TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






TUGETHER z nowym zarządem

Nowy Zarząd RPSiW TUGETHER wybrany na kadencję 2024-2026. 30 października 2024 roku odbyły się wybory do Zarządu oraz Komisji RPSiW TUGETHER, podczas których wybrano nowe władze organizacji, tym samym z dniem 28 listopada zakończyła się kadencja poprzedniego

zarządu.

Nowy Zarząd będzie odpowiedzialny za kierowanie działalnością Rady Przemysłu Spotkań i Wydarzeń TUGETHER w latach 2024-2026.
W skład nowego Zarządu weszli:
J J Singh - Prezes (Interim Prezes do czerwca 2025),
Paula Fanderowska - Wiceprezes Zarządu,
Mikołaj Ziółkowski - Członek Zarządu,
Łukasz Adamowicz - Członek Zarządu,
Żaneta Berus - Członek Zarządu,
Ireneusz Węgłowski - Członek Zarządu.

Dodatkowo wybrano Komisję Rewizyjną w następującym składzie:
Marcin Bachara,
Dagmara Chmielewska,
Anna Woda.

Serdeczne podziękowania kierujemy do Pana Łukasza Adamowicza oraz byłych Członków Zarządu za ich ogromny wkład pracy na rzecz budowania pozycji RPSiW TUGETHER oraz działania wspierające członków organizacji. Jego osobiste zaangażowanie oraz oddanie przyczyniły się do rozwoju i wzmocnienia naszej organizacji.

Nowo powołany Zarząd będzie koncentrował się na realizacji strategii rozwoju RPSiW TUGETHER oraz rozwijaniu i umacnianiu współpracy między jej członkami. Prezes J J Singh, wyraził podziękowanie za zaufanie i zapowiedział dynamiczny rozwój inicjatyw służących profesjonalizacji branży oraz jej integracji innowacyjności w dalszej działalności RPSiW TUGETHER.

Wśród kluczowych postulatów i obszarów, które nowo wybrany Zarządu definiuje jako strategiczne dla rozwoju branży znajdują się:

  • opracowanie fundamentów "Marki Polski" oraz stworzenie i wdrożenie strategii promocji Polski, jako marki wymagającej promocji zagranicznej szczególnie w zakresie spotkań i wydarzeń
  • stworzenie długoletnich badań w turystyce obejmujących także obszar MICE w oparciu o dane rzeczywiste tzw. BIG Data. Brak całościowych, wiarygodnych danych ekonomicznych zaburza obraz turystyki, przemysłu spotkań i wydarzeń, nie pozwala na podejmowanie racjonalnych decyzji
    dotyczących rozwoju.
  • stworzenie mechanizmów ułatwiających absorpcję środków unijnych przez przedsiębiorców z zakresu przemysłu spotkań i wydarzeń w związku z obserwowanym niskim wykorzystaniem dostępnych środków w tym obszarze.
  • działanie na rzecz stworzenia struktur w Ministerstwie Sportu i Turystyki zajmujących się sektorem spotkań i wydarzeń jako rozwijającej się gałęzi gospodarki.
  • profesjonalizacja i monitorowanie rozwoju rynku turystycznego we współpracy z organizacjami samorządu gospodarczego


Wszystkie istotne tematy będące przedmiotem dialogu z administracją publiczną oraz międzysektorowej dyskusji wciąż pozostają priorytetem i statutowym celem dla Tugehter.

»»»» Starsze informacje 2024-05-31 ««««


Udział w ogromnej ilości eventów promocyjnych, zaufanie kilkudziesięciu samorządów i branży turystycznej, największe projekty turystyczne zrealizowane ze środków unijnych, to tylko niewielka część dorobku Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej, która w zeszłym tygodniu świętowała swoje dwudziestolecie.

Z tej okazji, w sali konferencyjnej hotelu Andersia Poznań zebrało się około 80 przedstawicieli członków organizacji, aby podczas jubileuszowego walnego zebrania wspólnie podsumować i powspominać dwie dekady wspólnych wysiłków na rzecz wielkopolskiej turystyki.





Odkąd na początku 2004 roku Wielkopolska Organizacja Turystyczna rozpoczęła swoją działalność, bardzo dynamicznie się rozwija i aktualnie zrzesza już 115 członków, z czego aż 54 to samorządy. Liczba ta z każdym rokiem sukcesywnie wzrasta. WOT może się również pochwalić zarządzaniem aż dwoma markami turystycznymi: Szlak Piastowski oraz Wielka Pętla Wielkopolski. Ponadto organizacja odpowiadała za duże projekty infrastrukturalne obejmujące m.in. postawienie turystycznych znaków drogowych i tablic informacyjnych.





Wstępem do spotkania było wystąpienie prezesa WOT, Tomasza Wiktora, który podsumował 20 lat kampanii promocyjnych, targów, zrealizowanych projektów i innych akcji. A o współpracy pomiędzy Samorządem Województwa opowiedział Jacek Bogusławski - Członek Zarządu Województwa Wielkopolskiego. Wszystko to zilustrowane zdjęciami z dwudziestolecia, z których część pamiętała jeszcze czasy aparatów analogowych. Na koniec czekał na wszystkich urodzinowy tort, z najlepszymi życzeniami nie tylko dla WOTu, ale też dla jego członków. Wśród zaproszonych na tę okazję gości znalazły się byłe dyrektorki Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej: pani Alina Bittner i pani Ewa Przydrożny.





Okazją do podsumowań i wspomnień było walne zebranie członków WOT. Podczas tej bardziej oficjalnej i roboczej części spotkania, dyrektor WOT Artur Krysztofiak podsumował działania z ostatnich miesięcy, przedstawił wynik finansowy z poprzedniego roku, a komisja rewizyjna zdała sprawozdanie ze swojej działalności. Zarząd WOT jednogłośnie otrzymał absolutorium i mandat do dalszej pracy.

Starsze informacje 2024-01-16


8 stycznia 2024 roku odbyło się Walne Zgromadzenie Członków SOIT, które dokonało podsumowania dwóch lat działalności oraz wybrało Władze Stowarzyszenia na następną kadencję.

Zarząd SOIT 2024/2025 przemyślaną strategią działania otwiera kolejny rozdział w działalności Stowarzyszenia nadając nowego znaczenia wyrażeniu #onevoice





Skład zarządu 2024/2025:
  • Prezes Zarządu - Agata Gościńska (CEO Viventum).
  • Wice Prezes ds. finansów - Krzysztof Pobożniak (President Haxel Events & Incentive)
  • Wice Prezes ds. komunikacji i PR - Grażyna Woźniczka (Managing Director Polka Travel)
  • Członek Zarządu ds. etyki i szkoleń - Agnieszka Słowik (Prezes Flower Travel)
  • Członek Zarządu ds. koordynacji eventów i projektów - Sylwia Sadoch (Partner Travel Concierge)

Najważniejszym celem nowego Zarządu SOIT jest umocnienie wizerunku Stowarzyszenia Organizatorów Incentive Travel jako grona ekspertów budujących potencjał organizacji na zasadach wzajemnego szacunku i szeroko pojętej etyki w biznesie.

Agata Gościńska: Jesteśmy zespołem nie tylko jako Zarząd, jesteśmy zespołem jako całe stowarzyszenie, którego siłę tworzy każdy członek z osobna. Będziemy słuchali wszystkich głosów naszej organizacji, włączali pomysły każdego do naszej bardzo innowacyjnej strategii Zarządu SOIT na lata 2024/2025.
Jestem wdzięczna za okazane mi zaufanie i wybranie mnie do Zarządu SOIT.
To dla mnie wielki honor, ale też ogromne wyzwanie i odpowiedzialność, które przyjmuję z pokorą i gotowością do pracy.
Niezmiernie się cieszę, że do nowego Zarządu stowarzyszenia zgłosiły się osoby, które myślą w ten sam sposób.
Największą radość dała mi niesamowicie dobra energia, która towarzyszyła prezentacji strategii kandydującego TEAM-u oraz ogłoszeniu wyników wyborów.
Dziękuję Członkom, którzy oddali głosy na nowy Zarząd, ale przede wszystkim chciałam podziękować za entuzjazm oraz deklaracje współpracy wszystkich osób, które od lat budują tę wyjątkową organizację jaką jest Stowarzyszenie Organizatorów Incentive Travel.
Jesteśmy siłą dla nas wszystkich zrzeszonych w SOIT, ale przede wszystkim jesteśmy potęgą w kreowaniu nowego spojrzenia i nowej jakości tak ważnego sektora jakim jest Incentive Travel dla całego rynku turystycznego.


Sylwia Sadoch: Cieszę się, iż obrana przeze mnie koncepcja koncentracji na rozwoju Członków Stowarzyszenia tworzonego przecież przez samych profesjonalistów i ekspertów w naszej branży oraz pracy nad licznymi projektami angażującymi wszystkich członków, spotkała się z tak pozytywnym odzewem. Udało nam się w trakcie Walnego Zgromadzenia Członków SOIT wytworzyć bardzo cenną energię, którą zamierzamy przekuć w nową jakość w wielu aspektach działalności stowarzyszenia. Były czasy hossy, pandemii, kryzysu, nadszedł czas rozwoju i aktywizacji. W nowym zarządzie będę odpowiedzialna za koordynację eventów oraz projektów, o których na pewno będzie głośno w całej branży, gdyż będą służyć nie tylko naszym członkom, ale również całemu rynkowi. Mam również nadzieję, iż dzięki mojemu zaangażowaniu wiele firm z branży incentive dostrzeże ogromne korzyści płynące z członkostwa i postanowi wstąpić do SOIT.

Agnieszka Słowik: W Stowarzyszeniu najważniejsi dla mnie zawsze są Członkowie. Ich energia, wiedza i profesjonalizm napędza mnie osobiście do działania.
Jako Zarząd myślimy bardzo podobnie. Przygotowaliśmy prezentacje jako Zespół. Członkowie już podczas Wyborów zgłaszali  chęć współpracy przy konkretnych projektach. Dziękujemy Im za to. To ogromna dawka energii.
Chcemy poświecić czas dla naszych kolegów i dla nas samych. SOIT to organizacja biznesowa i na tym chciałabym się skupić w tej kadencji. Wyszukiwać interesujące i potrzebne tematy szkoleń.
W dzisiejszych czasach wiedza i trendy zmieniają się błyskawicznie. Chcemy wspomóc,  być na bieżąco, a czasami nawet być kreatorami. Jako Stowarzyszenie posiadamy fantastyczny przekrój rynku incentive i ogromną wiedzę. Owocna współpraca pomiędzy Członkami to nasz cel na kolejne dwa lata.


Grażyna Woźniczka: Moje hasło zaproponowane stowarzyszeniu - Tylko razem mamy szansę poprowadzić SOIT i branżę ku korzystnym dla nas zmianom.
SOIT to przede wszystkim grupa zaangażowanych biznesmenów i profesjonalistów naszej branży, ludzi z doświadczeniem, którzy są liderami swoich zespołów, odnieśli sukces, a na poziomie zrzeszenia w stowarzyszeniu chcą podzielić się swoim doświadczeniem i działać na rzecz branży, by była lepiej widoczna, ale nie tylko w swoim własnym środowisku, czy konkurencji, ale przede wszystkim w środowisku biznesowym, na zewnątrz. Wszystkim nam zależy na tym by "incentive" był promowany jako skuteczne narzędzie biznesowe i tutaj widzę przyszłość. Moim zadaniem będzie kontakt z mediami oraz opracowanie strategii komunikacji dla stowarzyszenia i jego działań w ramach dotychczasowych i nowych projektów. Jej głównym celem oprócz informacji na temat aktualnych wydarzeń, będzie dzielenie się naszym doświadczeniem i wiedzą z rynkiem, edukacja branży oraz klientów na temat obecnych wyzwań rynkowych, nowych trendów w turystyce incentive oraz biznesowej. Podejmowanie na forum tematów dla nas ważnych, zwłaszcza tych dotyczących szarej strefy, procesów przetargowych, wysokości marży czy kosztów naszej pracy.  Drugi obszar mojej działalności to kontynuacja mojego zaangażowania w projekt Pilot Incentive Travel oraz praca nad rozpoczęciem nowego projektu szkolenia mającego na celu przygotowanie nowych kadr projekt managerów Incentive Travel. Mam nadzieję, podobnie jak pozostała część członków zarządu i stowarzyszenia, że naszymi działaniami zachęcimy inne firmy z rynku incentive do wstąpienia do SOIT

 
Krzysztof Pobożniak: Zajmę się cyframi jakie generuje SOIT łącznie z Barometrem. Postaram się je oswoić, porównać i tak poukładać aby na koniec kadencji dały ładny "+", ale ponieważ sam tego nie zrobię, bardzo liczę na dobrą i konstruktywną współpracę z Zarządem i wszystkimi Członkami SOIT.
 
Komisja Rewizyjna 2024-2025
  • Olga Krzemińska-Zasadzka (Power)
  • Sebastian Słoniewski (OBP)
  • Konrad Wielgórski (Bespoke)


Komisja Etyki 2024-2025
  • Anna Piotrowska-Süzer (Top Travel)
  • Anastazja Szerkus (Conqueror Travel Club)
  • Edyta Jabłońska-Hulimka (eTravel)
  • Katarzyna Zawadzka (NU Horizons)
  • Mikołaj Jeżak (InDreams)

SOIT zrzesza obecnie 28 członków zwyczajnych reprezentujących 22 profesjonalne agencje incentive travel: Activezone, Air Tours Club, *Bespoke, BFC Travel, Conqueror Travel Club, eTravel, Flower Travel, Grupa TSO, Haxel Events & Incentive, InDreams, Margot Travel, Mazurkas Travel, Motivoscope, NU Horizons, OBP Incentive & Sport Travel, Polka Travel, Power, Top Travel Incentives & Holidays, Travel Concierge, Viventum, Weco Travel Services, Wysoko i Wyżej.

Starsze informacje 2023-07-20


Rada Polskiej Izby Turystyki dokonała zmian w składzie Rady i Zarządu.

Rada dokooptowała do swojego składu Macieja Szczechurę - Prezesa Rainbow Tours S.A., w miejsce Grzegorza Baszcyńskiego, który złożył rezygnację z członkostwa w Radzie i z funkcji wiceprezesa PIT z dniem 30.06.2023 r. Rada wybrała ze swojego składu Macieja Szczechurę na wiceprezesa Organizacji.

Rada powołała Pawła Radolińskiego na funkcję Sekretarza Generalnego Izby na miejsce Pawła Niewiadomskiego, który zrezygnował z tej funkcji z dniem 23.07.2023 r. Nowy podział obowiązków w Zarządzie Izby będzie przedmiotem obrad podczas kolejnego posiedzenia Zarządu Izby w sierpniu br.

Starsze informacje 2023-03-28


Krakowska Izba Turystyki ma nowy Zarząd. Na Walnym zebraniu w dniu 20 marca wybrano nowego prezesa, po odejściu Rafała Marka oraz wybrano nowych członków zarządu.

Prezesem został Józefa Lassota, a członkami Zarządu zostali:
Andrzej Bahr,
Łukasz Barłowski,
Ewa Bigosz-Lassota,
Bożena Czemborowicz,
Radosław Kociumbas,
Marta Krzyżek-Siudak,
Maciej Putaj,
Marcin Żmigrodzki.

Józef Lassota jest osobą znaną w Krakowie i poza nim, obecnie ma 80 lat (ur. 1943). Od 1992 do 1998 był Prezydentem Miasta Krakowa, w latach 1997-2001 posłem na Sejm RP kadencji z listy wyborczej Unii Wolności. Od 2006 roku objął w Urzędzie Miasta i Gminy Wieliczka stanowisko pełnomocnika burmistrza ds. inwestycji. Był kolajn raz posłem w latacg 2011-2015 z listy PO.

Starsze informacje 2019-12-12


Mazowiecka Regionalna Organizacja Turystyczna ma nowego wiceprezesa.

Walne Zebranie MROT powołało na to stanowisko Bartosza Mielczarczyka, który na co dzień jest zastępcą dyrektora Stołecznego Biura Turystyki, gdzie odpowiada za promocję turystyki w Warszawie. Podczas zebrania podziękowano także odchodzącej wiceprezes, Marii Schicht.





Mielczarczyk w Stołecznym Biurze Turystyki pracuje od grudnia 2018 r. Wcześniej był m.in. rzecznikiem prasowym Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy, czy Warszawskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
5 mazowiecka regionalna organizacja turystyczna promocja rot lot


Komentarze:

Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję