Ogłoszenia
Ogłoszenia
- ZAKOPANE Specjalista ds. Obsługi Klienta
- Specjalista ds. Turystyki
- Organizator imprez / Specjalista d.s. turystyki...
- Praca na Wyspach Kanaryjskich
- Specjalista ds. turystyki
- SZUKAM PILOTA WŁOCHY
- Aparthotel, pensjonat w Korbielowie do wynajecia
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- prowadzenie portalu internetowego
- przewodnik z j.angielskim w Rzeszowie
Ryanair chce obsługiwać także podróże służbowe
Ryanair ogłosił, że jego loty są już dostępne dla podróży służbowych rezerwowanych poprzez Concur Travel. To oznacza bezpośredni dostęp do sieci połączeń w całej Europie (240 lotnisk) z regularnymi połączeniami rano i wieczorem.
Korporacyjni klienci mogą od teraz rezerwować swoje bilety przy pomocy platformy Concur Travel, dzięki czemu skorzystają ze znacznych usprawnień, w tym zautomatyzowanego zarządzania wydatkami i samej wygody związanej z wprowadzaniem szczegółów rezerwacji do systemu SAP Concur, co redukuje działania ze strony administratora. Nie będą również musieli przechodzić przez proces Weryfikacji Klienta Ryanair, dzięki czemu ich podróże służbowe będą jeszcze bardziej wygodne.
Chief Marketing Officer w Ryanair, Dara Brady, powiedział: To świetna wiadomość dla świata podróży służbowych, osoby podróżujące biznesowo będą teraz miały dostęp do niskich cen biletów Ryanair oraz wiodącej na rynku siatki połączeń obejmującej 3600 lotów dziennie na 240 lotniskach. Cały proces będzie można przeprowadzić wygodnie za pośrednictwem platformy podróżniczej Concur Travel, dzięki czemu podróże służbowe będą charakteryzowały się od teraz większym wyborem i elastycznością. Atrakcyjne ceny i wysoka częstotliwość lotów doskonale nadają się do podróży służbowych, oszczędzając przede wszystkim pieniądze i czas firmy.
Paul Dear, Regional Vice President - Supplier Services EMEA w SAP Concur, powiedział: Wszystko, co zbudowaliśmy wspólnie z Ryanair, ma na celu połączenie ich z szerszą branżą podróży biznesowych w najbardziej płynny, efektywny i produktywny sposób. Ryanair chciał wprowadzić swoje opcje podróży na rynek korporacyjny i zwrócił się do nas, ponieważ postrzega nas jako zaufanego partnera, dzięki naszym przejrzystym ścieżkom obsługi klienta.
Ryanair dla klientów OTA z którymi nie ma podpisanych umów wymaga dodatkowych weryfikacji danych pasażera. Jego procedury są uciążliwe dla klienta końcowego, a najszybsza z nich, biometryczna, wymaga opłat i właśnie przekazania danych biometrycznych.
Teraz Irlandzka Komisja Ochrony Danych Osobowych (DPC) wszczęła śledztwo w sprawie stosowania technologii rozpoznawania twarzy. Powodem są liczne skargi klientów, którzy obawiają się naruszenia ich prywatności. Celem śledztwa jest ustalenie zgodności tych działań z przepisami RODO, w szczególności w kwestii przejrzystości i legalności przetwarzania danych.
Przewoźnik broni swojej praktyki, twierdząc, że technologia ta chroni klientów przed "oszustwami OTA". W kwestionowanej procedurze weryfikacja obejmuje skanowanie dokumentu tożsamości, wykonanie zdjęcia twarzy i dodatkowe czynności przed kamerą. Usługa ta kosztuje 59 eurocentów, a dane są przekazywane dostawcy technologii, a nie samej linii.
Klienci OTA chcący lecieć z Ryanair mają także inne opcje weryfikacji: mogą wysłać skan dokumentu i formularz, co trwa do 7 dni. Alternatywnie, mogą stawić się osobiście do weryfikacji na lotnisku minimum 2 godziny przed odlotem. Sprawa wzbudza kontrowersje, ponieważ weryfikacja twarzy jest szybsza, ale wymaga przekazania dużej ilości danych biometrycznych.
Komisja chce sprawdzić, czy przetwarzanie tych danych jest proporcjonalne i zgodne z prawem. DPC zbada, czy klienci byli odpowiednio poinformowani o procedurach. Jeśli Ryanair naruszy przepisy, może spotkać się z karami finansowymi. Weryfikacja biometryczna stała się punktem zapalnym w dyskusji o prywatności i ochronie danych w sektorze lotniczym.
Ryanair ogłosił swoje kolejne partnerstwo, tym razem z Omio, globalną platformą transportową, która będzie teraz upoważniona do oferowania tanich lotów Ryanair swoim klientom, zwiększając możliwości wyboru optymalnej opcji pod względem jakości i ceny.
To świetna wiadomość dla klientów Omio, którzy chcą mieć dostęp do niskich cen biletów Ryanair, bezkonkurencyjnego wyboru ponad 240 miejsc docelowych i nienagannej obsługi. Podobnie jak w przypadku istniejących umów Ryanair z "zatwierdzonymi OTA", ta najnowsza umowa gwarantuje klientom Omio, którzy rezerwują loty Ryanair za pośrednictwem Omio, że ich dane kontaktowe i informacje o płatnościach są przekazywane Ryanair zapewniając im jednocześnie dostęp do ich konta myRyanair i możliwość bezpośredniego otrzymywania ważnych informacji o lotach bez konieczności ukończenia procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą nadal robić nieautoryzowani klienci OTA.
CMO Ryanair, Dara Brady, powiedział: Z przyjemnością ogłaszamy nasze najnowsze partnerstwo "zatwierdzone OTA" z globalną platformą transportową, Omio. Dzięki tej nowej umowie klienci Omio będą mogli rezerwować tanie loty z Ryanair z gwarancją pełnej przejrzystości cen i pełnego dostępu do rezerwacji. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Omio i obsługę ich klientów na pokładach naszej wiodącej na rynku linii lotniczej w nadchodzących miesiącach.
Veronica Diquattro, prezes B2C Europe w Omio, powiedziała: To ważny kamień milowy w naszej współpracy z Ryanair. Podróżni będą mieli bezpośredni dostęp do lotów Ryanair na Omio, co daje klientom możliwość skorzystania z wielu opcji. Łączymy szeroką gamę niedrogich lotów Ryanair z szerokimi możliwościami podróży Omio - sojusz Ryanair i Omio pomaga nam w osiągnięciu celu, jakim jest oferowanie ludziom na całym świecie najlepszych doświadczeń związanych z podróżowaniem.
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej potwierdził zgodność z prawem pożyczki podporządkowanej w wysokości 150 mln EUR przyznanej latem
2020 r. przez Austrię na rzecz Austrian Airlines. Trybunał ostatecznie oddalił skargę Ryanaira i Laudamotion na zatwierdzenie tej pomocy przez Komisję Europejską.
23 czerwca 2020 r. Austria zgłosiła Komisji środek pomocy w formie pożyczki podporządkowanej (zamiennej na dotację) w wysokości 150 mln EUR na rzecz Austrian Airlines (AUA), należącej do grupy Lufthansa. Środek ten miał na celu zrekompensowanie AUA szkód wynikających z odwołania lub reorganizacji lotów z powodu pandemii COVID-19.
Decyzją z dnia 6 lipca 2020 r. Komisja zatwierdziła tę pomoc. Ryanair i Laudamotion zaskarżyły tę decyzję do Sądu Unii Europejskiej, ale bezskutecznie. Wyrokiem z dnia 14 lipca 2021 r. Sąd oddalił tę skargę. Stwierdził on w szczególności, że rozpatrywana pomoc odliczona od dotacji
przyznanych w tym samym kontekście przez Niemcy grupie Lufthansa nie stanowi nadmiernej rekompensaty na rzecz tej grupy.
Ryanair i Laudamotion wniosły następnie odwołanie od wyroku Sądu do Trybunału Sprawiedliwości. W wydanym 29 lipca wyroku Trybunał oddalił to odwołanie i tym samym utrzymał w mocy decyzję Komisji zatwierdzającą sporną pomoc.
Trybunał podkreślił w szczególności, że państwo członkowskie może z obiektywnych przyczyn zastrzec dla jednego przedsiębiorstwa pomoc mającą na celu naprawienie szkód spowodowanych zdarzeniem nadzwyczajnym.
Ryanair i Laudamotion nie mogą na etapie odwołania podważyć ustaleń Sądu, zgodnie z którymi udziały w rynku AUA były "znacząco wyższe niż udziały drugiego przewoźnika lotniczego", i że AUA ucierpiała "w ujęciu proporcjonalnym i ze względu na skalę swojej działalności w Austrii znacznie bardziej z powodu ograniczeń [narzuconych w ramach pandemii COVID-19] niż Ryanair".
Zasada proporcjonalności nie wymaga również podziału pomocy pomiędzy wszystkie ofiary danego zdarzenia nadzwyczajnego, proporcjonalnie do poniesionych przez nie szkód.
Ponadto Ryanair i Laudamotion nie wykazały, że rozpatrywana pomoc stanowiła przeszkodę dla swobody przedsiębiorczości i swobody świadczenia usług ze względu na to, że przysparzała korzyści wyłącznie AUA. Nie wykazały one bowiem, że pomoc ta wywoływała skutki ograniczające, które wykraczają poza te, które są nierozerwalnie związane z pomocą państwa. Wybór AUA jako jedynego beneficjenta rozpatrywanej pomocy jest nierozerwalnie związany z selektywnym charakterem tej pomocy - uznał Trybunał Sprawiedliwości UE.
Ryanair podpisał umowę z Travelfusion.
Nowa umowa pozwala klientom rezerwować bilety poprzez partnerów OTA Travelfusion z dostępem do konta myRyanair bez konieczności przechodzenia etapu weryfikacji (przy niezautoryzowanych OTA, pasażerowie nadal muszą go ukończyć). Klienci, będą również bezpośrednio otrzymywali wszelkie aktualizacje dotyczące lotów.
Travelfusion jest drugim "zatwierdzonym agregatorem OTA" Ryanair, który dołączył do rosnącej listy "zatwierdzonych partnerów OTA" linii lotniczych, w tym Expedia, Etraveli, loveholidays, lastminute.com, Kiwi, TUI, On the Beach, eSky, El Corte Inglés, Braganza i Paxport.
Ryanair, informuje o swoim pierwszym w historii partnerstwie "Approved OTA Aggregator" z Paxport.
Od poniedziałku, 29 lipca Paxport będzie upoważniony do oferowania lotów swojej sieci partnerów OTA przy zachowaniu pełnej przejrzystości cen biletów Ryanair. Ta umowa również zapewni klientom rezerwującym loty Ryanair poprzez partnerów Paxport (OTA), dostęp do konta myRyanair bez konieczności weryfikacji (co muszą nadal robić niezatwierdzeni klienci OTA) i dostęp do aktualizacji dotyczących lotów.
Mamy przyjemność ogłosić nasze pierwsze partnerstwo "Approved OTA Aggregator" z Paxport. Dzięki tej nowej, wyjątkowej umowie, Paxport będzie mógł oferować tanie loty Ryanair swojej sieci partnerów OTA pod warunkiem, że zapewnią oni pełną przejrzystość cen. Umowa ta gwarantuje, że klienci rezerwujący loty Ryanair za pośrednictwem jednego z partnerów OTA Paxport, będą mieli dostęp do swojego konta myRyanair. Odbędzie się to bez przeprowadzania weryfikacji klienta Ryanair, a pasażerowie będą również otrzymywać wszystkie niezbędne aktualizacje dotyczące lotów. - powiedział Dara Brady, CMO Ryanair.
Ryanair potwierdził, że Sąd Regionalny w Berlinie w Niemczech orzekł na korzyść przewoźnika w toczących się działaniach sądowych przeciwko hiszpańskiemu eDreams.
To orzeczenie sądu w Berlinie nastąpiło niecały tydzień po tym, jak sąd w Delaware w USA orzekł na korzyść Ryanair w podobnym procesie przeciwko Booking.com, stwierdzając, że Booking.com naruszył amerykańską ustawę o oszustwach komputerowych (Computer Fraud and Abuse Act) i działał z zamiarem oszukania Ryanair poprzez nielegalne przeszukiwanie strony internetowej Ryanair.
W najnowszym orzeczeniu niemieckiego sądu, Sąd Regionalny Pierwszej Instancji w Berlinie uznał, że opłata za "usługę płatności" eDreams w wysokości 3,88 była nadmierna i dlatego bezprawna. Sąd orzekł również, że "Flexfare" eDreams, w ramach którego eDreams twierdzi, że pozwala pasażerom na bezpłatną zmianę daty i godziny lotów, było mylące, ponieważ eDreams zrezygnowało jedynie z własnych opłat za zmianę, ale opłaty za zmianę naliczane przez linie lotnicze nadal obowiązywały.
Ponadto, Sąd Regionalny w Berlinie wydał nakaz przeciwko warunkom "Prime" eDreams, w ramach których eDreams twierdziło, że będzie oferować zniżki do wartości rocznego członkostwa "Prime" eDreams.
Linie lotnicze Ryanair ogłosiły swoje najnowsze partnerstwo "Approved OTA" z firmą Braganza.
Spółka macierzysta znanego skandynawskiego internetowego biura podróży, Ticket i touroperatora, Escapeaway, będzie teraz upoważniona do oferowania swoim klientom tanich lotów Ryanair w ramach swoich pakietów wakacyjnych.
Najnowsza umowa gwarantuje klientom Braganza, którzy rezerwują loty Ryanair za pośrednictwem Ticket lub Escapeaway, że ich dane kontaktowe i informacje o płatnościach są przekazywane Ryanair. Dzięki temu mają oni dostęp do swojego konta myRyanair i otrzymują ważne informacje o lotach bezpośrednio, bez konieczności przechodzenia przez proces weryfikacji klienta Ryanair, co muszą robić nieautoryzowani klienci OTA.
Z przyjemnością ogłaszamy nasze najnowsze partnerstwo "Approved OTA" z firmą Braganza i jej spółkami zależnymi OTA, Ticket i Escapeaway. Partnerstwo to umożliwi ich klientom rezerwację tanich lotów Ryanair w ramach rezerwacji pakietów wakacyjnych z gwarancją pełnej przejrzystości cen i pełnego dostępu do ich rezerwacji. Z niecierpliwością czekamy na nadchodzące lata współpracy z firmą Braganza, a zwłaszcza jej spółkami zależnymi OTA, Ticket i Escapeaway i przewóz ich klientów na pokładzie naszej wiodącej na rynku sieci lotów Ryanair - powiedział Dara Brady CMO w Ryanair.
Ryanair wygrał przed amerykańskim sądem z Booking.com.
W czwartek, 18 lipca zapadł wyrok, że Booking.com naruszył amerykańską ustawę o oszustwach komputerowych i nadużyciach, powodując straty dla Ryanair. Ława przysięgłych wydała także orzeczenie, że Booking.com zrobił to umyślnie z "zamiarem oszustwa", a Ryanair poniósł szkodę ekonomiczną w wyniku niezgodnej z prawem działalności Booking.com polegającej na screenscrapingu.
Ława przysięgłych sądu w Delaware oddaliła również wszystkie roszczenia wzajemne Booking.com przeciwko Ryanair, które obejmowały roszczenia o zniesławienie, nieuczciwą konkurencję i nieuczciwe praktyki handlowe.
Ryanair i nasi klienci z radością przyjmują wczorajsze jednogłośne orzeczenie ławy przysięgłych w sądzie w Delaware. Orzeczenie na korzyść Ryanair udowodniło, że gigant branży turystycznej Booking.com nielegalnie "scrapował" stronę internetową Ryanair. Wykonywał to z zamiarem oszukania zarówno Ryanair, jak i klientów, co stanowiło naruszenie amerykańskiej ustawy o oszustwach komputerowych i nadużyciach. Oczekujemy, że orzeczenie położy kres piractwu internetowemu i zawyżonym opłatom, nadkładane zarówno na linie lotnicze, jak i inne firmy turystyczne oraz konsumentów przez bezprawne działania piratów OTA, takich jak Booking.com.Z zadowoleniem przyjmujemy również odrzucenie przez sąd w Delaware roszczeń wzajemnych Booking.com, zgodnie z którymi zostali oni zniesławieni przez Ryanair, nazwani Piratami OTA. Mamy nadzieję, że te wyroki sądów w Delaware położą kres nielegalnemu "screenscrapingowi" stron internetowych takich jak Ryanair.com przez Piratów OTA. Mamy nadzieję, że zmusi to agencje konsumenckie w Wielkiej Brytanii i Europie do podjęcia działań w celu zdelegalizowania "screenscrapingu" i nadmiernego obciążania pasażerów kosztami lotów i usług dodatkowych. Chcielibyśmy podziękować sędziom Sądu Okręgowego w Delaware i ławie przysięgłych za ich orzeczenie, które całkowicie potwierdza słuszność sprawy Ryanair przeciwko Booking.com w interesie naszych klientów. - powiedział Michael O Leary, CEO w Ryanair.
Ryanair porozumiał się z Expedia Group, jedną z największych na świecie firm zajmujących się technologiami dla branży turystycznej. Dzięki tej współpracy, Expedia Group otrzyma dostęp do szerokiej ofery tanich lotów Ryanair. Wpłynie to na większy wybór i bogatsze doświadczenia podróżnych, którzy oczekują korzyści i komfortu.
Upraszczając proces rezerwacji, klienci rezerwujący loty Ryanair za pośrednictwem Expedia Group mają możliwość wyboru pakietu wakacyjnego lub samodzielnej rezerwacji ze wskazaniem linii lotniczej Ryanair. Dzięki temu podróżni Expedia Group mają dostęp do swojego konta myRyanair i niezbędnych aktualizacji lotów bezpośrednio, bez konieczności przechodzenia przez proces weryfikacji klienta Ryanair. Osoby podróżujące mogą spodziewać się możliwości rezerwacji lotów Ryanair bezpośrednio przez Expedia Group w nadchodzących miesiącach.
Dara Brady, CMO w Ryanair, mówi Mamy przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo "Approved OTA" ze światowym liderem branży turystycznej, Expedia Group. Od teraz podróżni Expedia Group będą mogli rezerwować tanie loty Ryanair w ramach pakietów wakacyjnych lub samodzielnych rezerwacji, z gwarancją pełnej przejrzystości cen i pełnego dostępu do ich rezerwacji. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z Expedia Group i możliwość przewożenia ich pasażerów dzięki naszej wiodącej na rynku siatce połączeń Ryanair.
Expedia Group SVP ds. partnerstw w zakresie podróży, Susan Spinney powiedziała To znaczący krok w naszej współpracy z Ryanair. Na początku tego roku współpracowaliśmy nad "Ryanair Rooms", umożliwiając podróżnym bezproblemową rezerwację hotelu wraz z lotem. Wkrótce loty będą dostępne bezpośrednio na stronie Expedia Group, rozszerzając sposób w jaki podróżni skorzystają na tej niezwykłej kombinacji. Rozległa sieć niedrogich lotów Ryanair, wraz z kompleksową ofertą Expedia Group, tworzy bezkonkurencyjną propozycję dla podróżnych poszukujących przystępnej ceny i wygody.
Ryanair ogłasza kolejne partnerstwo z Etraveli Group - wiodącą platformą rozwiązań techowych w lotnictwie. W skład Etraveli Gorup wchodzą marki OTA, takie jak: Mytrip, Gotogate i Flightnetwork - które będą teraz upoważnione do oferowania swoim klientom tanich lotów Ryanair.
Podobnie jak w przypadku istniejących umów Ryanair "Approved OTA", najnowsza umowa gwarantuje konsumentom rezerwację lotów poprzez platformę Etraveli Group. Dodatkowo, wszelkie dane kontaktowe i informacje o płatnościach są przekazywane do Ryanair zapewniając im dostęp do konta myRyanair i bezpośrednie otrzymywanie ważnych informacji o lotach.
Dara Brady, CMO w Ryanair, mówi Z przyjemnością ogłaszamy nasze najnowsze partnerstwo "Approved OTA" z Etraveli Group i jej markami OTA, w tym MyTrip, Gotogate i Flightnetwork, które umożliwią klientom Etraveli Group rezerwację tanich lotów Ryanair z gwarancją pełnej transparentności cen i pełnego dostępu do ich rezerwacji. Z przyjemnością będziemy przez kolejne lata współpracować z Etraveli Group i obsługiwać ich klientów na pokładzie naszej wiodącej na rynku siatki połączeń Ryanair.
Johan Elwin, CCO Etraveli Group, powiedział Niezwykle cieszy nas partnerstwo z Ryanair. Z niecierpliwością czekamy na wspólne działania, które nastąpią w niedługiej przyszłości. Ta współpraca nie tylko zwiększy naszą pozycję, ale także zapewni naszym klientom wiele korzyści związanych z bezproblemowym dostępem to rozległej sieci Ryanair. Jest to zgodne z naszą misją oferowania najlepszych na świecie treści lotniczych naszym klientom i partnerom zarówno w Europie, jak i poza nią. Wykorzystując nasze nowoczesne rozwiązania technologiczne, w tym Virtual Interlining, pragniemy zwiększyć komfort podróży i napędzać rozwój podróży lotniczych w przyszłości.
Ryanair poinformował o swoim nowym partnerstwie z przodującym globalnym internetowym biurem podróży (OTA), lastminute.com, które będzie teraz mogło oferować tanie loty Ryanair w ramach swoich dynamicznych pakietów wakacyjnych i lotów.
To kluczowe partnerstwo jest doskonałą wiadomością dla pasażerów w całej Europie, którzy chcą mieć dostęp do niskich cen biletów lotniczych Ryanair, bezkonkurencyjnego wyboru ponad 240 kierunków i doskonałej obsługi w ramach pakietu wakacyjnego. Podobnie jak w przypadku istniejących umów Ryanair "Approved OTA", najnowsza umowa gwarantuje klientom lastminute.com, którzy rezerwują loty/ancillary Ryanair, jako element pakietu wakacyjnego lub pojedynczego lotu, że ich właściwe dane kontaktowe i informacje dotyczące płatności są przekazywane Ryanair. Zapewnia to klientom dostęp do ich konta myRyanair i bezpośrednie otrzymywanie ważnych informacji o lotach.
Dara Brady z Ryanair powiedział: Mamy przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo "Approved OTA" z globalnym gigantem OTA, lastminute.com. Ta współpraca jest świetną wiadomością dla klientów, ponieważ lastminute.com będzie teraz upoważnione do oferowania tanich lotów Ryanair w ramach swoich dynamicznych pakietów wakacyjnych i lotów. Stawia je to w wyraźnym przeciwieństwie do nieautoryzowanych OTA, które nadal obciążają klientów ukrytymi marżami i dostarczają Ryanair fałszywe dane kontaktowe klientów i informacje o płatnościach. Z niecierpliwością czekamy na współpracę z lastminute.com i na możliwość przewożenia ich pasażerów na pokładzie naszych samolotów Ryanair w nadchodzących latach.
CEO lastminute.com, Luca Concone, powiedział: Jako europejski lider Travel-Tech w dziedzinie dynamicznych pakietów wakacyjnych, wiemy, że partnerstwo z Ryanair zapewni elastyczność, wybór i wartość dla klientów poszukujących najlepszych wakacji i lotów. Cieszymy się na bliską współpracę z Ryanair.
Ryanair ogłasza swoje najnowsze partnerstwo z wiodącym internetowym biurem podróży (OTA) w Europie Środkowo-Wschodniej, eSky.
Porozumienie to upoważnia eSky do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair pod warunkiem, że nie będą zawyżać opłat za produkty Ryanair. Umowa zagwarantuje również klientom eSky, że ich prawidłowe dane kontaktowe i informacje o płatnościach zostaną przekazane Ryanair, zapewniając im bezpośredni dostęp do ich konta myRyanair i otrzymywanie ważnych informacji o lotach bezpośrednio na ich adres e-mail.
eSky jest szóstym zatwierdzonym partnerem OTA przez Ryanair, obok takich biur jak loveholidays, Kiwi, TUI, On the Beach i El Corte Inglés. Irlandzka linia lotnicza nadal pokazuje, w jaki sposób OTA mogą współpracować przewoźnikami w sposób przejrzysty, bez oszukiwania klientów ukrytymi marżami.
Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Mamy przyjemność ogłosić nasze szóste partnerstwo OTA z eSky. Umowa ta umożliwi klientom eSky rezerwację lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach rezerwacji eSky z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair oraz otrzymywania wszystkich informacji dotyczących lotu bezpośrednio od Ryanair, a także bezpośredniego dostępu do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair, co nie ma miejsca w przypadku nieautoryzowanych piratów OTA. Ta umowa odróżnia eSky od piratów OTA, którzy nadal oszukują konsumentów, bezprawnie pobierając dane ze strony internetowej Ryanair i niewłaściwie sprzedając nasze loty z rażącymi ukrytymi marżami i zawyżonymi opłatami.
Łukasz Habaj, CEO eSky Group, dodał: Jako wiodąca platforma turystyczna w Europie Środkowo-Wschodniej, jesteśmy podekscytowani współpracą z Ryanair. Głęboko wierzymy, że współpraca między OTA a liniami lotniczymi jest kluczowa i jesteśmy dumni z tego, że jesteśmy jednym z niewielu OTA na rynku, które współpracują bezpośrednio z liniami lotniczymi. Ta współpraca jest ważnym krokiem naprzód w przyspieszeniu naszej dynamicznej oferty produktów pakietowych i rozwoju. Łącząc siły, usprawniamy proces rezerwacji i zapewniamy naszym klientom dostęp do rozległej sieci lotów największego taniego przewoźnika w Europie, jakim jest Ryanair. U podstaw tego nowego partnerstwa leży nasze zaangażowanie w priorytetowe traktowanie wyboru konsumentów, a nadrzędnym celem jest usprawnienie rynku podróży w regionie Europy Środkowo-Wschodniej dzięki naszym dynamicznym pakietom, bardzo dobrze znanym klientom w Europie Zachodniej.
Ryanair ogłosiła nową umowę partnerską z dystrybutorem podróży służbowych, Kyte, która umożliwi dostęp do wiodących w branży niskich taryf Ryanair i sieci ponad 3600 lotów dziennie (w tym kluczowych połączeń miejskich) w ponad 235 miejscach docelowych z regularnymi porannymi i wieczornymi usługami zapewniającymi efektywne tanie podróże dla firm.
Partnerstwo to zapewni Ryanairowi usprawniony dostęp do ekosystemu podróży, w tym szerokiej gamy partnerów podróży korporacyjnych, bez konieczności korzystania ze starszych GDS-ów, podczas gdy sieć partnerów podróży korporacyjnych Kyte korzysta z zaawansowanego nowego rozwiązania technologicznego Kyte, które skutecznie wspiera treści i funkcjonalność Ryanair w ich własnych portalach internetowych, mobilnych i alternatywnych, zapewniając płynną obsługę klienta korporacyjnego.
Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Z przyjemnością ogłaszamy nasze nowe, ekscytujące partnerstwo z Kyte, które umożliwi partnerom Kyte w zakresie podróży służbowych dostęp do wiodącej w branży siatki połączeń Ryanair obejmującej 3600 lotów dziennie do ponad 235 miejsc docelowych, naszych regularnych rozkładów lotów, które doskonale nadają się do podróży służbowych, a wszystko to za pośrednictwem najnowocześniejszej technologii dystrybucji Kyte.
Z niecierpliwością czekamy na dalszą współpracę z Kyte w nadchodzących latach, ponieważ Ryanair nadal rośnie, aby przewieźć 300 milionów pasażerów rocznie do 2034 roku.
Alice Ferrari, CEO & Co-founder Kyte, dodała: W miarę jak branża lotnicza przechodzi na dystrybucję API, to partnerstwo pokazuje postępowe podejście Ryanair do wspierania nowych technologii. Jestem niezwykle dumna, że Ryanair wybrał Kyte jako swojego pierwszego oficjalnego partnera dystrybucyjnego spoza GDS.
Cieszymy się, że możemy współpracować z Ryanair, zapewniając łatwy dostęp do wygodnych, tanich podróży linii lotniczych naszym partnerom korporacyjnym dzięki nowoczesnemu i ustandaryzowanemu interfejsowi Kyte. Treści Ryanair za pośrednictwem kanału Kyte będą również dostępne w rozwiązaniach desktopowych naszych partnerów, takich jak AirGateway.
To partnerstwo pokazuje nasze zaangażowanie w pomaganie liniom lotniczym takim jak Ryanair w poszerzaniu ich zasięgu i otwieraniu nowych i istotnych źródeł przychodów, na ich warunkach.
Ryanair ogłosił dziś swoje czwarte partnerstwo z OTA. Tym razem umowę podpisał z holdingiem On the Beach, który będzie teraz upoważniony do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair w niskich cenach w ramach swoich pakietów wakacyjnych.
Umowa ta gwarantuje, że klienci On the Beach nie zostaną obciążeni zawyżonymi opłatami za loty i usługi Ryanair i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair. Partnerstwo to gwarantuje również, że informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail każdego klienta, w tym informacje przed odlotem na temat warunków świadczenia usług przez Ryanair oraz informacje w przypadku zakłóceń lotu.
Zgodnie z nową umową, On the Beach zgadza się wyświetlać tylko rzeczywiste ceny przewoźnika i przekazywać Ryanairowi wszystkie istotne dane kontaktowe klienta i szczegóły płatności. Oznacza to, że klienci On the Beach nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair.
Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Ryanair ma przyjemność ogłosić nasze najnowsze partnerstwo z wiodącym OTA, On the Beach. Ta nowa umowa pozwoli Ryanairowi nawiązać współpracę z czwartym zatwierdzonym partnerem OTA - drugim OTA, z którym nawiązaliśmy współpracę w tym miesiącu. Klienci On the Beach mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair (bez żadnych zawyżonych opłat lub ukrytych marż) oraz że otrzymają wszelkie informacje dotyczące ich lotu bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swojej rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair.
Shaun Morton, CEO On the Beach Group, dodał: Jesteśmy podekscytowani nawiązaniem tej transformacyjnej współpracy z Ryanair. Poprawi to jakość rezerwacji i podróży dla naszych klientów wybierających loty Ryanair, zapewniając jednocześnie, że będziemy mogli nadal oferować klientom atrakcyjne cenowo pakiety wakacyjne. Będziemy kontynuować naszą kampanię mającą na celu ochronę wyboru konsumentów w sektorze turystycznym, a podpisanie tej umowy stanowi kamień milowy w podróży On the Beach, ponieważ staramy się robić wszystko, co najlepsze dla naszych klientów. Co ważne, umowa ta umożliwia obu stronom wyjście z zaległych sporów sądowych i z niecierpliwością czekamy na ścisłą współpracę z naszym nowym partnerem.
Ryanair ogłosiła dziś swoje najnowsze partnerstwo z wiodącą firmą turystyczną TUI, która będzie teraz upoważniona do oferowania swoim klientom lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach swoich pakietów wakacyjnych, pod warunkiem, że nie będą oni zawyżać opłat za produkty Ryanair.
Umowa zagwarantuje również klientom TUI, że ich prawidłowe dane kontaktowe i informacje o płatnościach zostaną przekazane Ryanairowi, zapewniając im bezpośredni dostęp do ich konta myRyanair i otrzymywanie ważnych informacji o lotach bezpośrednio na ich adres e-mail.
Umowa ta stawia TUI w wyraźnej opozycji do nieautoryzowanych OTA, bez ukrytych marż i podając Ryanairowi prawidłowe dane kontaktowe klienta i dane dotyczące płatności. Klienci będą nadal korzystać z elastycznych planów płatności i ochrony ATOL i nie będą już musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą nadal robić klienci nieautoryzowanych OTA.
TUI jest trzecim zatwierdzonym przez Ryanair partnerem OTA, obok loveholidays i Kiwi, ponieważ linia lotnicza nadal demonstruje, w jaki sposób OTA mogą współpracować z liniami lotniczymi w sposób przejrzysty, bez oszukiwania lub oszukiwania klientów ukrytymi marżami, zawyżonymi opłatami i wymyślonymi opłatami za "usługi".
Dara Brady, Director of Marketing, Digital & Communications w Ryanair, powiedział: Z przyjemnością ogłaszamy partnerstwo z TUI, które umożliwi klientom TUI rezerwację lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu wakacyjnego z gwarancją pełnej przejrzystości cen produktów Ryanair oraz otrzymywania wszelkich informacji dotyczących lotu bezpośrednio od Ryanair, a także bezpośredniego dostępu do rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair. Ta umowa oddziela TUI od piratów OTA, którzy nadal oszukują i oszukują konsumentów, bezprawnie pobierając dane ze strony internetowej Ryanair i niewłaściwie sprzedając nasze loty z rażącymi ukrytymi marżami i zawyżonymi opłatami.
Peter Krüger, Chief Strategy Officer & Chief Executive Officer Holiday Experiences w TUI Group, dodał: Nowa umowa jest zgodna ze strategią Grupy polegającą na większej cyfryzacji segmentów biznesowych. Współpraca z Ryanairem pozwoli teraz jeszcze bardziej rozszerzyć ofertę dynamicznie pakowanych wakacji TUI, a jednocześnie osiągnąć kolejny kamień milowy w cyfryzacji. Ponadto współpraca ta przyczynia się również do realizacji naszej strategii wzrostu - celem jest osiągnięcie dodatkowego wzrostu dzięki większej liczbie produktów i nowych gości.
David Schelp, CEO Markets & Airlines w TUI Group, skomentował: Więcej hoteli, więcej połączeń lotniczych, więcej wycieczek i aktywności podczas podróży i w domu - tworzymy jeszcze większy wybór dla naszych gości. Porozumienie, które osiągnęliśmy, stworzy więcej opcji podróży dla naszych gości niż kiedykolwiek wcześniej. W szczególności w Wielkiej Brytanii nasi goście będą mogli wybierać spośród jeszcze szerszej gamy lotów w przyszłości - a ponadto do silnego programu z własnymi lotami TUI Airline.
Ryanair na sezon letni zaoferuje 30 nowych tras z Polski, ten rok ma być rekordowy i nastąpi wzrost ilości miejsc o 10%.
Ryanair podał, że obecny rozkład lotów z Polski jest największym w historii i oferuje w Polsce o 10% więcej miejsc w 2024 roku, osiągając 18 milionów pasażerów.
Podczas gdy Ryanair nadal inwestuje i rozwija trasy oraz ruch na lotnisku Chopina w Warszawie i siedmiu innych lotniskach w Polsce, Warszawa Modlin utraci 15 tras, 1 samolot oraz zanotuje spadek ruchu o 14%. Ryanair zamknął 15 tras, przeniósł 1 samolot B737 (do Krakowa), zmniejszył częstotliwość na 16 innych trasach z Modlina.
Aby uczcić rekordowy rozkład lotów S24 w Polsce, Ryanair uruchomił trzydniową wyprzedaż miejsc z cenami od 99 PLN, dostępną wyłącznie na www.ryanair.com.
Podczas konferencji prasowej w Warszawie, Michael O'Leary, CEO Ryanair Group, powiedział: Jako największa linia lotnicza w Polsce, Ryanair ogłasza największy w historii rozkład z Polski na lato 2024. Oferujemy 30 nowych tras, w tym do słonecznych kurortów takich jak Alicante, Chania, Malta, Palma, Pafos i Zadar, w najniższych cenach w Polsce. Ryanair generuje więcej ruchu lotniczego i miejsc pracy niż jakakolwiek inna linia lotnicza, oferując najniższe ceny. Ryanair spodziewa się, że ruch w Polsce w 2024 roku wzrośnie o 10%, osiągając ponad 18 milionów pasażerów, dzięki czemu Ryanair umocni swoją pozycję największego przewoźnika w Polsce.
Ten ciągły płacz Ryanaira o niezmienianie nie przystających do rzeczywistości stawek za korzystanie z lotniska w Modlinie staje się już nudny. Wszystko zaczęło się w 2013 roku, gdy władze lotniska w Modlinie zawarły niekorzystne porozumienie z linią lotniczą Ryanair, które gwarantowało przewoźnikowi bardzo niskie ceny (5zł opłaty za pasażera). Niestety aż do teraz Ryanair jest właściwie jedyną linią lotniczą latającą z Modlina, więc wszelkie zmiany cennika stanowią bardzo duże wyzwanie dla władz portu. Jednak jak widać w newsach poniżej, na awanturowaniu z OTA firma wygrała, więc z pewnością będzie próbować dalej.
Po niedawno zawartym partnerstwie Ryanaira z OTA loveholidays.com w poniedziałek Ryanair ogłosił nową umowę partnerską z OTA, Kiwi.com. Umowa gwarantuje, że Kiwi będzie teraz miało bezpośredni dostęp do strony internetowej Ryanair.com bez korzystania z techniki screenscraping. Kiwi tym samym zobowiązuje się do oferowania swoim klientom niskich cen lotów i usług dodatkowych Ryanaira oraz dostarczania dokładnych danych kontaktowych i płatności bezpośrednio do Ryanair.
Nowa zaakceptowana umowa z OTA oznacza, że klienci Kiwi mogą teraz kupować loty/usługi dodatkowe Ryanair w rzeczywistych cenach (bez dodatkowych marż) za pośrednictwem strony internetowej Kiwi.com. Klienci Kiwi będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair i będą otrzymywać wszystkie informacje o lotach Ryanair bezpośrednio od linii lotniczej na swój adres e-mail. Użytkownicy Kiwi nie będą już musieli przechodzić przez proces weryfikacji klienta Ryanair, który nadal muszą przeprowadzać nieautoryzowani klienci OTA.
Dodatkowo, umowa ta umożliwia klientom korzystanie z wirtualnej usługi międzyliniowej Kiwi, która pozwala klientom rezerwować loty z przesiadkami. Jeżeli jednak nie zdążą oni na swój lot łączony, Kiwi bezpłatnie przekwateruje pasażerów na następny dostępny rejs
Dara Brady, Director of Marketing, Communications & Digital w Ryanair, powiedział:
Z przyjemnością ogłaszamy zawarcie nowej, zatwierdzonej umowy z Kiwi.com. To świetna wiadomość dla klientów Kiwi, którzy teraz będą mogli rezerwować tanie loty, miejsca i bagaże w Ryanair za pośrednictwem serwisu z pełną przejrzystością cen. Klienci będą mieli pewność, że otrzymają wszystkie istotne informacje o lotach bezpośrednio od Ryanair i będą mieli pełny dostęp do swoich rezerwacji za pośrednictwem konta myRyanair".
Ryanair od dawna prowadzi kampanię na rzecz ochrony wszystkich konsumentów przed zawyżonymi opłatami OTA Pirate i oszustwami cenowymi, a także zakończenia fałszowania danych kontaktowych i płatniczych klientów przekazywanych liniom lotniczym. Nowe partnerstwo z Kiwi stanowi znaczący krok w kierunku zapewnienia tej ochrony wszystkim klientom korzystającym z serwisu, którzy uzyskają teraz dostęp do niskich taryf Ryanair i usług dodatkowych bez zawyżonych opłat. Dzięki temu Kiwi będzie mogło oferować niskie ceny Ryanair wszystkim swoim klientom.
Golan Shaked, Chief Commercial Officer w Kiwi.com mówi:
Dzisiejsza zapowiedź współpracy z Ryanairem jest pozytywną informacją, kończącą napięty okres, który miał wpływ na naszych klientów. Odzwierciedla to nasze zaangażowanie w nawiązywanie relacji ze wszystkimi liniami lotniczymi z korzyścią dla klientów i naszych długoterminowych celów biznesowych.
Ryanair uzgodnił 23 stycznia nowe partnerstwo z OTA loveholidays dla swoich klientów, którzy chcą zarezerwować tanie pakiety wakacyjne. Umowa ta umożliwia klientom loveholidays zakup lotów, miejsc i bagażu Ryanair w ramach pakietu loveholidays po niskich cenach Ryanair.
Gwarantuje to, że klienci loveholidays nie zostaną obciążeni opłatami i będą mieli bezpośredni dostęp do swojego konta myRyanair w przypadku wszelkich pytań dotyczących.
Partnerstwo z loveholidays gwarantuje również, że informacje o lotach Ryanair będą dostarczane bezpośrednio na adres e-mail każdego klienta, w tym informacje przed odlotem na temat warunków Ryanair oraz w przypadku zakłóceń. loveholidays zgadza się, że będzie wyświetlać tylko rzeczywiste ceny Ryanair, bez marż i przekaże Ryanair tylko dokładne dane kontaktowe klienta i dane dotyczące płatności. Oznacza to, że klienci loveholidays nie będą musieli przechodzić procesu weryfikacji klienta Ryanair, co muszą robić nieautoryzowani klienci OTA.
Tak więc to OTA skapitulowało, akceptując warunki Ryanair i nie mogąc doliczać dodatkowych opłat. Oczywiście Ryanair mógł zaoferować OTA prowizję, ale sądząc po sposobie działania przewoźnika nie będzie ona wielka. Warto zauważyć, że pełne dane klientów przepłyną do Ryanair, który sam oferuje tworzenie pakietów wakacyjnych dla klientów.
Dara Brady w Director of Marketing, Communications & Digital Ryanair, powiedział:
Cieszymy się, że możemy ogłosić pierwsze partnerstwo OTA z loveholidays, dzięki któremu klienci loveholidays mogą teraz rezerwować loty, miejsca i bagaże Ryanair w ramach swojego pakietu z gwarancją, że nie zostaną przepłaceni za loty, bagaże lub miejsca, otrzymają aktualizacje lotów bezpośrednio od Ryanair, a także będą mieli bezpośredni dostęp do swoich rezerwacji za pośrednictwem swojego konta myRyanair.
Al Murray, Chief Marketing Officer w loveholidays dodał:
Jako największy i najszybciej rozwijający się OTA w Wielkiej Brytanii i Irlandii, cieszymy się, że jesteśmy pierwszym na świecie zatwierdzonym przez Ryanair dostawcą pakietów wakacyjnych. Nasz status zatwierdzonego partnera Ryanair zapewni klientom bezproblemowy proces rezerwacji i zarządzania lotem Ryanair w ramach pakietu loveholidays; coś, czego nie może zaoferować żaden inny dostawca pakietów wakacyjnych.
Partnerstwo loveholidays-Ryanair oznacza, że wszyscy nasi klienci mogą skorzystać z niskich cen biletów lotniczych Ryanair, jednocześnie czerpiąc korzyści z naszego niezrównanego wyboru hoteli, elastycznych planów płatności i ochrony ATOL. Ostatecznie, to nowe partnerstwo podkreśla nasze zaangażowanie w promowanie wyboru konsumentów, z ogólnym celem uczynienia podróży bardziej przystępnymi cenowo i dostępnymi, jednocześnie otwierając świat dla wszystkich.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Ryanair wymusił umowę na OTA
[2024-02-19 17:46 130.255.153.*]
i pieknie... OTA pozbywa sie bazy klientów na rzecz ryanair odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
Ryanair chce obsługiwać także podróże
ECTAA krytykuje Pakiet
Itaka szkoli i prezentuje
Dział transport:
Ryanair chce obsługiwać także podróże
ECTAA krytykuje Pakiet
Ostatni lot czeskiego
Starsze aktualności:
ECTAA krytykuje Pakiet
Itaka szkoli i prezentuje
Długie weekendy listopadowe również
Ile Rainbow zarobił we
Zapał Europejczyków do podróży nie
Ostatni lot czeskiego
Nowa siatka połączeń w Katowice
Nowy przewoźnik na Lotnisku
Wizz Air zapowiada nowe połączenie z Warszawy
Wypełnione samoloty na wrocławskim lotnisku
Generali wprowadza nowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji
Udany wrzesień na Lotnisku Chopina
PIT będzie rozmawiała w sprawie wycieczek szkolnych