Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Nowa kampania DZT na 2019 rok
Niemiecka Centrala Turystyki, po już zaprezentowanej kampanii z okazji stulecia Bauhausu, opracowuje kolejną ogólnoświatową akcję promocyjną na rok 2019. DZT pod hasłem "German Summer Cities" przechodzi do marketingowej ofensywy w internecie.
Kampanię wzbogacą tygodniowe akcje tematyczne oraz specjalne wydarzenia na wielu rynkach źródłowych. Partnerzy otrzymają możliwość udziału zarówno w wielodniowych eventach za granicą, jak i w promocji we wszystkich kanałach online. Hasztag #GermanSummerStories połączy wszelkie aktywności w mediach społecznościowych.
Jako lider rynku w segmencie podróży kulturalnych i city breaków, prowadzimy naszą narrację w pięciu segmentach: "Wielkomiejskie życie", czyli zakupy, bary na dachach wieżowców, czy też ogólnie klimat metropolii, "Podróże romantyczne", uwydatniane przez zabytkowe miasteczka, zamki, parki, winnice, czy też tradycyjne potrawy. Również urlopy wypoczynkowe w Niemczech to prawdziwe bogactwo ofert, co propagujemy pod hasłem "Wakacje nad wodą"; mowa tu o nadmorskich miejscowościach, barkach dryfujących na rzekach, plażowych klubach, klimatach wyspiarskich, kąpielach w jeziorach, wycieczkach statkami parowymi, wczasach w domkach na wodzie i wielu, wielu innych atrakcjach. "Kultura i sztuka" natomiast to głównie muzea i wystawy, zabytki kultury industrialnej, a także koncerty oraz imprezy plenerowe. Ostatnią kategorią są "Zabytki" - od Elbphilharmonie w Hamburgu, Zeche Zollverein w Zagłębiu Ruhry po Bramę Brandenburską i zamki Neuschwanstein czy Hohenzollern. Niemcy nie są różnorodne, czym mocno odróżniają się od konkurencji. Silny odzew na kampanię "Germany Simply Inspiring", czy naszą obecną kampanię "Culinary Germany" udowadnia, że szeroko zakrojone działania w mediach społecznościowych mają duży wpływ na wzrost rozpoznawalności Niemiec jako celu podróży. Oprócz działalności online, znaczącą rolę odgrywa także komunikacja bezpośrednia. To dzięki pop-upowym wydarzeniom na rynkach międzynarodowych nasza kampania staje się bardziej dynamiczna" - komentuje Petra Hedorfer, prezes zarządu DZT.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział dla turystów:
Katowice Airport ostrzega przed
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Wakacyjne plany Polaków na ten
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Wenecja broni się przed falą turystów
Pociągi PKP Intercity będą miały postoje
Corendon Airlines przywraca loty z Polski
Nocowanie.pl: zainteresowanie wyjazdami rośnie
Kwatera prywatna i pokoje goscinne z wlasnymi lazienkami w Hajduszoboszló
Miliony pasażerów na Dworcu Zachodnim
Komisja Europejska przyjrzy się przewoźnikom lotniczym
Wakacje.pl przyglądają się rezerwacjom na czerwcowy długi weekend
Minister odradza korzystanie z hoteli czy restauracji
Too Good To Go wejdzie na polski rynek