Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista od udanych wakacji :) w Azul Holiday
- Specjalista ds. Turystyki - Tarnowskie Góry
- Specjalista d.s. turystyki kolonijnej
- Specjalista ds.turystyki - Biuro Podróży...
- Praca Zdalna 100% - Konsultant ds. podróży...
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent/Asystent rezydenta EXIMTOURS w TUNEZJI
Będzie nowy hotel w Lublinie
Spółka deweloperska Immobilia została właścicielem nowego obiektu w Lublinie, który zostanie przebudowany na hotel. Pałac Rządu Gubernialnego, bo o nim mowa, został kupiony od osoby prywatnej.
Budynek jest zabytkiem, jego budowę ukończono w 1861 roku. W dwudziestoleciu międzywojennym służył on Wojsku Polskiemu, a po wojnie został oddany dla UMCS i mieścił się z nim Instytut Psychologii. W 2019 budynek został sprzedany przez UMCS osobie prywatnej, a ta sprzedała go deweloperowi.
Deweloperska spółka buduje w Lublinie mieszkania, m.in. na Sławinie i Czechowie. Koncepcja hotelu jest dopiero w opracowaniu podaje przedstawicielka spółki Immobilia.
Hotel Szczawnica Park **** to luksusowy obiekt z 110 pokojami i apartamentami, zaprojektowany tak, aby łączyć nowoczesny design, komfort i wyjątkowy charakter regionu. Hotel jest częścią wyjątkowego kompleksu, w którego skład wchodzą jeszcze dwa obiekty: nowo otwarte apartamenty premium Szczawnica Park Residence oraz nowoczesne i komfortowe apartamenty Willa Park.
Cieszący się uznaniem Gości Resort, w swoim założeniu koncentruje się na odpoczynku w bliskości natury, tworzeniu atmosfery slow life, poprzez doświadczanie smaków, zabiegi relaksacyjne, a także rekreację. Wszystko to w klimacie wyjątkowego uzdrowiska, w samym centrum Szczawnicy.
Mikroklimat Spa & Wellness to strefa prawdziwego odprężenia. Znajdują się w niej baseny, sauny oraz jacuzzi, a o przywrócenie równowagi ciała i umysłu dba zespół wykwalifikowanych masażystów i masażystek. Do zabiegów kosmetycznych, masażów i rytuałów wykorzystywane są luksusowe, organiczne i wegańskie kosmetyki.
To co zdrowe i lokalne - to motto Szefów Kuchni hotelowej restauracji Kwiat Paproci, serwującej dania fine dining. Restauracja została uhonorowanej wpisem do Żółtego Przewodnika Gault & Millau Polska 2020 - przewodnika, który tworzy kulinarną mapę najlepszych restauracji.
Kolory Wiatru Café & Pizza, to kolejny punkt gastronomiczny, gdzie można delektować się wyjątkowymi deserami oraz wyśmienitą pizzą neapolitańską, przygotowaną według tradycyjnej włoskiej receptury przez certyfikowanego pizzaiolo. Sezonowo na terenie Resortu działa również własna lodziarnia oraz Palenisko Grill Bar - miejsce, gdzie można spróbować pysznych dań z grilla, podziwiając widoki na okoliczne góry i potok Grajcarek.
Nasz kraj ma duże tradycje hotelarskie, a przed wszystkim słynną na cały świat polską gościnność, którą Hotel Szczawnica Park Resort & Spa **** chce kultywować. Chcemy oferować gościom najwyższy standard usług i promować piękny i unikalny zakątek Polski jakim są Pieniny, a w szczególności Szczawnica. To wszystko jest spójne z założeniami statusowymi Polskich Hoteli Niezależnych, dlatego miło nam dołączyć do Fundacji. Hotel Szczawnica Park Resort & Spa **** uzupełni mapę hoteli o istotny i piękny region, jakim są Pieniny i Przełom Dunajca, podnosząc tym samym atrakcyjność oferty dla lojalnej grupy Gości Polskich Hoteli Niezależnych - mówi Renata Gorecka, prezes zarządu Hotelu Szczawnica Park
W imieniu wszystkich Hoteli naszej Grupy, serdecznie witamy Właścicieli i Załogę Hotelu Szczawnica Park w gronie Polskich Hoteli Niezależnych. Nie ukrywam, iż ogromnie cieszymy się, że do naszej hotelarskiej rodziny dołączył obiekt prowadzony z tak ogromną, hotelarską pasją, w którym każdy może poczuć się wyjątkowym gościem, otoczonym nie tylko niezwykłymi walorami miejsca, ale również ponadprzeciętną opieką Załogi podczas całego pobytu. Nie bez znaczenia jest dla nas także rozwój o kolejną, piękną lokalizację turystyczną w Polsce. Na hotelarskiej mapie PHN pojawiła się niepowtarzalna Szczawnica, w której, jak mówią Właściciele Hotelu, fenomenalni Hotelarze i już Przyjaciele PHN: zawsze świeci słońce mówi Elżbieta Lendo prezes zarządu Polskie Hotele Niezależne
Serdecznie wszystkich Państwa zapraszamy do luksusowego Hotelu Szczawnica Park ****, polskiego, rodzimego obiektu, w którym na pewno poczują Państwo nietuzinkowy klimat i ducha regionu, a jego idea przewodnia: równowaga i wyciszenie, będzie gwarancją udanego wypoczynku - dodaje.
Fundacja Polskie Hotele Niezależne: wiodące na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowe, które od 25 lat, poprzez szeroki zakres
współdziałania i tworzenia wartości dodanej dla gości hotelowych, reprezentuje i wspiera polskie, rodzime hotele w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku.
29 września br., w towarzystwie ponad setki zaproszonych gości, w tym przedstawicieli władz miasta, sieć B&B Hotels świętowała otwarcie hotelu B&B Poznań Old Town przy Placu Wolności 16 - swojego największego jak dotąd obiektu w Polsce.
Chociaż hotel B&B Poznań Old Town przyjmuje gości już od czerwca tego roku, to jego oficjalne otwarcie miało miejsce 29 września. Uroczystość swoją obecnością uświetnili zaproszeni goście, na czele z przedstawicielami władz miasta: Prezydentem Poznania - Jackiem Jaśkowiakiem, Wicemarszałkiem Województwa Wielkopolskiego - Wojciechem Jankowiakiem i Starostą Poznańskim - Janem Grabkowskim. Łącznie ponad 100 osób - pracowników, przyjaciół i partnerów sieci - świętowało otwarcie największego obiektu B&B Hotels w Polsce, dysponującego ofertą 156 pokoi.
Część oficjalną wieczoru zainaugurowała Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska, wygłaszając powitalne przemówienie. W wystąpieniu Prezes Zarządu sieci B&B Hotels w Polsce nie zabrakło również podziękowań - dla inwestorów, wykonawcy - spółki Utranet, architektów wnętrz - firmy Tremend, autorów grafik, czy dostawców wyposażenia. Gratulacje i słowa uznania popłynęły także w stronę współpracowników, którzy wypracowując dobre wyniki, pozwalają utrzymać zaufanie inwestorów i umożliwiają rozwój sieci B&B Hotels w Polsce.
Zaraz po Beatrice Bouchet na scenie pojawił się Jacek Jaśkowiak - Prezydent Poznania, dziękując B&B Hotels Polska za zaufanie dla Poznania i podjęcie trudnego wyzwania, jakim jest adaptacja i wykorzystanie istniejącego budynku.
Poznań określany jest miastem doznań. Jedno jest pewne - na ich brak goście nie mogli narzekać. Gospodarz - sieć B&B Hotels - zapewnił uczestnikom wieczoru atrakcje zarówno dla ciała, ducha, jak i dla podniebienia.
Poznański hotel B&B oferuje 331 miejsc noclegowych w 156 pokojach, hotel ma standard ***, pokoje są klimatyzowane. Obiekt oferuje pokoje dwuosobowe oraz rodzinne dla 3 i 4 osób. Wyposażone w wygodne łóżka, telewizor Smart TV, szafę, stojak na bagaż, a także w biurko do pracy oraz zestaw powitalny do parzenia kawy i herbaty. Każdy pokój ma własną łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Na terenie całego obiektu jest darmowe wifi.
Sieć B&B Hotels jest obecna już w 10 polskich miastach - w Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Katowicach, Łodzi, Krakowie, Nowym Targu, Rzeszowie, Lublinie i Poznaniu. Co dalej? Przed nami kolejne lata pracy, kolejne projekty, wraz z którymi będziemy zwiększać w Polsce naszą obecność i poszerzać grono zadowolonych gości zapewniła Beatrice Bouchet.
Sieć Hampton by Hilton otworzyła pierwszy hotel w Łodzi. Nowoczesny budynek ze 149 pokojami został ulokowany w samym sercu miasta, przy ulicy Piotrkowskiej 157. Organem zarządzającym nieruchomością jest litewski operator Apex Alliance Hotel Management.
Hotel znajduje się w ścisłym centrum Łodzi, w wielofunkcyjnym kompleksie biznesowo-noclegowo-handlowym "Hi Piotrkowska", w skład którego wchodzą dwa biurowce klasy A+ oraz 15 lokali handlowo-usługowych. Hotel został ulokowany w taki sposób, aby jego położenie było dogodne zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów. Od głównej stacji kolejowej Łódź Fabryczna oddalony jest o 2 km. W odległości 6,7 km od hotelu znajduje się także międzynarodowy Port Lotniczy im. Władysława Reymonta, do którego goście mogą dotrzeć samochodem w mniej niż 15 minut.
Jestem przekonana, że położenie naszego hotelu w samym sercu miasta przyciągnie zarówno gości biznesowych, jak i turystów. Hotel Hampton by Hilton Łódź City Center cechuje wysoka jakość świadczonych usług i najnowsze rozwiązania, połączone z konkurencyjną ceną. Te elementy wyróżniają nas na tle konkurencji, co w przyszłości zaprocentuje zbudowaniem silnej pozycji na rynku hotelarskim w Łodzi mówi Joanna Plauszewska-Deka, Dyrektor Generalny Hampton by Hilton Łódź City Center.
Hotel Hampton by Hilton Łódź City Center to blisko 8000 m2 powierzchni przeznaczonej dla Gości. Oprócz 149 jasnych i przestronnych pokoi zlokalizowanych na 6 piętrach, w hotelu znajduje się restauracja i bar, całodobowa siłownia, trzy nowoczesne sale konferencyjne, lobby z widokiem na miasto oraz podziemny parking. Dla Gości zatrzymujących się w łódzkim hotelu przewidziano także udogodnienia w postaci nielimitowanego dostępu do Wi-Fi na terenie całego obiektu oraz flagowego dla marki Hampton by Hilton śniadania, oferowanego w cenie pobytu dla wszystkich gości, niezależnie od wybranej przez nich oferty.
Łódzki Hampton by Hilton to także rozwiązania wspierające zrównoważony rozwój. Hotel przy pomocy energooszczędnych i zrównoważonych ekologicznie systemów osiąga możliwie najniższe koszty użytkowania oraz ogranicza negatywny wpływ na środowisko, tworząc przestrzeń przyjazną dla zdrowia i komfortu gości oraz pracowników. Wszystko po to, by spełniać europejską certyfikację środowiskową BREEAM.
Otwarcie pierwszego hotelu Hampton by Hilton w Łodzi dowodzi, że zdobyliśmy zaufanie właścicieli nieruchomości oraz inwestorów i deweloperów w Polsce. Cieszymy się, że Polacy po raz kolejny docenili strategicznie dobrane lokalizacje hoteli, odpowiednie dla biznesu i turystów oraz nasze efektywne zarządzanie firmą, a także franczyzowy model biznesowy ze znanymi na świecie markami sieci hotelowych. Jestem przekonany, że to dopiero początek współpracy i naszej wieloletniej obecności na polskim rynku, który jest strategicznym rynkiem ekspansji biznesowej Apex Alliance mówi Augustinas Barauskas, dyrektor Apex Alliance Hotel Management.
Mimo trudnej sytuacji podpisano umowę na realizację nowego obiektu hotelowego położonego niedaleko lotniska Chopina w Warszawie. Ennismore, dynamicznie rozwijająca się lifestylowa spółka hotelarska, wraz z firmą ATENOR ogłosiła podpisanie umowy na realizację hotelu TRIBE Warsaw Airport.
Nowy 266-pokojowy obiekt powstanie w warszawskich Włochach, niedaleko Lotniska Chopina na terenie wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7. Hotel będzie stanowił część wielofunkcyjnego kompleksu FORT 7, zlokalizowanego w Warszawie przy ulicy Jamesa Gordona Bennetta. Projekt zakłada stworzenie nowoczesnej, przygotowanej z myślą o środowisku, wielofunkcyjnej powierzchni liczącej ponad 200 000 m2. Obejmuje ona unikalną działkę ok. 14 ha, otoczoną przez 5,5 ha zielonego terenu z jeziorem w forcie Zbarż, z dogodną lokalizacją w pobliżu dwóch dworców kolejowych i przystanków autobusowych niedaleko Lotniska Chopina. Dzięki swojej różnorodności, projekt FORT 7 jest doskonałym przykładem projektowania przestrzeni przez ATENOR - łączenia wartości firmy z możliwościami technologicznymi i jednoczesną troską o środowisko naturalne, stawiając człowieka w centrum uwagi. Pierwszy etap inwestycji obejmuje otwarcie liczącego 266 pokoi hotelu TRIBE, zarządzanego przez Ennismore, oraz trzech nieruchomości biurowych zaprojektowanych przez JEMS Architekci. Kolejne kroki przewidują stworzenie zróżnicowanej zabudowy użytkowej z lokalami pod handel detaliczny, edukację, prywatne usługi wynajmu i mieszkania.
Marka TRIBE jest częścią Ennismore, kreatywnej firmy hotelarskiej, w której Accor, wiodąca globalna grupa hotelowa, posiada większościowy pakiet akcji. Współpraca jest efektem umowy joint venture zawartej w październiku 2021 roku między grupą Accor a Saranem Pasrichą. Ennismore oferuje międzynarodowe portfolio lifestylowych marek i kreatywnych konceptów hotelarskich, które gwarantują gościom wyjątkowe i niezapomniane pobyty.
Hotele TRIBE wyróżniają stylowo zaprojektowane nowoczesne przestrzenie z prostym i funkcjonalnym designem. Marka koncentruje się na tych aspektach hotelarstwa, które mają szczególne znaczenie dla współczesnych podróżników. Hotelowe wnętrza, dzięki przemyślanym projektom i aranżacji, gwarantują komfort pobytu, dopasowany do stylu życia, pracy, spędzania wolnego czasu czy wypoczynku i życia towarzyskiego dzisiejszych gości.
Jesteśmy podekscytowani, że marka TRIBE będzie częścią FORT 7, który prężnie realizuje ideę zrównoważonego rozwoju, wpisując się w wartości marki, oparte na prostocie i funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na otwarcie hotelu oraz przyjęcie zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych gości w stylowo zaprojektowanych, starannie przemyślanych wnętrzach - dodaje Francois Leclerc, zastępca dyrektora operacyjnego marki TRIBE w Ennismore.
Nowy obiekt zlokalizowany na Starym Mieście oferuje gościom 161 stylowych pokoi oraz wnętrza zaprojektowane zgodnie z motywem przewodnim, jakim jest cyrk i świat dziecięcych marzeń. To wyjątkowe miejsce, jakiego nie było do tej pory w Szczecinie - podkreśla Helena Pinkowska, dyrektor hotelu.
Zlokalizowany w samym sercu Szczecina, ibis Styles Szczecin Stare Miasto wyróżnia się unikalnym wystrojem, którego elementy nawiązują do estetyki cyrku, magii oraz iluzji. W takiej atmosferze zespół hotelu wraz z przedstawicielami AccorInvest i Accor przywitał gości podczas oficjalnej gali otwarcia, która odbyła się w czwartek 22 września. W ten wieczór Stare Miasto w Szczecinie zmieniło się na chwilę w cyrkową arenę, pełną sztuczek, pokazów i atrakcji rodem ze świata magii, a całość uświetnił koncert Reni Jusis. Wydarzenie poprowadził znany prezenter telewizyjny Mateusz Szymkowiak.
ibis Styles słynie z kreatywnego designu i unikalnych motywów przewodnich gwarantujących wyjątkowe doświadczenia z każdego pobytu. Jesteśmy dumni, że możemy zaprezentować kreatywny świat marki wszystkim osobom odwiedzającym Szczecin. Wierzymy, że podobnie jak inne obiekty ibis Styles, nowy hotel podbije serca nie tylko turystów, ale i mieszkańców Szczecina - podkreśla Ewa Bluhm, VP Operations Accor.
To już trzeci hotel sieci Accor, wiodącej grupy hotelowej na świecie, w Szczecinie. Inwestorem obiektu jest AccorInvest, lider inwestycji hotelowych w Europie.
ibis Styles Szczecin Stare Miasto oferuje gościom 161 nowoczesnych i komfortowych pokoi. Wystrój hotelu utrzymany w wiodących barwach czerwieni z niebieskimi akcentami, bieli i czerni na pierwszy rzut oka przywołuje stylistykę cyrkowych wnętrz. Całość dopełniają artystyczne czcionki, oświetlenie i wykorzystanie współgrających ze sobą geometrycznych kształtów oraz form. Motyw przewodni hotelu przewija się na każdym kroku pobytu gości - od samego wejścia, przez recepcję, przestrzenie wspólne po aranżacje pięter i pokoi. Co więcej, w cyrkowym stylu utrzymane są także karty gości czy menu restauracji Winestone. Jednym z charakterystycznych elementów w lobby jest oryginalny cyrkowy monocykl.
Inspirując się światem marki ibis Styles, która zaprasza gości do odkrywania storytellingu hotelu, naszym celem było przygotowanie wnętrz opowiadających spójną historię. Dzięki temu każdy z gości, już przekraczając próg budynku, staje się bohaterem jego opowieści. Cyrk jest motywem, który nawiązuje do dziecięcych marzeń i fantazji. To miejsce magiczne, w którym wszystko jest możliwe - i taka wizja przyświecała nam w projektowaniu najmniejszego detalu wystroju hotelu. Jesteśmy dumni z końcowego efektu - komentuje Rafał Setlak z Pracowni Architektonicznej Detal, odpowiedzialnej za projekt wnętrz hotelu.
Fantazyjna sceneria, niecodzienne formy, odważne połączenia stylistyczne i oryginalne dodatki sprawiają, że wystrój hotelu ibis Styles Szczecin Stare Miasto oczaruje każdego gościa. Do dyspozycji odwiedzających nowy obiekt jest patio, restauracja Winestone, Winebar oraz przestrzeń biznesowa licząca 4 przestronne sale konferencyjne. Nie zabrakło także udogodnień dla rodzin z dziećmi i fanów aktywnego odpoczynku.
Wszystkich gości odwiedzających nasz hotel zapraszamy do podróży w świat dziecięcych marzeń ukrytych w cyrkowej przygodzie i magii, jaka się z nią wiąże. Chcemy, by każdy już na samym początku pobytu poczuł pozytywną atmosferę radosnej zabawy, kreatywności i swobody. Wierzymy, że połączenie oryginalnego wystroju z doskonałą obsługą i ofertą będzie nietuzinkową propozycją, która zdobędzie serca wszystkich gości przyjeżdżających do Szczecina i na długo zapadnie im w pamięć - dodaje Helena Pinkowska, dyrektor hotelu ibis Styles Szczecin Stare Miasto.
Pierwszy hotel ibis Styles w Szczecinie znajduje się w samym sercu historycznej części Starego Miasta. Bliskie sąsiedztwo głównych atrakcji turystycznych oraz dogodna lokalizacja sprawiają, że to idealny punkt dla wszystkich odwiedzających Pomorze Zachodnie. Projekt bryły budynku przygotowało Federacyjne Biuro Architektoniczne. Hotel spełnia wymagania budownictwa ekologicznego, a inwestycja została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i certyfikacji BREEAM.
Po niemal 2 letniej przerwie w budowie spowodowanej pandemią inwestycja grupy Qubus w hotel w Katowicach rusza pełną parą. Zakończenie budowy planowane jest już pod koniec 2023r.
Qubus Hotel wraca do Katowic z całkowicie nowym konceptem hotelowym. Inwestycja będzie 12 obiektem tej marki w Polsce. 4* Qubus Hotel Katowice zlokalizowany będzie w centrum miasta przy ulicy Moniuszki.
2 lata pandemii nie były łatwe dla hotelarstwa. Z pewnością wyszliśmy z nich z nowymi doświadczeniami i na pewno jesteśmy lepiej przygotowani na pojawiające się krytyczne sytuacje na rynku. Wierzymy że Katowice jako serce aglomeracji śląskiej nadal są bardzo dobrym miejscem na tego typu inwestycję. Z radością wracamy do Katowic z nowym hotelem, w którym skoncentrujemy się na eko rozwiązaniach i wyjątkowym designie. Cieszymy się, że już za kilkanaście miesięcy będziemy mogli zaproponować Gościom do odpoczynku wyjątkowo komfortowy i ergonomiczny obiekt biznesowy mówi Artur Hajduk, Prezes sieci Qubus Hotel.
Planowana powierzchnia całkowita Qubus Hotel Katowice to 5500m2. W tej nowoczesnej bryle obiekt zaoferuje 97 pokoi. Nie zabraknie także przytulnego lobby, eleganckiej restauracji z barem oraz sal bankietowo - konferencyjnych i strefy fitness. W hotelu zaprojektowany został także zielony taras, a dla wygody zmotoryzowanych Gości powstanie garaż podziemny.
- uruchamiamy budowę mając już zrealizowany parking podziemny i poziom "0".
Za chwilę zaczną się prace żelbetonowe i stawianie konstrukcji pięter. Do budowy i aranżacji użyjemy biodegradowalnych oraz odnawialnych materiałów i tworzyw. Zakończenie budowy planujemy pod koniec 2023 roku. Tak szybka data jest możliwa dzięki nowemu podejściu do etapów budowy. Chcemy też jak najszybciej i jak najlepiej wykorzystać świetną lokalizację obiektu podsumowuje Maciej Pabisz, Dyrektor Operacyjny Qubus Hotel.
Nowy hotel w Łodzi - The LOOM obok Manufaktury przezentuje odważne kompozycje wnętrz oraz autorską kuchnię
Czterogwiazdkowy hotel The LOOM zlokalizowany na tyłach Manufaktury rozpoczął przyjmowanie gości już od wiosny, ale uroczyste otwarcie pełni możliwości nastąpiło dopiero teraz. Zlokalizowany przy ul. Ogrodowej 21 w miejscu, gdzie kiedyś działała przychodnia reumatologiczna. Po remoncie fasada budynku zgrywa się z otoczeniem.
Obiekt oferuje 76 przestronnych pokoi nawiązujących do słynnych łódzkich loftów. Do dyspozycji naszych gości są pokoje: Double Standard, Twin Standard oraz Triple, jak również pokoje o podwyższonym standardzie - Double deLuxe oraz apartament. Goście mogą bezpłatnie korzystać z sauny i sali fitness. W przestrzeni konferencyjnej obiekt oferuje łączenie sal do 150m2 łącznie lub 4 osobne sale konferencyjne (z czego 3 dzielone mobilnymi ścianami). W ofercie gastronomicznej obiekt zawiera restaurację Wątek, Lobby Bar z ofertą kawiarnianą i barową i Cotton Club przestrzeń wynajmowaną na imprezy dla grup zorganizowanych.
Radisson Hotel Group ogłosił otwarcie Radisson RED Gdańsk.
Obiekt dysponuje 30 pokojami i apartamentami, z których część została wyposażona w antresolę z dodatkowym łóżkiem, a także czterema apartamentami o powierzchni do 50 mkw. z jedną lub dwiema sypialniami. W tym samym budynku znajduje się również steakhouse należący do sieci restauracji Whiskey in the Jar. Goście Radisson RED mogą korzystać z przestrzeni ogólnodostępnych oddalonego o zaledwie 200 metrów hotelu Radisson Hotel & Suites Gdańsk w tym restauracji i sali fitness.
Radisson RED Gdansk, położony na słynnej Wyspie Spichrzów.
Nowy hotel w Szczecinie rozpoczął działalność
Położony w centrum Szczecina ibis Styles Szczecin Stare Miasto otworzył drzwi dla pierwszych gości. To pierwszy obiekt marki na Pomorzu Zachodnim.
Projekt bryły budynku przygotowało Federacyjne Biuro Architektoniczne, a wnętrza zaaranżowała firma Detal z Trójmiasta. Hotel spełnia wymagania budownictwa ekologicznego, a inwestycja została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i certyfikacją BREEAM. Właścicielem i inwestorem ibis Styles Szczecin Stare Miasto jest Orbis, największa w Polsce i w Europie Wschodniej grupa inwestująca w nieruchomości hotelowe w tym regionie, której właścicielem jest AccorInvest.
Nowy hotel oferuje 161 pokoi, z których każdy posiada łóżka Sweet Bed by ibis.. Nie zabrakło udogodnień dla rodzin z dziećmi, na których czeka kącik zabaw, a także miłośników aktywnego wypoczynku. Ponadto goście mogą skorzystać z patio oraz restauracji Winestone serwującej dania kuchni polskiej i międzynarodowej, które zadbają o smakowe wrażenia. Dla gości biznesowych przygotowane są cztery przestronne i nowocześnie wyposażone sale konferencyjne, które są idealne do spotkań towarzyskich.
Nowy hotel we Wrocławiu
Pięciogwiazdkowy Hotel Altus Palace od 1 sierpnia zostanie udostępniony dla gości.
Hotel znajduje się we Wrocławiu, w zabytkowym budynku dawnego Pałacu Leipzigera. Inwestorem i generalnym wykonawcą rewitalizacji budynku jest firma deweloperska Torus z Gdańska.
Hotel Altus Palace, zarządzany przez Grupę Dobry Hotel, usytuowany jest w XIX-wiecznym budynku, należącym niegdyś do bogatego bankiera, Ignatzego Leipzigera. Architektem Pałacu był Carl Schmidt, który zaprojektował również Wzgórze Liebicha, będące obecnie Wzgórzem Partyzantów oraz Teatr Miejski, dzisiejszą Operę. Właściciel budynku w późniejszych latach sprzedał go miastu wskutek czego przed II wojną światową Pałac pełnił rolę siedziby banku, giełdy zbożowej i instytucji miejskich, natomiast po wojnie ulokowano w nim biura i mieszkania. Następnie zniszczony już budynek został wystawiony na sprzedaż.
W 2016 roku Pałac kupiła firma Torus, która przywróciła mu dawną świetność i dała drugie życie. Historyczne, niezwykle zniszczone wnętrza obiektu zostały ze smakiem odrestaurowane z jednoczesnym zachowaniem oryginalnych, zabytkowych elementów. Budynek został również wzbogacony o nowoczesne aranżacje, które dodają mu współczesności i wyjątkowego, niepowtarzalnego klimatu.
Niezmiernie cieszymy się, że tak wyjątkowy i długo wyczekiwany obiekt już wkrótce powita pierwszych gości. Zabytkowy Pałac Leipzigera, w którym mieści się Altus Palace, wręcz prosił się o wykorzystanie drzemiącego w nim potencjału. Bogato zdobione wnętrza budynku oraz zachowane do dziś marmurowe elementy idealnie wpisują się w naszą wizję stworzenia w Pałacu luksusowego, pięciogwiazdkowego Hotelu Altus Palace. Jesteśmy przekonani, że gruntowana rewitalizacja obiektu i wzbogacenie go o dodatkowe udogodnienia, takie jak chociażby sala konferencyjna, restauracja czy strefa SPA, sprawią, że będzie on często odwiedzanym miejscem przez naszych gości - mówi Leszek Mięczkowski, prezes zarządu i właściciel Grupy Dobry Hotel.
W Hotelu Altus Palace powstało 81 pokoi i apartamentów. Obiekt oferuje także restaurację, bar oraz strefę Wellness, obejmującą nieckę wodną, saunę suchą i mokrą oraz zabiegi relaksacyjne i pielęgnacyjne. Goście odwiedzający Altus Palace będą mieli również do dyspozycji salę fitness.
Louvre Hotels Group otwiera trzy nowe hotele
W najbliższych miesiącach oferta Louvre Hotels Group w Polsce poszerzy się o trzy nowe lokalizacje - dwa miejskie hotele w sercu Wrocławia działające pod szyldami marek Kyriad i Tulip Inn oraz wypoczynkowy hotel marki Kyriad w karkonoskich Wojcieszycach.
Kyriad Duet i Tulip Inn Patio we Wrocławiu
Do wrocławskiego portfolio marek Louvre Hotels Group, obejmującego dotychczas hotele Campanile Wrocław Centrum i Campanile Wrocław Stare Miasto, dołączą dwa trzygwiazdkowe obiekty położone w samym sercu miasta. Kyriad Duet to liczący 40 pokoi hotel zlokalizowany przy ulicy św. Mikołaja 47/48. Od Rynku Starego Miasta obiekt dzieli zaledwie kilka minut spaceru. Liczący 50 pokoi Tulip Inn Patio znajduje się z kolei przy ulicy Kiełbaśniczej 25 w kamienicy położonej w samym sercu Starego Miasta, naprzeciwko gotyckiej Bazyliki św. Elżbiety. Obydwa hotele swoją działalność pod nowymi szyldami kontynuować będą w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem - lubelską Grupą Żagiel i spółką CRH Patio.
Szybki rozwój Louvre Hotels Group w skali międzynarodowej i wzmocnienie jej pozycji na polskim rynku budzi szacunek i napawa optymizmem. Dołączenie do silnej i dynamicznej grupy hotelowej stanowi ważny moment w rozwoju branży hotelarskiej Grupy Żagiel. Dla naszych hoteli, które wkrótce rozpoczną działalność pod markami Kyriad i Tulip Inn, to nowy etap rozwoju oznaczający poszerzenie bazy klientów, dostęp do najnowszych trendów, nowoczesnych rozwiązań organizacyjnych i technologicznych, a przede wszystkim wartościowe i solidne partnerstwo. Czeka nas sporo zmian i bardzo dużo pracy, ale jesteśmy na to gotowi. Mamy ambitne cele i duże nadzieje związane z nowym wizerunkiem naszych hoteli i powrotem gości zniechęconych chwilowo pandemią i niepewnością związaną z dramatem rozgrywającym się za polską wschodnią granicą - mówi Agnieszka Nowicka, prezes zarządu Patio sp. z o.o.
Kyriad Wojcieszyce
Kydriad Wojcieszyce to trzygwiazdkowy hotel w stylu górskiego resortu położony w jednej z najbardziej malowniczych wsi w Kotlinie Jeleniogórskiej, u stóp Karkonoszy, nieopodal uzdrowiska w Cieplicach-Śląskich Zdroju i zaledwie siedem kilometrów od Jeleniej Góry. W hotelu na gości indywidualnych i biznesowych czeka 115 pokoi oraz kompleksowe zaplecze konferencyjno-bankietowe. Obiekt powstał w wyniku przebudowy byłego hotelu Jan, a swoją działalność pod nowym szyldem kontynuować będzie w ramach umowy franczyzowej między Louvre Hotels Group a inwestorem - spółką Rodzinne Resorty i spółką WIK Capital.
Louvre Hotels Group jest głównym graczem w światowej branży hotelarskiej. Jednak siła marki to nie tylko liczba obiektów w portfolio. To przemyślana strategia oparta na wartościach, które kreują międzynarodowe trendy w hotelarstwie. Uruchamiając wraz z inwestorem, firmą Rodzinne Resorty, hotel Kyriad Wojcieszyce, wdrażamy na rodzimym rynku wyjątkową filozofię marki, którą już wkrótce będą mogli poznać pierwsi goście hotelowi. Jesteśmy pewni, że ich spotkanie ze szczególną jakością zawartą w DNA Louvre Hotels Group stanowić będzie wyjątkowe, inspirujące doświadczenie. Cieszymy się, że możemy być jego częścią - mówi Krzysztof Wiśniewski, członek zarządu, Rodzinne Resorty.
Grupa Saltic Hotels otworzyła swój drugi obiekt
7 czerwca Grupa Saltic Hotels otworzyła w Łebie 4-gwiazdkowy, butikowy hotel, ze 126 pokojami. Jest to drugi obiekt grupy.
Za projekt obiektu odpowiada Tomasz Walaszczyk oraz Bartłomiej Pyrzyk z pracowni P-W-A. Wnętrzem zajęła się Marcelina Gwiżdż - pracownia Nojen, a dekoracje nawiązują do naturalnego otoczenia hotelu.
Misją Grupy jest zapewnienie holistycznego wypoczynku pozostając w bliskości z naturą. Równocześnie Saltic Hotels chce odczarowania patetycznego hotelarstwa poprzez wprowadzenie ciepłej przyjacielskiej atmosfery, młodzieńczego luzu i naturalności oraz połączenie tych cech z ekskluzywnym produktem hotelarskim, podkreślającym jakość usług i ogromny szacunek do swoich gości.
Na mapie Łeby brakowało miejsca, które poza świetną lokalizacją, pomiędzy morzem, a jeziorem, w niewielkiej odległości od Słowińskiego parku krajobrazowego, dawałoby również odpowiedni komfort najbardziej wymagającym gościom. Dlatego jesteśmy my, Saltic Resort & SPA i odpowiadamy na ich potrzeby - mówi Agnieszka Adamczuk, dyrektor generalny Saltic Hotels. Dyrektorem operacyjnym hotelu został Łukasz Wieczorek, wcześniej związany z Pałacem Mortęgi, Herbarium Hotel & SPA **** oraz Cukrownią Żnin.
B&B Hotels otwiera kolejny obiekt w Polsce
Sieć B&B Hotels otwiera kolejny obiekt w Polsce. 16 maja br. pierwszych gości przyjął B&B Lublin Centrum.
To dziewiąty hotel w Polsce, działający pod szyldem popularnej w Europie marki B&B Hotels. Pozostałe działają we Wrocławiu, w Warszawie, Toruniu, Łodzi, Katowicach, Krakowie, Nowym Targu oraz Rzeszowie.
Hotel zlokalizowany jest przy ul. Dolnej 3 Maja 7. W B&B Lublin Centrum goście mają do dyspozycji 130 pokoi. W hotelu znajduje się również przestronne, nowocześnie zaaranżowane lobby, sala konferencyjna, umożliwiająca organizację kameralnych spotkań do 15 osób oraz podziemny parking.
Pobyt w hotelu dodatkowo uprzyjemnią przytulne, zaprojektowane z dbałością o detale, aranżacje wnętrz, z akcentami nawiązującymi do wyjątkowych miejsc na mapie miasta. Projekt architektoniczny B&B Lublin Centrum powstał w biurze projektowym Arbapol, a o aranżację części wspólnych na parterze zadbała pracownia Tremend.
Nowym obiektem pokieruje Patrycja Niedźwiecka.
Hilton otworzy hotel w Szczecinie
Hilton ogłosił plany otwarcia sześciu hoteli w Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii i w Polsce w ramach ekspansji europejskiego portofolio grupy. Hotele, które zostaną otwarte w Berlinie, Poczdamie, Wenecji, Bolonii, Plymouth i Szczecinie, powiększą grupę ponad 60 hoteli marki Hilton Garden Inn i 100 hoteli marki Hampton by Hilton działających obecnie w Europie.
Hilton Garden Inn i Hampton by Hilton są jednymi z najszybciej rozwijających się marek Hiltona, a ponad połowa naszych planów inwestycyjnych w Europie dotyczących hoteli przypada na właśnie te dwie marki. Hilton ustanowił jeden z najbardziej udanych i pożądanych modeli wsparcia franczyzy w europejskim hotelarstwie z ponad 350 hotelami działającymi obecnie pod kierownictwem sprawdzonych partnerów i kolejnymi nowymi 170 hotelami w planach. Hilton Garden Inn i Hampton by Hilton cieszą się popularnością wśród gości, jak również ugruntowaną pozycją w wielu lokalizacjach, zarówno w miejscowościach regionalnych, jak i największych miastach stołecznych, od lotnisk po stadiony sportowe, co czyni je atrakcyjną propozycją dla inwestorów. Obecnie hotele funkcjonują w 23 krajach europejskich, a w ciągu najbliższych pięciu lat planowane jest otwarcie kolejnych obiektów na siedmiu nowych rynkach, dzięki czemu goście ceniący korzystne oferty będą mogli doświadczać wiodącej w branży gościnności Hiltona w coraz większej liczbie miejsc. - powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes ds. rozwoju, EMEA w Hilton.
W ubiegłym roku, Hilton otworzył w Europie 23 nowe hotele Hilton Garden Inn i Hampton by Hilton, między innymi Hilton Garden Inn Snowdonia w Walii i Hampton by Hilton Riga Airport na Łotwie. Marki kontynuują ekspansję w nowych lokalizacjach w całej Europie, w tym inaugurację nowych hoteli m.in. w Szczecinie, Bolonii, Poczdamie i Plymouth, a ich obecność w dużych miastach, takich jak Berlin i Wenecja, jest coraz silniej akcentowana.
W następstwie zawarcia umowy franczyzowej ze Szczecin Hospitality Group Sp. z o.o., Hampton by Hilton Szczecin East otworzy swoje podwoje w styczniu 2024 roku. Jest to pierwszy obiekt marki Hilton w Szczecinie, siódmym co do wielkości mieście w Polsce i siedzibie największego w kraju komercyjnego portu morskiego. Szczecin ma bezpośrednie połączenia kolejowe i promowe z innymi krajami europejskimi, w tym z Niemcami, Holandią, Czechami i Szwecją. Hotel oferujący 103 pokojów gościnnych położony będzie w samym sercu handlowej dzielnicy Szczecina, po wschodniej stronie Odry. Udogodnienia hotelowe obejmować będą centrum biznesowe, centrum fitness oraz dwie sale konferencyjne, które można będzie przekształcić w jedno większe pomieszczenie na potrzeby imprez.
Nowy obiekt nad Bałtykiem
Położony w pierwszej linii brzegowej Wave Międzyzdroje Resort & SPA zostanie otwarty 29 kwietnia 2022. Będzie to pierwszy obiekt w portfolio grupy Green House Development, która planuje dalszą ekspansję w miejscowościach nadmorskich.
Kształty każdego z 5 budynków nawiązują do dynamicznego morza, natomiast z oddali przypominają skośne żagle statku. Projekt kompleksu przygotowała pracownia MODO Architecture z Poznania.
Goście Wave Międzyzdroje Resort & SPA będą mogli wypoczywać w jednym ze 100 apartamentów o powierzchni od 37 do 57 m kw. Każdy składa się z salonu oraz wydzielonych 1 lub 2 sypialni. Pełne przeszklenia pomieszczeń oraz balkony są gwarancją niezwykłego widoku na morze lub otaczający park sosnowy.
Resort będzie wyróżniał się bogatą ofertą umożliwiającą aktywny wypoczynek gościom w różnym wieku. Główną atrakcją strefy wodnej jest zlokalizowany na dziedzińcu całoroczny basen zewnętrzny z jacuzzi i leżakami. Saunarium tworzą 4 sauny, tężnia solankowa i strefa relaksu. Morze i natura stały się również inspiracją do stworzenia koncepcji Wave Wellness, bazującej na zrównoważonych markach kosmetycznych. W utrzymaniu sprawności pomoże Fitness Club wyposażony w sprzęt Technogym, a w Kids Zone na dzieci czekają m.in. ścianka wspinaczkowa, małpi gaj, czy gry interaktywne.
Oferta kulinarna to przede wszystkim sezonowe potrawy skomponowane z ryb oraz świeżych i lokalnych składników. Dania zarówno regionalne, jak i międzynarodowe będą przygotowywane w kuchni z live cooking. Latem przed restauracjami i kawiarnią otwarty zostanie ogródek letni.
Od maja do września na plaży funkcjonować będzie Wave Beach Concept z restauracją, strefą relaksu z baldachimami, leżakami oraz boiskiem, wypożyczalnią sprzętu rekreacyjnego, placem zabaw. Goście resortu zejdą na plażę nowo zbudowanym bezpośrednim wejściem.
Nowy hotel przy lotnisku w Balicach przyjmie pierwszych gości
Nowoczesny budynek z 173 pokojami, ulokowany w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II w Balicach wzbogaci ofertę noclegową dla podróżnych. Obiekt od 30 marca b.r. będzie czekał na pierwszych gości. Wartość inwestycji szacowana jest na 14 mln euro.
Nowo powstały hotel znajduje się w odległości 500 metrów od terminalu lotniska, z którego dojazd do ścisłego centrum Krakowa zajmuje podróżnym około 30 minut. Hampton by Hilton to jeden z trzech obiektów hotelowych położonych najbliżej portu lotniczego. Odwiedzający będą mogli skorzystać z usług sprofilowanych specjalnie pod podróżnych, jak na przykład późne zameldowanie czy wczesne wymeldowanie.
Budynek skonstruowano w oparciu o najnowsze technologie. Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym w hotelu jest proekologiczne, oszczędne wykorzystanie wody, która jest oczyszczana i optymalnie wykorzystywana w ponownym obiegu. Dodatkowo, drzwi pokojów hotelowych otwierane są za pomocą mobilnej aplikacji. Na terenie całego obiektu goście będę mogli także korzystać z szybkiego i nieograniczonego dostępu do internetu.
Budowa hotelu o powierzchni 7800 m2 rozpoczęła się jesienią 2019 roku i została ukończona w trzecim kwartale 2021 roku. Inwestorem obiektu jest przedsiębiorstwo I Asset Management, a operatorem inwestycji jest Apex Alliance Hotel Management, który będzie odpowiedzialny za zarządzanie obiektem i personelem.
Otworzyliśmy już systemy rezerwacyjne. Jakość obsługi w połączeniu z korzystną ceną zakwaterowania sprawia, że nasz obiekt cieszy się sporym zainteresowaniem podróżnych. Jest to dla nas dowód zaufania do marki i jej międzynarodowych standardów. Chcemy, aby wszyscy odwiedzający czuli się w naszym hotelu wyjątkowo, dlatego każdy gość bez względu na to, w jakim pokoju mieszka, otrzyma w cenie pobytu flagowe dla marki Hampton by Hilton śniadanie z wyśmienitymi goframi. Nasz zespół dołoży wszelkich starań, aby podróżujący z chęcią do nas wracali - mówi Michał Całka, dyrektor hotelu.
Do dyspozycji gości przygotowano restaurację, centrum fitness oraz sale konferencyjne. Niewątpliwym plusem tego obiektu jest również podziemny parking dla samochodów. Decyzja o budowie hotelu jest odpowiedzią na prognozy związane z liczbą pasażerów korzystających z krakowskiego lotniska.
W Krakowie powstanie nowy hotel
Sieć Meininger Hotels zapowiada otwarcie nowego hotelu w Krakowie.
Krakowski hotel zapewni ponad 500 miejsc noclegowych. Dołączy do realizowanego właśnie obiektu w Warszawie. Obydwa mają otworzyć swoje drzwi dla gości w 2023 roku.
Meininger Hotels oraz krakowska firma deweloperska Fronton zawarły umowę zakładająca otwarcie nowego hotelu w Krakowie latem 2023 roku. W transakcji pośredniczył Paweł Nowakowski, właściciel firmy PNConsulting. Nowy obiekt będzie położony przy ulicy Grzegórzeckiej 10.
To wynik udanej współpracy z naszymi polskimi partnerami, który bardzo nas cieszy. Hotel Meininger w Krakowie powstaje w doskonałej lokalizacji przy perspektywicznym dla regionu projekcie infrastrukturalnym - mówi - mówi Ajit Menon, CEO Meininger Hotels.
Nowy hotel powstanie w zespole historycznych budynków, korespondującym z architekturą dzielnicy. Docelowo kompleks będzie składał się z trzech obiektów. Plan obejmuje renowację istniejącego budynku frontowego i przynależnego do niego domku ogrodowego oraz dobudowanie kolejnego domku ogrodowego, nad którym trwają już prace. Serce kompleksu stanowić będzie taras na dachu wraz z dwoma wewnętrznymi dziedzińcami - jednym z tarasem śniadaniowym i drugim wypełnionym zielenią. Wszystkie budynki połączy wspólny parter.
Koncepcja hoteli Meininger, które wśród swoich gości mają zarówno osoby podróżujące w celach rekreacyjnych, jak i wycieczki szkolne, idealnie wpisuje się w otoczenie Grzegórzek. Architektura odgrywa tu kluczową rolę - podkreśla Eugeniusz Batko, Prezes Zarządu firmy Fronton.
Planowo do dyspozycji gości oddane zostaną 503 łóżka w 135 pokojach dwu-, trzy- i wieloosobowych (do sześciu łóżek w pokoju).
Dodatkowo goście, podobnie jak we wszystkich hotelach hybrydowych Meininger, będą mogli skorzystać z udogodnień, takich jak: kuchnia dla gości z pralką i suszarką, strefa gier, bar oraz bezpłatne połączenie z internetem.
Budynek, w którym znajduje się hotel, jest zlokalizowany na wschód od obszaru historycznego Starego Miasta. Podróż na Rynek zajmie gościom około 5 minut tramwajem lub 15 minut pieszo, podobnie jak dotarcie w okolice Kazimierza.
Otwarcie polskich hoteli zakładane na 2023 rok
MEININGER Hotels planuje otwarcie w Polsce dwóch hoteli: w Krakowie oraz w Warszawie (prace nad tą lokalizacją trwają od 2019 roku). Obydwa są tworzone zgodnie z ideą hotelu hybrydowego, którą MEININGER realizuje na terenie całej Europy.
Koncepcja zakłada połączenie obsługi i komfortu międzynarodowego hotelu klasy ekonomicznej ze znanymi z hosteli udogodnieniami, takimi jak kuchnia dla gości i strefa gier.
Radisson zwiększa obecność nad Bałtykiem
Radisson Hotel Group rozszerza swoją obecność na Wybrzeżu Bałtyckim wraz z podpisaniem umowy z Radisson Blu Resort, Międzywodzie.
Po otwarciu pod koniec 2024 roku nowo wybudowany nadmorski ośrodek wypoczynkowy będzie 10. hotelem wyższej pozycjonowanej marki Radisson Blu w kraju.
Położony 300 metrów od plaży, obiekt będzie oferował 226 apartamentów, od tych z jedną sypialnią o powierzchni 38-40 mkw po apartamenty superior o powierzchni 70 mkw. Wszystkie apartamenty będą wyposażone w aneks kuchenny, oddzielną sypialnię, duży balkon i okno z widokiem na otaczającą zieleń. Wzniesiony w dwóch półkolach z kaskadowymi tarasami na końcach i to właśnie ta architektura sprawi, że nieruchomość będzie się wyróżniać. Ośrodek posiada dwa baseny, strefę wellness i siłownię, strefę dla dzieci, trzy restauracje, dwa bary i dużym garaż, które wzbogacą doznania wynikające z pobytu. Mając na uwadze zrównoważony rozwój, hotel będzie wyposażony w pompy ciepła i kolektory słoneczne w celu zmniejszenia zużycia energii, a dla gości dostępne będą rowery zwykłe i elektryczne.
Dzięki Radisson Blu Resort, Międzywodzie, umacniamy naszą pozycję lidera. Jesteśmy dumni, że możemy współpracować z Sea Invest i dziękujemy im za zaufanie do naszych marek i naszej firmy mówi Valerie Schuermans, Wiceprezes ds. Rozwoju Biznesu na Europę Środkową i Zachodnią w Radisson Hotel Group.
Jesteśmy dumni i podekscytowani, że nasz projekt i biznesplan inwestycji w Międzywodziu okazał się równie interesujący dla tak rozpoznawalnej i ekskluzywnej marki jak Radisson Blu. Jesteśmy przekonani, że połączenie naszego doświadczenia jako krajowych inwestorów z know-how międzynarodowej sieci hotelowej pozwoli nam stworzyć wyjątkowe miejsce, znacząco podnoszące rangę Międzywodzia w gronie wybieranych miejsc turystycznych w tej części wybrzeża, które przyciąga gości nie tylko z Polski, ale również z pobliskich Niemiec. Jesteśmy pewni, że to dopiero pierwszy krok w naszej współpracy i już wkrótce ustalimy kolejną wspólną inwestycję w innej bardzo atrakcyjnej nadbałtyckiej lokalizacji - dodaje Marek Kocwa i Marcin Gabryjelski z Sea Invest.
Leonardo Hotels otwiera trzeci obiekt w Polsce
Grupa Leonardo Hotels Central Europe otworzył swój trzeci hotel w Polsce.
Do tej pory mogliśmy korzystać z dwóch obiektów sieci w naszym kraju. Zarówno Leonardo Royal Warsaw i NYX Hotel Warsaw położone są w stolicy. Trzeci obiekt izraelskiej grupy Leonardo Hotels został otwarty 1 lutego 2022 roku w Krakowie, pod nazwą Leonardo Boutique Kraków Old Town.
Grupa Leonardo Hotels Central Europe rozszerzyła swoje ogólne portfolio do łącznie 85 hoteli w Europie Środkowej. Proces przejęcia i przygotowania obiektu do otwarcia nadzorowała Paulina Kołodziejczyk, General Manager NYX Hotel Warsaw, która z powodzeniem wprowadziła lifestylową markę NYX na polski rynek w marcu 2021 roku. Na stanowisku dyrektora hotelu Leonardo Boutique Kraków Old Town pracuje już Monika Wacowska - Maciąg.
Leonardo Boutique Kraków Old Town zlokalizowany przy ulicy św. Gertrudy. Hotel oferuje 100 pokoi, w tym jedno i dwuosobowe, a także apartamenty biznesowe oraz pokoje dla rodzin z dziećmi. Poza restauracją, w części konferencyjnej dostępne będą trzy sale w pełni wyposażone w niezbędny sprzęt audio dla łącznie 40 osób. Najciekawszym elementem hotelu jest lobby bar oraz patio.
Podpisano umowę na nowy hotel w Szklarskiej Porębie
IHG Hotels & Resorts oraz Grupa AKME podpisały umowę na hotel pod marką voco Resort w Szklarskiej Porębie.
Otwarcie obiektu planowane jest na 2024 rok. Zaoferuje on 100 pokoi, własny browarem hotelowy, ofertę gastronomiczną i strefą wellness.
Hotel będzie częścią większego kompleksu Horizon Hotel & Resort razem z hotelem Holiday Inn Resort, którego otwarcie ma nastąpić w drugiej połowie 2022r. oraz apartamentami. Q2 Studio odpowiada za projekt hotelu, a pracownia Tremend, będąca inwestorem zastępczym, przygotuje projekt wnętrz. PORR został wybrany na generalnego wykonawcę, tak jak i w przypadku hotelu Holiday Inn Resort.
Jesteśmy zachwyceni, że możemy rozwijać naszą obecność w górskich kurortach w Polsce z drugim, wyjątkowym hotelem. To pierwsza umowa podpisana na hotel pod marką voco Resort w Europie i nie możemy się doczekać otwarcia kolejnego sztandarowego obiektu wspólnie z naszym partnerem, Grupą AKME. Razem z hotelem Holiday Inn Resort Szklarska Poręba, cały kompleks Horizon Hotel & Resort będzie niewątpliwie doskonałym wyborem dla szerokiej rzeszy osób podróżujących w celach wypoczynkowych. - powiedział Andrzej Szymczyk, Development Director, Poland & Eastern Europe w IHG Hotels & Resorts.
Cała Grupa AKME jest podekscytowana podpisaniem umowy na nasz drugi hotel z IHG Hotels & Resorts, obok hotelu Holiday Inn Resort Szklarska Poręba oraz tym, że możemy dodać markę voco Resort do naszego portfolio. Jest to wynik świetnej relacji, jaką mamy z IHG, naszego pionierskiego myślenia i chęci oferowania unikalnych usług dla naszych gości. Lokalizacja hotelu voco Resort Szklarska Poręba nie mogła być lepsza dla gości udających się na wypoczynek. Siła systemów dystrybucji i programu lojalnościowego IHG połączona z ciekawymi i pasjonującymi markami hotelowymi sprawiają, że jesteśmy pewni, że nasi gości będą zadowoleni ze wszystkich usług, które hotele będą oferować - dodał Wiktor Grzechociński, Partner, Grupa AKME.
B&B Hotels zapowiada nowe otwarcia w Polsce
Grupa B&B Hotels zapowiada otwarcia nowych hoteli w Polsce.
W 2021 r. sieć otworzyła ponad 50 nowych obiektów. Również w Polsce B&B Hotels kontynuowała prace, których efektem będzie większa liczba hoteli.
Pomimo trudnych czasów dla branży hotelowej, nie zaniechaliśmy starań i pracowaliśmy nad tym, by z naszej oferty można było skorzystać w kolejnych polskich miastach - mówi Beatrice Bouchet zarządzająca B&B Hotels w Polsce.
Obecnie sieć przygotowuje się do otwarcia dwóch kolejnych hoteli. Już niedługo w naszej ofercie pojawią się nowe destynacje. Do Warszawy, Wrocławia, Torunia, Łodzi, Katowic, Krakowa, Nowego Targu, Rzeszowa, gdzie już działają nasze hotele, dołączą Lublin oraz Poznań- dodaje Beatrice Bouchet.
Brytyjska sieć hotelowa wchodzi na polski rynek
Brytyjska sieć hotelowa wchodzi na polski rynek.
Wyndham Hotels & Resorts, franczyzowa firma hotelarska, obsługująca około 9000 hoteli w prawie 95 krajach, kontynuuje międzynarodową ekspansję otwierając Wyndham Wrocław Old Town - 205-pokojowy hotel.
Obiekt, zarządzany przez Mogotel Hotel Group zostanie otwarty w na początku przyszłego miesiąca i będzie zlokalizowany w samym centrum Wrocławia.
Usytuowany tuż przy Starym Mieście hotel oferuje pokoje i rozległe atrium, a na najwyższym piętrze - strefę wellness, z salą fitness, sauną i łaźnią parową. W hotelu znajdują się różnorodne strefy gastronomiczne, w tym luksusowa restauracja, przytulny salon i bar. Na osoby podróżujące służbowo czeka 11 sal konferencyjnych, które łącznie pomieszczą ponad 400 uczestników. Ponadto, hotel jest położony w odległości zaledwie 16 km od wrocławskiego lotniska.
Wyndham Wrocław Old Town to najnowszy obiekt w europejskim portfolio Wyndham Hotels & Resorts, obejmującym ponad 350 działających hoteli w 30 krajach i 90 planowanych obiektów.
Cieszymy się, że we współpracy z Mogotel otwieramy nasz pierwszy luksusowy hotel Wyndham w Polsce. Polska jest krajem z dużym potencjałem i bogatą ofertą turystyczną, która przyciąga zróżnicowany typ podróżnych. Dzięki korzystnym warunkom ekonomicznym i dużemu popytowi wewnętrznemu, Polska stwarza idealne możliwości rozwoju dla naszej branży i doskonale wpisuje się w firmową strategię rozwoju sieci w Europie - powiedział Christian Michel, wiceprezes ds. rozwoju Europy w Wyndham Hotels & Resorts EMEA.
Wrocław jest pięknym historycznym miastem dlatego jesteśmy dumni z debiutu marki Wyndham właśnie tutaj. Wyndham Wrocław Old Town to nasz drugi obiekt we współpracy z Wyndham Hotels & Resorts, po hotelu Wyndham Garden Munich Messe w Niemczech. Mamy nadzieję na dalszą owocną współpracę - dodał Ivans Dokicans, dyrektor ds. rozwoju i członek zarządu Mogotel Hotel Group.
Hotele Wyndham należą do programu lojalnościowego Wyndham Rewards.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Nastroje wśród kwaterodawców nie
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Dział dla turystów:
POT i PPL będą współpracować na rzecz promocji
Lotnisko Chopina pobiło swój
Miasta upominają się o opłatę
Rada UE przyjęła mandat negocjacyjny w sprawie nowelizacji dyrektywy
Starsze aktualności:
Przedłużenie kontroli na granicy z Niemcami problemem dla wielu
Grupa a&o zanotowała najlepszy rok w swojej
Wzrost cen wyjazdów turystycznych
ECTAA uruchamia program Ambasadorów Branży
eSky celuje w klientów biur
Polak najlepszym szefem kuchni w hotelach Select Services sieci
Zapraszamy na Germany Travel
Nowe Trendy w Turystyce - promocyjna wejściówka do
Czwarta edycja Certyfikacji Atrakcji Turystycznych Powiatu
Wakacje.pl kuszą doświadczonych
Letnia praca bez zapłaty - ciąg dalszy
Kopalnia Soli w Wieliczce pozostanie jednak państwowa
Najlepszy listopad w historii Katowice Airport
Nowe połączenie lotnicze do USA
Nowa trasa z Poznania i nie tylko
Na zamku w Olsztynie powstaje platforma widokowa
Facebook - Jak zdobyć nowych fanów