Ogłoszenia
Ogłoszenia
- PILOT WYCIECZEK NIEMCY BAWARIA
- Studentka turystyki i rekreacji Wakacje.pl Poznań
- Specjalistka / Specjalista ds. turystyki z...
- ASYSTENT DZIAŁU ROZLICZEŃ
- Specjalista ds. Turystyki
- Pilot wycieczek
- Specjalista ds. Turystyki / Tarnowskie Góry
- Salon Itaki szuka pracownika na 1/2 etatu
- specjalista ds. turystyki
- Specjalista ds. turystyki

eSky zawalczy o rynek brytyjski
2024-03-21Grupa eSky już od kwietnia zaoferuje swoje pakiety dynamiczne na rynku brytyjskim. Produkt, który w jednej rezerwacji łączy loty i hotele, pomyślnie przeszedł certyfikację Civil Aviation Authority (CAA), a firma - jako pierwsza z polskiej branży turystycznej - uzyskała licencję Air Travel Organisers' Licensing (ATOL) na sprzedaż oferty City Break i Wakacje w Wielkiej Brytanii.
r e k l a m a
ATOL to brytyjski odpowiednik Turystycznego Funduszu Gwarancyjnego obowiązującego organizatorów turystyki w Polsce. Jej posiadanie przez graczy działających na Wyspach - m.in. takich jak LoveHolidays i Lastminute.com - to sygnał dla klientów, że korzystanie z usług danego biura czy platformy podróży jest bezpieczne, a pieniądze wydane na wyjazd zostaną zwrócone w przypadku niewywiązania się firmy z umowy.
Możliwość uruchomienia sprzedaży pakietów dynamicznych City Break i Wakacje w Wielkiej Brytanii to ważny krok w kierunku pogłębienia naszej międzynarodowej ekspansji, której koniem pociągowym jest rozwój oferty Lot+Hotel. Bogata i różnorodna siatka połączeń tanich i regularnych linii lotniczych, a także szeroka baza noclegowa z hotelami, apartamentami czy domami wakacyjnymi pozwolą brytyjskiemu podróżnikowi zaplanować wyjazd zgodny z jego preferencjami, do dowolnego miejsca na świecie, a także w dogodnym dla siebie terminie i konkurencyjnej cenie mówi Nicholas Smith, Dynamic Packaging Director w Grupie eSky.
Podkreśla też, że popyt na podróże z lotem i hotelem w cenie to trend, którego nie da się zatrzymać Jest bowiem odpowiedzią na potrzeby konsumentów, którzy z jednej strony czują się przytłoczeni w oceanie informacji, a z drugiej potrzebują produktu, który będą mogli dostosować do swoich oczekiwań i budżetu, żeby zapewnić sobie wymarzony relaks. Stąd wynika rosnąca popularność platform podróży, które w jednej ofercie łączą wiele produktów niezbędnych do tego, żeby city breaki i wakacje odbyły się w komfortowych warunkach.
Brytyjscy podróżnicy są przyzwyczajeni do organizowania odpoczynku w formule lot plus hotel z platformami: w III kw. 2023 roku Jet2Holidays - lider segmentu Online Travel Agencies na Wyspach - sprzedał tylko 1 proc. mniej pakietów dynamicznych niż touroperator TUI, który ma największy udział w tamtejszym rynku. Jak więc eSky.co.uk zamierza wyróżnić się na tle konkurencji?
Przede wszystkim dużo większą liczbą przewoźników lotniczych w portfolio pakietowym, wykraczającą poza pulę kilku linii lotniczych, na których brytyjskie OTA opierają swój produkt Lot+Hotel. Ponadto nie wszystkie firmy z tego segmentu na Wyspach mają możliwość sprzedawania biletów niskokosztowych przewoźników w ramach pakietów dynamicznych, podczas gdy Grupa eSky może pochwalić się dostępem do usług low-costów w tej ofercie.
Jesteśmy też w stanie zaoferować naszym brytyjskim klientom bardzo atrakcyjne ceny na zakwaterowanie w pakiecie. To dlatego, że dostawcom produktu noclegowego bardzo zależy na pozyskaniu klientów z Europy Środkowo-Wschodniej, gdzie jesteśmy liderem. Otwieramy więc dla nich szybko rozwijający się rynek w zamian za niższe stawki na dojrzałym rynku brytyjskim. To wszystko sprawia, że także klientom z Wysp zaoferujemy gwarancję najniższej ceny tłumaczy Nicholas Smith.
Na rynku polskim firma wprowadziła do produktu pakietowego transfery lotniskowe, które będą stanowić nieodłączną część procesu transakcyjnego. Podróżnicy rezerwujący city breaki i wakacje w opcji lot plus hotel mogą wykupić transfer z lotniska do hotelu w dwóch opcjach - albo samochodem osobowym z kierowcą, albo autokarem wspólnie z klientami innych biur podróży. Grupa eSky jeszcze przed sezonem wakacyjnym planuje także wprowadzić płatności zaliczkowe w ofercie dynamicznych pakietów - tak w Polsce, jak i za granicą.
Szybki rozwój pakietów dynamicznych to priorytet Grupy eSky, która do 2027 roku chce osiągnąć pozycję platformy podróży pierwszego wyboru w Europie. Skuteczność obranej strategii potwierdzają liczby: w I-III kw. 2023 r. sprzedaż oferty City Break i Wakacje wzrosła o 90 proc. wobec porównywalnego okresu w 2022 r. i o 180 proc. względem 2019 r.
Komentarze
Tagi:
Dział biura turystyczne:
Dobre wyniki Portu Lotniczego
ETC: Silne wzrosty w europejskiej turystyce w I
Poznań promował się w
Mniej miast, więcej tlenu -wzrost zainteresowania wypoczynkiem na łonie
Starsze aktualności:
Promocja na zlecenie - czy tak to powinno
Linie lotnicze Swiss z nowym dyrektorem
Sabre wspiera się AI od
Dokąd polecą Polacy samodzielne na
Polacy krócej wypoczywają w
1/3 Polaków nie pojedzie na wakacje w tym
Wakacyjne nieruchomości - ceny są
Nowe gwiazdki Michelin w
Większość Polaków wybiera All
Jak piloci Emirates ograniczają zużycie paliwa i emisję podczas operacji
UNWTO i IATA oddają nowe narzędzie dla podróżujących
Tatry Super Ski ze zniżkami na otwarcie
Zdalna praca niszą dla touroperatorów?
Orbis wybuduje nowy hotel na Pomorzu Zachodnim
Spowolnienie ożywienia ruchu lotniczego
Najlepsze prace magisterskie wybrane
Turystyka w tym roku może zarobić niewiele mniej niż przed pandemią
PIH: bez otwarcia granic hotele będą mieć ogromne problemy
Jakie nastroje ma pomorska branża turystyczna?
Drożeją noclegi w obiektach hotelowych
Turyści będą mieć utrudniony dostęp do wieży Eiffla
Remont wybrzeża pomoże turystyce?