krakowa, naprzeciw Muzeum Czartoryskich, kilka metrów od dawnych murów miasta i Barbakanu.

H15 Hotel Francuski zbudowany został w latach 1911-1912. Rozpoczął swoją działalność 1 czerwca 1912 roku i był wówczas najnowocześniejszym krakowskim hotelem, wyposażonym we wszystkie cuda ówczesnej techniki - własny automobil przywożący Gości z dworca, pneumatyczną pocztę, centralne ogrzewanie, wanny w łazienkach, a nawet kurki kranowe pokryte złotem. To właśnie w murach H15 Hotelu Francuskiego 12 października 1919 roku narodził się Polski Komitet Olimpijski. Historię osiągnięć polskiego sportu związaną z Polskim Komitetem Olimpijskim podziwiać można w Sali Olimpijskiej Hotelu Francuskiego, w której podpisano akt założycielski Komitetu Udziału Polski w Igrzyskach Olimpijskich (nazwa obowiązywała do 1925 roku).

Starsze informacje 2023-10-26


Już 1 grudnia 2023 do nowego hotelu w Katowicach zawitają pierwsi goście. Sieć Qubus Hotel właśnie otworzyła sprzedaż pokojów dla nowo wybudowanego, 4* obiektu zlokalizowanego w sercu Katowic.

Hotel zlokalizowany jest praktycznie w centrum Katowic przy ul. Moniuszki 9. Do dyspozycji Gości od 1 grudnia 2023r. oddanych zostanie 97 designerskich pokojów 1 i 2-osobowych oraz ekskluzywny apartament.





Oficjalne otwarcie hotelu połączone z bankietem dla kontrahentów będzie miało miejsce 30 listopada 2023r. A od 1 grudnia Qubus Hotel Katowice powita swoich pierwszych Gości hotelowych.

Prace budowlane dobiegają końca, w tej chwili odbieramy już kolejne pokoje na krańcowych piętrach i skupiamy się na elementach aranżacyjnych. To powala nam na 100% potwierdzić otwarcie Qubus Hotel Katowice dla Gości już od 1 grudnia 2023r. mówi Dyrektor Hotelu Szymon Przydworski bardzo cieszymy się, że wróciliśmy do Katowic, a projekt udało nam się zrealizować na czas. Widząc efekt końcowy wiemy, że udało nam się odwzorować całkowicie naszą wizję tego miejsca. Jest przytulnie, nowocześnie i wygodnie. Wszystkie materiały na które się zdecydowaliśmy czyli drewno, wełna, beton strukturalny, szkło wspaniale się ze sobą komponują tworząc naprawdę niezwykłe wnętrza podsumowuje Szymon Przydworski.

Do dyspozycji Gości w hotelu będzie również elegancka restauracja z tarasem mieszcząca do 50 osób. Na spotkania biznesowe, czy małe przyjęcia rodzinne przewidziane zostały także 2 kameralne sale konferencyjne. W hotelu znajdzie się również centrum fitness z sauną i siłownią.
Hotel jest 12-stym obiektem sieci Qubus Hotel.

Starsze informacje 2023-10-12


Pierwszy w Polsce obiekt europejskiej sieci nowoczesnych i przystępnych cenowo hoteli hybrydowych sieci MEININGER. Tym samym Kraków dołącza do największych miast Europy, w których ma swoje placówki MEININGER jak Paryż, Berlin, Milan czy Amsterdam.

Nowy MEININGER Hotel Kraków Centrum znajduje się w dzielnicy Grzegórzki i oferuje 135 pokoi z 507 łóżkami, od prywatnych pokoi z łazienkami po przestronne pokoje dzielone. Zaoferuje on możliwości dla każdego podróżującego, niezależnie od tego, czy są to rodziny, osoby podróżujące samotnie, podróżujący z plecakiem, osoby podróżujące służbowo czy grupy studenckie. Kompleksowe udogodnienia hotelu, zgodnie ze standardem MEININGER, obejmują kuchnię dla gości, bezpłatne łóżeczka dziecięce, duże wspólne pokoje, strefę gier, kącik zabaw dla dzieci, lobby, bar, szafki oraz pralkę i suszarkę.





Projekt został opracowany zgodnie z motywem przewodnim "Flow of Creation", który ma odzwierciedlać ducha przygody oraz doświadczenie niezapomnianych chwil. Ma on inspirować do kreatywności i niekonwencjonalnego myślenia

Nasz wyjątkowy obiekt w tętniącej życiem dzielnicy Grzegórzki jest różnorodny i ma coś do zaoferowania wszystkim podróżnikom. Niezależnie od tego, czy jest to weekendowy wyjazd, podróż służbowa czy wycieczka szkolna - nasze pokoje spełniają wszystkie potrzeby. Jednak zgodnie z naszym mottem "wyjdź i odkrywaj" zachęcamy naszych gości do zwiedzania Krakowa i tworzenia niezapomnianych wspomnień. MEININGER Kraków Centrum jest do tego idealną przystanią - mówi Karolina Ciastoń, Hotel Manager w MEININGER Hotel Kraków Centrum.

MEININGER Kraków Centrum znajduje się na wschód od Starego Miasta, pośród grupy zabytkowych kamienic, w odległości kilkuminutowego spaceru do Dworca Głównego, skąd nowa linia kolejowa biegnie do Rudzic. Grzegórzki to przyjazna i żywa dzielnica, w której znajdują się parki, trasy rowerowe, knajpy i wiele miejsc do ciekawego spędzania czasu. Naprzeciwko hotelu znajduje się Hala Targowa, a w niedalekiej odległości także Opera, Ogród Botaniczny i Uniwersytet Jagielloński. Hotel znajduje się zaledwie kilka minut od centrum miasta i oferuje dobre połączenia z najpopularniejszymi atrakcjami kulturalnymi Krakowa, a także centrami handlowymi. Blisko jest również kulinarna atrakcja: po przeciwnej stronie od hotelu znajduje się kultowy van "Kiełbaski z Niebieskiej Nysy", według wielu serwujący najlepszą kiełbasę w Krakowie!

Wraz z otwarciem Hotelu w Krakowie, MEININGER świętuje swoje trzecie otwarcie w 2023 roku. Na początku tego roku do portfolio dołączył obiekt we włoskiej Wenecji - MEININGER Hotel Venezia Mestre, a 21 września w Kolonii otwarto MEININGER Hotel Köln West. Cieszymy się, że możemy wprowadzić sprawdzoną i udaną koncepcję hoteli hybrydowych MEININGER na nowe rynki, takie jak Polska, rozszerzając naszą obecność
w Europie
- mówi Ajit Menon, CEO MEININGER Hotels.

W przyszłości MEININGER planuje wejść na kolejne nowe rynki, otwierając hotele w Barcelonie i Tel Awiwie.

Starsze informacje 2023-08-25


Tour de Pologne to cieszące się ogromnym prestiżem międzynarodowe wydarzenie sportowe, największe i najważniejsze tego typu przedsięwzięcie cyklicznie organizowane w Polsce. Tegoroczna, 80. edycja imprezy rozpoczęła się 29 lipca w Poznaniu, a zakończyła 4 sierpnia w Krakowie.

Z okazji jubileuszu należąca do grupy Accor marka Novotel zaprosiła gości do nowego, inspirowanego wspaniałą historią Tour de Pologne pokoju w hotelu Novotel Kraków City West. Projekt zrealizowano we współpracy z Czesławem Langiem, jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii polskiego kolarstwa, a obecnie dyrektorem generalnym Tour de Pologne.

Historia Tour de Pologne sięga 1928 roku, gdy z inicjatywy Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów i "Przeglądu Sportowego" zorganizowano I Bieg Kolarski dookoła Polski. W dwudziestoleciu międzywojennym, a także po wojnie wyścig miał status imprezy amatorskiej. Zmieniło się to dopiero w 1993 roku. Wówczas organizację Tour de Pologne przejął Czesław Lang, wicemistrz Letnich Igrzysk Olimpijskich z 1980 roku, dwukrotny medalista mistrzostw świata i pierwszy polski kolarz zawodowy. Dzięki jego zaangażowaniu wyścig z każdą kolejna edycją zyskiwał coraz większe międzynarodowe uznanie, by od 2011 roku stać się częścią UCI World Tour, cyklu najważniejszych zawodów w profesjonalnym kolarstwie szosowym. Każdego roku na liczących ponad 1000 kilometrów trasach Tour de Pologne, rywalizuje ze sobą ponad setka czołowych kolarzy z całego świata.

Tour de Pologne 2023 to jubileuszowa, 80. edycja wyścigu. Z tej okazji hotel Novotel Kraków City West połączył siły z Czesławem Langiem, by stworzyć niezwykły pokój tematyczny inspirowany najważniejszą imprezą kolarską w Polsce. Już dziś goście mogą spędzić noc w miejscu, które zabierze ich w podróż przez kolejne etapy historii wyścigu od dekad rozbudzającego wyobraźnię niezliczonych miłośników kolarstwa na świecie. To niezwykła, romantyczna opowieść o odwadze i wytrzymałości, o wybitnych jednostkach i pracy zespołowej, o duchu sportowej rywalizacji i triumfie człowieka nad przeciwnościami.

To kolejny rozdział współpracy naszej marki i naszego hotelu z panem Czesławem Langiem. Jesteśmy dumni, że w ten właśnie sposób możemy wspólnie uczcić tak wspaniały jubileusz. Wierzę, że stworzony przez nas pokój tematyczny nie tylko wzbudzi ciekawość naszych gości, oferując im jedyne w swoim rodzaju doświadczenie, lecz także przyczyni się do wzbogacenia ich wiedzy o historii polskiego kolarstwa i roli, jaką w promocji naszego kraju na arenie międzynarodowej odgrywa Tour de Pologne - powiedział Maciej Naziębłło, Dyrektor Generalny Novotel Kraków City West.

Dominantą wystroju nowego pokoju tematycznego w hotelu Novotel Kraków City West jest instalacja artystyczna zdobiąca ścianę znajdująca się za łóżkiem. Przedstawia ona kolejne etapy dziejów Tour de Pologne spięte w oś czasu za pomocą symbolicznego rowerowego łańcucha, a jej najbardziej spektakularnym fragmentem jest centralny element wykonany z prawdziwego roweru szosowego.





Novotel Kraków City West to prawdziwy przyjaciel polskiego kolarstwa. Cieszę się, że znów działamy razem i możemy uczcić 80. edycję Tour de Pologne w tak niecodzienny i pomysłowy sposób. Jestem przekonany, że pokój, który wspólnie stworzyliśmy, przypadnie do gustu nie tylko miłośnikom naszego sportu, lecz wszystkim gościom hotelu, którego marka słynie przecież z twórczego podejścia do gościnności - powiedział Czesław Lang, dyrektor generalny firmy Lang Team oraz wyścigu Tour de Pologne, wicemistrz olimpijski i dwukrotny medalista mistrzostw świata.

Pokój inspirowany 80. edycją Tour de Pologne czeka na gości hotelu Novotel Kraków City West od 4 sierpnia 2023 roku.

Starsze informacje 2023-08-07


Handwritten Collection to portfolio starannie wyselekcjonowanych przez grupę Accor hoteli butikowych z całego świata, których charakter odzwierciedla wizję i osobowość prowadzących je hotelarzy. Do nowej kolekcji dołącza pierwszy hotel w Polsce i drugi w regionie Europy Wschodniej.

The Crown Kraków Handwritten Collection powstał przy ulicy Królewskiej 6, w kamienicy zaprojektowanej przez Wacława Krzyżanowskiego i oddanej do użytku w 1923 roku. Obła bryła i nienachalne zdobienia imponującego budynku odsyłają wyobraźnię ku epoce poddającej refleksji praktyczną funkcję piękna w życiu człowieka i poszukującej nowych form ekspresji, łączących kunszt wykonania, szlachetne materiały i użyteczność.

Na pięciu kondygnacjach The Crown Kraków Handwritten Collection na gości czekają 44 pokoje, restauracja, bar, a także przestrzeń konferencyjno-bankietowa i strefa fitness. Wystrój wnętrz już od progu przenosi podróżnych w klimaty międzywojnia i ówczesnej awangardy artystycznej. Inspiracje stylem art déco napotyka się tu na każdym kroku. Utylitaryzm wzornictwa, geometryczna prostota form i szlachetne materiały wykończeniowe stanowią doskonały balans między tym, co użyteczne, praktyczne, a zarazem kunsztownie wykonane. Od marmurkowych szafek nocnych w pokojach przez ażurowe zdobienia w sali konferencyjnej i restauracji aż po hotelowy bar utrzymany w modernistycznej stylistyce streamline.

Ideą, jaka przyświecała nam przy tym niesamowitym hotelu było uchwycenie dawnego ducha prawdziwej polskiej gościnności oraz historii, jaka wiąże się z tym stuletnim budynkiem oraz samym Krakowem. Dzięki indywidualnemu podejściu, chcemy zapewnić naszym gościom wysublimowaną podróż, która w iście królewskim stylu pozwoli im odkryć historyczną stolicę Polski. Jesteśmy dumni, że możemy rozpocząć lokalną historię niepowtarzalnej marki Handwritten Collection w Krakowie -powiedziała Patrycja Matyjaszczyk, Brand Manager - Mercure & Handwritten Collection - Niemcy, Austria, Szwajcaria, Europa Wschodnia.

Włożyliśmy całe serce w to przedsięwzięcie i jestem przekonana, że The Crown Kraków Handwritten Collection zachwyci koneserów przybywających do nas z całego świata w celach turystycznych lub biznesowych i ceniących sobie wypoczynek i pracę w dobrze zaprojektowanych, a zarazem pięknych wnętrzach. Stylistyka naszego hotelu wspaniale wpisuje się w klimat jego reprezentacyjnej okolicy, pełnej modernistycznych gmachów, prywatnych kamienic, a także budynków użyteczności publicznej, stworzonych wraz z naszą kamienicą przed 100 laty przez najwybitniejszych polskich architektów, których dzieła były wyrazem nowoczesnych ambicji odrodzonego kraju. - dodaje Agnieszka Dąbrowska Prezes Zarządu PI Apartamenty&Hotele, spółki która będzie zarządzała tym obiektem.

Starsze informacje 2023-08-04


Nowy hotel samoobsługowy w Krakowie

Nowy aparthotel o unikalnym charakterze, usytuowany w samym sercu krakowskiego Starego Miasta to Rajska Residance. Ta niezwykła inwestycja powstała w zabytkowej kamienicy, która została kompleksowo wyremontowana i odrestaurowana. W budynku znajdują się cztery piętra, na które prowadzi piękna klatka schodowa, klimatem odpowiadająca XX-wiecznemu stylowi krakowskiej architektury. Każdy z 16 luksusowych apartamentów został zaaranżowany z dbałością o detale, a ich nowoczesne wyposażenie utrzymane jest w harmonijnych odcieniach oliwkowej zieleni i beżu. Aparthotel obsługiwany jest przez zdalną całodobową recepcję. Nowy obiekt należy do niezależnej sieci polskich hoteli i restauracji Laris Hotels Group.

Rajska Residance wpisuję się w coraz bardziej nasilający się na rynku hotelarskim trend obiektów samoobsługowych. Brak recepcji na miejscu nie wpływa jednak na standard obsługi i jej zakres. Goście mają do swojej dyspozycji wszystkie udogodnienia dostępne w tradycyjnych hotelach.





Nowoczesne wnętrza aparthotelu w połączeniu z historyczną kamienicą tworzą niezwykłe i modernistyczne przestrzenie. Każdy z apartamentów został starannie zaprojektowany, aby zapewnić gościom wyjątkowe doświadczenia podczas pobytu w Krakowie. W obiekcie znajdują się trzy rodzaje apartamentów w wysokim standardzie: Premium, Superior i Deluxe. Każdy z nich oferuje komfortowe i przytulne przestrzenie z nowoczesnym wystrojem. Klienci do dyspozycji mają część wypoczynkową, a także aneks kuchenny, z częścią jadalną. Apartament Superior dysponuje większą częścią wypoczynkową. Natomiast w apartamencie Deluxe znajdują się dwa klimatyzowane pokoje z zamykaną sypialnią i pokojem dziennym. Do każdego pokoju goście mogą dostać się historyczną klatką schodową, jak również windą obsługującą każde piętro.

Projektując wnętrza Rajska Residance czerpaliśmy inspiracje z najnowszych trendów , aby stworzyć komfortowe i funkcjonalne przestrzenie, które jednocześnie są pełne unikalnego charakteru. Apartamenty zostały urządzone z dbałością o detale, a każdy element jest starannie dobrany, aby wprowadzić do wnętrza niepowtarzalny klimat. Duże okna kamienicy pozwalają na obfitość naturalnego światła, które podkreśla piękno mebli i wykończeń. Doskonałe materiały i wyjątkowe dodatki dekoracyjne, jak oryginalne lampy, dodają charakteru i wyjątkowości każdemu z apartamentów zaznacza Michał Drzyżdżyk, prezes Laris Hotels Group.

Starsze informacje 2023-08-03


Nowa Inwestycja Qubus Hotel Katowice jest już na zaawansowanym poziomie, budowa dwunastego obiektu znanej polskiej marki Qubus Hotel rośnie w oczach. Zakończenie budowy zaplanowane jest na przełomie listopada i grudnia 2023r.

Wszystkie etapy budowy idą zgodnie z planem. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii wiele prac jesteśmy w stanie prowadzić równolegle mówi Maciej Pabisz, Dyrektor Operacyjny w sieci Qubus Hotel W tej chwili podłączone już zostały przyłącza ciepłownicze. Na końcowym etapie są też prace instalacyjne. Finalizujemy prace na dachu, wstawione zostały okna oraz kończymy elewację. Na sierpień i wrzesień zaplanowaliśmy rozpoczęcie prac związanych z zagospodarowaniem terenu oraz prace budowlane wewnątrz budynku związane z wyposażeniem dodaje Dyrektor.





Zakończenie budowy katowickiego hotelu to nie koniec naszych planów rozwojowych. Rozbudowa sieci o kolejne obiekty jest naszym celem strategicznym. W związku z tym jesteśmy w trakcie poszukiwania zarówno dogodnych miejsc pod inwestycję hotelową jak i poszukujemy atrakcyjnych obiektów hotelowych, które moglibyśmy włączyć do sieci Qubus Hotel. Wiemy bowiem, że zintegrowane zarządzanie siecią hotelarską jest znacznie bardziej opłacalne niż prowadzenie niezależnych hoteli. Poza tym sieciowość charakteryzuje się wprowadzeniem jednolitych standardów obsługi, obniża koszty zarządzania, a tym samym zwiększa rentowność hoteli. Każdy nasz obiekt jest podłączony do globalnych systemów rezerwacyjnych, a wypracowane przez spółkę procedury i standardy obsługi dają naszym gościom gwarancję wysokiej jakości usług podkreśla Maciej Pabisz.

W planach Qubus Hotel jest poszerzenie bazy hotelowej o nowe obiekty we Wrocławiu i Poznaniu. Sieć otwarta jest także na inne miasta w Polsce, które mają duży potencjał biznesowy. W tym momencie Zarząd Qubus Hotel rozpoznaje oferty inwestycyjne, które można zaprezentować wysyłając je na adres inwestycje@qubushotel.com

Starsze informacje 2023-07-25


Hotel zarządzany przez Grupę Dobry Hotel, który wcześniej funkcjonował pod nazwą Unicus Palace, obecnie został otwarty jako ***** Wyndham Grand Krakow Old Town. To pierwszy obiekt tej prestiżowej marki, z segmentu upper upscale, w Polsce.

Zmiana nazwy to efekt umowy franczyzowej podpisanej pomiędzy spółką Dobry Hotel a Wyndham Hotels & Resorts. Jesteśmy dumni i zaszczyceni, że nawiązaliśmy współpracę z Wyndham Hotels & Resorts. Zarówno dla Hotelu Unicus Palace, jak i całej Grupy Dobry Hotel jest to znacząca i prestiżowa zmiana, która nie tylko zmodyfikuje i uatrakcyjni nasze portfolio. Przede wszystkim zyskamy dostęp do międzynarodowych kanałów dystrybucji Wyndham Hotels & Resorts, co umożliwi nam szerszą promocję hotelu i naszych usług. Mamy nadzieję, że w wyniku tej współpracy przyciągniemy do Krakowa jeszcze więcej turystów i Gości, którzy zatrzymują się w hotelach Wyndham zlokalizowanych na całym świecie mówi Daniel Łukaszewicz, Dyrektor Zarządzający Grupy Dobry Hotel.





Otwarcie Wyndham Grand Krakow Old Town oznacza znaczący kamień milowy dla ekspansji Wyndham w Polsce. Cieszymy się, że możemy współpracować z Grupą Dobry Hotel, jednym z najlepszych operatorów hotelarskich w kraju, który podziela naszą wizję rozwoju. Kraków - uznawany za jedno z najpiękniejszych miast w Europie Wschodniej - staje się coraz bardziej popularny wśród międzynarodowych turystów. Nasza wyróżniająca się marka Wyndham Grand reprezentuje najlepszą w swojej klasie gościnność i jest mile widzianym dodatkiem do naszej obecności w Polsce podkreśla Dimitris Manikis, Prezes Wyndham Hotels & Resorts na Europę, Bliski Wschód, Eurazję i Afrykę.

Wyndham Grand Krakow Old Town zlokalizowany jest w dawnym Pałacu Morsztynów, w ścisłym centrum miasta. Zaledwie kilkuminutowy spacer dzieli go od Rynku Głównego i Sukiennic. Pięciogwiazdkowy hotel oferuje 60 komfortowych i bogato wyposażonych pokoi, restaurację Unique Taste, w której serwowana jest kuchnia europejska z polskimi akcentami oraz restaurację Trattoria Degusti z kuchnią włoską, a także klimatyczną Strefę Relaksu z basenem, dwiema saunami, jacuzzi, gabinetem masażu, grotą solną oraz siłownią. Do dyspozycji gości jest również podziemny parking.

Wyndham Hotels & Resorts jest największą na świecie hotelową firmą franczyzową pod względem liczby obiektów. Posiada około 9 100 hoteli w ponad 95 krajach - na sześciu kontynentach. Spółka zarządza portfelem 24 marek hotelowych.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
12 nowy hotel Polska sieć hoteli Kraków Wyndham Grand




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję