Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Travelplanet Specjalista Ds. Turystyki 1/2 etatu
- Szukam pilota po Mołdawii i NE Rumunii Bukowinie
- Pracuj w Planeta Podróży
- Szukam pilotów na wycieczki, 7 i 12 grudnia
- Portal turystyczny Gór Stołowych www.Radkow.IT
- Poszukiwany Przewodnik - Poczdam
- Usługi przewodnika miejskiego i pilota wycieczek
- Zainwestuje w Biuro Podróży
- Specjalistka ds. Turystyki...
- SZUKAM PILOTA BERLIN
W Warszawie zostanie otwarty nowy hotel
W Warszawie zostanie otwarty nowy hotel.
Należący do grupy Leonardo Hotels, NYX Hotel Warsaw zostanie otwarty 18 stycznia 2021 roku w pobliżu nowego Varso Tower. W przypadku przedłużania rządowych ograniczeń, termin otwarcia hotelu może ulec zmianie.
Wnętrze budynku definiuje modna niekonwencjonalność i orzeźwiająca wyrazistość. Elementy wizualne, w połączeniu ze stylowo dobranymi materiałami, oddają miejski styl i niezobowiązującą, luźną atmosferę. W nowym NYX Hotel Warsaw street art spotyka się ze strefą relaksu, a modny design z ciekawymi koncepcjami przestrzennymi. Wystrój jest dziełem Andreasa Neudahma.
W cieplejsze dni dostępny będzie bar na 19-stym piętrze na dachu budynku. Na tarasie goście będą mogli podziwiać panoramę miasta. Do dyspozycji gości oddanych zostanie 331 pokoi i apartamentów z jasnoniebieskimi ścianami miejscem do pracy z widokiem na stolicę. Klientom biznesowym NYX Hotel Warsaw oferuje pięć sal konferencyjnych, które można swobodnie łączyć w pomieszczenia o pożądanej powierzchni. W lobby hotelowym znajduje się restauracja oraz bar. Utrzymana w stylu retro sala gier oraz studio fitness dopełniają szereg atrakcji czekających na gości.
Hotel znajduje się na terenie inwestycji Varso Place, w sąsiedztwie wieżowca Varso Tower - zaprojektowanego przez studio Foster + Partners.
Podpisano umowę na zarządzanie nowym hotelem przy Kraków Airport
W hotelu Metropolo by Golden Tulip w Krakowie Grzegorz Olchawski (CEO 3GO Sp z o.o. s.k.a) oraz Adam Konieczny (Louvre Hotels Group) podpisali porozumienie dotyczące zarządzania nowo powstającym hotelem zlokalizowanym w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Portu Lotniczego Kraków-Balice.
Czterogwiazdkowa inwestycja zaprojektowana z myślą o klientach biznesowych oraz branży eventowej powita pierwszych gości 1 września 2023 roku jako Golden Tulip Balice Kraków.
Obiekt zostanie wzniesiony na działce oddalonej zaledwie 5 minut zarówno od lotniska Kraków-Balice, jak i od węzła autostrady A4 i obwodnicy Krakowa.
Jestem bardzo szczęśliwy, mogąc połączyć siły z Louvre Hotels Group. Ogromnie doceniam otwartość oraz profesjonalne wsparcie ze strony tego partnera. Jestem przekonany, że wybór LHG jako podmiotu zarządzającego moim hotelem okaże się trafny. Pomimo obecnego kryzysu grupa rozszerza swoją sieć i jest już drugą co do wielkości grupą hotelową w Europie. Szybki rozwój w skali międzynarodowej i krajowej jest niewątpliwie ważnym atutem. Nie mogę już doczekać się chwili, gdy otworzę drzwi mojego hotelu i powitam w nim pierwszych gości. Mam nadzieję, że wspólnie uda nam się pozytywnie wpłynąć na rozwój branży hotelarskiej i turystycznej - powiedział inwestor Grzegorz Olchawski, CEO 3GO sp. z o.o. S.K.A.
Budynek Golden Tulip Balice Kraków będzie wyraźnie podzielony na części hotelową, restauracyjną i konferencyjną. Dwie ostatnie zostaną zlokalizowane na niższych kondygnacjach obiektu, na wyższych piętrach zaplanowano natomiast przestrzeń noclegową. Elewacja południowej i zachodniej części hotelowej będzie dwuwarstwowa, co nie tylko osłoni gości przed hałasem, ale pozwoli również na montaż paneli fotowoltaicznych.
Szczególnie wyeksponowana zostanie południowa fasada budynku, zwrócona w stronę autostrady oraz lotniska, która dzięki elementom brandingowym i nocnej iluminacji uczyni hotel Golden Tulip Balice Kraków jednym z najwyrazistszych elementów miejscowego krajobrazu.
Centralnym punktem budynku będzie hol wejściowy, z którego widoczne będą wszystkie poziomy, trakty komunikacyjne i funkcjonalności nowego hotelu, dzięki czemu goście bez trudu zorientują się w układzie obiektu. Golden Tulip Balice Kraków zostanie wyposażony w miejsca postojowe dla samochodów osobowych i rowerów oraz zapewni możliwość łatwego dojazdu dla autobusów czy samochodów serwisowych. Na terenie inwestycji znajdować się będą również stanowiska ładowania samochodów elektrycznych.
Golden Tulip Balice Kraków zaoferuje gościom 116 czterogwiazdkowych pokoi, w tym 100 pokoi typu standard, 14 typu superior oraz 2 apartamenty. Towarzyszyć im będzie zaplecze konferencyjno-bankietowe z największym pomieszczeniem mogącym pomieścić do 450 osób. =
Otwarto nowy obiekt hotelowo-konferencyjny
We wtorek 13 października miało miejsce "Bezpieczne otwarcie obiektu Promenada Zegrze" nad jeziorem Zegrzyńskim. B
Podczas uroczystego otwarcia zadbano o wszystkie procedury związane z obecną sytuacją spowodowaną COVID - 19. Jak? Pod wydarzenie został przygotowany specjalny regulamin informujący o zasadach bezpieczeństwa, standardach oraz zabezpieczeniach, z którym zapoznali się wszyscy uczestnicy wydarzenia. Ponad to przed rozpoczęciem zwiedzania oraz koktajlu goście zostali poproszeni o dezynfekcję rąk, założenie maseczek oraz poddano ich badaniu termometrem. Jeśli wynik był pomyślny, każdy otrzymał dodatkowo formularz kwalifikujący do wzięcia udziału w spotkaniu. Przed wejściem do namiotu głównego umieszczona została bramka dezynfekcyjna, przez którą wszyscy uczestnicy musieli przejść, by znaleźć się w środku. Tu również dbano o to, by goście byli zabezpieczeni w maseczki lub przyłbice. Zostały zachowane także restrykcje związane z gastronomią oraz pozostałymi elementami.
Promenada Zegrze to miejsce, które daje możliwość zorganizowania przyjęcia w sali głównej na ponad 170 osób, w restauracji Trattoria Americana na ponad 120, w klubie Beach Bar pod gołym niebem na ponad 500 oraz na całym terenie - festiwal lub piknik dla ponad 20 000 osób. Na kolejny sezon, na plaży nad jeziorem pojawi namiot z tarasem dla ponad 200 osób. Obiekt posiada parking na 500 samochodów, 35 pokoi hotelowych, w których można zakwaterować ok 100 osób, a także dwa pomosty do przycumowania łódek (w tym jeden przytwierdzony do podłoża).
Pierwszy w Polsce hotel nowej marki powstanie przy lotnisku w Balicach
Do portfolio marek lifestylowych grupy Accor, po TRIBE, w najbliższych latach dołączy również greet.
Pierwszy hotel sygnowany tą marką powstanie w bezpośrednim sąsiedztwie międzynarodowego lotniska w Balicach imienia Jana Pawła II. Obiekt przywita pierwszych gości w 2022 roku.
Grupa podpisała umowę franczyzy z firmą Cracovia Airport Hotel na obiekt, który powstanie w Balicach przy ul. Medweckiego. Nowy hotel zaoferuje gościom 161 nowoczesnych pokoi, a w jego murach znajdą się dwie marki - ibis Styles (84 pokoje) i greet (77 pokoi). Będzie to pierwszy obiekt w Polsce i Europie Wschodniej sygnowany brandem greet. Za design i projekt wnętrz hotelu odpowiada pracownia architektoniczna Tremend.
Zasilająca segment ekonomiczny marka greet powstała w 2018 roku jako wyraz zaangażowania grupy Accor w kwestie środowiskowe. W przestrzeniach oferowanych przez hotele greet drugie życie znajdują meble poddane recyklingowi z pchlich targów czy firm recyclingowych, ekologiczne rozwiązania w architekturze i designie, takie jak: wykorzystywanie materiałów przyjaznych środowisku, panele społeczne i zielone strefy na dachach budynków. Eko-podejście jest obecne także w codziennym funkcjonowaniu hotelu. Kucharze korzystają z produktów od lokalnych dostawców, wciąż nadających się do spożycia owoców i warzyw, a resztki jedzenia są przekazywane potrzebującym. Oprócz zainstalowanych paneli słonecznych w budynku, ochronie środowiska sprzyja także gromadzenie deszczówki.
Nowy hotel w Warszawie otwarty
Sieć Best Western Hotels & Resorts poszerza swoją ofertę o czwarty obiekt w stolicy Polski.
24 sierpnia br. otwarty został Best Western Plus Hotel Warsaw. Hotel mieści się na warszawskim Wawrze, przy ulicy Kosmatki 8. Właścicielem obiektu jest firma V Invest Sp. z o o, a za bryłę i elewację budynku odpowiedzialni są projektanci z Pracowni Projektowej ARCHMO.
Hotel położony jest nieopodal Wisły we wschodniej części miasta, tuż obok Mostu Siekierkowskiego. Siedmiokondygnacyjny Best Western Plus Hotel Warsaw oferuje łącznie 100 pokoi o różnym standardzie - pokoje jedno- i dwuosobowe, pokoje rodzinne, dla osób niepełnosprawnych, pokoje premium oraz apartamenty. Powierzchnie pokoi zaczynają się od 24 m2, apartamenty liczą 45 m2. Wszystkie pokoje hotelowe mają indywidualnie sterowaną klimatyzację, wysokiej klasy 43-calowy telewizor, przestronne miejsce do pracy i wypoczynku, wygodne łóżko z materacem premium marki Hilding, a także między innymi bezprzewodowy szybki Internet - wifi czy gniazdko USB. Łazienki z prysznicami są funkcjonalne i dobrze wyposażone.
Do dyspozycji gości jest również przestronny, częściowo zadaszony parking przystosowany także do potrzeb osób niepełnosprawnych, całodobowa recepcja, przytulne lobby z kominkiem i dużym 55-calowym telewizorem. Sala fitness znajduje się na 6. piętrze, rozpościera się z niej widok na panoramę miasta. Ponadto hotel oferuje ekspresowe wymeldowanie, śniadanie w opcji na wynos, pranie i prasowanie na życzenie, odbiór oraz doręczenie korespondencji czy możliwość przechowania bagażu. W trakcie pobytu goście mogą skorzystać z hotelowej restauracji "Wisła", w której serwowane są dania kuchni międzynarodowej z lokalnymi warszawskimi akcentami. Do dyspozycji klientów został oddany również bar.
Budynek posiada również własne centrum konferencyjne oferujące 9 multimedialnych sal, o różnych powierzchniach. Są one w pełni wyposażone w sprzęt multimedialny, dostęp do światła dziennego oraz szybki Internet. Łącznie sale konferencyjne mogą pomieścić blisko 300 osób.
Hotel będzie miejscem dla biznesu, ale nie tylko. Nastawiamy się zarówno na kontrakty korporacyjne oraz oczywiście szkolenia i konferencje, ale także na pobyty indywidualne. Chcemy też dotrzeć do okolicznych firm i mieszkańców ze specjalną, innowacyjną ofertą gastronomiczną - mówi Mateusz Izdebski, inwestor oraz wiceprezes zarządu V Invest Sp. z o.o.
Obiekt oddalony jest 9 km od centrum miasta oraz 14 km od Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Fryderyka Chopina.
W kompleksie powstaje również czteropiętrowy budynek biurowy o powierzchni 4000 m2. Oferuje on powierzchnie biurowe na wynajem długoterminowy o różnych modułach i powierzchniach typu open space. Biurowiec oraz hotel posiadają dwa odrębne wejścia, natomiast na pierwszym piętrze hotelu znajduje się łącznik z częścią sal konferencyjnych będących w budynku biurowym.
Accor poprowadzi nowy hotel na Dolnym Śląsku
Grupa Accor podpisała umowę franczyzy ze spółką Orkan Real Estate na prowadzenie hotelu Mercure w Szklarskiej Porębie.
Nowy obiekt przywita pierwszych gości w 2022 roku. Do ich dyspozycji będzie 140 pokoi.
Mercure Bergo Szklarska Poręba, którego budowa ruszyła już we wrześniu 2019 roku, położony jest w centrum miasta, przy ulicy Okrzei, blisko lasu i górskiego potoku, ale także obiektów rekreacyjnych i tras narciarskich. Wnętrza obiektu będą nawiązywać do form skalnych znajdujących się w bezpośredniej okolicy oraz tradycji regionu jakim są huty szkła. Szkło i kamień dodadzą wyjątkowego stylu hotelowej przestrzeni, a otoczenie sprzyjające wypoczynkowi dostarczy niezapomnianych chwil podczas pobytu. Goście będą mogli korzystać z restauracji, a także przestrzeni biznesowej i strefy relaksu oferującej wewnętrzny basen, czynny przez cały rok.
Inwestorem hotelu jest warszawska spółka Orkan Real Estate sp. z o.o. sp.k. Firma sjest znana z takich projektów rewitalizacyjnych, takich jak np. inwestycja Soho Factory na warszawskiej Pradze czy krakowskie Osiedle Dobra Forma. Natomiast operatorem obiektu ma zostać spółka PI Management z Krakowa, koordynująca m.in. projekty takie jak AC by Marriott Kraków, The Bridge Suites czy Renaissance Gdańsk.
Mercure wzmacnia swoją pozycję w górskich miejscowościach wypoczynkowych Polski. Po Zakopanem, Krynicy, Karpaczu przyszedł czas na Szklarską Porębę, która z roku na rok staje się coraz bardziej popularna zarówno wśród turystów z Polski, jak i z Czech czy też Niemiec. Ten rok wskazuje na rosnące zainteresowane krajowymi destynacjami turystycznymi, dlatego nowo powstający hotel dzięki bardzo atrakcyjnej lokalizacji, bogatej ofercie oraz wyjątkowemu wystrojowi, oddającemu lokalny charakter miejsca, stanowić będzie idealne miejsce dla każdego miłośnika górskiego wypoczynku - przekonuje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.
Nobu Hotel Warsaw już otwarty
3 sierpnia w Warszawie, ruszył pierwszy hotel marki Nobu, założonej przez szefa kuchni Nobu Matsuhisę, aktora Roberta De Niro oraz producenta filmowego Meira Tepera.
Historia marki Nobu bierze swój początek jeszcze w latach osiemdziesiątych, kiedy Robert De Niro stał się regularnym gościem w restauracji prowadzonej przez szefa Nobu Matsuhisę. Aktor namówił go do otwarcia kolejnych lokali oraz hoteli.
Hotel składa się z dwóch części i łączy nowoczesność z klasyką. Pierwsza część, znajdująca się w przedwojennym Hotelu Rialto, utrzymana jest w stylu Art Deco. O jej koncepcję zadbała pracownia De Novo. Druga część jest nowoczesna i stworzona została dzięki współpracy firmy architektonicznej Medusa Group z kalifornijskim Studio PCH. Również pokoje hotelu urządzone są w różnych stylach, od klasycznego do nowoczesnego. Wystrój hotelu został wzbogacony o wyjątkowe, innowacyjne dzieła polskich twórców takich jak Anna Bimer, Piotr Uklański i Mikołaj Moskal.
W hotelu oprócz standardowych pokoi i apartamentów, znajduje się zajmująca 438 m2 powierzchnia eventowa, która umożliwia organizację dużych konferencji, imprez oraz spotkań. Może ona zostać podzielona na dwa w pełni autonomiczne pomieszczenia (sala Sakura o powierzchni 266 m2 oraz Hikari zajmująca 171 m2) oddzielone ruchomą, dźwiękoszczelną ścianą. Dodatkowo, goście mają możliwość skorzystania z mniejszych pomieszczeń do organizacji wydarzeń.
Nowa marka hotelowa wkroczy nad polskie morze.
Grupa Accor zawarła z Marvipol Development umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium, pod marką Movenpick, który powstanie w Kołobrzegu.
Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Movenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Movenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym. - powiedział Jacek Stasikowski, dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.
Hotel, który powstanie w strefie uzdrowiskowej w Kołobrzegu znajdzie się przy ulicy Sułkowskiego, a jego położenie w pierwszej linii brzegowej pozwoli gościom na bezpośrednie wyjście z hotelu na plażę. Movenpick Kołobrzeg będzie oferował gościom 266 pokoi, w większości z balkonami z pięknym widokiem na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa czy powierzchnia konferencyjna.
Nowy kompleks noclegowy wkrótce przyjmie pierwszych gości
Suntago Village otworzy się dla pierwszych gości już 21 lipca 2020 roku.
Suntago Village to kompleks 92 bungalowów, który jest częścią projektu Park of Poland znajdującego się we Wręczy obok Mszczonowa, 40 minut Warszawy. W każdym nich, na powierzchni 37 m2 znajduje się sypialnia z dwoma pojedynczymi lub jednym podwójnym łóżkiem oraz salon z rozkładaną dwuosobową sofą. Ponadto salon połączony jest z aneksem kuchennym.. W każdym domku znajduje się 49 calowy telewizor, a na terenie całego kompleksu dostępne jest darmowe WiFi .
Dla gości z niepełnosprawnością czekają 3 bungalowy z wyposażeniem umożliwiającym bezpieczny i komfortowy pobyt w pojedynkę lub w gronie rodziny i przyjaciół.
Sercem Suntago Village jest Sun HUB mieszczący recepcję główną, mini delikatesy, snack bar z autorskimi kanapkami podawanymi na zimno i ciepło, kawą i herbatą.
Już od pierwszego dnia otwarcia do dyspozycji gości zostanie oddany również bezpłatny, elektryczny ECO Shuttle Bus, którym będzie można dostać się do Suntago.
Suntago Village otwiera się wprowadzając szereg zabezpieczeń mających zapewnić wszystkim bezpieczny pobyt w komfortowych warunkach:
- 46 niezależnych, oddalonych od siebie o minimum 10m bungalowów duo
- limit osób znajdujących się w budynku Sun HUB z zachowaniem dystansu 2m
- system kolejkowy z zachowaniem bezpiecznego dystansu
- specjalne oznakowania COVID-19 przypominające o nowych obowiązujących zasadach
- codzienna dezynfekcja budynku recepcyjnego Sun HUB oraz bungalowów po każdym wymeldowaniu gości
- płyny dezynfekujące dostępne dla gości w budynku recepcyjnym Sun HUB oraz ECO Shuttle Busach jeżdżących do Suntago
- pracownicy Suntago Village są wyposażeni w środki ochrony osobistej: rękawiczki, maseczki, środki do dezynfekcji
- obowiązek noszenia maseczek w budynku recepcyjnym Sun HUB
- bezgotówkowe płatności na terenie Suntago Village jak i w parku wodnym Suntago
- ECO Shuttle Bus dla Gości Suntago Village kursujący z Suntago Village do parku wodnego poddawany dezynfekcji po każdym kursie, limit osób zasiadających w jednym rzędzie w ECO Shuttle Busie ograniczony jest do dwóch
Nowa marka hotelowa wejdzie na polski rynek
Już jesienią do Europy zawita Tribe, lifestylowa marka Accor, do tej pory dostępna jedynie w Australii.
Pierwsze obiekty pojawią się m.in. w Paryżu, Amsterdamie i Warszawie, a w najbliższych latach dołączą do nich Londyn, Berlin czy Wiedeń. W ramach wzmacniania lifestylowego portfolio Accor planuje otwarcie ponad 50 obiektów sygnowanych marką.
Accor planuje otworzyć ponad 50 obiektów działających pod tą marką na całym świecie. Wśród pierwszych europejskich lokalizacji, gdzie pojawi się Tribe znalazła się Warszawa, Paryż i Amsterdam. W niedalekiej przyszłości dołączą do nich m.in. Berlin, Londyn czy Lizbona. W sumie, w ciągu najbliższych 5 lat, na portfolio marki marki złoży się 150 obiektów na całym świecie.
W tym roku do Europy dotrze pierwszy obiekt sygnowany marką Tribe, który zostanie otwarty w Paryżu - TRIBE Paris Barignolles. Następne w kolejce są m.in. Amsterdam, Warszawa i Manchester.
Hilton zwiększa swoje portfolio w Polsce
Hilton ogłosił dziś podpisanie umów dotyczących trzech nowych hoteli marki Hampton by Hilton w Polsce.
Nowe nieruchomości, usytuowane są: przy krakowskim lotnisku, jak również w Zielonej Górze i Białymstoku. Hilton planuje zwiększenie swojego portfolio w Polsce o 60% do roku 2022.
Polska to coraz bardziej popularna destynacja zarówno wśród osób podróżujących w interesach, jak i w celach turystycznych. Dostrzegamy tu znaczny potencjał do dalszego rozwoju naszego portfolio w miastach, w których obecność międzynarodowych marek hotelarskich nie jest jeszcze tak powszechna. Hampton by Hilton to marka, która rozwija się ostatnio w zawrotnym tempie - w ciągu minionych dwóch lat podwoiła liczbę swoich hoteli sprawiając tym samym, iż w Polsce znacznie zwiększyła się dostępność wysokiej jakości usług hotelowych w przystępnych cenach. Podpisanie tych strategicznych umów zwiększa portfolio marki o wyczekiwane trzy nowe nieruchomości i wpisuje się w strategię, która pozwoli na wzrost obecności Hampton by Hilton na rynku Polskim o dwie trzecie do roku 2022. - powiedział Patrick Fitzgibbon, starszy wiceprezes w dziale Development obszaru EMEA.
Hampton by Hilton Krakow Airport
Dzięki podpisaniu umowy franczyzowej pomiędzy Hiltonem i Vanezza Sp. z o.o., 173-pokojowy Hampton by Hilton Krakow Airport, który przechodzi właśnie proces znacznej rozbudowy, dołączy do ponad 600 hoteli marki znajdujących się w pobliżu lotnisk. Hotel zlokalizowany jest 10 minut piechotą od krakowskiego lotniska. Dzięki bezpośrednim połączeniom kolejowym z historycznym centrum Krakowa i drogowym z pobliskimi atrakcjami turystycznymi jak oraz największymi miastami w kraju, hotel stanowi atrakcyjny wybór zarówno dla osób podróżujących w interesach, jak i turystycznie.
Hampton by Hilton Białystok
W Białymstoku, Hilton podpisał umowę z Rogowski Development Nova Sp. z o.o. BIS Sp. K., dzięki której do portfolio firmy dołączy 122-pokojowy hotel funkcjonujący pod marką Hampton by Hilton. Władze sieci podkreślają, w komunikacie, lokalizację hotelu w centrum Białegostoku, miasta, w którym znajduje się stosunkowo niewiele hoteli należących do globalnych marek.
Trzy nowe placówki dołączą do portfolio 22 hoteli firmy Hilton w Polsce, w tym do niedawno otwartego Hilton Świnoujście Resort & Spa oraz Hampton by Hilton Łódź, którego otwarcie zaplanowane jest na koniec 2020 roku.
W Warszawie zostanie otwarty hotel pod marką założoną przez znanego aktora
Nobu Hotel Warsaw otworzy swoje podwoje 3 sierpnia 2020. Będzie to pierwszy hotel grupy Nobu Hospitality w Polsce, a zarazem 12 hotel i 43 restauracja tej marki, założonej przez Nobu Matsuhisę, Roberta de Niro oraz Meira Tepera na świecie.
W hotelu znajdować się będzie 117 pokoi, przestrzeń przeznaczona do organizacji spotkań i eventów, klub fitness, oraz Nobu Restaurant & Cafe.
Obiekt składa się z dwóch skrzydeł - "klasycznego", znajdującego się w niegdysiejszym Hotelu Rialto, oraz "nowoczesnego", będącego efektem współpracy polskiej firmy architektonicznej Medusa Group oraz kalifornijskiej Studio PCH. Pokoje urządzone zostały w różnych stylach od klasycznego do supernowoczesnego. Każdy z nich ma emanować spokojem z nutą japońskiego designu.
Tak jak w innych hotelach Nobu na całym świecie, w Nobu Hotel Warsaw będzie można znaleźć autorską Nobu Restaurant & Cafe prowadzoną przez szefa kuchni Yannicka Lohou, który przybędzie do Warszawy wprost z Nobu Hotel Barcelona. Jej otwarcie zaplanowano na 17 lipca 2020. Koncepcja restauracji Nobu oparta jest na nowatorskiej kuchni szefa Nobu. Menu składać się będzie z takich klasyków spod znaku Nobu jak Tatar Toro z Kawiorem czy Wołowina Toban-Yaki, jak również Nobu Now - dań inspirowanych kuchnią polską skomponowanych przez szefa kuchni.
Powierzchnia eventowa hotelu zajmuje 438 m.kw. i znajduje się pierwszym piętrze. Może ona zostać podzielona na dwa w pełni autonomiczne pomieszczenia oddzielone ruchomą, dźwiękoszczelną ścianą - pokój Sakura o powierzchni 266 m .kw. oraz Hikari zajmujący 171 m.kw. Ściany zbudowane z kruszonego szkła przepuszczają dużą ilość naturalnego światła, a oddzielne lobby z tarasem zapewnia pełną prywatność. Na tym samym piętrze zlokalizowane są również dodatkowe pomieszczenia do organizacji spotkań.
Nowy hotel ibis Styles otwarty
Bliskie sąsiedztwo Puszczy Solskiej i Krainy Roztocza posłużyło za inspirację do wyboru motywu przewodniego nowego hotelu ibis Styles otwartego w Tomaszowie Lubelskim.
Lobby przypomina leśniczówkę, gdzie można usiąść przy kominku zagłębiając się w ulubioną lekturę. Do dyspozycji gości jest 50 pokoi i autorska restauracja.
ibis Styles Tomaszów Lubelski jest położony w pobliżu Puszczy Solskiej, oraz Krainy Roztocza. We wnętrzach przeważają naturalne kolory, m.in. zieleń, błękit i brązy oraz elementy małej architektury przywołujące na myśl las, np. stoliki kawowe wykonane z pni, czy lampy w kształcie szyszek. Na podłodze można dostrzec cienie gałęzi, a na poduszkach wzór inspirowany miodnikiem.
Każde piętro ma własną dominującą barwę, nawiązującą do poszczególnych pór roku. Przemierzając korytarze goście spacerują wzdłuż potoku - taki bowiem nadruk znajduje się na wykładzinie. W sali jadalnej wspólnym posiłkom sprzyja ogromny stół wykonany z drewna. Drewniane detale i wykończenie charakteryzują także bar i recepcję. Hotelowe lobby zostało zaprojektowane na podobieństwo leśniczówki. Można tam zrelaksować się siadając przy kominku na komfortowej kanapie lub zanurzając się w fotelu, oddając ulubionej lekturze. Książki są dostępne na specjalnie wydzielonym regale. Miłośnicy zwiedzania znajdą także mapę z zabytkami, do których warto zajrzeć podczas pobytu.
Radisson otworzył nowy hotel w Polsce
29 maja 2020 roku swoich pierwszych gości powitał nowo wybudowany Radisson Hotel Szklarska Poręba. Obiekt jest 19. hotelem w polskim portfolio Radisson Hotel Group obejmującym 5 marek - w tym Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson RED, Radisson oraz Park Inn by Radisson.
Obiekt oferuje 104 pokoje i apartamenty. Większość z nich posiada tarasy lub balkony. Restauracja a la carte Spice & Herb serwuje zarówno dania kuchni międzynarodowej, jak i potrawy inspirowane lokalną tradycją, pełne aromatów karkonoskich ziół.
Centrum Spa i Wellness oferuje basen z zewnętrzną zjeżdżalnią, całoroczne zewnętrzne jacuzzi z widokiem na góry, sauny i łaźnie, natrysk wrażeń, tepidarium, brodzik i zjeżdżalnię dla dzieci. Oprócz tego hotel oferuje całodobową siłownię i Kids Club - strefę zabaw dla najmłodszych gości..
Orbis zbuduje nowy hotel
Zarząd Orbisu poinformował o nabyciu nieruchomości o łącznej powierzchni 595 metrów kwadratowych, położoną w Krakowie przy ulicy Worcella 6
Nieruchomość została zakupiona za kwotę9,2 miliona złotych netto. Umowa sprzedaży zawarta została po spełnieniu się warunków określonych w przedwstępnej umowie sprzedaży, w postaci przeniesienia na Emitenta decyzji o warunkach zabudowy oraz wyburzenia budynku, który był posadowiony na działce.
Zakup działki związany jest z planowaną budową hotelu, którą Orbis zamierza zrealizować na powyższej nieruchomości oraz na sąsiadującej działce położonej przy ulicy Worcella 8.
W Bydgoszczy powstaje nowy hotel
Prace budowlane związane z przebudową dawnego biurowca Projprzem Makrum na obiekt sieci Focus Hotels, wchodzą w coraz bardziej zaawansowaną fazę.
Częściowo zamontowano już szklaną elewację, a prace wewnątrz budynku przyspieszyły. Inżynierem kontraktu w tej inwestycji jest firma CDI Konsultanci Budowlani, a autorem projektu przebudowy studio Architektonika z Bydgoszczy. Finalizację inwestycji zaplanowano na koniec 2020 roku.
3-gwiazdkowy Focus Hotel mieścił się będzie w zrewitalizowanym budynku przy ul. Bernardyńskiej 13, który dotychczas pełnił rolę 8-piętrowego (10-kondygnacyjnego) biurowca. Oprócz 85 pokoi, w nowym hotelu Focus goście będą mieli do dyspozycji restaurację, bar, salę fitness oraz saunę. W obiekcie przewidziano także powierzchnię konferencyjną (w jej skład wejdą 4 sale) oraz podziemny parking.
Inżynierem kontraktu w tej inwestycji jest lider segmentu deweloperskiego Grupy Kapitałowej IMMOBILE S.A. - CDI Konsultanci Budowlani. Autorem projektu przebudowy jest natomiast Piotr Bartkowiak ze studia Architektonika z Bydgoszczy.
Nowa marka wejdzie na polski rynek hotelowy
Nowa marka wkracza na polski rynek hotelowy. W czerwcu 2020 r., zostanie otwarty jej pierwszy obiekt w Polsce.
Do Polski zawitają hotel i restauracja działającej na pięciu kontynentach marki Nobu. Marka została założona przez szefa kuchni, Nobu Matsuhisę, aktora, Roberta De Niro oraz producenta filmowego, Meira Tepera. Hotelowy system rezerwacji online jest już dostępny dla gości.
W czerwcu w Nobu Warsaw będzie można skosztować wszystkich smaków charakterystycznych dla Nobu, m.in. czarnego dorsza z aksamitnym sosem miso, sashimi "New Style" przypiekanych olejem sezamowym, tatara z tuńczyka w aromatycznym sosie sojowo-wasabi z dodatkiem kawioru z jesiotra syberyjskiego Osetra, chrupiącej wieprzowiny z słodko-ostrym sosem miso, grilowanej japońskiej wołowiny Wagyu w pięciu kulinarnych odsłonach oraz wyboru sushi i rolls z owoców morza.
Hotel, który powstaje w Warszawie, u zbiegu ulic Koszykowej i Wilczej to projekt, łączący wyremontowane, historyczne skrzydło kamienicy, w której do niedawna mieścił się Hotel Rialto, oraz obecnie budowaną zupełnie nową część, której fasada ma zachwycać szkłem, kamieniem i naturalną zielenią zasadzoną na zewnętrznych tarasach. Wewnątrz czekają nas harmonijnie uzupełniające się światy. Pokoje w kamienicy odwołują się do klasycznego stylu oraz tradycji warszawskiej architektury i sztuki. Z kolei w nowym skrzydle znajdzie się nowoczesny i minimalistyczny design.
Oprócz 117 pokoi i restauracji, w Nobu Hotel Warsaw znajdziemy także strefę wellness, Nobu Café, Nobu Bar oraz przestrzeń eventową. Ta ostatnia to 438 m2 na pierwszym piętrze nowego skrzydła budynku. System ścian mobilnych pozwala na dostosowane i podzielenie przestrzeni na dwie mniejsze części. Ponadto, w klasycznym skrzydle hotelu dostępne będą także kameralne sale spotkań.
Nobu Hotel Warsaw jest członkiem Preferred Hotels & Resorts.
W Katowicach zostanie otwarty pierwszy Vienna House R.evo
Pierwszy Vienna House R.evo zostanie otwarty w marcu 2021 roku w Katowicach. Umowa na wynajem obiektu z 203 pokojami i apartamentami została podpisana, a prace renowacyjne już się rozpoczęły.
Sercem Vienna House R.evo Katowice jest lobby z recepcją, barem i strefą wypoczynku. W skrócie: centralny punkt dla gości. W przestrzeni z miejscami do siedzenia można zjeść śniadanie lub spotkać się z przyjaciółmi, a także zorganizować tymczasowe miejsce pracy. Z kolei strefa Work & Play oferuje sporo przestrzeni dla decydentów, którą mogą wynająć na wyłączność na spotkania czy telekonferencje.
Położony w dzielnicy Śródmieście Vienna House R.evo Katowice oferuje ponad 203 pokoje, w tym 145 pokoi dwuosobowych (z łóżkiem małżeńskim), 5 jednoosobowych, 50 apartamentów oraz 3 pokoje Family & Friends.
Restauracja Canteen w Vienna House R.evo zaoferuje nowe podejście do jedzenia w spokojnej, elastycznej przestrzeni. Goście sami skomponują śniadania w stylu bento, korzystając z szerokiej oferty zróżnicowanych składników. W porze lunchu oraz późnym popołudniem w otwartej kuchni przygotowywane są inspirowane kulturą food trucków potrawy, które codziennie będą się zmieniać. Wszystkie dania można zjeść na miejscu lub zamówić na wynos - osobiście lub przez aplikację.
Umowa najmu między Vienna House, inwestorem i deweloperem Pinewood Investment Management została podpisana w grudniu 2019 roku. Remont dawnego budynku biurowego już się rozpoczął. Zakończenie prac i otwarcie obiektu planowane jest na marzec 2021 roku. Za wystrój wnętrz R.evo odpowiada pracownia BWM Architekten, natomiast rysunki wykonawcze przejmie znane polskie biuro architektoniczne, które zapewni zgodność z polskimi przepisami.
W Monachium trwa obecnie budowa drugiego Vienna House R.evo. Jego otwarcie planowane jest na rok 2022.
Powstający hotel trafi pod skrzydła IHG
Baltic Wave Sp. z o.o. odpowiedzialna za realizację hotelu Baltic Wave w Kołobrzegu podpisała 14 lutego 2020 r. umowę franczyzową z InterContinental Hotels Group.
W obiekcie zostaną wdrożone standardy i założenia projektowo-jakościowe charakterystyczne dla międzynarodowej, prestiżowej marki Crowne Plaza. Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort połączy biznesowe DNA marki z udogodnieniami charakterystycznymi dla prestiżowych hoteli w kurortach.
Kołobrzeski hotel będzie trzecim w Polsce obiektem marki Crowne Plaza, ale pierwszym w tym kraju hotelem typu Crowne Plaza Resort. Ścisła współpraca przedstawicieli IHG i Baltic Wave będzie widoczna w wielu aspektach funkcjonowania nowego hotelu. Know-how marki będzie wykorzystywane m.in. w charakterystycznych konceptach skoncentrowanych na work-life balance, związanych z gastronomią czy zapleczem konferencyjnym, a także w zaprojektowanych standardach bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Obiekt zagwarantuje m.in. basen panoramiczny typu infinity-edge, kryty kompleks basenowy, strefę spa & wellness, bar i kawiarnię widokową oraz restauracje. Na terenie inwestycji znajdzie się również przestrzeń o wielorakim przeznaczeniu, która może spełniać funkcję: konferencyjną, bankietową bądź wystawienniczą. W ramach tej części budynku zaprojektowano salę konferencyjną na 500 osób, z możliwością podziału na mniejsze jednostki oraz z dostępem do foyer z zapleczem bufetowym połączonym z kuchnią hotelową.
Obecnie na terenie inwestycji trwają prace budowalne, które mają zakończyć się w 2021 roku. Hotel Crowne Plaza Kołobrzeg Resort oferuje 468 apartamentów dostępnych w sprzedaży w systemie condo apartamentów hotelowych.
Accor będzie zarządzał powstającym w Krakowie hotelem
Grupa Accor podpisała umowę o zarządzanie hotelem marki ibis Styles z Grupą UBM Development.
Obiekt będzie dysponował 259 komfortowymi pokojami, restauracją oraz podziemnym parkingiem. To kolejny, po otwartym w drugiej połowie 2019 roku, hotel marki w Krakowie. Pierwszych gości obiekt, zgodnie z zapowiedziami, przyjmie w IV kwartale 2021 roku.
Inwestycja powstaje przy ulicy Mogilskiej.
Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy o zarządzanie z grupą Accor, ponieważ wierzymy, że marka ibis Styles jest doskonale rozpoznawana w Polsce i zapewnia gościom bardzo dobry standard. Wiemy, że w Krakowie brakuje dużych obiektów hotelowych w segmencie średniego szczebla, zwłaszcza działających w międzynarodowej sieci marek hotelarskich znanej na całym świecie. Jako pierwsi w Polsce wprowadzimy nowy koncept gastronomiczny Accor "CHILL", który działa już w Wielkiej Brytanii. Liczymy na to, że ciekawa architektura wnętrz oraz niezobowiązująca atmosfera sprawią, że hotel będzie miejscem spotkań nie tylko gości hotelowych, ale też lokalnej społeczności - mówi Rudolf Grossmayer, Dyrektor UBM Hotels
Strategia rozwoju Grupy Accor w Polsce i Europie Wschodniej zakłada dynamiczny rozwój marki ibis Styles. Lokalizacja oraz oferta planowanego hotelu pozwoli na wzmocnienie naszej pozycji w tej części Krakowa poprzez synergię pomiędzy już istniejącymi hotelami oraz tymi, których budowa jest w trakcie realizacji. Jesteśmy dumni, że UBM Development wybrał Accor do zarządzania tym doskonale położonym hotelem w Krakowie. Tym bardziej, że będzie to już nasz drugi wspólny projekt realizowany w Polsce - dodaje Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. Rozwoju Grupy Accor w Polsce.
Berlińska sieć otwiera obiekt w Warszawie
Sieć a&o powitała swoich pierwszych gości w Warszawie.
Pierwszy obiekt berlińskiej grupy niskobudżetowych hosteli w Polsce ma do zaoferowania 200 pokoi i 600 łóżek. Po dwunastu miesiącach przebudowy, ośmiokondygnacyjny dawny biurowiec, zlokalizowany przy ulicy Marcina Kasprzaka, na warszawskiej Woli, zaprezentował się w nowym wystroju a&o. Hostel posiada 106 pokoi dwuosobowych, 85 pokoi rodzinnych i 8 pokoi wieloosobowych. Obiekt oferuje również gościom a&o Kids Corner, CoWorking Space i wspólną kuchnię.
a&o planuje dalszą ekspansję na rynkach państw Europy Południowej i Wschodniej, cały czas poszukując nowych lokalizacji. Hostele w Budapeszcie i Kopenhadze będą otwarte w pierwszej połowie 2020 r.
Nowy hotel w Warszawie
Best Western Hotels & Resorts ogłasza plany otwarcia nowego obiektu w Warszawie.
Sadie Best Western to hotel butikowy, który powita pierwszych gości pod koniec drugiego kwartału br. Prace remontowe przy Krakowskim Przedmieściu 4 rozpoczęły się w ubiegłym roku. W obiekcie mieścić się będzie 66 pokojów.
Jak przekonują przedstawiciele sieci, nowoczesny design połączy się z historycznym wnętrzem - począwszy od przykuwającego wzrok holu, aż po przestronne apartamenty na poddaszu. Przestrzenie wspólne, pokoje oraz elementy wystroju - nasycone lokalnymi akcentami - mają być odpowiedzią na potrzeby współczesnych podróżnych.
B&B Hotels otwiera nowy obiekt w Polsce
Sieć hoteli B&B Hotels, zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami kontynuuje swój rozwój w Polsce.
Dwa miesiące po otwarciu obiektu w Nowym Targu, pierwszych gości przywitał B&B Rzeszów Centrum, który powiększył portfolio sieci o kolejne 64 pokoje. To ósmy hotel B&B w naszym kraju.
Hotel B&B Rzeszów Centrum, mieści się przy ul. Grottgera 28, naprzeciw Dworca Głównego. Do dyspozycji gości są 64 pokoje w kategoriach Standard, Superior i Deluxe. Uzupełnieniem oferty jest serwująca regionalne specjały restauracja Capella Restaurant & Lobby Lounge oraz kawiarnia Espresso Coffee & Bar.
Obiekt dysponuje salą konferencyjną mogącą pomieścić jednocześnie 200 osób, z możliwością wydzielenia trzech sal niezależnych. Dopełnieniem oferty centrum konferencyjnego jest sala B&B Meeting Room, pozwalająca na zorganizowanie kameralnego spotkania, cocktail-party lub business meeting dla 60 osób.
Hotel ibis Styles Nowy Targ przyjął pierwszych gości
Obiekt posiada 106 komfortowo urządzonych pokoi, nowoczesne sale konferencyjne, strefę wellness i SPA z 4 rodzajami saun oraz basen rekreacyjny z jacuzzi.
Nowy obiekt jest położony na styku trzech górskich regionów Podhala: Skalnego Podhala, Spiszu i Gorców. Ta okolica posłużyła jako inspiracja przy wyborze motywu przewodniego hotelu. W obiekcie na każdym kroku można odnaleźć elementy inspirowane szlakami górskimi i naturą, dopasowane do nowoczesnych wnętrz obiektu. Motyw przewodni jest widoczny w aranżacji ścian, sufitów i posadzek, w doborze mebli, wyposażenia i dekoracji. Poszczególne piętra oznaczone kolorem żółtym, niebieskim i czerwonym zabierają gości w podróż do Gorczańskiego, Pienińskiego i Tatrzańskiego Parku Narodowego. Górska przygoda zaczyna się jednak już w holu hotelu, gdzie kolorowe, charakterystyczne dla podhalańskiego krajobrazu tabliczki informują gości o odległości od tak znanych miejsc jak np. Mount Everest w Himalajach, czy Mount Blanc. Powtarzający się motyw drogowskazu prowadzi gości w głąb hotelu.
Hotel zlokalizowany jest w pobliżu stacji PKP, z której odjeżdża szybki pociąg do Zakopanego. Niedaleko znajduje się też centrum miasta z górskimi atrakcjami i ścieżką rowerową prowadzącą wokół Tatr.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
GUS: Pomorze Zachodnie z dwucyfrowym
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Specjalne połączenia lotnicze na jarmark
Przychody ze sprzedaży w Rainbow wciąż na
Katastrofa statku turystycznego w
Starsze aktualności:
ACI EUROPE publikuje wytyczne dot. obsługi pasażerów z niewidocznymi
Ruszył fundusz pożyczek dla firm turystycznych ze wschodniej
Jeśli pasażer sam załatwi sobie lot zastępczy, może nie dostać odszkodowania za
Sun & Snow: ferie zimowe będą
Handwritten Collection w planach 250 nowych
20 procentowy wzrost ilości wyjeżdżających na
Miniony rok udany dla
Obowiązkowe e-faktury jeszcze nie tak
Wakacyjne połączenie z Lublina
Ilu pasażerów obsłużyła poznańska Ławica?
Ilu pasażerów obsłużyło bydgoskie lotnisko w styczniu?
Ryanair rozwija loty z Poznania
Największa siatka połączeń z Łodzi w historii Ryanair
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej oczekiwań
Ryanair zwiększy ilość lotów z Modlina
Coral Travel Wezyr Holidays z nową gwarancją
Hotel Diament Plaza Gliwice po remoncie
Udane wakacje na wrocławskim lotnisku
Lotnisko w Gdańsku rezygnuje z komunikatów głosowych