Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Wynajme apartament Wlochy Poludniowe
- B.P. Itaka Chorzów zatrudni pracownika z...
- Doradca Klienta WAKACJE.PL
- Rainbow Szczecin Kaszubska
- Specjalista ds. Turystyki kulturowej i...
- TUI Racibórz
- Travelplanet.pl Gliwice - Specjalista ds....
- Pilot wycieczek Zakynthos
- Poszukujemy pilotów
- Pracownik biura podróży w Krakowie

Podsumowanie akcji Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny
Po zakończonej wiosennej edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" organizowanej przez MSiT oraz POT od 2016 roku, przyszła pora na podsumowanie.
Głównym celem organizatorów jest wzmożenie krajowego ruchu turystycznego poza głównym sezonem. Liczba krajowych podróży zarówno tych długookresowych, jak i krótkookresowych z roku na rok wzrasta. W roku 2018 było ich o 3,5 proc. więcej niż w roku poprzednim. Kampania przyczynia się do wzmocnienia tego trendu. Liczba turystów, którzy skorzystali z akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" w marcu wzrosła o 38 proc. w porównaniu do wiosennej edycji z 2018 roku.
Turyści chwalą sobie nie tylko niskie ceny, doceniają także możliwość spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Zalety akcji dostrzegają także partnerzy, których zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach. Podobnie jak w poprzednich latach, za najważniejsze uznają: promocję swojej działalności i dotarcie do nowych klientów. Z badania wynika, że 95 proc. ankietowanych usługodawców zamierza wziąć udział w jesiennej edycji, a 9/10 zamierza polecić udział w wydarzeniu innym podmiotom.
W zakończonej, szóstej edycji wydarzenia trwającej od 15 do 17 marca wzięło udział ponad 182 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 894 partnerów. Dotychczasowe edycje przyciągnęły łącznie ponad 700 tys. osób.
Branża wielokrotnie zgłaszała nam potrzebę wydłużenia sezonu turystycznego. Zależy nam na tym, żeby Polacy odwiedzali atrakcje także wczesną wiosną i późną jesienią. Na tej akcji zyskują wszyscy, zarówno turyści jak i partnerzy, dlatego też popularność akcji rośnie. Przedsiębiorcy zauważają, że wspólnie mogą zyskać więcej niż w pojedynkę i zmienić turystyczne przyzwyczajenia Polaków. Wszystkim 894 partnerom szóstej edycji bardzo dziękuję za udział i już teraz zachęcam do uczestnictwa w listopadowej odsłonie inicjatywy - powiedział prezes POT Robert Andrzejczyk.
Następna edycja akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" odbędzie się od 22 do 24 listopada 2019 r.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
POT podsumowuje akcję Weekend za pół ceny
[2019-04-02 14:07 51.15.143.*]
W tej akcji znanej powszechnie jako Polska dla Polaków śląski kibol Bańka promuje bliskie mu wartości ksenofobiczne i nacjonalistyczne* odpowiedz »
Dział biura turystyczne:
POT promuje Polskę w Europie i
TFG cieszy się z rekordowego 2024
UOKiK nałożył ogromną karę na
Dział hotele, pensjonaty:
POT promuje Polskę w Europie i
IGHP: początek roku tradycyjnie przyniósł hotelom niską
Starsze aktualności:
Hotelarze i kwaterodawcy z nowymi
NEKERA - liczne nowości na zimę
Rozpoczyna się kolejna edycja Turystycznych Mistrzostw
Travelplanet - sprzedaż lepsza niż rok
OSAT: nie rekomendujemy współpracy z dwoma
Wyższy podatek turystyczny w
Branża wydarzeń i spotkań wnosi dużo do
Wakacje.pl prognozują udaną
Senatorowie przygotowali projekt ustawy udostępniającej państwowe hotele na potrzeby uchodźców
Najlepsze prace magisterskie wybrane
Turystyka w tym roku może zarobić niewiele mniej niż przed pandemią
PIH: bez otwarcia granic hotele będą mieć ogromne problemy
Jakie nastroje ma pomorska branża turystyczna?
Drożeją noclegi w obiektach hotelowych
Turyści będą mieć utrudniony dostęp do wieży Eiffla
eSky zawalczy o rynek brytyjski
Europarlament: unijna pomoc dla turystyki jest zbyt mała
Jak wygląda przygotowanie samolotu do uziemienia?
Rzecznik rządu wspomniał o terminie otwarcia hoteli
Przewoźnik rezygnuje z obowiązkowych maseczek na niektórych lotach
Lotnisko w Poznaniu spodziewa się udanego sezonu letniego