Ogłoszenia
Ogłoszenia
- Specjalista ds. turystyki
- Zainwestuje w biznes braza turystyczna
- Koordynator Procesów Franczyzowych
- Kraków - Specjalista ds. Turystyki
- SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA
- Pilot na wycieczkę do Wiednia
- kierownik turnusu rehabilatycyjnego/wczasy
- STAŻ- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ
- ITAKA JASTRZĘBIE ZDRÓJ- SPECJALISTA DS TURYSTYKI
- PRACOWNIK BIUROWY - OBSŁUGA KLIENTA

Podsumowanie akcji Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny
2019-04-02Po zakończonej wiosennej edycji akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" organizowanej przez MSiT oraz POT od 2016 roku, przyszła pora na podsumowanie.
r e k l a m a
Głównym celem organizatorów jest wzmożenie krajowego ruchu turystycznego poza głównym sezonem. Liczba krajowych podróży zarówno tych długookresowych, jak i krótkookresowych z roku na rok wzrasta. W roku 2018 było ich o 3,5 proc. więcej niż w roku poprzednim. Kampania przyczynia się do wzmocnienia tego trendu. Liczba turystów, którzy skorzystali z akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" w marcu wzrosła o 38 proc. w porównaniu do wiosennej edycji z 2018 roku.
Turyści chwalą sobie nie tylko niskie ceny, doceniają także możliwość spędzania czasu z rodziną czy przyjaciółmi. Zalety akcji dostrzegają także partnerzy, których zdecydowana większość zapowiada udział w kolejnych edycjach. Podobnie jak w poprzednich latach, za najważniejsze uznają: promocję swojej działalności i dotarcie do nowych klientów. Z badania wynika, że 95 proc. ankietowanych usługodawców zamierza wziąć udział w jesiennej edycji, a 9/10 zamierza polecić udział w wydarzeniu innym podmiotom.
W zakończonej, szóstej edycji wydarzenia trwającej od 15 do 17 marca wzięło udział ponad 182 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 894 partnerów. Dotychczasowe edycje przyciągnęły łącznie ponad 700 tys. osób.
Branża wielokrotnie zgłaszała nam potrzebę wydłużenia sezonu turystycznego. Zależy nam na tym, żeby Polacy odwiedzali atrakcje także wczesną wiosną i późną jesienią. Na tej akcji zyskują wszyscy, zarówno turyści jak i partnerzy, dlatego też popularność akcji rośnie. Przedsiębiorcy zauważają, że wspólnie mogą zyskać więcej niż w pojedynkę i zmienić turystyczne przyzwyczajenia Polaków. Wszystkim 894 partnerom szóstej edycji bardzo dziękuję za udział i już teraz zachęcam do uczestnictwa w listopadowej odsłonie inicjatywy - powiedział prezes POT Robert Andrzejczyk.
Następna edycja akcji "Polska zobacz więcej - Weekend za pół ceny" odbędzie się od 22 do 24 listopada 2019 r.
Komentarze
Tagi:
Komentarze:
Uwaga! Serwis nie bierze odpowiedzialności za wypowiedzi na forum. Ewentualne naruszenia regulaminu serwisu prosimy zgłaszać Administratorowi po przez stronę Kontakt
POT podsumowuje akcję Weekend za pół ceny
[2019-04-02 14:07 51.15.143.*]
W tej akcji znanej powszechnie jako Polska dla Polaków śląski kibol Bańka promuje bliskie mu wartości ksenofobiczne i nacjonalistyczne* odpowiedz »
r e k l a m a
Dział biura turystyczne:
Ilu klientów skorzystało z usług biur
Wakacje kosztują mniej więcej tyle co przed
ESPT: Turystyka traci na połączeniu z resortem
Komisja Europejska chce uprościć rozliczenia VAT dla biur
Dział hotele, pensjonaty:
IGGP: Żadna z sił polityczna nie dba o branżę
Stanowisko Rzecznika MŚP w sprawie
Zmarnowane pieniądze z KPO? Trwają kontrole i śledztwo
Starsze aktualności:
Gdzie Polacy latali sami na
Jak Polacy jeżdżą na
Nowa trasa z łódzkiego
Air France z bezpłatnym
OLX zachęca do turystycznej pomocy
Booking.com nie może żądać najniższych
Południe Polski apeluje o nieodwoływanie
Senatorowie przygotowali projekt ustawy udostępniającej państwowe hotele na potrzeby uchodźców
Najlepsze prace magisterskie wybrane
Turystyka w tym roku może zarobić niewiele mniej niż przed pandemią
PIH: bez otwarcia granic hotele będą mieć ogromne problemy
Jakie nastroje ma pomorska branża turystyczna?
Drożeją noclegi w obiektach hotelowych
eSky zawalczy o rynek brytyjski
Europarlament: unijna pomoc dla turystyki jest zbyt mała
Jak wygląda przygotowanie samolotu do uziemienia?
Rzecznik rządu wspomniał o terminie otwarcia hoteli
Przewoźnik rezygnuje z obowiązkowych maseczek na niektórych lotach
Ekologia może się opłacać w gastronomii
Turyści będą mieć utrudniony dostęp do wieży Eiffla