TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Pierwsze efekty remontu Courtyard by Marriott Warsaw Airport

Courtyard by Marriott Warsaw Airport doczekał się pierwszych rezultatów prac remontowych w pokojach hotelowych. Jesienią tego roku w hotelu rozpoczął się remont pokoi, którego pierwsze efekty zobaczyliśmy w grudniu.


Do dyspozycji gości oddano całe piętro - łącznie 61 pokoi hotelowych. W maju tego roku rozpoczęła się długo oczekiwana modernizacja hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Prace budowlane objęły część publiczną obiektu, sale konferencyjne oraz pokoje. Nie był to łatwy proces, ponieważ hotel nie przerwał działalności, dalej przyjmował gości - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

W grudniu przyszedł czas na nowe pokoje. Docelowo, w III kwartale 2020 roku oddanych do dyspozycji gości zostanie 241 odnowionych pokoi z dużymi łóżkami typu King lub Twin, w tym 5 apartamentów i 4 pokoje dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Wyremontowany pokój hotelowy został utrzymany w stonowanej kolorystyce, w szarości i beżu. W celu zachowania ciepłego, gościnnego klimatu wykorzystano zabudowy z okładziny drewnianej w kolorze dębu naturalnego na ścianach, zagłowiu łóżka oraz na frontach szafy i szafek nocnych. W celu uzyskania optycznego powiększenia pomieszczenia zastosowano również wysokie lustra. Podłogę wyłożono wykładziną w kolorze beżowym z delikatnym wzorem. Nowoczesnego stylu dodają czarne elementy wyposażenia, jak minimalistyczne stalowe biurko, stolik kawowy, czarna rama lustra oraz kinkiet, które kontrastują z welurowymi fotelami i podnóżkiem, które dodają stylu i komfortowego odbioru wnętrzu. W korytarzu wejściowym po prawej stronie ukryto pojemną szafę w zabudowie, lodówkę, sejf oraz schowek na bagaż. Dodatkowo we wnętrzu znajduje się kącik kawowy oraz miejsce do pracy.

W łazienkach wyposażonych w prysznic zaprojektowano jasne płytki. Wyposażenie wnętrza jest proste i nowoczesne. Elementy okładziny drewnianej w kolorze dębu dodaje ciepła minimalistycznemu wnętrzu, a podświetlane lustro na wprost wejścia, powiększa optycznie łazienkę.

Apartament Chopina, najbardziej reprezentacyjny pokój w hotelu, podzielono strefowo na część wypoczynkową, jadalnianą oraz biurową. Część jadalniana z barem utrzymana jest w kolorystyce bieli. Dla kontrastu i wydobycia głębi z jasnym wnętrzem zestawiono czarne krzesła. Część wypoczynkowa jest przedłużeniem założeń części pierwszej. Biały stolik oraz kanapa rozjaśniają ciemniejszą stronę apartamentu, w której dominuje drewno w postaci desek podłogowych oraz okładziny na ścianie z forniru z dębu naturalnego ułożonego z podświetlanych paneli 3d oraz biurka. Mocnymi kolorystycznie akcentami we wnętrzu są ciemnoszare poduszki ozdobne, fotel, czarna lampa stojąca oraz designerski kinkiet przy biurku. Całość komponuje się minimalistycznie, w jasnych neutralnych barwach. Naturalne materiały ocieplają wnętrze i nadają mu domowy klimat.

Starsze informacje 2019-12-10


Polski Holding Hotelowy w poniedziałek, 9 grudnia podpisał umowę z firmą Konsorcjum Nowa Cassubia na wykonanie prac remontowych w obiekcie hotelowym Cassubia, znajdującym się na Helu.

Obiekt należy do spółki AMW Hotele, wchodzącej w skład Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego. Inwestycja jest realizowana w formule "zaprojektuj i wybuduj". Termin zakończenia prac remontowych planowany jest na III kwartał 2020 roku. W tym samym czasie, planowana jest modernizacja budynku Melodia, którego celem jest dostosowanie standardu obiektu do marki Best Western, aby docelowo włączyć go do hotelu Best Western Jurata.

Projekt obiektu Cassubia to pierwszy krok do stworzenia własnej marki, nad którą wraz z zespołem pracujemy od pewnego czasu. Podstawowym założeniem koncepcji tej marki będzie zapewnienie nowoczesnego, międzynarodowego standardu w cenach, które konkurują z lokalnymi obiektami i pensjonatami. Stawiamy na polskie produkty oraz usługi, ale przede wszystkim chcemy promować regiony, w których nasze hotele się znajdują i czerpać z nich to co najlepsze. Dzięki nowej odsłonie zarówno Cassubia  jak i Melodia wzmocnią pozycję wszystkich obiektów należących do Polskiego Holdingu Hotelowego, ale także wśród hoteli zlokalizowanych na półwyspie helskim
Konsorcjum Nowa Cassubia zostało wybrane na generalnego wykonawcę z uwagi na warunki ekonomiczne oraz proponowane rozwiązania techniczne i estetyczne obiektu. Zaplanowana zmiana aranżacji będzie dotyczyć części wspólnej na poziomie hotelowej recepcji i lobby oraz części pokoi. Głównym celem koncepcji projektu wnętrz i aranżacji meblowej w części wspólnej, jest stworzenie otwartej, zapraszającej atmosfery do obiektu, poprzez rezygnację z tradycyjnej lady, a zaproponowaniem stołu recepcyjnego. Najważniejszą jednak przemianą będą piętra z pokojami gościnnymi. Nowe pokoje charakteryzować się będą stonowaną kolorystką, komfortowym minimalizmem oraz lokalnymi dekoracjami. Kolorystyka w tonacjach jasnych, pastelowych nawiązywać będzie do morza, piasku oraz błękitu nieba. Natomiast, duże gładkie płaszczyzny ścian stanowić będą tło dla wielu elementów dekoracyjnych, takich jak wiosła, grafiki, czy wezgłowie tworząc dopełnienie nadmorskiego charakteru wnętrza. Wzór graficzny, oraz kolor wykładziny to autorskie opracowanie dedykowane do wnętrz obiektu Cassubia. Tematyka grafiki nawiązuje do mapy Helu, jego położenia względem półwyspu oraz występujących gatunków zwierząt. Natomiast ciepły, beżowy kolor odnosi się do barw plaży i piasku. Dzięki tej inwestycji goście Cassubii już wkrótce będą mogli się cieszyć nowoczesnym wystrojem i wyposażeniem, wygodnymi i funkcjonalnymi wnętrzami, nie odbiegającymi od obecnych standardów i wymogów rynku.

Częściową przebudowę i remont obiektu hotelowego Cassubia na Helu zrealizuje w formule "zaprojektuj i wybuduj" Konsorcjum Nowa Cassubia. Liderem Konsorcjum, jest HRCA sp. z o. o., która specjalizuje się w kompleksowej obsłudze inwestycji hotelowych. Za prace budowlane odpowiadać będzie firma Bowreach Polska. Konsorcjum powierzyło opracowanie projektu wielobranżowego pracowni Integral Projekt. Autorem projektu wnętrz jest trójmiejska pracownia Detal.

W ostatnim czasie rozpisany został również konkurs oraz wysłane zapytania do pracowni architektonicznych dla obiektu Melodia w Juracie. Rozstrzygnięcie konkursu planowane jest na 23 grudnia 2019 r. Modernizacja ma na celu dostosowanie standardu obiektu do marki Best Western, który docelowo ma zostać włączony do hotelu Best Western Jurata. Obiekt Melodia położony jest zaledwie 3 minuty spacerem od plaży w Juracie.

W bezpośrednim otoczeniu, w Best Western Hotel Jurata, znajduje się centrum wellness z basenem i sauną oraz gabinet SPA, z których mogą korzystać goście Melodii.

Starsze informacje 2019-11-12


Remont w hotelu NAT
W hotelu*** NAT w Sarbinowie rozpoczęły się właśnie prace budowlane mające na celu remont zniszczonego w czerwcowym pożarze basenu.

Zakończenie prac planowane jest na wiosnę 2020 roku, dzięki czemu w nowym sezonie goście będą mogli korzystać ze zmodernizowanego basenu i sauny, a także odnowionych pokoi hotelowych.

W dniu 7 listopada, po kilku miesiącach działań przygotowawczych, przekazaliśmy w naszym hotelu w Sarbinowie plac budowy firmom budowlanym i remontowym. Rozpoczynają właśnie prace nad odbudową i modernizacją basenu, który niestety w wyniku pożaru był wyłączony z użytkowania w minionym sezonie. Odbudowany zostanie oczywiście uszkodzony dach, prace remontowe obejmą również system wentylacyjny, a nasi goście otrzymają do dyspozycji także nowe szatnie i saunę. Zakończenie prac przewidujemy na drugą połowę kwietnia 2020 roku - mówi Lucjan Karasiewicz, Prezes Zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o. -

Remont obejmuje nie tylko uszkodzoną część basenową, ale także część hotelową. W obiekcie wyremontowane zostaną 33 pokoje wraz z korytarzami. Prace w części hotelowej obejmują generalny remont łazienek wraz z wymianą armatury, wymianę mebli i wykładzin w pokojach i korytarzach . Prace nad projektem aranżacji wnętrz jeszcze trwają. Zależy nam na zapewnieniu jak najwyższego komfortu wypoczynku, przy zachowaniu rozsądnych cen pobytu, będących w zakresie przeciętnej polskiej rodziny ­- mówi Lucjan Karasiewicz.

Starsze informacje 2019-10-24


Nowe strefy w białostockim hotelu
Best Western Hotel Cristal w Białymstoku udostępnił gościom nowo otwarte strefy Wellness i Fitness.

Nowoczesna, komfortowa przestrzeń składa się ze strefy Wellness (jacuzzi, saun suchej i parowej), strefy Fitness oraz strefy Relaksu (groty solnej).

Strefa Wellness została stworzona, aby goście mogli zregenerować się po wysiłku fizycznym, wzmocnić odporność organizmu oraz przyspieszyć przemianę materii i procesy odchudzania. W ofercie znajduje się sauna fińska (sucha), sauna turecka (parowa) i jacuzzi.

Nowo otwarta sala Fitness jest wyposażona w nowoczesne maszyny służące do ćwiczeń typu cardio. Goście mogą skorzystać z dwóch bieżni, orbitreka, rowerku, a także wioseł.

Trzecia część to strefa Relaksu, czyli grota solna i tężnia solankowa.

Starsze informacje 2019-09-20


Courtyard by Marriott Warsaw Airport po częściowej modernizacji
Courtyard by Marriott Warsaw Airport doczekał się pierwszych efektów prac remontowych. W ubiegły weekend, po 4 miesiącach intensywnej pracy, hotel po raz pierwszy pokazał zupełnie nowe oblicze sal konferencyjnych oraz restauracji Brasserie.

W maju 2019 rozpoczęła się długo oczekiwana modernizacja hotelu Courtyard by Marriott Warsaw Airport. Prace budowlane objęły część publiczną obiektu oraz sale konferencyjne. Nie był to łatwy proces, ponieważ hotel nie przerwał działalności i dalej przyjmował gości i obsługiwał ich na najwyższym poziomie. Pracownia architektury wnętrz postawiła na pastele w odcieniach beżu, szarości, błękitu, czerni i bieli.

W połowie września oddano do dyspozycji gości zupełnie odmienioną restaurację Brasserie oraz 13 sal konferencyjnych. Zmodernizowana została także sala balowa, o łącznej powierzchni 764 m2, wyposażona w nowoczesny sprzęt audiowizualny.

Kolejnym etapem remontu powierzchni ogólnodostępnych będzie przygotowanie zupełnie nowego Lobby Baru i recepcji. Już trwa także renowacja pokoi hotelowych.

Hotel Courtyard by Marriott Warsaw Airport należy do Polskiego Holdingu Hotelowego

Starsze informacje 2019-08-22


Aparthotel Blue Marine Mielno ruszył po rozbudowie

75 dodatkowych apartamentów, nowe sale zabaw dla dzieci, powiększoną strefę SPA oraz kawiarnię z lobby barem oddano w ramach rozbudowy działającego od 4 lat aparthotelu Blue Marine Mielno.

Obiekt po rozbudowie dysponuje w sumie 240 pokojami i apartamentami oraz powiększoną infrastrukturą usługową dla rodzin z dziećmi. W minionym roku gościło tu 17 tys. turystów.

Rozbudowa inwestycji zaplanowana była także z myślą o komforcie rodzinnego wypoczynku. Powstały nie tylko dodatkowe miejsca noclegowe. - W nowo oddanym skrzydle uruchomiliśmy sale zabaw: dla mniejszych dzieci ruszyła strefa z wielkim statkiem pirackim wyposażonym w zjeżdżalnie i basen z kulkami, dla nieco większych powstał pokój z atrakcjami, które najchętniej wybierają nastolatki, czyli sala z grami elektronicznymi, piłkarzykami i cymbergajem - informuje Maciej Szatkowski, prezes zarządu spółdzielni właścicieli Blue Marine Mielno.

Rozbudowa objęła nie tylko elementy związane z atrakcjami dla dzieci, ale również podwyższyła komfort wypoczynku gości dorosłych. Powiększono strefę gabinetów SPA. Zmodernizowano i powiększono także strefę restauracyjną - powstały 2 nowe sale, lobby bar i kawiarnia. Obiekt zyskał też 2 dodatkowe windy, w tym jedną panoramiczną. W zasadzie całe nowe skrzydło oraz zmiany, które wprowadziliśmy w dotychczasowych dwóch budynkach to odpowiedź na potrzeby gości. Część z nich skarżyła się na za małą liczbę wind, oraz fakt, ze budynki nie są ze sobą połączone. Rozbudowa pozwoliła nam zlikwidować wszystkie te niedogodności. Dzięki temu obiekt i wszystkie jego atrakcje - w tym basen wewnętrzny - tworzą całość, można bez wychodzenia na zewnątrz przejść z apartamentu do strefy restauracyjnej, zabaw i rekreacji - wyjaśnia Maciej Szatkowski.

Po rozbudowie ośrodek Blue Marine Mielno dysponuje 240 pokojami i apartamentami, co daje mu pierwsze miejsce pod względem wielkości w Mielnie.

Starsze informacje 2019-08-07


Hotel w Bukowinie Tatrzańskiej powiększony
Polska sieć hoteli i ośrodków wypoczynkowych NAT zakończyła kolejną inwestycję, powiększając bazę noclegową w Bukowinie Tatrzańskiej.

Na początku sierpnia 2019 roku sieć oddała do dyspozycji gości 24 miejsca noclegowe. Hotel NAT*** w Bukowinie Tatrzańskiej został powiększony o nowy budynek, w którym znajduje się 6 dwuosobowych pokoi hotelowych oraz 3 rodzinne dwupoziomowe apartamenty. Wszyscy goście, którzy jako pierwsi zameldują się w nowych pokojach i apartamentach otrzymają w prezencie vouchery na 70% zniżki na wszystkie posiłki a la carte w restauracji TaTRadycja, mieszczącej się w hotelu.

Inwestycję w Bukowinie rozpoczęliśmy niedługo po kategoryzacji naszego hotelu, która miała miejsce w lipcu 2018 roku. Podejmując decyzję o rozbudowie akurat tego hotelu, kierowaliśmy się potrzebami i preferencjami naszych gości oraz atrakcyjnością turystyczną i potencjałem samej Bukowiny Tatrzańskiej i okolic. Główną grupą gości naszej sieci są rodziny z dziećmi, stąd też pomysł na dwupoziomowe apartamenty wyposażone w aneks kuchenny, umożliwiające połączenie niezależnego wypoczynku z możliwością korzystania z zaplecza hotelowego. Przygotowane przez nas miejsca utrzymane są w nowoczesnej i komfortowej aranżacji, nawiązują jednak do podhalańskiej tradycji, posiadając liczne góralskie akcenty. Niewątpliwym atutem jest położenie hotelu w pobliżu tak chętnie odwiedzanych przez gości term- mówi Lucjan Karasiewicz, Prezes Zarządu Nadwiślańskiej Agencji Turystycznej Sp. z o.o., właściciela sieci NAT.

Starsze informacje 2019-07-24


Zakończono renowację Novotel Kraków City West
Wybudowany w 1975 roku, hotel Novotel Kraków City West został odnowiony zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz.

Remont generalny hotelu objął stworzenie 2 apartamentów w nowym koncepcie, 80 pokoi N-Room (Superior), odświeżenie 68 pokoi oraz renowację i odświeżenie przestrzeni wspólnej, basenu, strefy fitness oraz terenu dookoła obiektu, gdzie powstała zewnętrzna siłownia, a także duży plac zabaw dla najmłodszych. Odnowiona została również zewnętrzna cześć budynku.

Wyremontowane i stworzone na nowo pokoje są inspirowane wnętrzami skandynawskimi i przełamane delikatnymi nawiązaniami do różnych aktywności fizycznych. Pokoje typu N-Room są nowym konceptem, pomieszczenia są ergonomiczne i zaprojektowane tak, aby otwarta przestrzeń, dużo światła i dostosowanie zarówno do wypoczynku jak i pracy stwarzało idealne warunki dla gości.

Z kolei odremontowana strefa fitness powstała zgodnie ze standardami In Balance. Została wyposażona w taki sposób, aby mogły z niej korzystać zarówno osoby początkujące jak i zaawansowane, ponadto jest ona połączana z basenem, z którego goście mogą obserwować Kopiec Kościuszki.

Starsze informacje 2019-06-18


Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje po generalnej renowacji

Hotel Vienna House Amber Baltic w Międzyzdrojach wkracza w sezon wakacyjny odmieniony. Po generalnej renowacji wystrój wnętrz nawiązuje do ekskluzywnego jachtu.

"Teraz Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje powita gości w prawdziwie morskim stylu - drewniana recepcja, ściany i akcesoria w morskiej tonacji, a do tego kotwice i liny żeglarskie. Jak prawdziwy statek wycieczkowy zapewnia gościom wszystkie usługi, jakie są potrzebne do kompleksowego odpoczynku nad morzem - również w trakcie firmowego spotkania integracyjnego czy wesela" - podkreśla Monika Kowalska, dyrektor generalna Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje. "Rodziny z dziećmi to nasi bardzo ważni goście, dlatego rozbudowaliśmy ofertę skierowaną do nich. Pamiętamy również o tych, którzy przyjeżdżają do nas, aby się wyciszyć i zrelaksować. Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje jest miejscem, w którym dorośli bawią się równie dobrze, jak najmłodsi" - dodaje.

Mosiężne wykończenia oraz kryształowe żyrandole, w połączeniu z dużą ilością naturalnego drewna oraz "wakacyjnymi" meblami, takimi jak wiszące krzesła czy mobilne regały, nadają wnętrzom charakteru jachtu. Wystrój wszystkich 192 pokoi jest również inspirowany morzem - drewniany zagłówek, okrągłe lustro niczym bulaj, koło ratunkowe na morskich ścianach, a do tego morze za oknem daje wrażenie bycia w kajucie na jachcie.

Dodatkowo, w restauracji On Deck i On Board znajduje się bufet w kształcie statku z prawdziwie piracką zastawą dla najmłodszych oraz lustrzanymi bulajami: jest pełen ryb i dań bazujących na darach morza. Z kolei kącik zabaw dla dzieci to sala przygód Captain Nemo z żeglarskimi linami do wspinania się i dekoracyjną amfibią.

Renowacją objęto również centrum konferencyjne hotelu, czyli 5 sal mogących pomieścić nawet 750 osób. Wraz z dużym foyer przestrzeń eventowa to 650 m2. Po renowacji sale zostały doposażone w nowy sprzęt multimedialny oraz wygodne krzesła i stoły.

Hotel Vienna House Amber Baltic Miedzyzdroje oferuje bezpośrednie zejście na piaszczystą plażę oraz widok na morze z każdego odnowionego pokoju. Ponadto goście mają do dyspozycji: strefę relaksu, saunę, basen zewnętrzny i wewnętrzny kręgielnię oraz dyskotekę Disco Amber.

Starsze informacje 2019-06-17


Zakończono renowację Vienna House Easy Cracow
Vienna House Easy Cracow przeszedł generalną renowację: w zeszłym roku odnowiono pokoje, w tym przyszła kolei na przestrzeń publiczną: restaurację, bar, sale konferencyjne i lobby.

Odnowiona przestrzeń wypoczynkowa w lobby oraz strefa coworkingowa przed salami konferencyjnymi, a w pokojach zieleń, światło i kolory - taki jest efekt generalnej modernizacji Vienna House Easy Cracow, która sprawiła, że hotel nabrał lekkości i świeżości. Dzięki mobilnemu concierge goście mogą łatwo skontaktować się z recepcją. Mogą również spróbować regionalnych i lokalnych produktów na śniadaniach, w karcie menu i podczas przerw kawowych na konferencjach.

Renowacja Vienna House Easy Cracow sprawiła, że hotel przemienił się w przystań, która idzie z duchem czasu" - podkreśla z dumą Ewa Nowakowska, dyrektorka generalna hotelu. Dodaje: To już nie jest ten sam hotel. W zeszłym roku wyremontowaliśmy wszystkie piętra hotelu i pokoje, w tym roku odmieniliśmy przestrzenie wspólne. Jestem przekonana, że te zmiany zostaną docenione przez naszych klientów i gości i pozytywnie wpłyną na wyniki hotelu."

Rupert Simoner, CEO Vienna House, twierdzi, że "sercem hotelu jest lobby". Podążając za tym przekazem, lobby Vienna House Easy Cracow zostało zaaranżowane jak komfortowy salon w domu, z kilkoma kanapami, stolikami kawowymi i fotelem bujanym. Przestrzeń zamyka wysoki do sufitu regał z książkami i roślinami, które widać również na filarach oraz w recepcji. Znajduje się tu też minisklepik z produktami, które mogą się przydać gościom - regionalnymi pamiątkami, przekąskami i napojami.

Kolorystyka oraz światło jest niezwykle ważnym elementem wystroju wnętrza nie tylko lobby, ale również restauracji i lobby baru. Pastelowy turkus i żółty zestawiono z naturalnym drewnem i industrialnymi czarnymi lampami. Drewniane elementy zostały również wykorzystane jako elementy dekoracyjne w restauracji, a zabudowa baru nawiązuje do stylu "foodtruckowego". W menu la carte znajdują się przede wszystkim dania kuchni polskiej w lżejszej, świeżej odsłonie zaproponowanej przez szefową kuchni Małgorzatę Strzelecką.

Zmiany nie ominęły również centrum konferencyjnego, które w całości zostało odświeżone. Wszystkie sześć sal z dostępem do światła dziennego zyskało w pełni zaciemniające zasłony, a ścianki działowe dają pełną swobodę w kreatywnej aranżacji przestrzeni. Zakupiono nowoczesny sprzęt multimedialny, a trzy największe sale wyposażono w inteligentny panel sterowania z wbudowanym systemem audiowizualnym. Stworzono również strefę coworkingową, a goście - nie tylko konferencyjni - mogą również odpocząć na wewnętrznym tarasie.

Dajemy naszym gościom jak najwięcej możliwości i jesteśmy dla nich jak lokalny gospodarz. W mobilnym concierge znajdą oni wiele wskazówek, co zobaczyć w Krakowie. Do ich dyspozycji oddajemy również rowery, dzięki którym mogą poznać Kraków z innej perspektywy - bez dodatkowych opłat" - podsumowuje Ewa Nowakowska.

Starsze informacje 2019-06-12


B&B Warszawa-Okęcie inwestuje w nowy design
Odnowione pokoje i na nowo zaprojektowane lobby - to tylko niektóre zmiany wprowadzone w hotelu B&B Warszawa-Okęcie, który teraz przyjmuje gości w odmienionych wnętrzach.

Hotel B&B Warszawa-Okęcie otwieraliśmy pod koniec grudnia 2011 r. Od tego czasu zmieniły się nieco zarówno standardy naszej sieci, jak i oczekiwania naszych klientów - mówi Beatrice Bouchet, Prezes Zarządu B&B Hotels Polska. Inwestycja w nowy design to zatem działanie podyktowane z jednej strony chęcią podniesienia jakości przestrzeni dla gości, z drugiej zaś - dążeniem do zapewnienia spójnego wystroju we wszystkich naszych obiektach.

Nowe wnętrza zaprojektowane zostały z dbałością o detale. Nowoczesny design przeplata się tu z elementami nawiązującymi do wyjątkowych miejsc na mapie Warszawy. Zmodernizowano pokoje i korytarze, nowy wygląd zyskało także hotelowe lobby.

Celem było stworzenie funkcjonalnej, a zarazem klimatycznej i przytulnej przestrzeni, w której można spokojnie popracować, wypocząć czy odbyć spotkanie. Wierzę, że udało nam się to osiągnąć i goście będą czuli się u nas jeszcze lepiej niż dotychczas - dodaje Kamila Henssien, Dyrektor Hotelu B&B Warszawa-Okęcie.

B&B Warszawa-Okęcie mieści się przy Al. Krakowskiej 193, w pobliżu lotniska im. Fryderyka Chopina i do dyspozycji gości posiada 154 nowocześnie urządzone pokoje.

Starsze informacje 2019-05-31


Zmodernizowane apartamenty w Hotelu Sofitel Warsaw Victoria
Hotel Sofitel Warsaw Victoria przedstawia zupełnie nowe oblicze swoich najpiękniejszych apartamentów. Ich wnętrza są w nonszalanckim francuskim stylu nawiązującym do stylistyki lat 70. Autorem koncepcji jest światowej sławy architekt Didier Gomez.

Apartamenty warszawskiego hotelu właśnie przeszły całkowitą metamorfozę. Do dyspozycji gości hotel oddaje Apartament Prezydencki oraz cztery apartamenty Opera, wybierane w swoich podróżach przez największe osobistości świata kultury i nauki, jak Ronald Reagan, Elton John, książę Albert czy Stevie Wonder.

W naszym hotelu historyczne piękno przenika się z nowoczesnym, francuskim stylem życia, tworząc niesamowity, unikatowy klimat. Ogromnym wyzwaniem jest zachowanie niepowtarzalnego charakteru "Victorii", przy jednoczesnej otwartości na zmiany, współczesną sztukę, design, muzykę i kuchnię. Jesteśmy niezwykle dumni, że przy zachowaniu najwyższych standardów, z powodzeniem udaje nam się łączyć te dwa światy - komentuje Aneta Lewandowska, dyrektor Sofitel Warsaw Victoria.

Za koncepcję projektu nowych wnętrz apartamentów odpowiada Didier Gomez, wybitny francuski architekt znany ze współpracy z luksusowymi markami, jak Yves Saint Laurent, Louis Vuitton, Kenzo czy Christian Dior. Jako designer związany jest Sofitel Warsaw Victoria od wielu lat, tworząc wcześniej nowy wizerunek części wspólnych hotelu - lobby, restauracji La Brasserie Moderne i baru Victoria Lounge.

Nawiązując do lokalizacji, tożsamości marki Sofitel oraz charakterystycznych elementów hotelu, przy tworzeniu nowych wnętrz apartamentów istotne było zachowanie spójności historii obiektu oraz jego przestrzeni wspólnych, w taki sposób jednak, aby uzyskać efekt współczesnego luksusu. Koncepcja została zainspirowana francuskimi latami 70. XX wieku, jednak - jak podkreśla Didier Gomez, nie jest to nostalgiczny projekt, a współczesna adaptacja tego stylu, której nadano ponadczasowy charakter.

W apartamentach znajdziemy geometryczne wzory, nasycone kolory, niebanalne meble i dekoracyjne oświetlenie, a także naturalne materiały - kamień i drewno, które są znakiem rozpoznawczym projektanta.

W zmodernizowanych wnętrzach uwagę zwracają detale, takie jak parkiet dębowy w apartamentach Opera i orzechowy w Apartamencie Prezydenckim. Intrygujące są także meble, które znalazły się w apartamentach - to produkty znakomitych międzynarodowych marek, m.in. Gallotti & Radice, Gubi, Vitra, Nap, Molteni&C oraz Minotti.
Jak podkreśla projektant, oświetlenie ma również ogromne znaczenie w tych przestrzeniach. Jego rolą jest nie tylko zaakcentowanie atmosfery miejsca, ale też wzmocnienie poczucia komfortu i luksusu.

Apartamenty Opera są położone na najwyższych piętrach hotelu mają powierzchnię 87 metrów kwadratowych każdy. Składają się z sypialni, dwóch łazienek, aneksu kuchennego oraz przestronnego salonu. Apartament Prezydencki "Victoria: jest lokalizowany na ostatnim piętrze,ma powierzchnię 122 metrów kwadratowych i składa się z sypialni z garderobą, dwóch łazienek, w tym jednej z prywatną suchą sauną i jacuzzi, w której zachowano oryginalne marmurowe wykończenie. Znajduje tam również kuchnia, strefa do pracy oraz salon, w którym ciepła dodaje biokominek. Apartament łączy się bezpośrednio z drugim pokojem, stanowiącym dodatkową przestrzeń.

Za realizację projektu nowych wnętrz apartamentów odpowiada pracownia architektoniczna Hanna Pietras Architects. Reprezentująca pracownię Małgorzata Kowalczyk podsumowuje wyzwania związane z projektem Dopracowując koncepcję Didier Gomeza zależało nam przede wszystkim na zachowaniu zaproponowanej stylistyki apartamentów przy jednoczesnym sprostaniu wymogom funkcjonalnym Inwestora. Efekt końcowy przewyższył nasze oczekiwania i mamy nadzieję, że goście apartamentów czują się w nich wyjątkowo - komentuje.

Starsze informacje 2019-05-20


Zakończono renowację Radisson Collection Hotel
Spółka Radisson Hospitality AB, będąca częścią Radisson Hotel Group, 20 maja 2019 roku ogłosiła otwarcie nowego hotelu z kategorii marek premium lifestyle.

W związku z modernizacją i rebrandingiem, dawny obiekt marki Radisson Blu zastąpił Radisson Collection Hotel, Warsaw, który ma do zaoferowania 311 pokoi i apartamentów, całkowicie odnowione nowoczesne lobby, bar i otwarte, ogólnodostępne przestrzenie - a także nową restaurację.

Warszawa to dynamiczne biznesowe miasto, tętniące życiem i z różnorodne, dlatego jesteśmy niezmiernie dumni z naszego debiutu tej marki w Polsce. W bardzo krótkim czasie dokonaliśmy ogromnej transformacji hotelu, pokoje dla gości i przestrzenie publiczne zostały całkowicie przeprojektowane. Renowacja i rebranding stanowią ważne kroki w kierunku dalszego rozwoju naszych obiektów, zgodnie ze strategią marki Radisson Hotel Group - powiedział Yilmaz Yildirimlar, Starszy Wiceprezes na Europę Środkową i Południową w Radisson Hotel Group.

Wszystkie pokoje i apartamenty zostały poddane gruntownej renowacji w duchu filozofii Radisson Collection. Goście będą mogli wybrać nocleg w apartamencie z romantycznym widokiem na miasto albo skorzystać z bogatej oferty hotelu lub różnorodnych atrakcji miasta. W hotelu będą działały trzy restauracje: dzienna, w której będą podawane śniadania, restauracja Essence typu fine dining oraz lounge bar The Spot położony w otwartej przestrzeni połączonej z tarasem.

Ponadto do dyspozycji jest 8 sal konferencyjnych o powierzchni ponad 590 mkw. Największa z nich, o pow. 346 mkw jest w stanie pomieścić do 400 osób w ustawieniu teatralnym.

Radisson Collection Hotel, Warsaw jest położony w warszawskiej dzielnicy biznesowej, w pobliżu Centrum Finansowego i wieżowca Ronda ONZ.

Zarządzanie w zmodernizowanym hotelu objął Marco Eichhorn, doświadczony hotelarz z ponad 20-letnim stażem w branży, który do Radisson Hotel Group dołączył w 1997 r.

Starsze informacje 2019-05-09


Remont w hotelu Courtyard by Marriott
Polski Holding Hotelowy podpisał umowę z firmą Hochtief na wykonanie prac remontowych w hotelu Courtyard by Marriott.

Za projekt generalnego remontu odpowiada FBT - Pracownia Urbanistyki i Architektury z Warszawy, mająca w swoim portfolio wiele prestiżowych i unikatowych projektów. Prace będą trwały około 16 miesięcy.

Po 16 latach funkcjonowania hotel Courtyard by Marriott przejdzie generalny remont. Czekaliśmy na ten moment do otwarcia naszego kolejnego obiektu zlokalizowanego bezpośrednio przy warszawskim lotnisku - Renaissance Warsaw Airport Hotel, po to, aby zabezpieczyć finansową stronę i móc w odpowiednim momencie rozpocząć prace remontowe. Courtyard będzie odnowiony od podstaw zgodnie z najwyższymi standardami brandu sieci Marriott. Dzięki nowej odsłonie hotel wzmocni pozycję wszystkich obiektów należących do Polskiego Holdingu Hotelowego, ale także wśród hoteli zlokalizowanych przy Lotnisku Chopina - podkreśla Gheorghe Marian Cristescu, prezes Polskiego Holdingu Hotelowego.

Zaplanowana zmiana aranżacji obiektu będzie dotyczyć wszystkich części wspólnych na poziomie hotelowego lobby - kawiarni z barem, restauracji, stanowisk recepcji, sal konferencyjnych, ale także części hotelowej tj. wszystkich pokoi. Nowa odsłona hotelu stawia na tradycję połączoną z nowoczesnością. Jest to innowacyjna koncepcja architektoniczna jak na standardy marki Courtyard funkcjonujące w hotelach w innych częściach Europy. Z drugiej jednak strony wpisuje się w aktualny koncept Marriott "social table".

Jak podkreśla FBT - warszawska Pracownia Urbanistyki i Architektury, goście wybierający Courtyard poczują różnicę między biznesowym charakterem obiektu w ciągu dnia a wyjątkową atmosferą panującą wieczorem - ta kreacja ma odróżniać hotele Courtyard od konkurencji. Bazując na tym przesłaniu warszawski Courtyard po remoncie ma mieć bar rozciągający się przez całą powierzchnię dotychczasowej kawiarni i ma być widoczny od samego wejścia do hotelu. Nieopodal baru ma powstać strefa wypoczynkowa z biblioteczką i telewizorem - goście spędzający w niej czas będą mogli się zrelaksować przy zapachu świeżo mielonej kawy i poczuć się jak w domu. Z kolei tych, którzy będą uczestniczyć w spotkaniach biznesowych czy konferencjach ucieszy fakt, że w niedalekiej przyszłości będą mogli korzystać z odrestaurowanych sal, wyposażonych w nowoczesny sprzęt audio Visual, a także zmodernizowanej sali balowej. Najważniejszą jednak przemianą będą piętra z pokojami gościnnymi. Nowe pokoje charakteryzować się będą stonowaną kolorystką, eleganckim minimalizmem oraz stylowym oświetleniem.

Starsze informacje 2019-03-07


Hotel w Ustroniu przechodzi modernizację
Odnowione, dodatkowo wyposażone klimatyzowane pokoje i zupełnie nowe wnętrza - wszystko aby podnieść standard oraz jakość oferowanych usług.

Trwa remont czterogwiazdkowego SPA & Wellness Hotelu Diament Ustroń mieszczącego się przy ulicy Zdrojowej 3. Prace modernizacyjne obejmują pokoje w czterogwiazdkowej części obiektu. Odnowiona przestrzeń zyska nowoczesny wystrój, nowe, funkcjonalne meble i przytulne aranżacje, podkreślające tożsamość marki.

"Sama przestrzeń w oryginalnych i modnych kolorach to dzisiaj za mało. Przede wszystkim ma być ona funkcjonalna i dawać maksimum komfortu użytkownikom podczas pobytu" - mówi Rafał Gucia, Dyrektor Hotelu Diament Ustroń oraz SPA & Wellness Hotelu Diament Ustroń.

Pokoje zostaną wyposażone w łóżka i materace najwyższej jakości, zapewniające właściwe podparcie dla kręgosłupa oraz wysoką elastyczność i równomiernie rozłożony ciężar.

Przy okazji modernizacji pokoi w czterogwiazdkowej części obiektu przeprowadzono również remont sali zabaw dla dzieci- Kids Clubu.

Odnowiony SPA & Wellness Hotel Diament Ustroń pierwszych Gości przyjmie na Wielkanoc.

Starsze informacje 2019-03-05


Położony naprzeciw Starego Dworca Głównego czterogwiazdkowy hotel przechodzi rewitalizację.

Hotel Diament Plaza Katowice mieści się przy ul. Dworcowej 11. Po rozbudowie będzie posiadał 5 kondygnacji, w których znajdzie się 135 nowoczesnych pokoi z widokiem na panoramę miasta. Nad inwestycją spółki Hotele Diament S.A. czuwa pracownia Konior Studio, która wykonała projekt architektoniczny.

Obiekt dzięki rozbudowie zyska aż 90 dodatkowych pokoi w standardzie premium, restaurację z przeszklonym dachem wraz z wyjściem na deptak, odnowę biologiczną, salę fitness oraz parking nadziemny i podziemny.

Pierwsi Goście będą mogli korzystać z wszelkich udogodnień hotelu już od III/IV kwartału 2020.

"Nowa inwestycja doskonale wpisuje się w naszą strategię biznesową. Ulica Dworcowa to bardzo ważne miejsce na mapie Katowic, kluczowe dla branży hotelarskiej i ruchu turystycznego na Śląsku. Dodatkowo to ulica, która przechodzi gruntowną rewitalizację. Naszą nową inwestycją chcemy się przyczynić do tego rozwoju. Projekt pozwoli także rozwinąć portfolio czterogwiazdkowych obiektów spółki" - mówi Rafał Bakalarski, prezes spółki Hotele Diament.

Starsze informacje 2019-01-17


Hotel Novotel Poznań Centrum w ostatnim czasie przeszedł gruntowną modernizację. Jej efektem jest między innymi otwarcie w tym samym budynku hotelu ibis.

Tak powstało combo Novotel & ibis Poznań Centrum - to pierwszy tego typu obiekt ze wspólną recepcją, lobby i bazą gastronomiczną. Kompleks hotelowy zaoferuje 516 pokoi. Mają go charakteryzować stylowe wnętrza o naturalnym charakterze, przełamane nieoczywistymi nowoczesnymi elementami, ciepłe światło i dużo zieleni tworzą przestrzeń, która ma sprzyjać zarówno relaksowi, jak i pracy. W centralnym punkcie hotelowego lobby znajduje się barwny mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego, przedstawiający tętniące życiem ulice Poznania.

W obiekcie znalazły się dwa koncepty gastronomiczne - restauracja Winestone, oraz kawiarnia WiseCafe, zaprojektowana zgodnie z założeniami programu zrównoważonego rozwoju Grupy AccorHotels i Grupy Orbis - Planet 21.

Starsze informacje 2019-01-17


Rozpoczął się generalny remont kultowego, nadmorskiego hotelu. Już w kwietniu 2019 r. zaprezentuje on nowe wnętrza oraz koncept gastronomiczny.

Inspirowany morzem wystrój wnętrz Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje będzie w pełni nawiązywał do stylistyki ekskluzywnego statku, podobnie jak architektura budynku. Wszystkie piętra hotelu zyskają całkowicie nowe oblicze. Drewniane elementy zostaną zestawione z zielenią roślin oraz niebiesko-morską kolorystyką. Przeniosą otaczającą naturę do środka budynku. Mosiężne wykończenia oraz kryształowe żyrandole nadadzą ekskluzywnego charakteru wnętrzom, zaś duża ilość naturalnego drewna oraz "wakacyjne" meble, takie jak wiszące krzesła czy mobilne regały wzbudzą skojarzenia z komfortowym jachtem.

"Już nie mogę się doczekać końca tego remontu i jego efektów. Jestem przekonana, że Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje wkroczy w nowy sezon z wielkim przytupem i pozostanie numerem 1 w zachodniej części polskiego wybrzeża." - podkreśla Monika Kowalska, dyrektor generalna hotelu.

W centrum zainteresowania nowego Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje będą też najmłodsi goście, dlatego część przeznaczona dla dzieci jest rozbudowywana. Kącik zabaw zamieni się w salę przygód dla młodszych i starszych, a przy recepcji powstanie dziecięce stanowisko do zameldowania. Hotel będzie dysponował wszelkimi niezbędnymi udogodnieniami dla rodzin, a baseny i bliskość morza pozostaną jego ważnymi atutami.

Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje będzie zamknięty do połowy kwietnia 2019 r. Remont obejmuje pokoje na wszystkich piętrach, część gastronomiczną, konferencyjną, lobby z recepcją oraz strefę spa. Skala prac wymaga całkowitego zamknięcia hotelu, jednakże goście mogą ciągle dokonywać rezerwacji na sezon wiosna-lato 2019.

Za nowy wygląd Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje odpowiada biuro projektowe BWM Architekt z Austrii, a za prace remontowe - RIEDL Messe-/Laden- & Objektbau GmBH. Renowacja jest koordynowana przez zespół projektowy Vienna House.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
18 Vienna House Amber Baltic Międzyzdroje hotel Międzyzdroje morze turystyka




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję