TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Nowe osoby w LHG

Podsumowanie zmian kadrowych w grupie i hotelach Louvre Hotels Group.


W lutym 2024 roku na stanowisko Sales Manager Poland awansowała Magdalena Machalska, związana z hotelarstwem od ponad 20 lat, a z Louvre Hotels Group od lipca 2016 roku. Zmiana bardzo mnie cieszy. Wiem, że pozwoli na wzmocnienie relacji z klientami, a są one dla mnie kluczowe. Czerpię z nich pozytywną energię i siłę do dalszych działań i rozwoju. Nowe stanowisko pozwoli mi rozszerzyć współpracę z lokalnymi klientami o hotele sieci Louvre Hotels Group poza granicami Polski skomentowała Magdalena Machalska.
%O1%
Z kolei na stanowisko Sales Manager dla hoteli Campanile w Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Krakowie, Katowicach i Lublinie awansowała Nadia Rojewska, związana z Louvre Hotels Group od 2017 roku.
%O2%
Lena Schmidt, związana z Louvre Hotels Group od blisko 18 lat, objęła stanowisko EMMA Roll-out Coordinator, odpowiedzialnej za kluczowy obszar związany z przygotowaniem i wdrożeniem nowego systemu hotelowego EMMA. Będzie współpracowała bezpośrednio z centralą grupy i hotelami w poszczególnych krajach, wykorzystując swoje wieloletnie doświadczenie operacyjne oraz umiejętności szkoleniowe przy realizowaniu tej ważnej dla Louvre Hotels Group misji.
%O3%
Stanowisko General Managera nowego hotelu Campanile Warszawa Północ powierzono Agnieszce Adamczuk, związanej z Louvre Hotels Group od 2013 roku, która zarządzała wcześniej hotelami Campanile i Premi re Classe we Wrocławiu oraz piastowała stanowisko zastępczyni General Managera kompleksu warszawskiego Louvre Hotels Group. Ostatnie dwa lata spędziła, realizując swoje marzenia o domu nad morzem i studiowaniu psychologii, a także wspierając profesjonalną wiedzą lokalnych hotelarzy. Nie była to łatwa decyzja, jednak współpracy z tak energetycznym inwestorem i wizjonerem pod flagą matczynej sieci nie mogłam sobie odmówić opowiedziała Agnieszka Adamczuk, zapytana o powrót do Warszawy. Jej zastępcą w hotelu Campanile Warszawa Północ został Mateusz Walaszek, związany z siecią od 2014 roku.

Nową dyrekcję ma również hotel Campanile Poznań. - Mam przyjemność pracować w branży hotelarskiej od 2017 roku. W Campanile Poznań zaczynałam jako recepcjonistka i z czasem awansowałam na stanowiska kierownicze. Na obecnym stanowisku zdobyte doświadczenie pozwala mi w pełni rozumieć strukturę organizacyjną hotelu - skomentowała Anna Chandze, nowa p.o. General Manager. Jej zastępczynią została Weronika Michalak.

Zmiany kadrowe nie ominęły również kompleksu warszawskiego Louvre Hotels Group, gdzie na stanowisko Room Division Manager awansowała Urszula Siliwoniuk, dotychczasowa kierowniczka recepcji hotelu Golden Tulip Warsaw Centre. - Praca w Louvre Hotels Group daje mi duże możliwości uczenia się, poznawania międzynarodowego środowiska w standardach hoteli sieciowych, a kompleks trzech obiektów jest czymś wyjątkowym w skali Europy, co jeszcze bardziej motywuje mnie do rozwoju - powiedziała Urszula Siliwoniuk.

Starsze informacje 2024-06-06


Accor powołuje na stanowisko Multi Site General Manager w Krakowie Tomasza Schweda. Jeden z bardziej rozpoznawalnych hotelarzy młodego pokolenia jako dyrektor generalny poprowadzi dwa 4-gwiazdkowe hotele pod markami sieci Accor w strategicznym położeniu w samym sercu Krakowa - Mercure Kraków Stare Miasto oraz TRIBE Kraków Stare Miasto.

Mercure Kraków Stare Miasto to inspirowany lokalną kulturą i tradycją flagowy hotel marki otwarty w 2016 roku. Posiada 198 komfortowych pokoi i apartamentów, bar i restaurację Winestone, 6 nowoczesnych sal konferencyjnych oraz centrum fitness. Tomasz Schweda jest związany jest z hotelem niemal od samego początku jego działalności, gdy pełnił stanowisko dyrektora operacyjnego, a następnie od roku 2019 - dyrektora generalnego.





Zlokalizowany w bliskim sąsiedztwie TRIBE Kraków Stare Miasto, po otwarciu w 2025 roku będzie najnowszym hotelem w portfolio sieci Accor w Krakowie, a zarazem pierwszym w Polsce obiektem wywodzącej się z Australii marki TRIBE. Powstający w certyfikacji BREEAM Excellent zaoferuje 168 designerskich pokoi i apartamentów, restaurację TRIBE Table z cocktail barem, strefę social-HUB z kawiarnią speciality, 2 sale spotkań, patio z ogrodem zewnętrznym oraz SPA z fitness i sauną. Lifestylowa marka TRIBE to odpowiedź na to, jak ludzie pragną dziś żyć i podróżować. Jest manifestem odważnego, miejskiego stylu życia, funkcjonalnego designu i wyrafinowanej elegancji. TRIBE łamie schematy, aby zapewnić nadzwyczajne doświadczenia w uczciwej cenie. Ambasadorzy TRIBE do perfekcji opanowali sztukę dbania o gości i stanowią DNA tej nowej, ekscytującej marki hoteli.

Jestem ogromnie szczęśliwy, że powierzono mi zadanie wprowadzenia na rynek pierwszego hotelu marki TRIBE w Polsce. Cieszę się, że Kraków - jedna z kluczowych destynacji rynku Europy Środkowo-Wschodniej już wkrótce powita fascynujący i porywający TRIBE Kraków Stare Miasto. Chcemy stać się nowym punktem odniesienia dla gości szukających designerskich hoteli z inspirującymi wnętrzami wypełnionymi pozytywną energią oraz ciekawą ofertą F&B. Naszą ideą będzie kreowanie doświadczeń "high-end" dla gości hotelu, restauracji oraz strefy social-HUB. Jestem przekonany, że wprowadzając nowy poziom jakości, nasz lifestylowy hotel szybko pozyska autentycznych wyznawców TRIBE - filozofii ludzi, których łączy wspólna idea. Tomasz Schweda, Multi Site General Manager.

Tomasz Schweda to doświadczony i inspirujący lider oraz pasjonat hotelarstwa. Laureat wielu nagród branżowych, panelista, autor artykułów eksperckich, wykładowca akademicki. Absolwent technikum hotelarstwa oraz ekonomicznej szkoły wyższej na kierunku zarządzanie o specjalności euromarketing w turystyce i hotelarstwie, a także z zakresu komunikacji w biznesie. Ukończył również studia podyplomowe Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie w obszarze kompetencji menedżerskich oraz Uniwersytet SWPS w Warszawie na kierunku kreowania i zarządzania markami luksusowymi. 10 lat edukacji w szkole muzycznej zaowocowało umiejętnością gry na skrzypcach i fortepianie.

Starsze informacje 2024-04-30


Z początkiem maja br. funkcję dyrektora pierwszego w Polsce voco Katowice obejmie Monika Michałek, regionalna dyrektor operacyjna w PHH i dotychczas dyrektor Moxy Katowice Airport. Natomiast stery w Moxy Katowice przejmie Karolina Będkowska tymczasowy zastępca dyrektora hotelu.

To kolejny przykład na to, że możliwości, jakie stoją przed pracownikami w ramach rozwoju Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego są motywujące i korzystnie wpływają na to, jak jesteśmy postrzegani w branży i w pewnym sensie wyróżnia nas to na rynku hotelarskim. Cieszę się, że po raz kolejny mamy przyjemność naszym doświadczonym koleżankom zaproponować awans i realny wpływ na dalszy rozwój naszej grupy. Tak wysokiej klasy hotelarze z ogromnym doświadczeniem nie tylko zagwarantują naszym obiektom utrzymanie wysokiego standardu, ale także przyczynią się do sukcesu powstającego pierwszego w Polsce hotelu voco Katowice mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.





Monika Michałek jest absolwentką Uniwersytetu Śląskiego oraz Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. Związana z branżą hotelarską od 27 lat. Jako dyrektor hotelu zarządzała na Śląsku hotelami marek: Novotel, ibis, ibis Styles i Mercure, pracując nad ich rozwojem i odpowiadając między innymi za przeprowadzanie procesów zmiany marki oraz kategoryzację. Od blisko 10 lat zasiada również w komisji kategoryzacyjnej województwa śląskiego i służy swoim doświadczeniem w regionie śląskim. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związana jest od 2018 r., gdzie zaangażowana była we wprowadzenie pierwszego Moxy w Polsce - Moxy Katowice Airport, którym zarządzała od początku jego funkcjonowania. Równolegle z pełnieniem obowiązków dyrektora Moxy Katowice Airport w 2022 roku była dyrektorem modernizowanego hotelu Zagroń będąc jednocześnie odpowiedzialną za jego ponowne otwarcie.

Od czerwca 2023 roku pełni funkcję regionalnego dyrektora operacyjnego odpowiadając za Region Południowy oraz Poznań. Od maja 2024 roku jako dyrektor hotelu będzie odpowiedzialna za otwarcie pierwszego w Polsce voco w Katowicach.





Karolina Będkowska jest absolwentką Górnośląskiej Akademii im. Wojciecha Korfantego. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczęła w 2013 roku. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związana jest od 2018 roku pracując jako koordynator ds. sprzedaży i marketingu, a następnie jako kierownik marketingu i sprzedaży w nowopowstałym hotelu Moxy Katowice Airport. Przez ostatnie dwa lata pełniła obowiązki zastępcy dyrektora hotelu, a od maja 2024 r. będzie jego dyrektorem.

Marka voco z segmentu upscale stworzona została przez IHG w 2018 r. Łączy w sobie wiarygodność i jakość globalnego brandu z nieformalnym klimatem i oryginalnością hotelu niezależnego, dlatego każdy Voco posiada swój unikatowy styl i charakter. Pokoje gościnne charakteryzują się żywym, współczesnym wystrojem, a voco zachęca gości również do korzystania z tętniącego życiem baru i restauracji, by oddać się "życiu w stylu voco".

Hotel położony jest w samym sercu miasta Katowice w bezpośrednim sąsiedztwie katowickiego "Spodka", jego położenie umożliwia swobodny dostęp do kluczowych punktów aglomeracji: zabytków kultury, centrów handlowych, rozrywkowych i naukowych. Otwarcie voco Katowice planowane jest w pierwszej połowie 2025 roku.

Moxy Katowice Airport to pierwszy hotel marki Moxy w Polsce, należącej do międzynarodowej sieci Marriott International. Hotel zlokalizowany jest zaledwie kilkadziesiąt metrów od hali odlotów Portu Lotniczego Katowice-Pyrzowice i 34 km od centrum Katowic. Do dyspozycji gości pozostaje 100 pokoi, lobby lounge oraz sala do ćwiczeń.

Starsze informacje 2024-04-10


Z początkiem kwietnia 2024 roku funkcję dyrektora pierwszego w Polsce Aiden by Best Western w Łodzi objęła Barbara Tomaszewska, dotychczasowa zastępczyni dyrektora w Golden Tulip Gdańsk Residence.

Cieszymy się, że dzięki wewnętrznym awansom dajemy możliwość rozwoju naszym wieloletnim pracownikom w grupie PHH. Przed nami wiele nowych wyzwań, dlatego tym bardziej pozytywne jest to, że nasz zespół cały czas się umacnia, a hotelarze z tak ogromnym doświadczeniem wspierają rozwój naszej firmy. Jestem przekonana, że tak wysokiej klasy hotelarz przyczyni się do sukcesu powstającego w Polsce hotelu Aiden by Best Western w Łodzi podkreśla Aneta Wodyk, prezes PHH Hotele.





Barbara Tomaszewska to absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego i Sportu w Gdańsku oraz SGH Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związana jest od 2013 roku, pracując jako koordynator ds. administracji, a następnie jako F&B Manager w nowopowstałym Hampton By Hilton Gdańsk Airport. Następnie, od 2019 roku przez kolejnych 5 lat pełniła funkcję zastępcy dyrektora Golden Tulip Gdańsk Residence. Od kwietnia br. powierzono jej funkcję dyrektora Aiden by Best Western w Łodzi, spółki PHH Hotele wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Po pięciu latach fantastycznej pracy na stanowisku zastępcy dyrektora w Golden Tulip Gdańsk Residence postanowiłam podjąć nowe wyzwanie i rozpocząć przygodę w Łodzi przy otwarciu pierwszego w Polsce hotelu pod szyldem Aiden by Best Western. Dziękuję za wsparcie jakie otrzymałam podczas dotychczasowej współpracy i szansę na dalszy rozwój w strukturach Grupy PHH. Z niecierpliwością oczekuję dnia, kiedy pokażemy nową jakość i wprowadzimy unikalną markę na mapie miasta Łódź mówi Barbara Tomaszewska, dyrektor Aiden By Best Western w Łodzi.

Aiden By Best Western Łódź (dawniej hotel Reymont) jest położony w centrum Łodzi, w pobliżu Manufaktury, jednej ze znanych galerii handlowo-rozrywkowych w mieście. Ma być kameralnym hotelem butikowym z 61 pokojami, restauracją oraz barem. Funkcjonować ma w nim również nowoczesna siłownia. Otwarcie hotelu planowane jest w drugiej połowie 2024 roku.

Starsze informacje 2024-03-15


Do zespołu zarządzającego 4-gwiazdkowym hotelem Leonardo Royal w Warszawie dołączył Paweł Kummer. Na stanowisku Operations Managera pokieruje on rozpoczętymi już zmianami - rozbudową i remontem obiektu, a także przyczyni się do rozwoju sieci Leonardo Hotels w Europie Centralnej, dla której Polska jest rynkiem kluczowym.

Pochodzący z Gdańska Paweł Kummer jest związany z hotelarstwem od 2010 roku. Swoje pierwsze kroki w branży stawiał jako Bellman/Concierge w gdańskim Radisson Blu, a po dziesięciu latach doświadczenia w branży (i kilku awansach) objął funkcję dyrektora operacyjnego w hotelu tej samej marki w Szczecinie.





Decyzja Pawła Kummera o objęciu stanowiska Operations Managera w Leonardo Royal Warsaw wiązała się nie tylko z dołączeniem do zespołu Leonardo Hotels, ale także zmianą miejsca zamieszkania oraz szybką i skuteczną adaptacją do intensywnych zmian. Zarządzany przez niego obiekt właśnie teraz znajduje się na etapie dynamicznej rozbudowy i modernizacji.

Podjęcie się wyzwania związanego z objęciem funkcji Managera Operacyjnego w zupełnie nowym miejscu, które w tym samym czasie przechodzi przez największe w swojej historii zmiany to najbardziej wymagający etap wdrożeniowy, jakiego dotąd doświadczyłem. Wiąże się to z wieloma obowiązkami, jednak widoczny postęp i namacalny efekt ciężkiej pracy całego zespołu są dla mnie wspaniałą nagrodą komentuje Paweł Kummer, Operations Manager w Leonardo Royal Warsaw. Dla nas wszystkich to bardzo motywujące widzieć, jak każdego dnia Leonardo Royal zmienia się na lepsze i przygotowuje się do zajęcia należnego mu miejsca w czołówce warszawskich hoteli dodaje.

Efekty pierwszego etapu przemian będzie można podziwiać wczesną wiosną, kiedy do użytku gości zostaną oddane 184 nowe pokoje w przyłączonym do hotelu skrzydle wieżowca JM Tower. Jeszcze przed wakacjami gotowe mają być także restauracja, bar i lobby, a we wrześniu nowe przestrzenie konferencyjne.

W złożonym procesie rekrutacji Paweł od początku wyróżniał się jako kandydat wyjątkowego kalibru, wykazujący się właściwą proporcją cech przywódczych i wrodzonej umiejętności wzbudzania zaufania i sympatii. Ma bogate doświadczenie i sukcesy w branży hotelarskiej. Jego dynamiczny i skuteczny styl zarządzania sprawia, że idealnie odnajduje się w Leonardo Royal podczas trwającej rozbudowy i remontu podkreśla Nino Rosenlund, City General Manager Warsaw.

Zmiany widoczne gołym okiem z punktu widzenia gościa to nie tylko efekty trwającego remontu i rozbudowy, ale także powiększenie grona personelu. W związku z tym, że nasz obiekt powiększa się dwukrotnie, musimy wyraźnie rozbudować nasz zespół i zmodyfikować obecne struktury. To kolejne ogromne wyzwanie. Już teraz organizujemy spotkania, otwieramy rekrutacje i planujemy kolejne etapy zatrudnienia zaznacza Paweł Kummer. Jak dodaje To, co muszę podkreślić, i co bardzo pozytywnie zaskoczyło mnie od samego początku, to wyjątkowo zgrany i zaangażowany zespół, który z wielką chęcią i pasją wspólnie pracuje nad sprawnym przebiegiem towarzyszących nam zmian.

Starsze informacje 2024-01-05


Z początkiem stycznia 2024 roku funkcję dyrektora Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center objął Grzegorz Forma, doświadczony hotelarz i wieloletni pracownik Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.

Grzegorz Forma to absolwent Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Swoją przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2010 roku. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od 2019 roku, pracując jako kierownik recepcji w nowopowstałym Holiday Inn Express Rzeszów Airport. Od 1 stycznia 2024 powierzono mu funkcję dyrektora Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center wchodzącego w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego.





To kolejny przykład na to, że możliwości awansu, jakie stoją przed pracownikami w ramach rozwoju Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego, są motywujące i korzystnie wpływają na to, jak jesteśmy postrzegani w branży i w pewnym sensie wyróżnia nas to na rynku hotelarskim. Jestem przekonany, że tak wysokiej klasy hotelarz z ogromnym doświadczeniem zagwarantuje Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center utrzymanie wysokiego standardu i zadba o komfort naszych gości podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center wchodzący w skład Grupy PHH znajduje się w cichej i spokojnej okolicy, ale jednocześnie w niedalekiej odległości od centrum Rzeszowa. Dobra lokalizacja jest atutem zarówno dla klientów przybywających w celach biznesowych, jak i turystycznych. Hotel posiada 60 pokoi, część restauracyjną, bar oraz 3 sale konferencyjne dla 150 uczestników. Hotel posiada również własny, przestronny parking na 50 miejsc.

Starsze informacje 2023-12-12


Z początkiem października 2023 roku Grupa Leonardo Hotels Polska powitała Agnieszkę Wilczyńską na stanowisku Finance Managera. Specjalistka jest związana z branżą hotelarską od ponad 14 lat.

Agnieszka Wilczyńska jest biegłym rewidentem. Swoją karierę w finansach rozwijała w Deloitte (Big4). Doświadczenie w hotelarstwie zdobywała pełniąc rolę dyrektora finansowego krakowskich hoteli Radisson Hotel Group, a w ostatnim roku również kontrolera finansowego na rejon całej Polski. Jej doświadczenie obejmuje kluczowe obszary księgowości, planowania finansowego, kontrolingu i zarządzania strategicznego.

Strategia Leonardo Hotels to kompleksowy plan działań zarówno globalnych, jak i lokalnych. W samej Polsce marka ma cztery hotele: NYX Hotel i Leonardo Royal Hotel w Warszawie oraz Leonardo Boutique Hotel Kraków City Center i Leonardo Boutique Hotel Kraków Old Town. Wśród obowiązków nowego Managera Finansowego znajduje się nie tylko planowanie budżetów, realizacja strategii czy doradztwo operacyjne, ale także odpowiednie zarządzanie ryzykiem i dopasowanie rozwiązań do wyzwań rzucanych przez rynek.

W roli Managera Finansowego Agnieszka Wilczyńska kieruje się misją rozwijania i wdrażania strategii finansowej, która wspomoże rozwój firmy na polskim rynku hotelarskim. Jej celem jest zarówno utworzenie efektywnie działającego działu finansowego, usprawnienie procesów i utrzymanie stabilności finansowej, jak również dostosowanie firmy do dynamicznie zmieniającego się otoczenia rynkowego.

Znaczną część swojej kariery spędziłam w branży hotelarskiej. Cieszę się, że swoje doświadczenie będę mogła wykorzystać na zupełnie nowym polu, w branży, którą tak dobrze znam. Leonardo Hotels jest w fazie intensywnego rozwoju i właśnie między innymi ta dynamiczna perspektywa skłoniła mnie do nawiązania współpracy z marką. Liczę, że zdobyta przeze mnie wiedza pomoże przygotować Grupę do dalszej ekspansji. Elastyczne reagowanie na zmieniające się warunki gospodarcze, dopasowanie strategii do aktualnych trendów na rynku to klucz do optymalizacji wyników zaznacza Agnieszka Wilczyńska, Finance Manager Cluster Poland.

Agnieszka Wilczyńska to nie tylko nowa twarz w zespole kierowniczym, ale przede wszystkim doświadczony manager i jeden z filarów działalności grupy Leonardo Hotels Polska. Wierzymy, że nowa Finance Manager przyczyni się do wzrostu całej sieci podkreśla Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Poland.

Starsze informacje 2023-11-13


Ostatni kwartał roku przynosi ważne zmiany w Louvre Hotels Group w Polsce. Sieć chwali się awansami swoich pracowników: Emila Gajda została dyrektorką sprzedaży w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group, Weronika Wójtowicz kierowniczką recepcji hotelu Campanile Warszawa, a Adam Romanowski managerem hotelu Premi re Classe Warszawa.

Emila Gajda związała się z Louvre Hotels Group w 2005 roku. Zaczynała jako recepcjonistka w ówczesnym hotelu Kyriad Prestige. Po trzech latach awansowała na stanowisko kierowniczki recepcji w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group. W 2015 roku zajęła stanowisko kierowniczki działu rezerwacji, a od 2017 roku jako Group Reservation Manager była odpowiedzialna za kontraktowanie grup turystycznych we wszystkich własnościowych hotelach sieci w Polsce. W 2022 roku przeszła do działu MICE, gdzie zyskała doświadczenie w sprzedaży konferencji w Golden Tulip. Teraz podjęła nowe wyzwania jako dyrektorka sprzedaży w warszawskim kompleksie Louvre Hotels Group.
https://turinfo.pl/zdjecia/6e6f46795ad4f3097acdcb02








Weronika Wójtowicz rozpoczęła pracę na stanowisku recepcjonistki w hotelu Campanile Warszawa w 2019 roku. Po ponad dwóch latach otrzymała awans na stanowisko kierowniczki zmiany, po czym awansowała na zastępczynię kierowniczki recepcji w hotelu Golden Tulip Warsaw Centre, gdzie pełniła też obowiązki kierowniczki recepcji przy otwarciu hotelu po renowacji. Po półtora roku powróciła do hotelu Campanile na stanowisko kierowniczki recepcji.

Przygoda Adama Romanowskiego z Louvre Hotels Group rozpoczęła się od stanowiska recepcjonisty w hotelu Premi re Classe Warszawa. Już po roku otrzymał awans na stanowisko kierownika zmiany w Campanile Warszawa, gdzie spędził w sumie cztery i pół roku, również jako kierownik recepcji. W czerwcu tego roku rozpoczął pracę jako manager hotelu Premi re Classe Warszawa.

Starsze informacje 2023-10-30


Stanowisko Dyrektora Generalnego hotelu Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie objął Michał Grobelny. Z siecią hoteli związany już od ponad 20 lat.

Michał Grobelny posiada ponad 20-letnie doświadczenie pracy w branży hotelarskiej. Swoją karierę rozpoczął w 2002 r. w hotelu wtedy określanym jako "Radisson SAS Warszawa", obecnie to flagowy obiekt sieci - Radisson Collection na ul. Grzybowskiej. Pracował tam jako Food & Beverage Manager.





W kolejnych latach na tym samym stanowisku pojawił się w hotelu sieci we Wrocławiu i w 2012 r. jako Food & Drinks Manager w Radisson Blu Sobieski w Warszawie. Swoje doświadczenie z posadą Dyrektora Generalnego zbierał na przestrzeni ostatnich 10 lat, kiedy zarządzał różnymi obiektami Radisson Hotel Group w Rosji. Teraz wrócił do Polski, aby podjąć się nowych wyzwań w Ostródzie.

Niedawno otwarty Radisson Blu Resort w Ostródzie jest wyjątkowym obiektem na mapie Mazur. Cieszę się, że po kilku latach pracy za granicą, mam okazję wrócić do Polski i prowadzić świeży obiekt sieci Radisson Hotel Group. Hotelarstwo w Polsce zawsze było na wysokim poziomie, dlatego wraz z moim zespołem, chcemy kontynuować tę tradycję oraz ze zrozumieniem wsłuchiwać się w potrzeby naszych gości. - powiedział Michał Grobelny, Dyrektor Generalny Radisson Blu Resort & Conference Center w Ostródzie.

Michał Grobelny jest absolwentem Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Gastronomii w Warszawie, gdzie uzyskał tytuł licencjata. Studia magisterskie natomiast ukończył w 2007 r. na Wyższej Szkole Zarządzania Turystyką, również w Warszawie. W wolnym czasie uwielbia podróżować i odkrywać nowe kultury oraz kraje.

W Radisson Blu Resort & Conference Center Ostróda Mazury znajduje się 238 pokoi, których kolorystyka nawiązuje do barw natury. Za projekt architektury, wnętrz stref publicznych i pokoi w hotelu odpowiedzialna jest Tete Concept. Do dyspozycji gości jest nowoczesny Aqua Park obejmujący krytą strefę wodną z dwutorowym basenem sportowym, płytkim basenem dla dzieci, trzema jacuzzi, strefą termalną z sauną i spa oraz łaźnią parową a także kompleksowe SPA LAVA e SAL. Obiekt posiada 16 świetnie wyposażonych sal konferencyjnych, mogących pomieścić łącznie do 1000 osób.

Starsze informacje 2023-08-09


Grupa B&B Hotels coraz śmielej przystępuje do realizacji nowo przyjętej strategii rozwojowej dla Polski. Koronnym na to dowodem jest pozyskanie w ostatnich miesiącach do zespołu pięciu kolejnych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w branży hotelarskiej i nieruchomości. Zasilą oni kluczowe departamenty odpowiedzialne za marketing, finanse i obsługę prawną.

B&B Hotels swoją ekspansję opiera na trzech filarach: przejęciach hoteli, konwersjach nieruchomości niehotelowych oraz nowych inwestycjach z deweloperami i inwestorami. Plany związane z realizacją nowo przyjętej strategii dla Polski i chęcią zdobycia pozycji lidera w segmencie value-for-money wymagają w obecnych realiach rynkowych szczególnego wysiłku m.in. obszarach finansów, obsługi prawnej, rozwoju produktu i marketingu. W tym kontekście nie mogą dziwić działania mające na celu poszerzenie i wzmocnienia zespołu firmy o doświadczonych specjalistów.

Aby dać nowy impuls do rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce i realizować efektywnie strategię biznesową dla naszego kraju, niezbędne jest pozyskanie najlepszych ekspertów na rynku. Naturalną koleją rzeczy jest zatem inwestycja w kadry, bo to ludzie budują sukces finansowy i wizerunkowy naszego brandu. Po wzmocnieniu osobowym i reorganizacji Departamentu Development postanowiliśmy również wzmocnić struktury w obszarze Product & Marketing, Finance oraz Compliance & Legal. Odgrywają one bowiem kluczową rolę w działalności operacyjnej naszej firmy. - mówi Jakub Bilik, Prezes i Dyrektor Zarządzający B&B Hotels Polska.

Wspomniane zmiany w kluczowych departamentach przedstawiają się następująco.

Departament Product & Marketing Department zasilili Marzanna Kretowicz-Nowak (Multi Property Revenue Manager), Lilianna Dorotkiewicz (Marketing Manager) oraz Wojciech Kogut (Product & Quality Manager).

Marzanna Kretowicz-Nowak z B&B Hotels związała się w lutym bieżącego roku. Posiada ponad 15-letnie doświadczenie jako Revenue Manager, które zdobywała w międzynarodowych sieciach hotelowych, jak Choice Hotels i BWH Hotels. Ukończyła zarządzanie hotelarstwem w Dublin Institute of Technology (DIT), posiada certyfikat w Advanced Revenue Management wydany przez Cornell University oraz certyfikaty w zakresie Digital Marketing przyznany przez Dublin Business School. Jej dewizą jest holistyczne podejście do zarządzania przychodami.

Lilianna Dorotkiewicz jest hotelarzem z powołania z ponad 30-letnim stażem. Doświadczenie w obszarach Revenue Managementu i E-Commerce zyskała działając zawodowo w międzynarodowych sieciach hotelowych: Accor, Louvre Hotels i BWH Hotels. W pracy kładzie nacisk na zrozumienie potrzeb i doświadczeń gości, przy jednoczesnym rozwoju rozpoznawalności marki.

Wojciech Kogut to zarówno hotelarz, jak i marketingowiec. Zawodowe szlify w tym drugim obszarze zdobywał głównie podczas pracy dla korporacji w Londynie. Tam też ukończył studia CIM - Chartered Institute of Marketing. Po powrocie do Polski postanowił powtórnie związać się z branżą hotelarską, w której rozpoczynał swoją karierę.

Lilianna Dorotkiewicz i Wojciech Kogut pełnią swoje obowiązki w Grupie B&B HOTELS Polska od lipca.

Na czele Działu Finansów stanął w czerwcu Konrad Pazorek (Financial Director). Jest on członkiem międzynarodowej organizacji ACCA (The Association of Chartered Certified Accountants). Ma ponad 15-letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości i finansów przedsiębiorstw, które zdobywałm.in. w największych firmach audytorskich z tzw. Wielkiej Czwórki (Big-4). Przez ostatnie 10 lat zajmował się finansami i raportowaniem funduszy private equity, jak również finansowaniem dłużnym nieruchomości komercyjnych.

Za działania departamentu Compliance & Legal Department odpowiada Piotr Furmaga (Head of Legal and Compliance), który dołączył do zespołu w lipcu. Od kilkunastu lat zapewnia obsługę prawną przedsiębiorcom, w szczególności w zakresie szeroko rozumianego prawa nieruchomości. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywał zarówno w kancelariach prawnych, jak i świadcząc pomoc prawną w charakterze in-house lawyer w spółce z branży deweloperskiej. Przez ostatnie lata pracował z kolei w spółce będącej liderem rynku FMCG.

Starsze informacje 2023-08-02


Nowy prezes Geovity
Rada Nadzorcza spółki Geovita S.A., należącej do Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego, powierzyła funkcję prezesa, dotychczasowemu członkowi zarządu, Jackowi Szymanowicz.

Jacek Szymanowicz przygodę z hotelarstwem rozpoczął w 2002 roku. Z Polskim Holdingiem Hotelowym związany jest od września 2018 r. Początkowo pełnił funkcję zastępcy dyrektora Renaissance Warsaw Airport Hotel, następnie objął stanowisko dyrektora operacyjnego w spółce PHH Hotele później awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego całej Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. Od czerwca 2023 pełnił funkcję członka zarządu spółki Geovita S.A.





Mamy bardzo poważne plany związane ze spółką Geovita, która ma ogromny potencjał. Celem jest poprawa rentowności, zmiana standardów i tworzenie nowych atrakcyjnych miejsc na mapie Polski do wypoczynku dla naszych gości. Dzięki naszemu doświadczeniu i wizji Geovita stanie się prawdziwą perełką oferującą obiekty w najpiękniejszych rejonach Polski. Wierzę, że Jacek jest kluczem do tego sukcesu mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Obiekty Geovita położone są w najpiękniejszych rejonach Polski, od malowniczych terenów Bieszczad, przez góry i jeziora, aż po urocze nadmorskie kurorty. Nasze plany zakładają dostosowanie standardów do obecnych oczekiwań zarówno segmentu leisure oraz MICE. Zmiany będziemy realizować etapami zgodne z założeniami naszego business planu. Z niecierpliwością oczekuję dnia, kiedy przekażemy nową jakość i nowy standard do dyspozycji naszych gości podkreśla Jacek Szymanowicz, prezes spółki Geovita.

Geovita S.A. to podmiot funkcjonujący na rynku usług turystycznych nieprzerwanie od roku 2004. Na bazę wypoczynkową Geovity składa się 10 obiektów zlokalizowanych w różnych miejscach Polski - obiekty nadmorskie (Dąbki, Dźwirzyno, Mrzeżyno), sześć górskich (Lądek-Zdrój, Wisła, Krynica-Zdrój, Złockie, Zakopane, Czarna k. Ustrzyk Dolnych) i jeden ośrodek nad jeziorem (Jadwisin nad Zalewem Zegrzyńskim koło Warszawy). Obok standardowych usług hotelowych, prowadzi w siedmiu obiektach zabiegi zdrowotne i rehabilitacyjne.

Starsze informacje 2023-07-04


Od niedawna nowa osoba zarządza poziomem cen, wskaźnikami obłożenia, podaży i popytu obiektów tej sieci na rynku polskim - Edyta Niedoba objęła stanowisko Revenue Managera firmy Leonardo Hotels.

Leonardo Hotels posiada w Polsce hotele działające pod marką NYX Hotels, Leonardo Royal oraz Leonardo Boutique, które są zlokalizowane w Warszawie i w Krakowie. Od maja maksymalizacją ich przychodów oraz umacnianiem pozycji na rynku zajmuje się manager z dwudziestoletnim doświadczeniem w hotelarstwie - Edyta Niedoba. Jak sama mówi - cieszę się, że dołączyłam do firmy w kluczowym dla jej rozwoju momencie, w czasie gdy tak wiele dzieje się w zakresie umacniania jej struktur, procesów operacyjnych i gdy każdy z jej pracowników ma duże szanse na rozwój.





W Leonardo Hotels bardzo poważnie podchodzimy do rozwoju Polski jako nowego regionu sieci. Zarządzanie ceną i maksymalizacja przychodów daje nam bardziej przejrzysty obraz rynku, przede wszystkim pod kątem podejmowania decyzji o nowych inwestycjach. Edyta Niedoba gwarantuje nam efektywność działań w tym zakresie, a jej imponujące doświadczenie, doskonałe zrozumienie trendów oraz zamiłowanie do cyfr przekłada się na jeszcze lepszą rentowność naszych hoteli - mówi Paulina Kołodziejczyk, Multi Property Manager Leonardo Hotels w Polsce. Bardzo się cieszę, że zdecydowała się dołączyć do struktur Leonardo Hotels. To osoba, której na tym stanowisku w pełni mogę zaufać dodaje.

Edyta Niedoba to wyśmienity strateg, analityk rynku i prawdziwy ścisły umysł w hotelarstwie. Hotelarskie doświadczenie i wiedzę zdobywała w Radisson Hotels, HRS Group, a także jako Partner w firmie Z-Factor. Jej atutem jest niezawodna intuicja i zamiłowanie do danych. W pracy najbardziej ceni sobie mierzalność efektów, ocenianą na podstawie wyników poszczególnych obiektów. Uważa, że aktualnie najważniejszą cechą revenue managera jest elastyczność. Od kilku lat rynek hotelarski nieustannie się zmienia i trudno liczyć na powtarzalność jakichkolwiek schematów. Jednocześnie jej zdaniem: revenue management nie jest dziełem jednej osoby - to praca zespołowa. Ja określam strategię i daję wytyczne do jej realizacji, ale to praca powiązana bardzo ściśle z działem sprzedaży, recepcji, marketingiem i każdym innym. Każdy pracownik hotelu ma realny wpływ na wyniki finansowe.

Cel swoich najbliższych działań Edyta Niedoba określa jako zwiększenie przez Leonardo Hotels udziałów w rynku, przedstawienie jej obiektów grupom docelowym jako atrakcyjnych, wartych odwiedzenia ze względu na ciekawą, zróżnicowaną ofertę, a także zbudowanie dla nich solidnych podstaw do dalszego wzrostu.

Starsze informacje 2023-06-29


Polka pracująca w zarządzanym przez Grupę Dobry Hotel, jako jedyna z Europy, została laureatką prestiżowej nagrody branżowej J. Willard Marriott Award of Excellence, przyznawanej przez największą na świecie sieć hoteli Marriott International.

Nagroda J. Willard Marriott Award of Excellence co roku przyznawana jest 10 pracownikom, spośród wszystkich pracowników sieci Marriott na całym świecie, w uhonorowaniu ich codziennego zaangażowania w wykonywaną pracę, poświęcenie, wysiłek i wzorowe osiągnięcia. Emilia Domańska, Reservation Supervisor Hotelu Moxy Warsaw Praga została wybrana z grona ponad 500 nominowanych kandydatów i co więcej, jest jedyną Europejką nagrodzoną w tegorocznej edycji konkursu. Z tej okazji, Emilia w październiku poleci na tydzień do Stanów Zjednoczonych do Waszyngtonu, gdzie weźmie udział w uroczystej gali i odbierze przyznaną jej nagrodę.





To Wyróżnienie przyznawane przez Marriott International, to ogromny zaszczyt, dlatego wszyscy jesteśmy niesamowicie dumni z Emilii. Jej codzienna postawa, pogoda ducha i pozytywne relacje zarówno z hotelowymi gośćmi, jak i pracownikami, pomagają przetrwać trudne chwile i motywują wszystkich do ciężkiej pracy. Wszystkim obiektom hotelarskim życzymy tak empatycznych i zaangażowanych pracowników, jakich mamy w Moxy Warsaw Praga mówi Katalin Vajda, Captain Moxy Warsaw Praga.

Emilia Domańska na co dzień pracuje jako Reservation Supervisor w Hotelu Moxy Warsaw Praga, należącym do Grupy Dobry Hotel. Z obiektem Moxy związana jest od samego początku, będąc częścią tzw. pre opening team. Emilię wyróżnia wielozadaniowość, uczynność i cierpliwość, co w branży hotelarskiej jest szczególnie ważne i cenione. Dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu, zna pracę na wszystkich stanowiskach hotelowych, nie boi się wyzwań i sytuacji kryzysowych. Zawsze stara się jak najlepiej otoczyć opieką gości Hotelu Moxy, nigdy nie odmawia swojej pomocy, wspierając mniej doświadczonych współpracowników. Reprezentuje Hotel Moxy Warsaw Praga w Marriott Junior Business Council i jest zaangażowana we wszystkie jego inicjatywy. Co równie istotne, Emilia każdą wolną chwilę poświęca na swój rozwój i naukę, szkoląc się w Revenue Managementu.

Starsze informacje 2023-06-28


Sieć B&B HOTELS już od jakiego czasu wprost sygnalizuje swoje ambitne plany rozwojowe związane z Polską. W tym celu chce się skoncentrować na trzech głównych obszarach ekspansji: przejęciach hoteli, konwersjach nieruchomości niehotelowych oraz nowych inwestycjach z deweloperami oraz inwestorami.

Zgodnie z opublikowaną strategią dla Polski i nakreślonymi w niej celami biznesowymi, postanowiliśmy wzmocnić nasze struktury, modelując na nowo Dział Rozwoju. Ponieważ naszym głównym założeniem jest ekspansja na terenie całego kraju, dlatego podzieliliśmy nasz zespół ekspercki na trzy regiony - Centrum, Północ i Południe. Takie rozwiązanie pozwoli zbliżyć się nam do lokalnych rynków, inwestorów oraz podmiotów wynajmujących obiekty na potrzeby hotelowe. Zadanie badania rynku i poszukiwania atrakcyjnych terenów inwestycyjnych pod kolejne obiekty z szyldem B&B HOTELS to obecnie duże wyzwanie, stąd powierzyliśmy je najlepszym specjalistom o wszechstronnych kompetencjach zawodowych, znającym specyfikę poszczególnych regionów. podkreśla Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska.





Nowy podział kompetencji w ramach zespołu Development obejmuje regiony:

Centrum (woj. mazowieckie, podlaskie, lubelskie, świętokrzyskie, łódzkie, wielkopolskie). Będą za niego odpowiadać Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Development Director oraz Laura Kunicka, Senior Development Manager. Justyna Szwenger-Łukasiewicz z branżą nieruchomości i hotelarską związana jest od 20 lat. W tym czasie zakres jej kompetencji obejmował m.in. sprzedaż, kupno, najem i wynajem nieruchomości, a także zarządzanie i rachunkowość zarządczą. Z kolei Laura Kunicka jest doświadczoną menedżerką z 16-letnim stażem, posiadającą dwie licencje zawodowe - pośrednika oraz zarządcy nieruchomościami. Pracowała w działach ekspansji sieci handlowych, a także pełniła funkcję Dyrektora Inwestycyjnego w funduszu realizującym projekty mieszkaniowe na wynajem.

Południe (woj. podkarpackie, małopolskie, śląskie, opolskie, dolnośląskie, południowa część woj. lubuskiego). Jego rozwojem zajmie się Łukasz Bracki, Regional Head of Development. Wywodzi się on z ekspansji sieci FMCG. Ma kilkunastoletnie doświadczenie w realizacji różnych rodzajów projektów - od greenfield, brownfield, przez tradycyjny wynajem, aż po ground lease.

Północ (woj. pomorskie, zachodniopomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, północna część woj. lubuskiego). Odpowiedzialnym ze ten region będzie Maciej Kandybowicz, Regional Head of Development. Przez ostatni rok odpowiadał za reprezentację najemców na trójmiejskim rynku biurowym i rozwój międzynarodowej agencji nieruchomości Knight Frank w tej części kraju. W branży real estate działa od 16 lat.

Największą siłą nowego zespołu Development jest to, że tworzą go najwyższej klasy specjaliści wywodzący się z różnych branż - rynku biurowego, hotelowego i komercyjnego. Jest to bardzo twórcze i synergiczne połączenie, sprzyjające wymianie doświadczeń, rozwiązań i kontaktów. Jestem przekonany, że team w składzie Laura Kunicka, Justyna Szwenger-Łukasiewicz, Łukasz Bracki i Maciej Kandybowicz wesprze naszą markę
w zdobyciu pozycji lidera rynku w segmencie value-for-money. Witam wszystkich na pokładzie, a partnerów biznesowych zapraszam do kontaktu z Działem Rozwoju w celu nawiązania współpracy w oparciu o długoterminowe umowy najmu.
dodaje Jakub Bilik, Dyrektor Zarządzający i Członek Zarządu w B&B HOTELS Polska.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
13 Hotele kadry dyrektor rozwój B&B Hotels




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję