TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Drugi hotel sieci B&B HOTELS w Warszawie otwarty

5 grudnia, w towarzystwie ponad setki zaproszonych gości, sieć B&B HOTELS dokonała oficjalnego otwarcia swojego drugiego hotelu w stolicy, a piętnastego w naszym kraju. Mowa o B&B HOTEL Warsaw East na Wawrze, przy ulicy Kosmatki 8. Podczas uroczystej inauguracji nie zabrakło przemówień, podziękowań czy symbolicznego przecięcia wstęgi.


B&B HOTEL Warsaw East obsługuje gości od 1 wrześnie br. Dołączył do sieci w wyniku podpisania wieloletniej umowy najmu z właścicielem budynku - spółką V INVEST. W oficjalnym otwarciu B&B HOTEL Warsaw East, zorganizowanym 5 grudnia br., udział wzięły wszystkie osoby, które przyczyniły się do sukcesu tego projektu. Nie zabrakło też innych partnerów i przyjaciół sieci, jej pracowników, a także przedstawicieli świata mediów.

B&B HOTEL Warsaw East to kolejny, ważny krok w rozwoju sieci B&B HOTELS w Polsce, który zgodnie z aktualną strategią opieramy na długoterminowych umowach najmu. To drugi B&B HOTEL w Warszawie, piętnasty w kraju, ale też drugi, po B&B HOTEL Rzeszów Centrum, w naszym portfolio w kategorii 4-gwiazdkowej mówi Jakub Bilik, Prezes Zarządu i Dyrektor Zarządzający B&B HOTELS w Polsce. Istotnym elementem naszej strategii jest elastyczność oraz zorientowanie na potrzeby gości, którym dajemy możliwość wyboru opcji dostosowanej do ich różnych potrzeb. Stąd prowadzimy w Polsce hotele o zróżnicowanym standardzie, od 2- do 4- gwiazdek, choć nasz rozwój koncentruje się na hotelach 3-gwiazdkowych. Dodam, że hotele 2-gwiazdkowe, które aktualnie posiadamy w ofercie, poza nieco mniejszym metrażem pokoi, odpowiadają standardem kategorii 3-gwiazdkowej kontynuuje.

Jako dyrektor tego obiektu, jestem niezmiernie dumna, że mogę powitać Państwa w naszym hotelu, który już teraz stanowi doskonałą bazę zarówno dla gości biznesowych, jak i turystów. Jestem przekonana, że stylowy design wnętrz, przestronne pokoje, wygodne łóżka, nowoczesne udogodnienia oraz profesjonalna obsługa w połączeniu z doskonałą lokalizacją hotelu i korzystnymi cenami sprawią, że każdy pobyt w naszych progach będzie dla gości wyjątkowy mówi Karolina Bogdańska, Dyrektor B&B HOTEL Warsaw East.

Czterogwiazdkowy B&B HOTEL Warsaw East to 100 klimatyzowanych, komfortowo urządzonych pokoi z łazienkami, stylowo zaaranżowane lobby, 2 sale konferencyjne, siłownia z widokiem na panoramę centrum miasta, grota solna z tężnią solankową, a także prywatny parking i bezprzewodowy dostęp do internetu. Na terenie obiektu jest dostępny również sklepik "B&B Shop" z napojami oraz przekąskami. Na miejscu działa też Wisła - Restaurcja & Cocktail Bar. Lokalizacja hotelu w zielonej części Warszawy, nieopodal Mostu Siekierkowskiego i Stadionu Narodowego sprawia, że jest to jedna z ciekawszych pozycji na hotelowej mapie prawobrzeżnej części stolicy - zarówno w podróży służbowej, jak i realizowanej w celach rekreacyjno-turystycznych.

B&B HOTEL Warsaw East to piętnasty w Polsce obiekt sieci B&B HOTELS, do której należy już ponad 850 hoteli w Europie, Stanach Zjednoczonych oraz Brazylii. Marka zdobyła międzynarodową popularność, oferując podróżnym komfort pobytu w znakomitych lokalizacjach i przystępnych cenach. Warto wspomnieć, że już w połowie grudnia gości zacznie przyjmować kolejny obiekt sieci w naszym kraju - B&B HOTEL Kalisz Centrum.

»»»» Starsze informacje 2024-12-05 ««««


Lifestylowa marka TRIBE w przyszłym roku zadebiutuje w Polsce wraz z otwarciem TRIBE Krakow Old Town.

TRIBE to odważna i designerska marka Accor, konsekwentnie realizuje filozofię współczesnego, zaangażowanego hotelarstwa, otwierając 20. obiekt w swoim portfolio. Planując otwarcie kolejnych 40 hoteli w nadchodzących latach, marka pokazuje, że nowoczesność i wysoka jakość mogą iść w parze i być dostępne dla każdego. Otwarcie 20 hoteli TRIBE to dopiero początek naszej podróży, której celem jest redefinicja nowoczesnej gościnności podkreśla Jean-Yves Minet, Global Brand President, Midscale & Economy w Accor. Naszą misją jest tworzenie designerskich przestrzeni, które zaspokajają potrzeby współczesnych podróżnych, oferując im komfort, unikalny styl i atmosferę w uczciwej cenie. W miarę naszego rozwoju skupiamy się na dostarczaniu stałej jakości i innowacyjnych doświadczeń, zapewniając, że TRIBE stanie się synonimem współczesnego podróżowania. Segment lifestyle, balansujący między standaryzacją a personalizacją, dynamicznie rozwija się na całym świecie, odpowiadając na oczekiwania gości poszukujących innowacyjnych doświadczeń hotelowych.

W przyszłym roku marka otworzy swój pierwszy hotel w Polsce - TRIBE Krakow Old Town, oferujący 168 pokoi w samym centrum miasta, idealnych jako baza wypadowa do zwiedzania. Do dyspozycji odwiedzających będą stylowe wnętrza, inspirowane artystyczną wizją Davida Lyncha oraz szeroka gama udogodnień, takich jak restauracja, bar, a także strefa fitness i wellness. Poza hotelem w Krakowie, TRIBE planuje otworzyć obiekty w takich europejskich lokalizacjach jak Paryż Pantin/Francja (2025), Budapeszt Lotnisko/Węgry (2025) i Moguncja/Niemcy (2026).

Accor dostrzegł rosnące zapotrzebowanie na hotele lifestylowe odpowiadające stylowi życia współczesnych podróżników, zapewniając inwestorom i właścicielom atrakcyjną i nowoczesną propozycję dodaje Camil Yazbeck, Global Chief Development Officer, Premium, Midscale & Economy Division, Accor. Łącząc lokalną żywiołowość z odważnym designem, TRIBE stworzył charakterystyczną przestrzeń, która przyciąga zarówno podróżnych, jak i mieszkańców szukających atrakcyjnych i stylowych miejsc. Dla partnerów i właścicieli TRIBE pozwala na generowanie wyższych wskaźników ADR (średniej stawki dziennej), a zoptymalizowane planowanie przestrzeni przekłada się na większe marże GOP (zysku operacyjnego brutto) i ostatecznie zwiększa zwrot z kapitału własnego. Co więcej, marka doskonale nadaje się również do konwersji istniejących obiektów, wspierając tym samym zobowiązania Accor i naszych partnerów w zakresie zrównoważonego rozwoju i odpowiedzialnej rozbudowy sieci hotelowej.

Starsze informacje 2024-10-03


Nowo wyremontowany trzygwiazdkowy hotel już od 2 października przyjmuje pierwszych gości. W Aiden by Best Western Łódź (dawniej hotel Reymont), inspirowane stylem art deco wnętrza tworzą wyjątkową atmosferę, która zachwyci odwiedzających Łódź w celach biznesowych i turystycznych. Hotel posiada 61 komfortowych pokoi, bar i restaurację, sale konferencyjne, business center, fitness oraz wygodny parking. Hotel wchodzi w skład Grupy Kapitałowej Polskiego Holdingu Hotelowego.

Budynek powstał w okresie międzywojennego rozkwitu, co znajduje swoje odzwierciedlenie w jego architekturze. Wnętrza hotelu, nawiązujące do stylu art deco, kubizmu i fowizmu, przenoszą gości w świat pełen barw i geometrycznych form. Inspiracje czerpano wprost z dzieł malarzy tamtej epoki, co nadaje wnętrzom wyjątkowy charakter. Połączenie jasnych tonacji z odważnymi akcentami kolorystycznymi tworzy harmonijną całość, pełną życia i elegancji.





Hotelowa restauracja Bohema, której nazwa nawiązuje do artystycznego charakteru obiektu i okresu międzywojnia, oferuje dania kuchni polskiej i międzynarodowej. W jej eleganckich, ozdobionych lustrami wnętrzach, można zamówić chociażby carpaccio z jelenia z lodami z rukoli czy filet z kaczki z żurawiną podawany z puree z pasternaku, a na deser fondant czekoladowy z lodami. Dla gości biznesowych przygotowano infrastrukturę pozwalającą na organizację konferencji, szkoleń, spotkań oraz innych wydarzeń. Hotel oferuje salonik VIP oraz cztery nowoczesne, w pełni wyposażone sale konferencyjne, które można dowolnie łączyć, mieszcząc nawet 100 uczestników.





Jestem dumna z otwarcia pierwszego w Polsce hotelu Aiden by Best Western Łódż. Wprowadzenie tej marki uczyni hotel wyjątkowym miejscem dla odwiedzających Łódź. Obiekt oferuje 61 przestronnych pokoi, zaprojektowanych z myślą o zapewnieniu gościom komfortu i niezapomnianych wrażeń. Wnętrza cechuje harmonijna stylistyka, bazująca na delikatnych, piaskowych barwach ścian i podłóg, które w połączeniu z biało-czarnymi meblami oraz starannie dobranymi dodatkami tworzą elegancką całość. Warto również zwrócić uwagę na obrazy inspirowane twórczością Tamary Łempickiej, które nadają hotelowej przestrzeni niepowtarzalnego charakteru. Pracowaliśmy nad każdym detalem, pod nadzorem konserwatora zabytków. Dzięki temu możemy zaoferować nie tylko unikalną atmosferę z nutą historii, ale również bezkonkurencyjną gościnność podkreśla Aneta Wodyk, prezes spółki PHH Hotele.

Za stworzenie oryginalnych wnętrz hotelu Aiden by Best Western Łódź odpowiada pracownia architektoniczna KM Rubaszkiewicz. Projekt, choć przygotowany na bazie wytycznych marki, zachowuje jednak dużą swobodę w zakresie kolorystyki i dekoracji. Dzięki temu każdy hotel Aiden ma swój niepowtarzalny charakter, dostosowany do lokalizacji i otoczenia. Głównym celem marki jest zapewnienie gościom maksymalnego komfortu i relaksu.





Cieszymy się, że możemy przedstawić hotel w nowej odsłonie i zaproponować naszym gościom świeżo wyremontowane, komfortowe pokoje oraz przestronne wnętrza, które czynią nasz obiekt atrakcyjnym punktem na mapie Łodzi. To nie tylko idealny hotel na łódzki city break, ale również doskonałe miejsce na zorganizowanie konferencji, kameralnego spotkania biznesowego lub uroczystości rodzinnej. Piękny, zabytkowy budynek, zlokalizowany w pobliżu Manufaktury i zaledwie kilometr od ulicy Piotrkowskiej, na długo pozostanie w pamięci każdego gościa mówi Barbara Tomaszewska, dyrektor hotelu Aiden by Best Western Łódź.





Aiden by Best Western to sieć hoteli butikowych, których wnętrza zostały stworzone tak, aby podkreślić wyjątkowy charakter marki. Każdy obiekt nawiązuje do miejsca, w którym się znajduje - odzwierciedla lokalny design oraz gościnność i otwartość odwiedzanego miasta. Nie ma na świecie dwóch podobnych do siebie hoteli Aiden. Łódzki Aiden by Best Western jest czwartym hotelem sieci Best Western w portfolio Grupy Polskiego Holdingu Hotelowego - po Best Western Hotel Jurata, Best Western Plus Hotel Olsztyn Old Town i Best Western Plus Hotel Rzeszów City Center.

Starsze informacje 2024-09-16


Nowy hotel pod marką należącą do Marriott International powstanie w zabytkowym budynku w Warszawie. Dzięki remontowi kamienica Karola Mintera, jeden z najstarszych zabytków prawobrzeżnej Warszawy, wkrótce odzyska historyczny wygląd.

W zrewitalizowanym budynku na terenie Portu Praskiego, za dwa lata otwarty zostanie pierwszy w stolicy czterogwiazdkowy hotel marki AC Hotels z międzynarodowej grupy Marriott International. W układ przestrzenny hotelu zostaną wkomponowane zabytkowe elementy architektoniczne i funkcjonalne. Operatorem obiektu będzie Dobry Hotel.





Inwestor Portu Praskiego dokonał już szeregu prac, które zabezpieczyły budynek wzniesiony w latach 1860-63 i umożliwiły kontynuację rewitalizacji. W kamienicy zachowana zostanie dwukondygnacyjna sala audytoryjna, która jest pozostałością po dawnym gimnazjum męskim. Sala będzie wkomponowana w nowy układ przestrzenny i wykorzystana na potrzeby hotelu, z zachowaniem historycznych elementów wystroju. Projekt zakłada również odtworzenie wewnętrznej i zewnętrznej elewacji oraz klatki schodowej, a także zachowanie fragmentów stropów kolebkowych piwnic.

Kamienica Mintera wraz z sąsiednią, nową zabudową będą tworzyły całość obiektu hotelowego. Autorem pierwszej koncepcji projektowej tego miejsca była pracownia APA Wojciechowski Architekci, natomiast ostateczny projekt przygotowała pracownia Tremend. Unikalna, centralna lokalizacja Portu Praskiego oraz położenie tuż nad brzegiem Wisły przyciągają na Starą Pragę jeszcze więcej turystów, wzmacniając rozwój tej części miasta.

AC Hotel Warsaw Port Praski zajmie ponad 7 tysięcy mkw. powierzchni użytkowej. W ramach podpisanej umowy franczyzowej w budynku powstanie obiekt pod marką AC Hotels, należącą do grupy Marriott International. Jego operatorem będzie firma Dobry Hotel.





AC Hotel Warsaw Port Praski będzie pierwszym obiektem tej marki w stolicy. Zaoferuje gościom 113 nowoczesnych pokoi, zaprojektowanych z myślą o jak najdogodniejszym pobycie. W części wspólnej goście będą mogli korzystać z lobby AC Lounge, które zapewni miejsce do pracy czy spotkań biznesowych lub towarzyskich, a także baru oraz restauracji. W hotelu powstanie także nowoczesna przestrzeń konferencyjna o powierzchni 450 mkw. O dobrą formę i relaks będzie można zadbać w siłowni oraz strefie SPA.

Obecnie trwa przywracanie historycznej elewacji obiektu - odtworzone zostaną detale oraz balkony. Następnie wykonane zostaną elewacje nowej części hotelowej. Na budowie pojawił się już żuraw wieżowy, który wspiera prace związane z wykonaniem fasad, dachów oraz szklanego świetlika nad częścią kamienicy. Zakończenie budowy planowane jest w ciągu dwóch lat.




Komentarze

(kiedy jest to możliwe, sugerujemy podpisanie się)

(akceptacja regulaminu)


Tagi:
3 nowy hotel Polska Warszawa




Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję