Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PRODUCT MANAGER
- Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
- ITAKA RUMIA - Specjalista ds. Turystyki
- Specjalista d.s.Turystyki Krakow
- Rezydent w EXIMTOURS
- Almatur Katowice - praca w turystyce
- Szukam partnera: trekkingi w Himalaje
- Rezydent w hotelu
- BP ITAKA - KRAKÓW - Specjalista ds. Turystyki
- Projekt/Event Manager
Dwa nowe Hiltony w Polsce
Hilton podał, że w ciągu sześciu miesięcy na mocy umowy franczyzowej z Grupą Hotele Polskie w północnej Polsce zostaną otwarte dwa nowe obiekty Spark by Hilton. Jest to krajowy debiut marki Hilton w segmencie ekonomicznym premium. Dwa nowe obiekty zaoferują łącznie 226 dodatkowych pokoi.
Patrick Fitzgibbon, Starszy Wiceprezes ds. Rozwoju, EMEA, Hilton, powiedział Cieszymy się, że możemy wprowadzić markę Spark by Hilton do Polski, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie rynku na zakwaterowanie w segmencie ekonomicznym premium. Jest on popularny zarówno wśród osób podróżujących służbowo, jak i rekreacyjnie. Przewiduje się, że w 2025 r. do Polski przyjedzie ponad 100 milionów gości - dwa nowe obiekty Spark uzupełnią istniejące portfolio Hilton, obejmujące obecnie 30 hoteli działających w całym kraju, a także globalną sieć Spark by Hilton obejmującą 275 działających obiektów oraz tych w fazie realizacji. Te hotele jeszcze bardziej wzbogacą naszą zróżnicowaną ofertę w Polsce, poszerzając nasze portfolio o nowe miejsca i odpowiedzą na coraz szerszy zakres preferencji podróżnych.
161-pokojowy hotel Spark by Hilton Pobierowo, który ma zostać otwarty w grudniu 2024 roku, będzie zlokalizowany w Pobierowie, znanej morskiej miejscowości wypoczynkowej na północno-zachodnim wybrzeżu Bałtyku. Lokalizacja oferuje dogodny dojazd głównymi drogami i znajduje się około godziny jazdy od międzynarodowego Portu Lotniczego "Solidarność" (Szczecin-Goleniów). Hotel oferuje gościom restaurację, bar w lobby, sklepik oraz jest połączony z niezależnie zarządzaną salą konferencyjną dla maksymalnie 350 osób. Posiada też zaplecze rekreacyjne z basenami, siłownią, saunami i spa.
65-pokojowy hotel Spark by Hilton Krynica Morska położony jest w nadmorskiej, znanej z nieskazitelnych plaż Krynicy Morskiej na Mierzei Wiślanej, szczególnie popularnej w sezonie letnim. Obiekt zlokalizowany jest około 90 km od międzynarodowego Portu Lotniczego Gdańsk im. Lecha Wałęsy i oferuje restaurację, bar w lobby oraz klub dla dzieci. Goście mogą również zrelaksować się w dwóch saunach, łaźni solnej i na basenie. Obiekt ma zostać otwarty wiosną 2025 r.
Oba hotele zapewnią niezawodne, komfortowe udogodnienia i będą oferować charakterystyczne dla Spark rozwiązania, w tym:
- Wygodne pokoje gościnne z prostymi, opływowymi meblami, otwartą szafą, wielofunkcyjną powierzchnią do pracy i jasną łazienką wyposażoną w kosmetyki z serii Zero%.
- Jasne, wielofunkcyjne przestrzenie wspólne, wyposażone między innymi w stoły i bujane fotele. Oferują one gościom możliwość spotkań towarzyskich i służbowych.
- Stanowiska z bezpłatną wodą niegazowaną i gazowaną oraz świeżymi owocami.
- Całodobową możliwość zakupu żywności, napojów i innych niezbędnych produktów.
- Prosty, inspirujący design z kolorystycznymi akcentami, wyrazistymi ścianami zewnętrznymi i energetyzującymi dziełami sztuki.
5 grudnia, w towarzystwie ponad setki zaproszonych gości, sieć B&B HOTELS dokonała oficjalnego otwarcia swojego drugiego hotelu w stolicy, a piętnastego w naszym kraju. Mowa o B&B HOTEL Warsaw East na Wawrze, przy ulicy Kosmatki 8. Podczas uroczystej inauguracji nie zabrakło przemówień, podziękowań czy symbolicznego przecięcia wstęgi.
B&B HOTEL Warsaw East obsługuje gości od 1 wrześnie br. Dołączył do sieci w wyniku podpisania wieloletniej umowy najmu z właścicielem budynku - spółką V INVEST. W oficjalnym otwarciu B&B HOTEL Warsaw East, zorganizowanym 5 grudnia br., udział wzięły wszystkie osoby, które przyczyniły się do sukcesu tego projektu. Nie zabrakło też innych partnerów i przyjaciół sieci, jej pracowników, a także przedstawicieli świata mediów.
B&B HOTEL Warsaw East to kolejny, ważny krok w rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce, który zgodnie z aktualną strategią opieramy na długoterminowych umowach najmu. To drugi B&B HOTEL w Warszawie, piętnasty w kraju, ale też drugi, po B&B HOTEL Rzeszów Centrum, w naszym portfolio w kategorii 4-gwiazdkowej mówi Jakub Bilik, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS w Polsce. Istotnym elementem naszej strategii jest elastyczność oraz zorientowanie na potrzeby gości, którym dajemy możliwość wyboru opcji dostosowanej do ich różnych potrzeb. Stąd prowadzimy w Polsce hotele o zróżnicowanym standardzie, od 2- do 4- gwiazdek, choć nasz rozwój koncentruje się na hotelach 3-gwiazdkowych. Dodam, że hotele 2-gwiazdkowe, które aktualnie posiadamy w ofercie, poza nieco mniejszym metrażem pokoi, odpowiadają standardem kategorii 3-gwiazdkowej kontynuuje.
Jako dyrektor tego obiektu, jestem niezmiernie dumna, że mogę powitać Państwa w naszym hotelu, który już teraz stanowi doskonałą bazę zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów. Jestem przekonana, że stylowy design wnętrz, przestronne pokoje, wygodne łóżka, nowoczesne udogodnienia oraz profesjonalna obsługa w połączeniu z doskonałą lokalizacją hotelu i korzystnymi cenami sprawią, że każdy pobyt w naszych progach będzie dla gości wyjątkowy mówi Karolina Bogdańska, Dyrektor B&B HOTEL Warsaw East.
Czterogwiazdkowy B&B HOTEL Warsaw East to 100 klimatyzowanych, komfortowo urządzonych pokoi z łazienkami, stylowo zaaranżowane lobby, 2 sale konferencyjne, siłownia z widokiem na panoramę centrum miasta, grota solna z tężnią solankową, a także prywatny parking i bezprzewodowy dostęp do internetu. Na terenie obiektu jest dostępny również sklepik "B&B Shop" z napojami oraz przekąskami. Na miejscu działa też Wisła - Restaurcja & Cocktail Bar. Lokalizacja hotelu w zielonej części Warszawy, nieopodal Mostu Siekierkowskiego i Stadionu Narodowego sprawia, że jest to jedna z ciekawszych pozycji na hotelowej mapie prawobrzeżnej części stolicy - zarówno w podróży służbowej, jak i realizowanej w celach rekreacyjno-turystycznych.
B&B HOTEL Warsaw East to piętnasty w Polsce obiekt sieci B&B HOTELS, do której należy już ponad 850 hoteli w Europie, Stanach Zjednoczonych oraz Brazylii. Marka zdobyła międzynarodową popularność, oferując podróżnym komfort pobytu w znakomitych lokalizacjach i przystępnych cenach. Warto wspomnieć, że już w połowie grudnia gości zacznie przyjmować kolejny obiekt sieci w naszym kraju - B&B HOTEL Kalisz Centrum.
Lifestylowa marka TRIBE w przyszłym roku zadebiutuje w Polsce wraz z otwarciem TRIBE Krakow Old Town.
TRIBE to odważna i designerska marka Accor, konsekwentnie realizuje filozofię współczesnego, zaangażowanego hotelarstwa, otwierając 20. obiekt w swoim portfolio. Planując otwarcie kolejnych 40 hoteli w nadchodzących latach, marka pokazuje, że nowoczesność i wysoka jakość mogą iść w parze i być dostępne dla każdego. Otwarcie 20 hoteli TRIBE to dopiero początek naszej podróży, której celem jest redefinicja nowoczesnej gościnności podkreśla Jean-Yves Minet, Global Brand President, Midscale & Economy w Accor. Naszą misją jest tworzenie designerskich przestrzeni, które zaspokajają potrzeby współczesnych podróżnych, oferując im komfort, unikalny styl i atmosferę w uczciwej cenie. W miarę naszego rozwoju skupiamy się na dostarczaniu stałej jakości i innowacyjnych doświadczeń, zapewniając, że TRIBE stanie się synonimem współczesnego podróżowania. Segment lifestyle, balansujący między standaryzacją a personalizacją, dynamicznie rozwija się na całym świecie, odpowiadając na oczekiwania gości poszukujących innowacyjnych doświadczeń hotelowych.
W przyszłym roku marka otworzy swój pierwszy hotel w Polsce - TRIBE Krakow Old Town, oferujący 168 pokoi w samym centrum miasta, idealnych jako baza wypadowa do zwiedzania. Do dyspozycji odwiedzających będą stylowe wnętrza, inspirowane artystyczną wizją Davida Lyncha oraz szeroka gama udogodnień, takich jak restauracja, bar, a także strefa fitness i wellness. Poza hotelem w Krakowie, TRIBE planuje otworzyć obiekty w takich europejskich lokalizacjach jak Paryż Pantin/Francja (2025), Budapeszt Lotnisko/Węgry (2025) i Moguncja/Niemcy (2026).
Accor dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na hotele lifestylowe odpowiadające stylowi życia współczesnych podróżników, zapewniając inwestorom i właścicielom atrakcyjną i nowoczesną propozycję dodaje Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor. Łącząc lokalną żywiołowość z odważnym designem, TRIBE stworzył charakterystyczną przestrzeń, która przyciąga zarówno podróżnych, jak i mieszkańców szukających atrakcyjnych i stylowych miejsc. Dla partnerów i właścicieli TRIBE pozwala na generowanie wyższych wskaźników ADR (średniej stawki dziennej), a zoptymalizowane planowanie przestrzeni przekłada się na większe marże GOP (zysku operacyjnego brutto) i ostatecznie zwiększa zwrot z kapitału własnego. Co więcej, marka doskonale nadaje się również do konwersji istniejących obiektów, wspierając tym samym zobowiązania Accor i naszych partnerów w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej rozbudowy sieci hotelowej.
Nowo wyremontowany trzygwiazdkowy hotel już od 2 października przyjmuje pierwszych gości. W Aiden by Best Western Łódź (dawniej hotel Reymont), inspirowane stylem art deco wnętrza tworzą wyjątkową atmosferę, która zachwyci odwiedzających Łódź w celach biznesowych i turystycznych. Hotel posiada 61 komfortowych pokoi, bar i restaurację, sale konferencyjne, business center, fitness oraz wygodny parking. Hotel wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.
Budynek powstał w okresie międzywojennego rozkwitu, co znajduje swoje odzwierciedlenie w jego architekturze. Wnętrza hotelu, nawiązujące do stylu art deco, kubizmu i fowizmu, przenoszą gości w świat pełen barw i geometrycznych form. Inspiracje czerpano wprost z dzieł malarzy tamtej epoki, co nadaje wnętrzom wyjątkowy charakter. Połączenie jasnych tonacji z odważnymi akcentami kolorystycznymi tworzy harmonijną całość, pełną życia i elegancji.
Hotelowa restauracja Bohema, której nazwa nawiązuje do artystycznego charakteru obiektu i okresu międzywojnia, oferuje dania kuchni polskiej i międzynarodowej. W jej eleganckich, ozdobionych lustrami wnętrzach, można zamówić chociażby carpaccio z jelenia z lodami z rukoli czy filet z kaczki z żurawiną podawany z puree z pasternaku, a na deser fondant czekoladowy z lodami. Dla gości biznesowych przygotowano infrastrukturę pozwalającą na organizację konferencji, szkoleń, spotkań oraz innych wydarzeń. Hotel oferuje salonik VIP oraz cztery nowoczesne, w pełni wyposażone sale konferencyjne, które można dowolnie łączyć, mieszcząc nawet 100 uczestników.
Jestem dumna z otwarcia pierwszego w Polsce hotelu Aiden by Best Western Łódż. Wprowadzenie tej marki uczyni hotel wyjątkowym miejscem dla odwiedzających Łódź. Obiekt oferuje 61 przestronnych pokoi, zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu gościom komfortu i niezapomnianych wrażeń. Wnętrza cechuje harmonijna stylistyka, bazująca na delikatnych, piaskowych barwach ścian i podłóg, które w połączeniu z biało-czarnymi meblami oraz starannie dobranymi dodatkami tworzą elegancką całość. Warto również zwrócić uwagę na obrazy inspirowane twórczością Tamary Łempickiej, które nadają hotelowej przestrzeni niepowtarzalnego charakteru. Pracowaliśmy nad każdym detalem, pod nadzorem konserwatora zabytków. Dzięki temu możemy zaoferować nie tylko unikalną atmosferę z nutą historii, ale również bezkonkurencyjną gościnność podkreśla Aneta Wodyk, prezes spółki PHH Hotele.
Za stworzenie oryginalnych wnętrz hotelu Aiden by Best Western Łódź odpowiada pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz. Projekt, choć przygotowany na bazie wytycznych marki, zachowuje jednak dużą swobodę w zakresie kolorystyki i dekoracji. Dzięki temu każdy hotel Aiden ma swój niepowtarzalny charakter, dostosowany do lokalizacji i otoczenia. Głównym celem marki jest zapewnienie gościom maksymalnego komfortu i relaksu.
Cieszymy się, że możemy przedstawić hotel w nowej odsłonie i zaproponować naszym gościom świeżo wyremontowane, komfortowe pokoje oraz przestronne wnętrza, które czynią nasz obiekt atrakcyjnym punktem na mapie Łodzi. To nie tylko idealny hotel na łódzki city break, ale również doskonałe miejsce na zorganizowanie konferencji, kameralnego spotkania biznesowego lub uroczystości rodzinnej. Piękny, zabytkowy budynek, zlokalizowany w pobliżu Manufaktury i zaledwie kilometr od ulicy Piotrkowskiej, na długo pozostanie w pamięci każdego gościa mówi Barbara Tomaszewska, dyrektor hotelu Aiden by Best Western Łódź.
Aiden by Best Western to sieć hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone tak, aby podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje - odzwierciedla lokalny design oraz gościnność i otwartość odwiedzanego miasta. Nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Aiden. Łódzki Aiden by Best Western jest czwartym hotelem sieci Best Western w portfolio Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego - po Best Western Hotel Jurata, Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town i Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center.
Nowy hotel pod marką należącą do Marriott International powstanie w zabytkowym budynku w Warszawie. Dzięki remontowi kamienica Karola Mintera, jeden z najstarszych zabytków prawobrzeżnej Warszawy, wkrótce odzyska historyczny wygląd.
W zrewitalizowanym budynku na terenie Portu Praskiego, za dwa lata otwarty zostanie pierwszy w stolicy czterogwiazdkowy hotel marki AC Hotels z międzynarodowej grupy Marriott International. W układ przestrzenny hotelu zostaną wkomponowane zabytkowe elementy architektoniczne i funkcjonalne. Operatorem obiektu będzie Dobry Hotel.
Inwestor Portu Praskiego dokonał już szeregu prac, które zabezpieczyły budynek wzniesiony w latach 1860-63 i umożliwiły kontynuację rewitalizacji. W kamienicy zachowana zostanie dwukondygnacyjna sala audytoryjna, która jest pozostałością po dawnym gimnazjum męskim. Sala będzie wkomponowana w nowy układ przestrzenny i wykorzystana na potrzeby hotelu, z zachowaniem historycznych elementów wystroju. Projekt zakłada również odtworzenie wewnętrznej i zewnętrznej elewacji oraz klatki schodowej, a także zachowanie fragmentów stropów kolebkowych piwnic.
Kamienica Mintera wraz z sąsiednią, nową zabudową będą tworzyły całość obiektu hotelowego. Autorem pierwszej koncepcji projektowej tego miejsca była pracownia APA Wojciechowski Architekci, natomiast ostateczny projekt przygotowała pracownia Tremend. Unikalna, centralna lokalizacja Portu Praskiego oraz położenie tuż nad brzegiem Wisły przyciągają na Starą Pragę jeszcze więcej turystów, wzmacniając rozwój tej części miasta.
AC Hotel Warsaw Port Praski zajmie ponad 7 tysięcy mkw. powierzchni użytkowej. W ramach podpisanej umowy franczyzowej w budynku powstanie obiekt pod marką AC Hotels, należącą do grupy Marriott International. Jego operatorem będzie firma Dobry Hotel.
AC Hotel Warsaw Port Praski będzie pierwszym obiektem tej marki w stolicy. Zaoferuje gościom 113 nowoczesnych pokoi, zaprojektowanych z myślą o jak najdogodniejszym pobycie. W części wspólnej goście będą mogli korzystać z lobby AC Lounge, które zapewni miejsce do pracy czy spotkań biznesowych lub towarzyskich, a także baru oraz restauracji. W hotelu powstanie także nowoczesna przestrzeń konferencyjna o powierzchni 450 mkw. O dobrą formę i relaks będzie można zadbać w siłowni oraz strefie SPA.
Obecnie trwa przywracanie historycznej elewacji obiektu - odtworzone zostaną detale oraz balkony. Następnie wykonane zostaną elewacje nowej części hotelowej. Na budowie pojawił się już żuraw wieżowy, który wspiera prace związane z wykonaniem fasad, dachów oraz szklanego świetlika nad częścią kamienicy. Zakończenie budowy planowane jest w ciągu dwóch lat.
Komentarze
Tagi:
Dział hotele, pensjonaty:
Sylwester i Święta last minute - gdzie są wolne
Warszawski Novotel po
Starsze aktualności:
Sylwester w Zakopanem
Jak przedstawia się sprzedaż oferty na lato 2025 w
Katedra Notre-Dame ponownie
Najlepszy listopad w historii Katowice
Lotnisko Chopina odprawiło 20 mln
Jest decyzja w sprawie gwarancji Join
Wakacje.pl świętują milion
PLL LOT mają tymczasowego
Latanie po Polsce coraz
Powodzianie mogą liczyć na wypłaty z
BUT wprowadza na rynek ofertę zimową
W Warszawie zostanie otwarty nowy hotel
Artur Rezner dołączy do Neckermann Podróże
Jak wypadają długie weekendy w 2025?
15 nowych tras z krakowskiego lotniska
Wakacyjne połączenie z Lublina
Ilu pasażerów obsłużyła poznańska Ławica?
Ilu pasażerów obsłużyło bydgoskie lotnisko w styczniu?
Ryanair rozwija loty z Poznania
Największa siatka połączeń z Łodzi w historii Ryanair
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej oczekiwań