TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Ecco Travel pokaże Ci Chiny

Po pandemicznej przerwie Chiny ponownie stanowią jeden z głównych kierunków egzotycznych w Polsce. By zapewnić swoim klientom najlepszy poziom obsługi, Ecco Travel zabiera agentów na pierwszy od długiego czasu study tour do tego kraju.


Trwa wielki boom na zwiedzanie Państwa Środka. Study tour organizowany przez Ecco Travel ma być przygotowaniem sieci sprzedaży do wciąż rosnącego zainteresowania zwiedzaniem Chin. Wyjazd odbędzie się już na początku grudnia (3-12.12). Program obejmuje między innymi Pekin ze Świątynią Nieba, Placem Niebiańskiego Pokoju, Wzgórzem Węglowym, grobowcami cesarzy z Dynastii Ming, Xi'an z Armią Terakotową i Pingyao z listy Światowego Dziedzictwa UNESCO, do którego dostaną się dzięki sieci szybkich kolei.

Początkowo planowaliśmy nasz wyjazd na drugą połowę listopada, ale jak to często się zdarza w naszej branży, zmiany siatek połączeń lotniczych czasem niespodziewanie ulegają zmianie wyjaśnia Karolina Warzybok, prezes zarządu Ecco Holiday, właściciela marki Ecco
Travel wiadomo jednak, że takie drobne niedogodności nie stanowią przeszkód dla doświadczonego touroperatora i szybko znaleźliśmy rozwiązanie, by znaleźć się w Chinach, z naszymi agentami, w zbliżonym terminie. Chcemy inwestować w doświadczenie naszych
agentów, by mieli pełne wsparcie i wiedzę, które są kluczowe w budowaniu relacji ze wspólnymi klientami.


Chiny, które ponownie otworzyły się na ruch turystyczny w 2023 roku, stały się jednym z najchętniej wybieranych kierunków przez klientów Ecco Travel. Poznański touroperator jako pierwszy zorganizował grupę do Chin w 2024 roku. Bezpośrednie doświadczenie tego kierunku przez agentów jest nieocenione w procesie sprzedaży i zapewnieniu klientom najwyższego standardu obsługi.

Ecco Travel w swojej ofercie posiada aż 12 programów do Chin, w tym Chiny i Tybet, który jest połączeniem najpiękniejszych miast, przeżyć duchowych i wspaniałej przyrody. Najnowszym programem jest wycieczka, Chiny - latające góry, z wizytą w Narodowym Geoparku Zhangjiajie jednym z najpiękniejszych na terenie Chin i reprezentacją fikcyjnego świata Pandora z filmu "Avatar"!

»»»» Starsze informacje 2024-01-17 ««««


System rezerwacji Merigo po raz kolejny będzie organizować szkolenie dla biur podróży, pod marką - Merigo Meeting Tour.

Merigo zapozna uczestników z produktami, które są dostępne w zasobach systemu rezerwacyjnego, mowa tutaj o hotelach, apartamentach, samochodach, transferach oraz biletach lotniczych. Dodatkowo zostaną przedstawione możliwości technologiczne, które prowadzą do zwiększenia sprzedaży w segmencie on-line, a także działania dążące do uatrakcyjnienia oferty biura podróży, czyli kreowanie wyjazdów szytych na miarę.





Na uczestników szkoleń czekają 3 atrakcyjne nagrody w formie voucherów. Wszyscy zainteresowani uczestnictwem mogą zgłaszać się na adrese-e-mail: info@merigo.com.pl, udział w szkoleniu jest bezpłatny.

Szkolenie odbędzie się w dniu 9.02.2024 w godz. 10:30-13:00 - Warszawa - Hotel The Westin al. Jana Pawła II 21

Starsze informacje 2023-10-18


Już w listopadzie, w dniach 22 listopada (Wrocław) i 23 listopada (Warszawa), odbędą się warsztaty zorganizowane przez portugalskich dostawców usług turystycznych dla polskich biur podróży.

"Portugalia i kraje portugalskojęzyczne" to warsztaty turystyczne organizowane od 2016 roku przez Polsko-Portugalską Izbę Gospodarczą /PPCC/ przy wsparciu agencji rządowej Turismo de Portugal. To największe tego rodzaju wydarzenie na polskim rynku, w którym uczestniczy kilkudziesięciu dostawców usług turystycznych, reprezentujących wszystkie regiony Portugalii oraz wybrane inne kraje portugalskojęzyczne. W tym roku swoją obecność potwierdziły sieci hotelowe, DMC, organizacje promocji turystyki oraz dostawcy usług dla biur podróży z Portugalii kontynentalnej, Madery, Azorów, Wysp Zielonego Przylądka, Brazylii oraz TAP Portugal, narodowy przewoźnik Portugalii. Warsztaty organizowane są w dwóch polskich miastach oraz w Pradze w Czechach. W tym roku portugalskie firmy oprócz Warszawy spotkają się z partnerami biznesowymi także we Wrocławiu. Wydarzenie ma formułę workshopu, która pozwala na indywidualne spotkania z portugalskimi partnerami, zapoznanie się z aktualnymi ofertami oraz nawiązanie nowych kontaktów.

Komentując to wydarzenie Wojciech Baczyński, Dyrektor Generalny Polsko Portugalskiej Izby Gospodarczej - PPCC, która jest organizatorem tego wydarzenia, powiedział: Jako dyrektora bilateralnej izby gospodarczej cieszy mnie, że wymiana turystyczna między Polską a Portugalią wpływa pozytywnie nie tylko na bilans usług pomiędzy obydwoma krajami, lecz przed wszystkim na wzajemne poznanie się, głębsze zrozumienie obu kultur i lepsze warunki współpracy pomiędzy zaangażowanymi firmami z łańcucha turystycznego. Mam nadzieję, że niniejsze wydarzenie przyczyni się do tego po raz kolejny w sposób produktywny.

Do uczestnictwa w tym wydarzeniu zaprasza również pani Ewa Waligórska reprezentująca Turismo de Portugal w Polsce, oficjalnego partnera Warsztatów Turystycznych: 2023 to kolejny bardzo dobry rok dla portugalskiej turystyki. Dane jakimi dysponujemy odnoszą się do liczby polskich turystów w portugalskiej bazie hotelowej za okres od stycznia do końca lipca br. Wzrost w porównaniu do roku ubiegłego wynosi ponad 20%. W sierpniu Portugalia gościła Światowe Dni Młodzieży. Szacuje się, że wydarzenie to przyciągnęło do Lizbony i okolic ok. 1,5 mln osób, co bez wątpienia będzie miało pozytywny wpływ na wzrost liczby turystów jak i wpływy z turystyki. Na początku października tego roku Portugalia po raz kolejny otrzymała tytuł "Europe s Leading Destination 2023" w konkursie World Travel Awards. Od lat stawiamy na turystykę zrównoważoną, na dbałość o ekosystem oraz tworzenie produktów turystycznych unikatowych i wysokiej jakości. Turyści doceniają również bezpieczeństwo, ciepło i życzliwość mieszkańców Portugalii.

Starsze informacje 2023-10-10


30 listopada w Hotelu Bellotto w Warszawie odbędzie się workshop Buy Italy organizowany przez Narodową Agencję Turystyki Włoskiej (ENIT) i Włoską Izbę Handlowo-Przemysłową. Wydarzenie skierowane jest do firm działających w obszarze turystyki luksusowej i aktywnej i będzie pierwszą po pandemii okazją do osobistego nawiązania kontaktów przedstawicieli obu krajów. Rejestracja na spotkanie odbywa się online i potrwa do 15 listopada.

Dane Narodowej Agencji Turystyki Włoskiej potwierdzają, że w 2022 roku turyści z Polski stanowili ósmą pod względem liczebności grupę, 1,5 mln turystów, którzy spędzili średnio prawie 4 noce w obiektach noclegowych, z czego 50,9% w hotelach. Do najczęściej odwiedzanych regionów należały Wenecja Euganejska (20,3%), Trydent-Górna Adyga (17,5%) i Lombardia (11,6%), a największą popularnością cieszyły się wyjazdy typu city break (46,5%), pobyty nad morzem (31,6%), a następnie wyjazdy nad jeziora (8,8%) i w góry (8,2%).

Czujemy się zaszczyceni, że Włochy są jednym z ulubionych kierunków turystycznych Polaków. Dlatego też chcemy tworzyć okazje do nawiązywania współpracy pomiędzy przedstawicielami włoskich i polskich podmiotów działających w branży turystycznej, a wydarzenie Buy Italy odgrywa kluczową rolę w tym zakresie mówi Elena Di Tondo, Fairs, Exhibitions and Events Manager, ENIT.

Podkreśla także, iż jest ono szczególnie ważne, gdyż będzie stanowić pierwsze osobiste spotkanie włoskiej turystyki po pandemii, a widoczna jest ogromna potrzeba i chęć bezpośrednich kontaktów. Poprzednie edycje wydarzenia Buy Italy odbywały się online w latach 2020 i 2021.

Rejestracja na Buy Italy 2023 już ruszyła. Zamierzeniem organizatorów jest zgromadzenie 30 włoskich podmiotów, które zaprezentują potencjał turystyczny. W wydarzeniu wezmą udział zarówno regiony włoskie, tour operatorzy, organizacje turystyczne promujące regiony, hotele i atrakcje turystyczne.

Aktualnie jesteśmy w trakcie przyjmowania zgłoszeń od włoskich operatorów działających na terenie całego kraju. Już dziś wiemy, że zaprezentują się regiony: Piemontu, Friuli - Wenecji Julijskiej i Marche. Obecni będą też touroperatorzy z propozycjami dla sektora MICE opartymi na kultowych markach, tj. Ferrari, Lamborghini i Maserati, wycieczek enogastronomicznych, a także przedstawiciele lokalnych organizacji, którzy przybliżą piękno jezior północnych Włoch oraz biura, które zaprezentują potencjał Sardynii, Kalabrii, Apulii, Sycylii i nie tylko. Nie zabraknie oferty hoteli i atrakcji turystycznych, takich jak Land of Fashion dla miłośników mody czy Pasta Museum zachęca Elena Di Tondo.

Lista uczestników ze strony włoskiej będzie stopniowo wypełniać się, a prezentowana przez nich oferta sukcesywnie opisywana.
Branżowe wydarzenie odbędzie się 30 listopada w Hotelu Bellotto w Warszawie. Rozpocznie się o godzinie 13:30 i potrwa do 19:00. Następnie w nieformalnej atmosferze i włoskim stylu uczestnicy będą kontynuować networking podczas koktajlu, który zakończy się o 22:00.

Celem Buy Italy 2023 jest przeprowadzenie jak największej liczby spotkań, które mogą przełożyć się na wartościowe współprace. To wyjątkowa okazja dla polskich firm zainteresowanych włoską ofertą, która pozwoli w krótkim czasie pozyskać cenne kontakty z obszaru turystyki luksusowej i aktywnej, dlatego zachęcam polskich partnerów do rejestracji na workshop już dziś. Tym bardziej, że liczba miejsc jest ograniczona, a udział bezpłatny mówi Stefano Zedde, wicedyrektor zarządzający Włoskiej Izby Handlowo-Przemysłowej.

Uzupełnienie profili firm i oferowanych produktów turystycznych na platformie oraz wskazanie priorytetów prowadzonych działalności, pozwoli na efektywny dobór partnerów do spotkań i rezerwację miejsca na wydarzeniu.

Starsze informacje 2023-03-10


Roadshow prezentujący oferty przedsiębiorców turystycznych z Tanzanii zagości w Polsce (Kraków i Warszawa) oraz w Pradze i Budapeszcie.

Roadshow "Moja Tanzania" organizowany jest przez KILIFAIR Event Team pod kierownictwem Toma Kunklera, znanego, pochodzącego z Niemiec eksperta od Tanzanii. Organizatorzy zapraszają do poznania świata Kilimandżaro, Serengeti i Zanzibaru, aby nawiązać bezpośrednie kontakty z hotelami, organizatorami i firmami DMC. Prezentacje ofert przygotowali przedstawiciele Tanzania Tourist Board (TTB) i National Park Authority (TANAPA).

Wszyscy uczestnicy mogą wziąć udział w losowaniu atrakcyjnych nagród (od noclegu w hotelu po lot balonem na ogrzane powietrze lub jeep safari) oraz skorzystać z bufetu z wybranymi smakołykami, które wzbogacą to wydarzenie.

Spotkania są planowane 20 marca w Warszawie w Novotel City Center, a 21 marca w Krakowie w Qubus Hotel. Program spotkań:

16:00 - 16:30 Powitanie
16:30 - 17:00 Prezentacje o Tanzanii
17:00 - 20:30 Networking
18:30 - 20:00 Bufet i kontynuacja spotkań

Aby zarejestrować się na roadshow należy wypełnić formularz:
kilifair-roadshows.com

Starsze informacje 2023-03-09


15 marca w Warszawie będą gościć przedstawicieli szwajcarskich regionów. Prezentowana będzie oferta zimowa, letnia oraz statki, pociągi, wyjątkowe kolejki górskie, hotele, wyciągi.

Indywidualne spotkania to doskonała okazja do poznania, odświeżenia oferty dla biur podróży. Szwajcaria z roku na rok ma coraz więcej fanów i jest coraz częściej odwiedzana przez turystów z Polski.

Wśród gości Switzerland Tourism:
Aletsch Arena, Davos Klosters, Engelberg Titilis, Nendaz - 4 Doliny, Koleje Retycki, BLS - statki, Rigi, Pilatus, Schilthorn, Zermatt, Engadin Val Mustair Scuol.

Wszyscy zainteresowani dołączeniem do wydarzenia powinni wysłać e-maila na adres marta.piechota@switzerland.com do 10 marca.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
5 workshop prezentacja zaproszenie promocja grupa robocza biuro podróży regiony




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję