Nowa kampania DZT na 2019 rok
Niemiecka Centrala Turystyki, po już zaprezentowanej kampanii z okazji stulecia Bauhausu, opracowuje kolejną ogólnoświatową akcję promocyjną na rok 2019. DZT pod hasłem "German Summer Cities" przechodzi do marketingowej ofensywy w internecie.
Kampanię wzbogacą tygodniowe akcje tematyczne oraz specjalne wydarzenia na wielu rynkach źródłowych. Partnerzy otrzymają możliwość udziału zarówno w wielodniowych eventach za granicą, jak i w promocji we wszystkich kanałach online. Hasztag #GermanSummerStories połączy wszelkie aktywności w mediach społecznościowych.
Jako lider rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków, prowadzimy naszą narrację w pięciu segmentach: "Wielkomiejskie życie", czyli zakupy, bary na dachach wieżowców, czy też ogólnie klimat metropolii, "Podróże romantyczne", uwydatniane przez zabytkowe miasteczka, zamki, parki, winnice, czy też tradycyjne potrawy. Również urlopy wypoczynkowe w Niemczech to prawdziwe bogactwo ofert, co propagujemy pod hasłem "Wakacje nad wodą"; mowa tu o nadmorskich miejscowościach, barkach dryfujących na rzekach, plażowych klubach, klimatach wyspiarskich, kąpielach w jeziorach, wycieczkach statkami parowymi, wczasach w domkach na wodzie i wielu, wielu innych atrakcjach. "Kultura i sztuka" natomiast to głównie muzea i wystawy, zabytki kultury industrialnej, a także koncerty oraz imprezy plenerowe. Ostatnią kategorią są "Zabytki" - od Elbphilharmonie w Hamburgu, Zeche Zollverein w Zagłębiu Ruhry po Bramę Brandenburską i zamki Neuschwanstein czy Hohenzollern. Niemcy nie są różnorodne, czym mocno odróżniają się od konkurencji. Silny odzew na kampanię "Germany Simply Inspiring", czy naszą obecną kampanię "Culinary Germany" udowadnia, że szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych mają duży wpływ na wzrost rozpoznawalności Niemiec jako celu podróży. Oprócz działalności online, znaczącą rolę odgrywa także komunikacja bezpośrednia. To dzięki pop-upowym wydarzeniom na rynkach międzynarodowych nasza kampania staje się bardziej dynamiczna" - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
PAŻP i Ryanair będą współpracować
Nowy Dyrektor Sprzedaży i Marketingu EXIM
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Dział dla turystów:
Opłata turystyczna to głupi pomysł, ale projekt jest w fazie
Starsze aktualności:
Europejska turystyka odbija się po
Henley: Polski paszport mocniejszy od
Wyniki Lotniska Chopina znacznie powyżej
Najlepszy barman w Polsce zdradza trendy na 2024
TSUE: Poufność informacji dot. wypadków lotniczych kluczem do
Ratunkowe paczkomaty także we Wrocławiu i
W Wieliczce znów przeważają zagraniczni
Wenecja broni się przed falą turystów
Pociągi PKP Intercity będą miały postoje
Wakacje.pl przyglądają się rezerwacjom na czerwcowy długi weekend
Minister odradza korzystanie z hoteli czy restauracji
Too Good To Go wejdzie na polski rynek
Kwatera prywatna i pokoje goscinne z wlasnymi lazienkami w Hajduszoboszló
Miliony pasażerów na Dworcu Zachodnim
Komisja Europejska przyjrzy się przewoźnikom lotniczym
Grecja testuje ograniczenie liczby zwiedzających Akropol
Rynek hotelowy wzbudza zainteresowanie inwestorów
Włochy czasowo przywrócą kontrole graniczne